Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: webnettr Daha Az
1 Kayıtlı Üye
19.104
Cevap
232
Favori
711.183
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Biten Sıcak Fırsatlar >> Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    642 Mesaj
    kullanan arkadaşlar memnun mu benimde ttnet tahattüt bitiyor 2 yıllık geçmelimiyim
    _____________________________

  • Çavuş
    44 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Archelot


    quote:

    Orijinalden alıntı: sabos45


    quote:

    Orijinalden alıntı: Archelot

    Aktivasyon bitti dediler. Hala sinyal gelmiyor modeme. Adsl ışığı yanmıyor. Halledemiyorlar. Parasını verdiğimiz hizmeti alamıyoruz.

    Al benden de o kadar. Aynı kaderleri yaşıyoruz. Adsl ışığına bakmadan yoruldum resmen. Yandı mı acaba oldu mu acaba. Bak Allah bak. Ayın dördünde evraklar teslim oldu. Ay oldu 21 hala yok. Şimdiden pişman oldum gibi. İnşallah sonu iyi olur. Bekliyoruz bakalım.

    Sizin telefon hattınız varmıydı?

    Vardı. telefon bir kaç gün sonra açıldı. Gel gelelim internette sorun büyük.
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1342 Mesaj
    Gec baglantilar ,port bulunamama ,evrak isleri gibi seyleri bilemem ama hiz konusunda bazi bilgiler vermek isterim . Basimdan da gectigi icin

    Abonelik esnasinda yani basvuru surecinde size vaad edilen hiza koru korune inanmayin , aslinda mevcut baglantiniz sonlandirilmadan modem ayarlarindan ne kadar hiz alabileceginizi hesaplayabilirsiniz ,bu bir SIR ya da sadece ISP lerin gorebildigi sey degil.

    SNR ve Hat zayiflamasi kolonlarindan bakarak ve internetteki cizelgelerle karsilastirarak sonucu alabilirsiniz.

    Bu durumda turknete ya da ttnete cemkirebilirsiniz veya kaderinize razi olursunuz . Onlar size 77 mbit de vaad etse bunu alamadiginizda adamlara cikismak kendinizi tatmin eder ama durumu degistirmez cunku teknik olarak mumkun degil

    Ttnet de bana ucreti mukabilinde 75 mbit alabilirsiniz demisti ama fiiliyatta benim modemden sorgulama yaptigimizda en fazla 40 mbit cikiyordu , bu yuzden fiyatin yani sira adil kullanim miktarlariyla berabere dusunerek taahhutunuzu bozun ya da bozmayin

    hepsini onceden hesaplamak mumkun
    |
    |
    _____________________________




  • Çavuş
    45 Mesaj
    Bende başvuralı 2 ayı geçti galiba. Haftada 1 mesaj atıyorlar altyapınızda problem var diye. Problem olduğunu biliyordum ve başvururken belirttim bakın böyle böyle diye ama biz hallederiz dediler. Galiba açılmadan iptal edecğim
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4313 Mesaj

    @doominsert

    Hocam, telefon hizmetin aktif olmuştur. İnternet hizmeti için başvuru yapılacaktır. Onay alması durumunda hizmeti sağlıklı bir şekilde kullanacaksın.

    Doominsert üye adlı yetkili arkadaşımızdan bu şekilde bilgi aldım bugün PM üzerinden.


    Az önce Turknet'ten gelen SMS ise şu şekilde :

    Bulundugunuz bolgede teknik altyapi sorunu nedeniyle aktivasyonunuz tamamlanamamistir. Turknet'le Ozgur Iletisimi kullanabilmeniz icin calismalarimiz devam etmektedir.


    **** Bir sorun olmasa şaşardım zaten.


    @ultraslan_06_14

    Benim alt yapıda sorun da yok, 1 ay öncesine kadar internet kullanıyordum zaten. Acayip canım sıkıldı bu alt yapı sorunu muhabbetine, hiç sanmıyorum ki bunlar halledebilsin. Doominsert telefon tahsisi sağlandı diyor. İnternet yok piyasada ne yapayım ben telefonu ? Beni faturalandıracaklardır kesin bu işlem için.

    Bu hafta sorun halledilmez ise anında başvuruyu iptal edip Superonline'a geçiş yapıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yggdrasil Asgard -- 21 Kasım 2016; 11:54:4 >
    |
    |
    Bahsedilenler: doominsert , ultraslan_06_14
    _____________________________

    BattleNet: Chibs#2887
    #BarışKazanacak
    "We're all in brother. We love you. We trust you, Jackie Boy! "




  • Binbaşı
    1232 Mesaj
    10 gün önce verdikleri hizmeti şuan modeme dsl sinyali gelmiyor diyerek vermiyorlar. Turk telekomdan ekipler geldi ankastrede sinyal var herhangi bir problem yok dediler. Bu nasıl rezil bir firma ya!
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1342 Mesaj
    Eger interneti tasima yapmak yerine onceki servis saglayacidan tamamen iptal ettiyseniz ve bolgenizde port sayisinda sorun varsa buna alt yapi sorunu yaklasimi gosteriyor olabilirler

    bazi semtlerde sokaklarda port problemi olabiliyor

    ozellikle adsl kullanan bolgelerde , yatirim yapilmiyor adsl e fazla
    _____________________________
  • Yarbay
    4313 Mesaj

    Aradim simdi. Rezil musteri hizmetleri sacma sapan cevap verdi. Buyuk ihtimalle port ile ilgilidir dedi. Bakalım ne olacak şimdi. Yandım valla. Nasil bir mahalleyse port yok dendi geçen sene süperonline tarafından. Ttnet'e başvurunca portlar nasıl olduysa boşaldı. Modem falan da aldım boşu boşuna... delirmemek elde değil bu rezil ülkede.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    jujuuu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    BattleNet: Chibs#2887
    #BarışKazanacak
    "We're all in brother. We love you. We trust you, Jackie Boy! "
  • Yüzbaşı
    949 Mesaj

    Ayni port sorunu bendede vardi, once telekoma dilekce verdim. 1 hafta sora port gorununcr basvuru yaptim. Ama birimi iptal etti yoksa portmu arttirildi bilemiyorum.

    Gecen mesaj geldi kullanici adi sifre mail adresi, internet siftenizde gonderilecektir diye. Ama hala modem almadim bekliyorum her sorun cikti diyecekler diye.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Yggdrasil Asgard kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    4313 Mesaj

    Hocam 18 kasımda aldım ben o kullanıcı adı ve şifremi sms olarak. Forumdaki firma yetkilisi de telefon tahsisiniz yapılmış dedi PM üzerinden. Ama bugün internet ile ilgili alt yapı sorunu olduğuna dair sms geldi. Aradım Turknet'i saçma sapan bilgisiz çalışanları var, eğitim vermeden oturtmuşlar telefonun başına. Bana ilk dediği şey şu: " Bilemeyiz şimdi neden sorun olduğunu port olabilir bla bla bla ", sonrasında " Başvurunuz ret olmuş. " dedi. Ne retti yahhu telefon tahsis edilmiş bilgisi aldım bu sabah ne diyorsunuz ??? deyince " Yok ret olmamış. " dedi. E dedim ben bu telefon tahsisi yüzünden faturalandırılacak mıyım şimdi, internet falan yok piyasada ? " Faturalandırılırsanız itiraz edersiniz bizi arayıp. " dedi. Ölme eşşeğim ölme bu firmadan bir halt olmaz.

    Edit: Port için dilekçe vermemi isterlerse süreç nasıl işliyor hocam ? Gidip müdürlüğe dilekçe mi vermem gerekecek ? Dilekçemi bir arkadaşım iletebilir mi hafta içi çalışmaktayım da.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yggdrasil Asgard -- 21 Kasım 2016; 13:24:16 >
    |
    |
    badcatbad kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    BattleNet: Chibs#2887
    #BarışKazanacak
    "We're all in brother. We love you. We trust you, Jackie Boy! "




  • Binbaşı
    1686 Mesaj

    Geçmeyin.Benim 3.Senem sadece ilk sene memnundum sadece,şimdi arkadaşlar geçti bağlamaları 1 buçuk ayı buldu, 15 gündür kullanıyorlar iptal ettirmek için uğraşıyorlar.Tek iyi yanı turknete geçince eski şirket uydunet aynı fiyata 250gb akkli internet sundu onu kabul edicekler.
    |
    |
    FBI-007 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    "Yalanların en kötüsü Allah ile aldatmaktır."

  • Çavuş
    97 Mesaj
    2 hafta önce olsa haberim tercih ederdim. Şu an 24 ay taahhütlü 50mbit 125gb akk + 1000 dk + 1000 sms + 2gb 4.5g, aylık 90tl ödemekteyim
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    592 Mesaj
    Taahhüt 26'sında bitiyor. Çok az süre kaldı. Buradaki yorumları okuyunca TTNET ile devam etmek daha doğru gibi geliyor. Ama fiyat daha yüksek ve kota düşük. Çok kararsız kaldım.
    _____________________________
  • Yarbay
    4313 Mesaj

    Geçiş için evrakları yollayanların sıkıntı yaşadığını görmedim hocam. Sıfırdan açtıranlar elektrikçisiydi, portuydu bir ton sıkıntı yaşıyor. Onlardan biri de benim lanet olsun ki.
    |
    |
    techturch kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    BattleNet: Chibs#2887
    #BarışKazanacak
    "We're all in brother. We love you. We trust you, Jackie Boy! "
  • Binbaşı
    1305 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Yggdrasil Asgard


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jack Martin


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yggdrasil Asgard

    Dostum nedir durum geldi mi internet giriş şifren ?

    Geldi hemde öğlen 1 de herşeyle birlikte ama mal telekom görevlileri gelip kabloyu yanlış bağlamışlar mecburen arıza kaydı açtım.

    Yemin ediyorum bu telekom adamı kanser eder gelip saçma sapan bir bağlantı yapmışlar çözebilmek mümkün değil.

    Bana gelen giden yok

    Arıza kaydı açtık bugün bekliyorum 2-3 kez aradım aciliyet belirttim.

    Telekom resmen vurdum duymazlık yapıyor ve gelip kafasına göre bağlantı yapıyor.

    Aynı ankastre içinde bağlantı sağlamış dışardan gelen hiç bir kabloya birşey bağlamamışlar adamlar resmen dalga geçiyor.

    Kanser sebebiyeti bunlar



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İşlemci Güncellenicek || Anakart Güncellenicek || Gskill Ripjaws 8 GB 1600 Mhz (2x4) Dual Kit DDR3 || Ekran Kartı Güncellenicek || PNY 240 GB SSD CS1311 || XILENCE XP600 600W PSU GAMİNG SERİSİ R3 +80 Plus || Logitech MK345 Q Klavye Kablosuz Mouse Set || Logitech S120 Hoparlör || SAMSUNG 23" S23B350H Full HD Led Monitör




  • Binbaşı
    1445 Mesaj

    Bende sizinle aynı tarihte işlemlere başladım. Bu gün sabah telefon u baglamaya geldiler bağladı gittiler. Adama numarami sordum yazdı verdi. Turknet i aradım numaram belli oldu sizin sisteme henüz geçmemiş olabilir, işlemleri hızlandırmak için şifahen numarami not aldı. Az önce aradım numaram onaylanmış gün içinde adsl başvurusu yapılacak dendi ve belki bu gün açılabilir miş ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Yggdrasil Asgard kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Hem her an avuçlarından kayıp gidecekmiş gibi, Hem de hep senin kalacakmış gibi hayat. İlişik yaşayacaksın Ucundan tutarak..
  • Yarbay
    4313 Mesaj

    @Jack Martin;

    Bende de port yok sanırım, alt yapı sorunu diye mesaj geldi. Fakat rezil ve bilgisi müşteri hizmetleri saçma sapan yuvarlak cevaplar veriyor. Ne dedikleri belli değil bu hafta tarafıma doğru düzgün bir dönüş olmazsa iptal oluşturacağım. Superonline başvururum 8 TL fazla öderim daha iyi, bin pişman oldum şu saçma sapan firmaya başvuru yaptığıma.

    @rLzApex;

    Bana da konudaki firma yetkilisi PM attı telefon tahsisiniz yapılmıştır diye. Şimdi sırf telefon tahsisi oldu diye 60 TL faturalandırırlarsa beni ne olacak acaba, internet falan yok piyasada. Umarım sizin internetiniz bir an önce gelir.
    |
    |
    Bahsedilenler: rLzApex , Jack Martin kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    BattleNet: Chibs#2887
    #BarışKazanacak
    "We're all in brother. We love you. We trust you, Jackie Boy! "
  • Teğmen
    157 Mesaj
    TT tam çakal ya. Santrale çok yakınım. TT'dayken hat kalitesi çok iyi durumdaydı. Geçiş öncesi ve geçiş sonrası değerler aşağıdaki gibi. Hani TurkNet'e geçtin, cezanı çekeceksin mi demek istiyorlar anlamıyorum yani. Çok iyi olan hat kalitem, arada kopmalar meydana gelebilir düzeyine geçiş yapmış durumda. Tekelliğin bitsin, sürüm sürüm sürün TT...

    TT ABONESİYKEN DEĞERLERİM AŞAĞIDAKİ GİBİYDİ:
    SNR Marjı: 27.3 db ( Downstream ) 32.6 db ( Upstream )
    Hat Zayıflaması: 4.0 db ( Downstream ) 0.0 db ( Upstream )

    - - - - -

    TURKNET ABONESİ OLDUM, DEĞERLERİM AŞAĞIDAKİ GİBİ:
    SNR Marjı: 7.7 db ( Downstream ) 16.9 db ( Upstream )
    Hat Zayıflaması: 9.0 db ( Downstream ) 0.0 db ( Upstream )

    - - - - -

    DEĞERLERİN ANLAMLARI:
    Noise Margin (Gürültü değerleri)
    0 dB - 6 dB Dsl bağlantısı gerçekleşmez ya da sürekli düşer.
    7 dB - 14 dB Dsl bağlantısı gerçekleşir fakat düşme meydana gelebilir.
    15 dB - 25 dB Hat kalitesi iyi.
    26 dB - 30 dB Hat kalitesi çok iyi.
    31 dB - 35 dB Hat kalitesi mükemmel.

    Attenuation (Zayıflama değerleri)
    0 dB - 20 dB Santrale çok yakın.
    20 dB - 30 dB Santrale yakın
    30 dB - 40 dB Santral mesafesi iyi
    40 dB - 60 dB Santral mesafesi ortalama
    60 dB - 65 dB Santrale uzak
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    871 Mesaj

    Tt'den turknete gectikten sonra hiziniz arttiysa snr degerlerinin dusmesi normal. Yok eskiden de 16 mbit şimdi de 16 mbit ise tt cakallik yapmis.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi henryerdem -- 21 Kasım 2016; 18:19:20 >
    |
    |
    Synch3 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    GALATASARAY
  • Binbaşı
    1232 Mesaj
    Arkadaşlar bıraktığım arıza kaydına istinaden Türk Telekom ekipleri aradı bugün. Ankastreye kadar herhangi bir arızanın olmadığını, hatta bağlantımı yapan arkadaş ile görüştüklerini ve evin içine dsl sinyalinin kurulum esnasında geldiğini söyledi (yani bizden kaynaklı bir durum yok diyor. Bağlantı esnasında bende evdeydim gözümle gördüm kurulumda test aletine sinyal geldiğini). Ankastreden içeri kontrol yapılması için 14-25 tl arasında faturama ücret yansıyacakmış, arızanın büyüklüğüne göre bu fiyat artabilirmiş. Böyle birşey var mı ? Turk net servis sağladığı zaman ücret mi yansıtıyor faturaya ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
e-ticaret
sohbet
haberler
Paykasa
son dakika
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,427
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.