Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (407. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18.993
Cevap
182
Favori
763.723
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 405406407408409
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sah!n kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun. Ben bekliyorum. 3 iş günü dediler ama bilmiyorum ne kadar sürecek.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sah!n

    İnanamıyorum şuanda ama hattım adsl'den vdsl'e 3 saatte taşındı. Ben şok

    Benim 20 dk içinde olmuştu ben o gün kendime gelememiştim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni hat açtırdım. (taşıma değil). çarşamba belgeler ulaştı dediler. cuma internetiniz hazır diye modem kullanıcı adı şifresi yolladılar. akşam eve geldim baktım tabi ki de ne DSL sinyali ne de telefon sinyali var. aradım arıza kaydı oluşturdular. önceki yorumları okuduğum için biliyorum zaten yüzde doksan herkesin aynı. arıza kaydıydı dsl sinyaliydi telekomuydu uğraştırmadan hizmet verdikleri kimse yok.

    tecrübeli arkadaşlar bilgi verebilir mi ne zamana hallederler? modem şifresi verdikleri gün türk telekomdan ekip gelmiş (aramadan haber vermeden) kapıdan telefon kablonuz var mı demişler. babam da var demiş. on sene önceki kablo. çalışıyo mu çalışmıyo mu diye bakmamışlar. tamam onu servis sağlayıcı şirket kullanır diyip gitmişler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ► v-s-l ◄

    Yeni hat açtırdım. (taşıma değil). çarşamba belgeler ulaştı dediler. cuma internetiniz hazır diye modem kullanıcı adı şifresi yolladılar. akşam eve geldim baktım tabi ki de ne DSL sinyali ne de telefon sinyali var. aradım arıza kaydı oluşturdular. önceki yorumları okuduğum için biliyorum zaten yüzde doksan herkesin aynı. arıza kaydıydı dsl sinyaliydi telekomuydu uğraştırmadan hizmet verdikleri kimse yok.

    tecrübeli arkadaşlar bilgi verebilir mi ne zamana hallederler? modem şifresi verdikleri gün türk telekomdan ekip gelmiş (aramadan haber vermeden) kapıdan telefon kablonuz var mı demişler. babam da var demiş. on sene önceki kablo. çalışıyo mu çalışmıyo mu diye bakmamışlar. tamam onu servis sağlayıcı şirket kullanır diyip gitmişler.

    Öyle saçma bir cevapları var bu telekomcu çalışanların kullandığınız firma gelir bağlar diyor Kullandığım firma arıza oldumu sana yönlendiriyor en ufak sorunda sen geliyorsun bağlantıya gelirler mi ? Gelmezler. Sana belli bir kira bedeli oluyor bunu da bal gibi biliyorsun telekomcu abi 2 kabloyu bağlamamak için yalan konuşmaya gerek var mı? dediğinde bu seferlik bağlayalım diyorlar.


    Neyse telefon kablosunu bağlamadan gittiler ise yapman gereken telefon kablosunu bağlamak telefon kablosu al 5-10 metre bir ucunda giriş olsun diğer ucunu kes içinden 2 renk çıkar o 2 renki sizin telefon kablonuza plastik tarafını çıkar bakır taraflarını birleştir birbirine dola eğer sinyal gelmez ise tam tersi tarafa yap yani kırmızı mavi yaptıysan sinyal gelmediyse mavi kırmızı yap yine olmaz ise geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Man Of Earth -- 12 Şubat 2017; 21:50:26 >
  • Man Of Earth kullanıcısına yanıt
    nasıl yani apartman kutusundan eve mi tekrar kablo çekeyim? kablo zaten var ama telefona takıyorum ses yok. belki kablo çürüdü belki de aktif etmediler. sorun ne bilemiyorum ki. tt ekibi gelip kutuya sinyal geliyo mu diye baksa sonra ordan da eve sinyal geliyo mu diye baksa olmuyo mu?

    bi de farklı bi sorum olcak diyelim ki benim evim de hiç telefon kablosu vs. yok. yani apartman kutusundan daireye çekilmemiş. TurkNet apartman kutusundan daireye kablo çektirmekle yükümlü değil mi?
  • Hiç bir altyapı sağlayıcı apartman kutusundan daireye kablo çekmeye yükümlü değil. Elektrikciye yaptırılıyor ücret karşılığı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet apartman kutusunda 100 lerce kablo içinden benim kesilen kablo mu bulamadım ve bıraktıkları hattan elektrikçi ilr kablo çektik 30 metre kablo gitti evde bi iki elektrik işi dahs vardı onları da bu sayede aradan çıkarttık 35 tl masrafı oldu bu taşıma işlerine felan girmeyin arkadaşlar 😂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ► v-s-l ◄

    nasıl yani apartman kutusundan eve mi tekrar kablo çekeyim? kablo zaten var ama telefona takıyorum ses yok. belki kablo çürüdü belki de aktif etmediler. sorun ne bilemiyorum ki. tt ekibi gelip kutuya sinyal geliyo mu diye baksa sonra ordan da eve sinyal geliyo mu diye baksa olmuyo mu?

    bi de farklı bi sorum olcak diyelim ki benim evim de hiç telefon kablosu vs. yok. yani apartman kutusundan daireye çekilmemiş. TurkNet apartman kutusundan daireye kablo çektirmekle yükümlü değil mi?

    Türk telekomda olsa ilk bağlantıda eve girip sinyali kontrol etmek zorundalar diye biliyorum telekomcuyla konuştuğumda ilk bağlantıda girer kontrol ederiz demişti tabi her çalışan aynı değil bazı şeref yoksunu çalışanlar iş çıkmasın diye görevini yapmamakta mesela geldik deyip gelmeyen aradık diyen aramayanlar gibi malesef ülkemizde her sektörde böyle insanlar dolu o da toplum yapımızdan olsa gerek.

    Eğer sizde var olan kablodan önceden internet kullanmışsanız daha sonra kabloya zarar vermediyseniz büyük ihtimal sorun sizde değil Türk Telekom yaptığı bağlantıdadır bir sürü sebep olabilir port ataması yapılmamış olabilir yani aktif edilmemiş olabilir , bağlantı yanlış olabilir vb. kablo çürüme ihtimali düşük ihtimallerden.

    Diğer sorunuza gelince hayır kablonuz yoksa size bağlantı çekilmez öyle bir yükümlülük olması gerekirken malesef yok.
  • Turknet yeni düzenleme ile akk aşım sonrası düşüreceği hızı günceller mi sizce, 60 liraya 100mbit alan biri 32 mbit mi alcak o zaman ?
  • moozcan kullanıcısına yanıt
    Bende 76 mb yaziyor ama testlerde max 30 u gecmedi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • voqka35 kullanıcısına yanıt
    Bu turknetin elinde olan bir durum değil ama ben de merak ediyorum bu işi btknın nasıl çözeceğini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başvurdum ama hiç güvenim kalmadı bu firmaya .. internet üzerinden yalin internet başvurusu yaptım. Evrakları kendim göndereceğim seçeneğini seçtim ... Evrakları çıkartıp 10 lira kargo ödeyip gönderdim evrak eksikliği var dediler. Hangi evraklar eksik diye sorunca sözleşme ve nüfus cüzdanı fotokopisi yok diye bir düşmüşler . Zaten sözleşme 5 sayfa 1 sayfada nüfus kağıdı fotokopisi 6 sayfa yolladım hiç biri yok dediler. Ben gerizekaliyim dedim size boş kargo atmisim com özür dilerim gerçekten. Neden böyle birşey yaptım bilmiyorum. Neyse tekrar kargo isteyince belli ki kargoyu kaybetmissiniz tekrar 10 TL verip size kargo yollamam iptal edin başka firmadan alırım internet diyince evraklariniz elimize ulaşmıştır diye mesaj geldi :) ...



    Az önce aradım yalın secmeme rağmen telefon ve internet başvurusu yapmışlar ...



    Telefon başıma dert açar mı ? Bu firma nasıl bir firma iptal mi etsem? Kararsız kaldım ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar türk telekom 2 aylık yazlık internet kullanıyorum bu ayın 21'inde bitecek türk net geçsem bana sıkıntı çıkarılabilirler mi ceza bedeli gibi bilginiz var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ProgreSsive aTTacK kullanıcısına yanıt
    Turknet yalın internet yok. Telefonu kullanmasan da olur ama numara tahsis etmek zorundalar. Aylık 1000 dakika heryöne ücretsiz konuşma süresi hediyesi var. İyi kötü bi ev telefonu bulursan tak dursun yoksa almana gerek yok. Bende ev telefonunu kullanmayacağım. Nette baktım kablosuz telefonlar en ucuz 70 TL. 20 30 lira bişey olsa alacaktım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana 3 aylık internet lazım internetten başvurunca bir ay bedava diyor o zaman 2 aylık ücret mi ödeyecem bi sözleşmesi var mı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sigona -- 13 Şubat 2017; 14:34:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba arkadaşlar bu gün itibari ile ben de türknet'e geçmiş bulunmaktayım. geçmek isteyen arkadaşlar için süreç hakkında bilgi vereyim. (sıfırdan değil var olan hattımı taşıttım) türktelekom'a taahüt'üm 11.02.2017 tarihinde bitti.

    03.02.2017 tarihinde telefon ile ön başvuru yaptım ve evrakları mail adresime gönderdiler.
    06.02.2017 tarihinde evrakları ptt kargo ile gönderdim, 09.02.2017 tarihinde evraklar ellerine ulaştı.
    10-11.02.2017 tarihinde telefon ile onay aldılar ve telekom'a hat taşıma işlemini başlattılar.
    13.02.2017 tarihinde 13.50 civarında işlemin tamamlandığına dair mesaj ile birlikte kullanıcı adı ve şifrelerim geldi.

    şu an için deneyemedim sadece kurulumu yaptım evde ailem kullanabilsin diye ve hızlıca speedtest gerçekleştirdim türktelekomda aldığım aynı değerleri aldım hiçbir sıkıntı da yaşamadım geçiş yapmak isteyen arkadaşlar hat taşıma işleminde süreç bu şekilde işliyor ortalama 1 hafta sürede geçiş yapıyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hamza_kadir -- 14 Şubat 2017; 11:1:40 >
  • igetsky kullanıcısına yanıt
    Kablo ile mi test ettiniz? Kablosuz da ben de o değerleri alamamıştım.

    Bugün kablosuz ayarlarını da optimize ettim. Bayağı bir artış oldu. Ama tam hız almak zor biraz kablosuzda.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • O degilde ilk kullanmaya başladığımda 51 mbps'ye kadardı paket hızım btk düzenlemesinden sonra paket bilgilerinde hızımı 50 olarak görüyorum normal ekranda 51 yazıyor eğer 50 olursa kota aşımı sonrası 16'ya 51 olursa 24'e düşecek hızım bakalım türknet böyle bir çakallık yapmış mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moozcan

    Kablo ile mi test ettiniz? Kablosuz da ben de o değerleri alamamıştım.

    Bugün kablosuz ayarlarını da optimize ettim. Bayağı bir artış oldu. Ama tam hız almak zor biraz kablosuzda.

    optimize ?

    nasil
  • jujuuu kullanıcısına yanıt
    şöyle açıklayım.

    1. Kapsama alanında bir çok kablosuz ağ bulunmakta. Hangi ağın hangi kanalda çalıştığını gösteren bir program yardımıyla
    benim için en uygun kanalı buldum. Çakışmayı minumuma indirecek kanalı seçmeye çalışmak lazım. Ancak mümkünse 1,6 ve 11 numaralı
    kanallar tavsiye edilen kanallardır, bunları kullanmak lazım. Kendi lokasyonum için 6. kanalda çok zayıf iki ağ bulunuyordu, bu kanalı seçtim.

    2. PS3 802.11n desteklemediği için modem b/g/n uyumlu çalışıyordu. PS3 modeme yakın olduğu için kablolu bağlantı yaparak, modem ayarlarından
    sadece 802.11n bağlantıyı seçtim.

    Bu iki işlem sonrası kablosuz aygıtlarda 2 katına varan performans artışı oldu, kapsama alanındaki artış da cabası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi moozcan -- 13 Şubat 2017; 22:4:15 >
  • 
Sayfa: önceki 405406407408409
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.