Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
19.103
Cevap
232
Favori
710.915
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Biten Sıcak Fırsatlar >> Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    4313 Mesaj
    Eve geldim. Ev telefonu ile sinyali test ettim. Ev telefonum çalışıyor. Arama yapabiliyorum ama internet yok

    Benim işler tam ters isliyor saka gibi. En azindan sinyal direk geldi ona seviniyorum. Şu alt yapi problemi her ne ise giderseler de internet gelse be



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________

    BattleNet: Chibs#2887
    #BarışKazanacak
    "We're all in brother. We love you. We trust you, Jackie Boy! "
  • Yarbay
    4565 Mesaj
    Merdiven altı firmalar bile daha iyi Türknetten. 5 10 lira fazla vermeyip rezil ediyorsunuz kendinizi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EneRGy. -- 21 Kasım 2016; 18:26:27 >
    |
    |
    _____________________________
    Tebessüm, iki insan arasındaki en kısa mesafedir.
  • Binbaşı
    1303 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Yggdrasil Asgard

    @Jack Martin;

    Bende de port yok sanırım, alt yapı sorunu diye mesaj geldi. Fakat rezil ve bilgisi müşteri hizmetleri saçma sapan yuvarlak cevaplar veriyor. Ne dedikleri belli değil bu hafta tarafıma doğru düzgün bir dönüş olmazsa iptal oluşturacağım. Superonline başvururum 8 TL fazla öderim daha iyi, bin pişman oldum şu saçma sapan firmaya başvuru yaptığıma.

    @rLzApex;

    Bana da konudaki firma yetkilisi PM attı telefon tahsisiniz yapılmıştır diye. Şimdi sırf telefon tahsisi oldu diye 60 TL faturalandırırlarsa beni ne olacak acaba, internet falan yok piyasada. Umarım sizin internetiniz bir an önce gelir.

    Bendeki port sorunuda değil ne güzel işlemlerim jet hızında tamamlandı gerizekalı telekom görevlisi cumartesi günü habersiz geldiğinde adam akıllı bağlasa kabloyu şu anda çalışıcaktı.

    Gerçekten beklemek can sıkıcı bir durum hele birde arıyorsun yok yasal süreç 2 gün yok böyle yok şöyle.

    Biliyorum telekom sorumlu bundan da arkadaş az sıkıştırın ekipleri neticede müşteriyiz bedavamı hizmet alıyoruz anlamadım.

    Aşağıya indim zaten herşey kargaş bulaş adam akıllı bir düzenli sistem yapmamışlar.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İşlemci Güncellenicek || Anakart Güncellenicek || Gskill Ripjaws 8 GB 1600 Mhz (2x4) Dual Kit DDR3 || Ekran Kartı Güncellenicek || PNY 240 GB SSD CS1311 || XILENCE XP600 600W PSU GAMİNG SERİSİ R3 +80 Plus || Logitech MK345 Q Klavye Kablosuz Mouse Set || Logitech S120 Hoparlör || SAMSUNG 23" S23B350H Full HD Led Monitör




  • Yüzbaşı
    978 Mesaj
    Yarın itibariyle turknetten ayrılıyorum. Bu paketi kullanıyordum ama ev telefonunu bile takmıyorum zaten. O yüzden göknette 150 gb aknli pakete geçiyorum. 41 TL ve 3 TL aktivasyonla 44 TL ödeyeceğim yalına



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    4313 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Jack Martin


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yggdrasil Asgard

    @Jack Martin;

    Bende de port yok sanırım, alt yapı sorunu diye mesaj geldi. Fakat rezil ve bilgisi müşteri hizmetleri saçma sapan yuvarlak cevaplar veriyor. Ne dedikleri belli değil bu hafta tarafıma doğru düzgün bir dönüş olmazsa iptal oluşturacağım. Superonline başvururum 8 TL fazla öderim daha iyi, bin pişman oldum şu saçma sapan firmaya başvuru yaptığıma.

    @rLzApex;

    Bana da konudaki firma yetkilisi PM attı telefon tahsisiniz yapılmıştır diye. Şimdi sırf telefon tahsisi oldu diye 60 TL faturalandırırlarsa beni ne olacak acaba, internet falan yok piyasada. Umarım sizin internetiniz bir an önce gelir.

    Bendeki port sorunuda değil ne güzel işlemlerim jet hızında tamamlandı gerizekalı telekom görevlisi cumartesi günü habersiz geldiğinde adam akıllı bağlasa kabloyu şu anda çalışıcaktı.

    Gerçekten beklemek can sıkıcı bir durum hele birde arıyorsun yok yasal süreç 2 gün yok böyle yok şöyle.

    Biliyorum telekom sorumlu bundan da arkadaş az sıkıştırın ekipleri neticede müşteriyiz bedavamı hizmet alıyoruz anlamadım.

    Aşağıya indim zaten herşey kargaş bulaş adam akıllı bir düzenli sistem yapmamışlar.

    Şu anda ev telefonum çalışıyor ama internet tahsis edilmedi daha. Sinirden gülüyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    BattleNet: Chibs#2887
    #BarışKazanacak
    "We're all in brother. We love you. We trust you, Jackie Boy! "




  • Yüzbaşı
    404 Mesaj
    Ayın 9unda evraklarımı alıp işleme koydular hala daha internetimi bağlayamadılae ekip geldi yıllardır kullandığım hattımda; kısa devre olabilir internet aktif olsun belki çalışır belki çalışmaz elektrikçi çağırırsınız diyip gitti. Bugün itibarı ile bu maceradan vazgeçtim iptal talebinde bulundum. Daha önce diğer ev içinde başvurmuştum 22 gün sürmüştü internetin aktif hale gelmesi. Macera arayan varsa başvursun. Hizmet sıfır. 20 30 kere mhyi aradım. Hepsinde not aldık, hızlandırdık zırvaları. Hiç birşey yaptıkları yok. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1303 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Yggdrasil Asgard


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jack Martin


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yggdrasil Asgard

    @Jack Martin;

    Bende de port yok sanırım, alt yapı sorunu diye mesaj geldi. Fakat rezil ve bilgisi müşteri hizmetleri saçma sapan yuvarlak cevaplar veriyor. Ne dedikleri belli değil bu hafta tarafıma doğru düzgün bir dönüş olmazsa iptal oluşturacağım. Superonline başvururum 8 TL fazla öderim daha iyi, bin pişman oldum şu saçma sapan firmaya başvuru yaptığıma.

    @rLzApex;

    Bana da konudaki firma yetkilisi PM attı telefon tahsisiniz yapılmıştır diye. Şimdi sırf telefon tahsisi oldu diye 60 TL faturalandırırlarsa beni ne olacak acaba, internet falan yok piyasada. Umarım sizin internetiniz bir an önce gelir.

    Bendeki port sorunuda değil ne güzel işlemlerim jet hızında tamamlandı gerizekalı telekom görevlisi cumartesi günü habersiz geldiğinde adam akıllı bağlasa kabloyu şu anda çalışıcaktı.

    Gerçekten beklemek can sıkıcı bir durum hele birde arıyorsun yok yasal süreç 2 gün yok böyle yok şöyle.

    Biliyorum telekom sorumlu bundan da arkadaş az sıkıştırın ekipleri neticede müşteriyiz bedavamı hizmet alıyoruz anlamadım.

    Aşağıya indim zaten herşey kargaş bulaş adam akıllı bir düzenli sistem yapmamışlar.

    Şu anda ev telefonum çalışıyor ama internet tahsis edilmedi daha. Sinirden gülüyorum



    Oda birşey be kardeşim bizde oda yok vallah..

    Bakalım yarın gelsinlerde anlaşılacak at mı kara mı beklemek çok can sıkıcı yeni 6 GB mobil paket aldım 4,5 gb kalmış hemen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jack Martin -- 21 Kasım 2016; 18:53:59 >
    _____________________________
    İşlemci Güncellenicek || Anakart Güncellenicek || Gskill Ripjaws 8 GB 1600 Mhz (2x4) Dual Kit DDR3 || Ekran Kartı Güncellenicek || PNY 240 GB SSD CS1311 || XILENCE XP600 600W PSU GAMİNG SERİSİ R3 +80 Plus || Logitech MK345 Q Klavye Kablosuz Mouse Set || Logitech S120 Hoparlör || SAMSUNG 23" S23B350H Full HD Led Monitör




  • Yüzbaşı
    722 Mesaj
    Yaklaşık 4 senedir Superonline fibernet kullanıyordum. Taahhütüm bitti.
    Bana daha uygun bir teklifle geleceklerine aynı tarifeyi daha fazla bir miktar ile sundular(25 mb 75 GB akk)

    Telefondaki müşteri temsilcisinin ukala tavırları da zaten iyice sinirlendirdi. Bu fiyata bu kapsamda daha uygun bir şey bulamazmışım da vs.vs.
    Sonra baktı ben devam etmemekte kararlıyım. İyi o zaman gidin modemi teslim edin kapatalım dedi.

    4 yıllık modeminin bile peşine düşen açgözlü bir firma. Üstüne taşınma vs gibi durumlarda sizden aldıkları 200 TL ye varan taşınma masrafları da cabası.
    Bunu da geçtim bir kez olsun 25 mb ulaşmayan güya fiber hızda internet(En fazla 10-15 mb gördüm) Hiç film vs izlemediğim oyun indirmediğim halde her ay sonu gelmeden muhakkak biten 75 gb lık akk

    Böyle iğrenç firmalara taahhüt verip para kazandıracağıma, taahhüt vermeden ve ilk bir ay ücretsiz olan bir hizmeti deneyerek birşey kaybetmem diye düşünüyorum. Elbet bu firmada dört dörtlük değil ama diğerleri gibi bağlı kalmıyoruz. Baktım saçma sapan bir hizmet veriyorlar. İptal ederim olur biter



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akgun17 -- 21 Kasım 2016; 19:55:51 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    4313 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Jack Martin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yggdrasil Asgard


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jack Martin


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yggdrasil Asgard

    @Jack Martin;

    Bende de port yok sanırım, alt yapı sorunu diye mesaj geldi. Fakat rezil ve bilgisi müşteri hizmetleri saçma sapan yuvarlak cevaplar veriyor. Ne dedikleri belli değil bu hafta tarafıma doğru düzgün bir dönüş olmazsa iptal oluşturacağım. Superonline başvururum 8 TL fazla öderim daha iyi, bin pişman oldum şu saçma sapan firmaya başvuru yaptığıma.

    @rLzApex;

    Bana da konudaki firma yetkilisi PM attı telefon tahsisiniz yapılmıştır diye. Şimdi sırf telefon tahsisi oldu diye 60 TL faturalandırırlarsa beni ne olacak acaba, internet falan yok piyasada. Umarım sizin internetiniz bir an önce gelir.

    Bendeki port sorunuda değil ne güzel işlemlerim jet hızında tamamlandı gerizekalı telekom görevlisi cumartesi günü habersiz geldiğinde adam akıllı bağlasa kabloyu şu anda çalışıcaktı.

    Gerçekten beklemek can sıkıcı bir durum hele birde arıyorsun yok yasal süreç 2 gün yok böyle yok şöyle.

    Biliyorum telekom sorumlu bundan da arkadaş az sıkıştırın ekipleri neticede müşteriyiz bedavamı hizmet alıyoruz anlamadım.

    Aşağıya indim zaten herşey kargaş bulaş adam akıllı bir düzenli sistem yapmamışlar.

    Şu anda ev telefonum çalışıyor ama internet tahsis edilmedi daha. Sinirden gülüyorum



    Oda birşey be kardeşim bizde oda yok vallah..

    Bakalım yarın gelsinlerde anlaşılacak at mı kara mı beklemek çok can sıkıcı yeni 6 GB mobil paket aldım 4,5 gb kalmış hemen.

    Umarim hallolur hocam ikimizin de bir an önce. Telefon hizmeti verip internet hizmeti verememeleri de tuhaf geldi bana. Ayni hat üzerinden degil mi verilen sinyal, ilginç.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    BattleNet: Chibs#2887
    #BarışKazanacak
    "We're all in brother. We love you. We trust you, Jackie Boy! "




  • Binbaşı
    1445 Mesaj

    Bu gün ki mh.ile gorusmelerimden anladığım , telefon başvuru yapılıyor onaylaniyor gelip bağlıyorlar. Aynı gün veya ertesi gün adsl başvurusu yapılıyor o da max 2 iş günü içinde onay alıyor ve hatta sinyal gönderiyorlar.
    Şimdi soru şu sizin adsl başvurusu onay almış mı ? Mh bu konuda ne diyor ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Yggdrasil Asgard kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Hem her an avuçlarından kayıp gidecekmiş gibi, Hem de hep senin kalacakmış gibi hayat. İlişik yaşayacaksın Ucundan tutarak..
  • Yarbay
    6228 Mesaj
    bugün sabah 9da arama geldi geçiş için evraklarımı onayladım ve 3 iş günü içerisinde turknetten hizmet almaya başlıyacakmışım hayırlısı, MH'yı arayıp not ettirmem işe yaramış.
    |
    |
    _____________________________

    Xiaomi Mi6 6/128
    12MP Dual Camera | Full HD | 6GB Ram | 128GB Rom | 5.15" | Snapdragon 835 | 4D Body
  • Yüzbaşı
    949 Mesaj

    Telokomdakilerde cok bilgisiz, port acin diyorum abone olmadan olmaz diyolar. Almiycam interneti sadece port acin, baska firmadan alicam deswmde basdan dilekce almadilar. Mh ile konustuktan sonra anladilarda verdim dilekceyi. Sizede boyle yaklasabilirler.

    Hazir dilekce ornekleri var onu doldurtuyorlar, sizin gitmeniz lazim diye biliyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Yggdrasil Asgard kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    4313 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: rLzApex

    Bu gün ki mh.ile gorusmelerimden anladığım , telefon başvuru yapılıyor onaylaniyor gelip bağlıyorlar. Aynı gün veya ertesi gün adsl başvurusu yapılıyor o da max 2 iş günü içinde onay alıyor ve hatta sinyal gönderiyorlar.
    Şimdi soru şu sizin adsl başvurusu onay almış mı ? Mh bu konuda ne diyor ?

    Hocam benim telefon tahsis edildi ve şu anda arama yapabiliyorum. Ama internet baglantisi verilemedi, alt yapı sorunu olduğuna dair sms geldi. Yarın musteri hizmetlerini arayacağım. Forumdaki yetkili keşke biraz daha hızlı ilgilense bizimle.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: doominsert
    _____________________________

    BattleNet: Chibs#2887
    #BarışKazanacak
    "We're all in brother. We love you. We trust you, Jackie Boy! "
  • Yarbay
    4313 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: badcatbad

    Telokomdakilerde cok bilgisiz, port acin diyorum abone olmadan olmaz diyolar. Almiycam interneti sadece port acin, baska firmadan alicam deswmde basdan dilekce almadilar. Mh ile konustuktan sonra anladilarda verdim dilekceyi. Sizede boyle yaklasabilirler.

    Hazir dilekce ornekleri var onu doldurtuyorlar, sizin gitmeniz lazim diye biliyorum.

    Bilgi için teşekkürler hocam. Torpille, tanıdık ile işe alimlarin oldugu ulkede bir halttan çakmayanların o görevlerde olmasi çok doğal. Yapacak birşey yok. Umarım port değildir sorun, çünkü ugrasacak vaktim ne taakatim var açıkçası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yggdrasil Asgard -- 21 Kasım 2016; 21:29:21 >
    |
    |
    _____________________________

    BattleNet: Chibs#2887
    #BarışKazanacak
    "We're all in brother. We love you. We trust you, Jackie Boy! "
  • Teğmen
    118 Mesaj
    Arkadaşlar, turknet başvurunun 8. gününde canlı destekten öğrendiğim kadarıyla evimde fiber olduğu için bana hizmet vermeyeceklerini söylüyorlar. Oysaki üzerine basa basa en başında fiber kullanıcısı olduğumu söylemiştim. Şimdi iptal etmemi istiyorlar. Varmı benzer durumla karşılaşan. Ne yapacağız?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1436 Mesaj
    benim merak ettiğim birşey var şimdi bu türk net vodafone net filan türk telekom altyapısını kullanıyor. mevcut karın yüzde kaçını alıyor ttelekom? bide bu servis sağlıyıcıları kendilerimi internet servisi kurup dağıtıyor? yoksa internet dağıtımını da ttelekom sağlıyor.
    _____________________________
  • Teğmen
    110 Mesaj

    Onlarca kişi aynı durumdan mağdur edildi. Defalarca teyit almama rağmen 2 kez evrak istediler. İkisinde de geri döndü.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _fırtına_ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    118 Mesaj

    Ne yapacağız şimdi? Telefonu da taşıma için başvurmuşlar, önceden internet+telefon ttnetteydi; şimdi ayrılmış telefon ttkom olmuş. Bir de ona fatura ödeyeceğiz durduk yere...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    AytekinNet kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3327 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: -ZoRRo-

    benim merak ettiğim birşey var şimdi bu türk net vodafone net filan türk telekom altyapısını kullanıyor. mevcut karın yüzde kaçını alıyor ttelekom? bide bu servis sağlıyıcıları kendilerimi internet servisi kurup dağıtıyor? yoksa internet dağıtımını da ttelekom sağlıyor.

    Telekom toptan satıyor...
    Mesela Listeye göre 8 mbite kadar Sınırsız 33.36 lira...
    http://kurumsal.turktelekom.com.tr/toptan/internet-hizmetleri/genis-bant/adsl.aspx



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deneme1 -- 21 Kasım 2016; 21:54:38 >
    |
    |
    _____________________________
    English fun clup, sadece ingilizce konuşuyoruz ve dünyanın her yerinden arkadaşlarla eğleniyoruz, facebook grubumuz
    https://www.facebook.com/groups/362852221195241/




  • Binbaşı
    1792 Mesaj
    3 hafta önce turknet i aradım ve bana 75 mbps vdsl hizmeti alabileceğim söylendi, bana gönderdikleri sözleşmeyi imzalayıp adreslerine gönderdim.

    15-16 gündür internetin bağlanmasını beklerken, bugün sizin adreste sadece fiber varmış, size hizmet veremeyeceğiz diye telefon ettiler.
    Hiçbir iptal dilekçesi yada iptal istemim olmadan, "isteğiniz doğrultusunda aboneliğiniz iptal edilmiştir" diye SMS geldi birde.

    3 haftamı çaldılar resmen, böyle bir saçmalık olabilir mi !!?
    1 ay önce vodafone dan vdsl bağlanıyordum.apartmanda fiber falanda yok , yani resmen yalan söylüyorlar.

    Edit: yahu herkese bu numarayı çekmişler, ben btk ya yazdım cevap gelmedi henüz,çözüm bulan varmı bu duruma ??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tyll -- 21 Kasım 2016; 22:09:52 >
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
sohbet
Lastik Fiyatları
Paykasa
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,438
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.