Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
19.103
Cevap
232
Favori
711.073
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Biten Sıcak Fırsatlar >> Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2475 Mesaj
    vdsl geçiş işleminde turk.net, türk telekomdan çok daha iyiymiş. yorumlara bakılırsa türk.net'te 2-3 günde adsl'den vdsl'e geçilebiliyor. ben türk telekom'a 18 ocak'ta geçiş için başvurdum 2-15 gün arasında geçiş olacak dendi ama 3 haftayı geçti hala online işlemlerde talep beklemede yazıyor. arayıp kayıt oluşturdum, face'ten, twitter'dan yazdım. en azından bir arayıp sorun hakkında bilgi verin dedim ama o bile yok. ne arayan var ne soran. Bir de şimdi utanmadan telesekreter arayıp, değerli müşterimiz sorununuz çözüldüyse 1, çözülmediyse 2'yi tıklayın diyor yakın zamanda sorunu çözmezlerse ben de türk.net'e geçeceğim. yeter artık.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    824 Mesaj

    Herkes için öyle değil benim gibi bazılarımızı 1 ay bekletiyorlar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Fire.Sword kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    4313 Mesaj
    2 gündür internet kesiliyor ve 3 saat kadar gelmiyor. Telefon da çalışmıyor, komple bana gelen sinyal gidiyor. Böyle bir durum yaşayan var mı ? Sanki Türk Telekom santralden bilinçli kesiyor gibi. Tam da akşam 8'de yapıyorlar.
    _____________________________

    BattleNet: Chibs#2887
    #BarışKazanacak
    "We're all in brother. We love you. We trust you, Jackie Boy! "
  • Yüzbaşı
    472 Mesaj
    İlk ay 2 faturam çıktı ön ödemeli internet dediler bu durum normal midir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2475 Mesaj

    hocam, en azından bir arayıp gecikme hakkında bilgi verseler birşey demeyeceğim de, o kadar arıza kaydına rağmen kimsenin arayıp herhangi bir bilgi vermemesi beni kızdırıyor.
    |
    |
    Bahsedilenler: kel_bakkal
    _____________________________
  • Yarbay
    3790 Mesaj

    Çalışma var olabilir santralinizde



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Yggdrasil Asgard kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    4313 Mesaj

    Çalışma da yok hocam, aradım kontrol ettirdim ne arıza ne de çalışma var. 8 civarı küt diye gidiyor ne ve gelmiyor 3-4 saat.
    |
    |
    tezekos kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    BattleNet: Chibs#2887
    #BarışKazanacak
    "We're all in brother. We love you. We trust you, Jackie Boy! "
  • Yarbay
    3790 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Yggdrasil Asgard

    Çalışma da yok hocam, aradım kontrol ettirdim ne arıza ne de çalışma var. 8 civarı küt diye gidiyor ne ve gelmiyor 3-4 saat.

    Aramak ile çıkmaz o durum :) santralde portların yeri vs değişiyor olarabilir veya swich lerdeki yerler değişiyordur olabilir yani.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    824 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: OsmanlıKafası

    İlk ay 2 faturam çıktı ön ödemeli internet dediler bu durum normal midir.

    normalmiş hocam birkaç sayfa önce tartışıldı bak istersen
    _____________________________
  • Binbaşı
    1302 Mesaj
    Nisanda 2 senelik tahahhütüm bitiyor turknet ile. 2 sene boyunca neredeyse hiç sıkıntı yaşamadım. 2 sene daha sözlesme yapmayı dusunuyorum, fiyatlarda indirim sağlarlar mı acaba ?
    _____________________________
    Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu kafidir.
    Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK
  • Çavuş
    48 Mesaj

    Turknet te tahattutlü paket yok artık. Özgür iletişim kampanyası var tahattutsüz 59.99 tl



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    StoryLine kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1302 Mesaj

    Anladım hocam bu sekilde devam edeceğiz o zaman.
    |
    |
    IIduayenaII kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu kafidir.
    Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK
  • Yarbay
    4313 Mesaj

    Akşam 8'de, internetin en çok kullanılacağı saatlerde ve cuma-cumartesi akşamları kesmeleri bana hiç iyi niyetli gelmedi hocam.
    |
    |
    tezekos kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    BattleNet: Chibs#2887
    #BarışKazanacak
    "We're all in brother. We love you. We trust you, Jackie Boy! "
  • Yarbay
    2316 Mesaj
    İnanamıyorum şuanda ama hattım adsl'den vdsl'e 3 saatte taşındı. Ben şok
    _____________________________


  • Yarbay
    7186 Mesaj

    Hayırlı olsun. Ben bekliyorum. 3 iş günü dediler ama bilmiyorum ne kadar sürecek.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Sah!n kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3790 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sah!n

    İnanamıyorum şuanda ama hattım adsl'den vdsl'e 3 saatte taşındı. Ben şok

    Benim 20 dk içinde olmuştu ben o gün kendime gelememiştim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1419 Mesaj
    Yeni hat açtırdım. (taşıma değil). çarşamba belgeler ulaştı dediler. cuma internetiniz hazır diye modem kullanıcı adı şifresi yolladılar. akşam eve geldim baktım tabi ki de ne DSL sinyali ne de telefon sinyali var. aradım arıza kaydı oluşturdular. önceki yorumları okuduğum için biliyorum zaten yüzde doksan herkesin aynı. arıza kaydıydı dsl sinyaliydi telekomuydu uğraştırmadan hizmet verdikleri kimse yok.

    tecrübeli arkadaşlar bilgi verebilir mi ne zamana hallederler? modem şifresi verdikleri gün türk telekomdan ekip gelmiş (aramadan haber vermeden) kapıdan telefon kablonuz var mı demişler. babam da var demiş. on sene önceki kablo. çalışıyo mu çalışmıyo mu diye bakmamışlar. tamam onu servis sağlayıcı şirket kullanır diyip gitmişler.
    _____________________________
  • Yarbay
    2420 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ► v-s-l ◄

    Yeni hat açtırdım. (taşıma değil). çarşamba belgeler ulaştı dediler. cuma internetiniz hazır diye modem kullanıcı adı şifresi yolladılar. akşam eve geldim baktım tabi ki de ne DSL sinyali ne de telefon sinyali var. aradım arıza kaydı oluşturdular. önceki yorumları okuduğum için biliyorum zaten yüzde doksan herkesin aynı. arıza kaydıydı dsl sinyaliydi telekomuydu uğraştırmadan hizmet verdikleri kimse yok.

    tecrübeli arkadaşlar bilgi verebilir mi ne zamana hallederler? modem şifresi verdikleri gün türk telekomdan ekip gelmiş (aramadan haber vermeden) kapıdan telefon kablonuz var mı demişler. babam da var demiş. on sene önceki kablo. çalışıyo mu çalışmıyo mu diye bakmamışlar. tamam onu servis sağlayıcı şirket kullanır diyip gitmişler.

    Öyle saçma bir cevapları var bu telekomcu çalışanların kullandığınız firma gelir bağlar diyor Kullandığım firma arıza oldumu sana yönlendiriyor en ufak sorunda sen geliyorsun bağlantıya gelirler mi ? Gelmezler. Sana belli bir kira bedeli oluyor bunu da bal gibi biliyorsun telekomcu abi 2 kabloyu bağlamamak için yalan konuşmaya gerek var mı? dediğinde bu seferlik bağlayalım diyorlar.


    Neyse telefon kablosunu bağlamadan gittiler ise yapman gereken telefon kablosunu bağlamak telefon kablosu al 5-10 metre bir ucunda giriş olsun diğer ucunu kes içinden 2 renk çıkar o 2 renki sizin telefon kablonuza plastik tarafını çıkar bakır taraflarını birleştir birbirine dola eğer sinyal gelmez ise tam tersi tarafa yap yani kırmızı mavi yaptıysan sinyal gelmediyse mavi kırmızı yap yine olmaz ise geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Man Of Earth -- 12 Şubat 2017; 21:50:26 >
    _____________________________




  • Binbaşı
    1419 Mesaj

    nasıl yani apartman kutusundan eve mi tekrar kablo çekeyim? kablo zaten var ama telefona takıyorum ses yok. belki kablo çürüdü belki de aktif etmediler. sorun ne bilemiyorum ki. tt ekibi gelip kutuya sinyal geliyo mu diye baksa sonra ordan da eve sinyal geliyo mu diye baksa olmuyo mu?

    bi de farklı bi sorum olcak diyelim ki benim evim de hiç telefon kablosu vs. yok. yani apartman kutusundan daireye çekilmemiş. TurkNet apartman kutusundan daireye kablo çektirmekle yükümlü değil mi?
    |
    |
    Man Of Earth kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    48 Mesaj

    Hiç bir altyapı sağlayıcı apartman kutusundan daireye kablo çekmeye yükümlü değil. Elektrikciye yaptırılıyor ücret karşılığı.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ► v-s-l ◄ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
sohbet
e-ticaret
haberler
Lastik Fiyatları
Paykasa
SEO
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,328
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.