Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (537. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
18.993
Cevap
182
Favori
763.989
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 535536537538539
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 50 mbits vermişlerdi bana hattım üstünü destekliyordu. Aradım bugün 75e yükselttik. Yalnız kendi kendine kota yiyor turknet. Anlamadım bakalım takipteyim
  • Rodimus01 kullanıcısına yanıt
    cyber tech C kullanıcısına yanıt
    teşekkürler
  • Merhaba ;

    Geçiş için evrakları yollamıştım geçen hafta pazartesi günü evraklar turknet e ulaştı.

    Tam 1 hafta oldu halen geçişi tamamlayamadılar. Telefonu geçirmişler ama onuda kullanıma kapatmışlar hiçbir yeri arayamıyoruz. İnternet zaten geçmedi.

    Müşteri hizmetlerinden başka arayabileceğim bir numara var mıdır ?
  • Bu turknet müşteri hizmetleri insanı sinir etmekten başka bir işe yaramıyor yemin ediyorum bıkkınlık getirdiler.
  • 3 haziranda TTNET taahhütüm bitiyor ve şuan taşırsam 66 lira cayma bedeli çıkıyor.
    TURKNET 50mbit 150gb aknli tarife için müşteri hizmetleriyle görüştüm.
    3 haziran taahhüt bitiş tarihiniz için randevu alalım aynı gün ttnet aboneliğiniz sonlandığı anda 10dk lık bir kesintiyle sizi geçirelim dediler.
    O 10dk içerisinde de yeni kullanıcı adı şifremi vereceklermiş modemim için.
    Şimdiden başvurunuzu alalım evrakları gönderin 3 haziranda taahhüt bitti anda direk taşıyalım beklemeden kullanalım dediler.
    Kullanan taşıyan arkadaşlardan önerilerini ve bilgilendirmelerini bekliyorum.
    Tek korkum şimdiden başvuru yapmama rağmen 3 haziran tarihinde değil de 3-5 gün bekletilerek internetsiz bırakılmak çünkü sürekli kullanmam gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beocan

    Merhaba ;

    Geçiş için evrakları yollamıştım geçen hafta pazartesi günü evraklar turknet e ulaştı.

    Tam 1 hafta oldu halen geçişi tamamlayamadılar. Telefonu geçirmişler ama onuda kullanıma kapatmışlar hiçbir yeri arayamıyoruz. İnternet zaten geçmedi.

    Müşteri hizmetlerinden başka arayabileceğim bir numara var mıdır ?


    Forumda TurkNetDestek ve doominsert nickli turknet çalışanları mevcut onlara ulaşabilirsiniz


    TurkNet İletişim Hizmetleri A.Ş


    7/24 Çağrı Merkezi: 0 850 288 80 80 / 0 850 288 70 01
    Faks: 0 212 216 55 60
    e-mail: musterihizmetleri@turk.net



    Telefonunuza google playden TurkNet Online İşlemler programını kullanarak ileişime geçebilirsiniz


    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.turknet.oim&hl=tr




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kansavkaplan

    3 haziranda TTNET taahhütüm bitiyor ve şuan taşırsam 66 lira cayma bedeli çıkıyor.
    TURKNET 50mbit 150gb aknli tarife için müşteri hizmetleriyle görüştüm.
    3 haziran taahhüt bitiş tarihiniz için randevu alalım aynı gün ttnet aboneliğiniz sonlandığı anda 10dk lık bir kesintiyle sizi geçirelim dediler.
    O 10dk içerisinde de yeni kullanıcı adı şifremi vereceklermiş modemim için.
    Şimdiden başvurunuzu alalım evrakları gönderin 3 haziranda taahhüt bitti anda direk taşıyalım beklemeden kullanalım dediler.
    Kullanan taşıyan arkadaşlardan önerilerini ve bilgilendirmelerini bekliyorum.
    Tek korkum şimdiden başvuru yapmama rağmen 3 haziran tarihinde değil de 3-5 gün bekletilerek internetsiz bırakılmak çünkü sürekli kullanmam gerekiyor.

    3 hazirandan önce de geçse sonra da geçsen kesinti anlık olacak... Haftaya hafta başında evrakları yollayın günü geldiğinde geçirirler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yasin613 Y kullanıcısına yanıt
    Herkes 3-5 gün bekledik falan diye şikayet ediyorlar...
  • 1 haftadır hemen hemen hergün altyapı sorunu nedeniyle aktivasyon işleminiz tamamlanamamıştır diye mesaj gelmeye devam ediyor, sizce ne zaman bir sonuca ulaşırım ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Me[S]uT

    Turknet'in boş vdsl portu temin edememesi üzerine TTNet'e geçiş yapmıştım, ardından tekrar Turkneti arayıp nakil işlemlerini başlattım VDSL portu turknete nakil oldu Zaten çıkacak olan cayma bedelini 120 tl ye kadar karşılıyorlar ttnetten ilk ayda taahhüt bozduğum için tahminen kampanyasız ücretten 80-85 tl civarı bir cayma bedeli çıkacak faturasını Turknete yollayacağım

    modem vs almadıysan 14 gün içinde yasal hakkını kullanıp tek kuruş ödemeden iptal edebilirsin.Süreyi doldurmadıysan bilemem




  • kotanın kendi kendine dolduğundan şikayet arkadaşlar bir kota programı kurup karşlaştırsın bence. ben networx 5.5.5 programını kullanıyorum. henüz 3 gündür turknet kullanıyorum. şimdilik turk.net'teki kota ile programdaki kota aynı. dünde gece 2.10 civarı 900 mb civarı birşey indirdim. bugün kontrol ettiğimde gece yapılan download kısmına doğru olarak işlemişlerdi. bende sorun yok yani. umarım sorun yaşayan arkadaşların da sorunları kısa süre içinde çözülür.
  • Turknet uyeligi baslatacagim yaz icin 3 aylik. Modeme sahip degilim, 180tl ye Turknetin verdigi modem yeterli mi? Yoksa uzerine biraz daha koyup sunu alsaniz daha rahat edersiniz dediginiz bir cihaz var mi?
  • Arkadaşlar benimde ttnet tahhütüm doldu bende türknete geçiş yapacağım.

    Fazla bilgim yok bana yardımcı olabilir misiniz?

    Öncelikle türknetin sitesne girdim forumu doldurum son aşamaya geldim kredi kartı bilgilerimi istedi?

    Birincisi bunu vermeden abonelik başlatamıyor muyum illa vermek zorundamıyım ?

    İkincisi ? Evrakları nasıl yollayacağım nasıl dolduracağım forumu onlar mı verecek? Kafam karıştı konuyu okudum ama net bir şey anlamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farego

    Arkadaşlar benimde ttnet tahhütüm doldu bende türknete geçiş yapacağım.

    Fazla bilgim yok bana yardımcı olabilir misiniz?

    Öncelikle türknetin sitesne girdim forumu doldurum son aşamaya geldim kredi kartı bilgilerimi istedi?

    Birincisi bunu vermeden abonelik başlatamıyor muyum illa vermek zorundamıyım ?

    İkincisi ? Evrakları nasıl yollayacağım nasıl dolduracağım forumu onlar mı verecek? Kafam karıştı konuyu okudum ama net bir şey anlamadım

    ben telefonla başvurdum, müşteri hizmetlerindeki kişi ne yapılacağını anlatıyor zaten. benden bilgilerimi aldı dosyaları hazırladı, kredi kartı istedi, kredi kartım yok, tanıdıklar da var onunla faturaları öderim dedim. sorun olmadı. kredi kartı bilgisi vermedim yani. e-mail adresime pdf formatındaki evrakları gönderdi. onları yazdırdım. gerekli yerleri imzalayıp (kağıtlarda imza atılacak yerler belirtiliyor), kimlik fotokopisiyle birlikte, dosyada yazan kargo adresine ücretini kendim ödeyerek gönderdim. kargo parasını onlar ödemiyor ne yazık ki. ellerine ulaştıktan sonra sesli onay için aradılar. sesli onaydan 2 gün sonra geçiş işlemi yapıldı. ama bende sorun çıktı. 9 gün internetsiz kaldım. iptal dilekçesini bile yollamıştım, sesli onay için beklerken telekom'dan biri gelip 5 dk'da farklı bir porta aktararak sorunumu çözdü. şimdilik 3 gündür sorunsuz kullanıyorum. umarım böyle devam eder.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fire.Sword


    quote:

    Orijinalden alıntı: farego

    Arkadaşlar benimde ttnet tahhütüm doldu bende türknete geçiş yapacağım.

    Fazla bilgim yok bana yardımcı olabilir misiniz?

    Öncelikle türknetin sitesne girdim forumu doldurum son aşamaya geldim kredi kartı bilgilerimi istedi?

    Birincisi bunu vermeden abonelik başlatamıyor muyum illa vermek zorundamıyım ?

    İkincisi ? Evrakları nasıl yollayacağım nasıl dolduracağım forumu onlar mı verecek? Kafam karıştı konuyu okudum ama net bir şey anlamadım

    ben telefonla başvurdum, müşteri hizmetlerindeki kişi ne yapılacağını anlatıyor zaten. benden bilgilerimi aldı dosyaları hazırladı, kredi kartı istedi, kredi kartım yok, tanıdıklar da var onunla faturaları öderim dedim. sorun olmadı. kredi kartı bilgisi vermedim yani. e-mail adresime pdf formatındaki evrakları gönderdi. onları yazdırdım. gerekli yerleri imzalayıp (kağıtlarda imza atılacak yerler belirtiliyor), kimlik fotokopisiyle birlikte, dosyada yazan kargo adresine ücretini kendim ödeyerek gönderdim. kargo parasını onlar ödemiyor ne yazık ki. ellerine ulaştıktan sonra sesli onay için aradılar. sesli onaydan 2 gün sonra geçiş işlemi yapıldı. ama bende sorun çıktı. 9 gün internetsiz kaldım. iptal dilekçesini bile yollamıştım, sesli onay için beklerken telekom'dan biri gelip 5 dk'da farklı bir porta aktararak sorunumu çözdü. şimdilik 3 gündür sorunsuz kullanıyorum. umarım böyle devam eder.

    Hocam çok teşekkür ederim detaylı bir şekilde anlatıp ilgilendiğin için. Kart istemiyorlarsa yarın bende arayıp geçeyim. Sırf şu türk telekoma tepki olsun




  • Arkadaş kendi nazarım değdi resmen. Dün bağlantı açıldı bugün internet gitti, adsl ışığı yanıyor internet ışığı yanmıyor modemde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugünden itibaren ön işlemleri başlattım bakalım. Hayırlısı
  • İnternet erişimi sağlayamıyoruz, Türknet sorun bizden değil Türk Telekom'u arayın diyor, Türk Telekom gelip inceliyor sorun bizden değil Türkneti arayın diyor kafayı yicem, 3 tane farklı modem denedim sorunu çözemedim, bu nasıl iş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sage12

    Bağlantı VDSL yerine ADSL olarak yapıldı(OIM'de vdsl olarak görünüyor). Ve onunla da internete bağlanılamıyor. Neyseki eski kullanıcı adı ve şifremle bağlanabiliyorum. Telefondan da arama yapamıyorum ama arama alabiliyorum("Turknet sabit telefon hizmetiniz yazılı talebiniz üzerine kapatılmıştır" diyor telesekreter) .
    Kayıt bıraktım ikisi için de, umarım çabucak düzelir.

    Telefon işini bir günde çözdüler. Ama vdsl'e geçiş halen sağlanmadı. Dün destek kaydını çözümlendi diye kapatmışlar ve aradıklarında heralde metroda olduğum için ulaşamadılar(Mail'e memnuniyet anketi yollanmış sanki görüşmeyi sağlamışız gibi). Madem ulaşılamadı yarım saat veya bir saat sonra tekrar aramak çok mu zor geliyor anlamadım.
    Vdsl'e geçiş olmadıktan sonra Turknet'in benim için hemen hemen hiçbir avantajı kalmıyor.


    Turknette ekstra dakika paketi satın almak var mı, soran oldu mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yaxis

    Turknet uyeligi baslatacagim yaz icin 3 aylik. Modeme sahip degilim, 180tl ye Turknetin verdigi modem yeterli mi? Yoksa uzerine biraz daha koyup sunu alsaniz daha rahat edersiniz dediginiz bir cihaz var mi?


    Turknetin verdiği modemi bilmiyorum ancak iş görmez bir modem vereceklerini de sanmıyorum yinede marka ve modelini öğrenmek isterseniz müşteri hizmetlerinden bilgi alabilirsiniz


    Ayrıca yılda en fazla 180 gün ve yılda en fazla 2 kez internet hizmetinizi dondurma hakkınız da var



    TurkNet İletişim Hizmetleri A.Ş

    7/24 Çağrı Merkezi:
    0 850 288 80 80 / 0 850 288 70 01
  • 
Sayfa: önceki 535536537538539
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.