Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (273. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
18.993
Cevap
181
Favori
764.006
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 271272273274275
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • badcatbad B kullanıcısına yanıt
    Hocam 18 kasımda aldım ben o kullanıcı adı ve şifremi sms olarak. Forumdaki firma yetkilisi de telefon tahsisiniz yapılmış dedi PM üzerinden. Ama bugün internet ile ilgili alt yapı sorunu olduğuna dair sms geldi. Aradım Turknet'i saçma sapan bilgisiz çalışanları var, eğitim vermeden oturtmuşlar telefonun başına. Bana ilk dediği şey şu: " Bilemeyiz şimdi neden sorun olduğunu port olabilir bla bla bla ", sonrasında " Başvurunuz ret olmuş. " dedi. Ne retti yahhu telefon tahsis edilmiş bilgisi aldım bu sabah ne diyorsunuz ??? deyince " Yok ret olmamış. " dedi. E dedim ben bu telefon tahsisi yüzünden faturalandırılacak mıyım şimdi, internet falan yok piyasada ? " Faturalandırılırsanız itiraz edersiniz bizi arayıp. " dedi. Ölme eşşeğim ölme bu firmadan bir halt olmaz.

    Edit: Port için dilekçe vermemi isterlerse süreç nasıl işliyor hocam ? Gidip müdürlüğe dilekçe mi vermem gerekecek ? Dilekçemi bir arkadaşım iletebilir mi hafta içi çalışmaktayım da.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yggdrasil Asgard -- 21 Kasım 2016; 13:24:16 >




  • FBI-007 kullanıcısına yanıt
    Geçmeyin.Benim 3.Senem sadece ilk sene memnundum sadece,şimdi arkadaşlar geçti bağlamaları 1 buçuk ayı buldu, 15 gündür kullanıyorlar iptal ettirmek için uğraşıyorlar.Tek iyi yanı turknete geçince eski şirket uydunet aynı fiyata 250gb akkli internet sundu onu kabul edicekler.
  • 2 hafta önce olsa haberim tercih ederdim. Şu an 24 ay taahhütlü 50mbit 125gb akk + 1000 dk + 1000 sms + 2gb 4.5g, aylık 90tl ödemekteyim
  • Taahhüt 26'sında bitiyor. Çok az süre kaldı. Buradaki yorumları okuyunca TTNET ile devam etmek daha doğru gibi geliyor. Ama fiyat daha yüksek ve kota düşük. Çok kararsız kaldım.
  • techturch T kullanıcısına yanıt
    Geçiş için evrakları yollayanların sıkıntı yaşadığını görmedim hocam. Sıfırdan açtıranlar elektrikçisiydi, portuydu bir ton sıkıntı yaşıyor. Onlardan biri de benim lanet olsun ki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yggdrasil Asgard


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jack Martin


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yggdrasil Asgard

    Dostum nedir durum geldi mi internet giriş şifren ?

    Geldi hemde öğlen 1 de herşeyle birlikte ama mal telekom görevlileri gelip kabloyu yanlış bağlamışlar mecburen arıza kaydı açtım.

    Yemin ediyorum bu telekom adamı kanser eder gelip saçma sapan bir bağlantı yapmışlar çözebilmek mümkün değil.

    Bana gelen giden yok

    Arıza kaydı açtık bugün bekliyorum 2-3 kez aradım aciliyet belirttim.

    Telekom resmen vurdum duymazlık yapıyor ve gelip kafasına göre bağlantı yapıyor.

    Aynı ankastre içinde bağlantı sağlamış dışardan gelen hiç bir kabloya birşey bağlamamışlar adamlar resmen dalga geçiyor.

    Kanser sebebiyeti bunlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yggdrasil Asgard kullanıcısına yanıt
    Bende sizinle aynı tarihte işlemlere başladım. Bu gün sabah telefon u baglamaya geldiler bağladı gittiler. Adama numarami sordum yazdı verdi. Turknet i aradım numaram belli oldu sizin sisteme henüz geçmemiş olabilir, işlemleri hızlandırmak için şifahen numarami not aldı. Az önce aradım numaram onaylanmış gün içinde adsl başvurusu yapılacak dendi ve belki bu gün açılabilir miş ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @Jack Martin;

    Bende de port yok sanırım, alt yapı sorunu diye mesaj geldi. Fakat rezil ve bilgisi müşteri hizmetleri saçma sapan yuvarlak cevaplar veriyor. Ne dedikleri belli değil bu hafta tarafıma doğru düzgün bir dönüş olmazsa iptal oluşturacağım. Superonline başvururum 8 TL fazla öderim daha iyi, bin pişman oldum şu saçma sapan firmaya başvuru yaptığıma.

    @rLzApex;

    Bana da konudaki firma yetkilisi PM attı telefon tahsisiniz yapılmıştır diye. Şimdi sırf telefon tahsisi oldu diye 60 TL faturalandırırlarsa beni ne olacak acaba, internet falan yok piyasada. Umarım sizin internetiniz bir an önce gelir.
  • TT tam çakal ya. Santrale çok yakınım. TT'dayken hat kalitesi çok iyi durumdaydı. Geçiş öncesi ve geçiş sonrası değerler aşağıdaki gibi. Hani TurkNet'e geçtin, cezanı çekeceksin mi demek istiyorlar anlamıyorum yani. Çok iyi olan hat kalitem, arada kopmalar meydana gelebilir düzeyine geçiş yapmış durumda. Tekelliğin bitsin, sürüm sürüm sürün TT...

    TT ABONESİYKEN DEĞERLERİM AŞAĞIDAKİ GİBİYDİ:
    SNR Marjı: 27.3 db ( Downstream ) 32.6 db ( Upstream )
    Hat Zayıflaması: 4.0 db ( Downstream ) 0.0 db ( Upstream )

    - - - - -

    TURKNET ABONESİ OLDUM, DEĞERLERİM AŞAĞIDAKİ GİBİ:
    SNR Marjı: 7.7 db ( Downstream ) 16.9 db ( Upstream )
    Hat Zayıflaması: 9.0 db ( Downstream ) 0.0 db ( Upstream )

    - - - - -

    DEĞERLERİN ANLAMLARI:
    Noise Margin (Gürültü değerleri)
    0 dB - 6 dB Dsl bağlantısı gerçekleşmez ya da sürekli düşer.
    7 dB - 14 dB Dsl bağlantısı gerçekleşir fakat düşme meydana gelebilir.
    15 dB - 25 dB Hat kalitesi iyi.
    26 dB - 30 dB Hat kalitesi çok iyi.
    31 dB - 35 dB Hat kalitesi mükemmel.

    Attenuation (Zayıflama değerleri)
    0 dB - 20 dB Santrale çok yakın.
    20 dB - 30 dB Santrale yakın
    30 dB - 40 dB Santral mesafesi iyi
    40 dB - 60 dB Santral mesafesi ortalama
    60 dB - 65 dB Santrale uzak




  • Synch3 kullanıcısına yanıt
    Tt'den turknete gectikten sonra hiziniz arttiysa snr degerlerinin dusmesi normal. Yok eskiden de 16 mbit şimdi de 16 mbit ise tt cakallik yapmis.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kimyagERdem -- 21 Kasım 2016; 18:19:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bıraktığım arıza kaydına istinaden Türk Telekom ekipleri aradı bugün. Ankastreye kadar herhangi bir arızanın olmadığını, hatta bağlantımı yapan arkadaş ile görüştüklerini ve evin içine dsl sinyalinin kurulum esnasında geldiğini söyledi (yani bizden kaynaklı bir durum yok diyor. Bağlantı esnasında bende evdeydim gözümle gördüm kurulumda test aletine sinyal geldiğini). Ankastreden içeri kontrol yapılması için 14-25 tl arasında faturama ücret yansıyacakmış, arızanın büyüklüğüne göre bu fiyat artabilirmiş. Böyle birşey var mı ? Turk net servis sağladığı zaman ücret mi yansıtıyor faturaya ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eve geldim. Ev telefonu ile sinyali test ettim. Ev telefonum çalışıyor. Arama yapabiliyorum ama internet yok

    Benim işler tam ters isliyor saka gibi. En azindan sinyal direk geldi ona seviniyorum. Şu alt yapi problemi her ne ise giderseler de internet gelse be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merdiven altı firmalar bile daha iyi Türknetten. 5 10 lira fazla vermeyip rezil ediyorsunuz kendinizi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EneRGy. -- 21 Kasım 2016; 18:26:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yggdrasil Asgard

    @Jack Martin;

    Bende de port yok sanırım, alt yapı sorunu diye mesaj geldi. Fakat rezil ve bilgisi müşteri hizmetleri saçma sapan yuvarlak cevaplar veriyor. Ne dedikleri belli değil bu hafta tarafıma doğru düzgün bir dönüş olmazsa iptal oluşturacağım. Superonline başvururum 8 TL fazla öderim daha iyi, bin pişman oldum şu saçma sapan firmaya başvuru yaptığıma.

    @rLzApex;

    Bana da konudaki firma yetkilisi PM attı telefon tahsisiniz yapılmıştır diye. Şimdi sırf telefon tahsisi oldu diye 60 TL faturalandırırlarsa beni ne olacak acaba, internet falan yok piyasada. Umarım sizin internetiniz bir an önce gelir.

    Bendeki port sorunuda değil ne güzel işlemlerim jet hızında tamamlandı gerizekalı telekom görevlisi cumartesi günü habersiz geldiğinde adam akıllı bağlasa kabloyu şu anda çalışıcaktı.

    Gerçekten beklemek can sıkıcı bir durum hele birde arıyorsun yok yasal süreç 2 gün yok böyle yok şöyle.

    Biliyorum telekom sorumlu bundan da arkadaş az sıkıştırın ekipleri neticede müşteriyiz bedavamı hizmet alıyoruz anlamadım.

    Aşağıya indim zaten herşey kargaş bulaş adam akıllı bir düzenli sistem yapmamışlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarın itibariyle turknetten ayrılıyorum. Bu paketi kullanıyordum ama ev telefonunu bile takmıyorum zaten. O yüzden göknette 150 gb aknli pakete geçiyorum. 41 TL ve 3 TL aktivasyonla 44 TL ödeyeceğim yalına

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jack Martin


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yggdrasil Asgard

    @Jack Martin;

    Bende de port yok sanırım, alt yapı sorunu diye mesaj geldi. Fakat rezil ve bilgisi müşteri hizmetleri saçma sapan yuvarlak cevaplar veriyor. Ne dedikleri belli değil bu hafta tarafıma doğru düzgün bir dönüş olmazsa iptal oluşturacağım. Superonline başvururum 8 TL fazla öderim daha iyi, bin pişman oldum şu saçma sapan firmaya başvuru yaptığıma.

    @rLzApex;

    Bana da konudaki firma yetkilisi PM attı telefon tahsisiniz yapılmıştır diye. Şimdi sırf telefon tahsisi oldu diye 60 TL faturalandırırlarsa beni ne olacak acaba, internet falan yok piyasada. Umarım sizin internetiniz bir an önce gelir.

    Bendeki port sorunuda değil ne güzel işlemlerim jet hızında tamamlandı gerizekalı telekom görevlisi cumartesi günü habersiz geldiğinde adam akıllı bağlasa kabloyu şu anda çalışıcaktı.

    Gerçekten beklemek can sıkıcı bir durum hele birde arıyorsun yok yasal süreç 2 gün yok böyle yok şöyle.

    Biliyorum telekom sorumlu bundan da arkadaş az sıkıştırın ekipleri neticede müşteriyiz bedavamı hizmet alıyoruz anlamadım.

    Aşağıya indim zaten herşey kargaş bulaş adam akıllı bir düzenli sistem yapmamışlar.

    Şu anda ev telefonum çalışıyor ama internet tahsis edilmedi daha. Sinirden gülüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ayın 9unda evraklarımı alıp işleme koydular hala daha internetimi bağlayamadılae ekip geldi yıllardır kullandığım hattımda; kısa devre olabilir internet aktif olsun belki çalışır belki çalışmaz elektrikçi çağırırsınız diyip gitti. Bugün itibarı ile bu maceradan vazgeçtim iptal talebinde bulundum. Daha önce diğer ev içinde başvurmuştum 22 gün sürmüştü internetin aktif hale gelmesi. Macera arayan varsa başvursun. Hizmet sıfır. 20 30 kere mhyi aradım. Hepsinde not aldık, hızlandırdık zırvaları. Hiç birşey yaptıkları yok. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yggdrasil Asgard


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jack Martin


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yggdrasil Asgard

    @Jack Martin;

    Bende de port yok sanırım, alt yapı sorunu diye mesaj geldi. Fakat rezil ve bilgisi müşteri hizmetleri saçma sapan yuvarlak cevaplar veriyor. Ne dedikleri belli değil bu hafta tarafıma doğru düzgün bir dönüş olmazsa iptal oluşturacağım. Superonline başvururum 8 TL fazla öderim daha iyi, bin pişman oldum şu saçma sapan firmaya başvuru yaptığıma.

    @rLzApex;

    Bana da konudaki firma yetkilisi PM attı telefon tahsisiniz yapılmıştır diye. Şimdi sırf telefon tahsisi oldu diye 60 TL faturalandırırlarsa beni ne olacak acaba, internet falan yok piyasada. Umarım sizin internetiniz bir an önce gelir.

    Bendeki port sorunuda değil ne güzel işlemlerim jet hızında tamamlandı gerizekalı telekom görevlisi cumartesi günü habersiz geldiğinde adam akıllı bağlasa kabloyu şu anda çalışıcaktı.

    Gerçekten beklemek can sıkıcı bir durum hele birde arıyorsun yok yasal süreç 2 gün yok böyle yok şöyle.

    Biliyorum telekom sorumlu bundan da arkadaş az sıkıştırın ekipleri neticede müşteriyiz bedavamı hizmet alıyoruz anlamadım.

    Aşağıya indim zaten herşey kargaş bulaş adam akıllı bir düzenli sistem yapmamışlar.

    Şu anda ev telefonum çalışıyor ama internet tahsis edilmedi daha. Sinirden gülüyorum



    Oda birşey be kardeşim bizde oda yok vallah..

    Bakalım yarın gelsinlerde anlaşılacak at mı kara mı beklemek çok can sıkıcı yeni 6 GB mobil paket aldım 4,5 gb kalmış hemen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jack Martin -- 21 Kasım 2016; 18:53:59 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yaklaşık 4 senedir Superonline fibernet kullanıyordum. Taahhütüm bitti.
    Bana daha uygun bir teklifle geleceklerine aynı tarifeyi daha fazla bir miktar ile sundular(25 mb 75 GB akk)

    Telefondaki müşteri temsilcisinin ukala tavırları da zaten iyice sinirlendirdi. Bu fiyata bu kapsamda daha uygun bir şey bulamazmışım da vs.vs.
    Sonra baktı ben devam etmemekte kararlıyım. İyi o zaman gidin modemi teslim edin kapatalım dedi.

    4 yıllık modeminin bile peşine düşen açgözlü bir firma. Üstüne taşınma vs gibi durumlarda sizden aldıkları 200 TL ye varan taşınma masrafları da cabası.
    Bunu da geçtim bir kez olsun 25 mb ulaşmayan güya fiber hızda internet(En fazla 10-15 mb gördüm) Hiç film vs izlemediğim oyun indirmediğim halde her ay sonu gelmeden muhakkak biten 75 gb lık akk

    Böyle iğrenç firmalara taahhüt verip para kazandıracağıma, taahhüt vermeden ve ilk bir ay ücretsiz olan bir hizmeti deneyerek birşey kaybetmem diye düşünüyorum. Elbet bu firmada dört dörtlük değil ama diğerleri gibi bağlı kalmıyoruz. Baktım saçma sapan bir hizmet veriyorlar. İptal ederim olur biter



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akgun17 -- 21 Kasım 2016; 19:55:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jack Martin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yggdrasil Asgard


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jack Martin


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yggdrasil Asgard

    @Jack Martin;

    Bende de port yok sanırım, alt yapı sorunu diye mesaj geldi. Fakat rezil ve bilgisi müşteri hizmetleri saçma sapan yuvarlak cevaplar veriyor. Ne dedikleri belli değil bu hafta tarafıma doğru düzgün bir dönüş olmazsa iptal oluşturacağım. Superonline başvururum 8 TL fazla öderim daha iyi, bin pişman oldum şu saçma sapan firmaya başvuru yaptığıma.

    @rLzApex;

    Bana da konudaki firma yetkilisi PM attı telefon tahsisiniz yapılmıştır diye. Şimdi sırf telefon tahsisi oldu diye 60 TL faturalandırırlarsa beni ne olacak acaba, internet falan yok piyasada. Umarım sizin internetiniz bir an önce gelir.

    Bendeki port sorunuda değil ne güzel işlemlerim jet hızında tamamlandı gerizekalı telekom görevlisi cumartesi günü habersiz geldiğinde adam akıllı bağlasa kabloyu şu anda çalışıcaktı.

    Gerçekten beklemek can sıkıcı bir durum hele birde arıyorsun yok yasal süreç 2 gün yok böyle yok şöyle.

    Biliyorum telekom sorumlu bundan da arkadaş az sıkıştırın ekipleri neticede müşteriyiz bedavamı hizmet alıyoruz anlamadım.

    Aşağıya indim zaten herşey kargaş bulaş adam akıllı bir düzenli sistem yapmamışlar.

    Şu anda ev telefonum çalışıyor ama internet tahsis edilmedi daha. Sinirden gülüyorum



    Oda birşey be kardeşim bizde oda yok vallah..

    Bakalım yarın gelsinlerde anlaşılacak at mı kara mı beklemek çok can sıkıcı yeni 6 GB mobil paket aldım 4,5 gb kalmış hemen.

    Umarim hallolur hocam ikimizin de bir an önce. Telefon hizmeti verip internet hizmeti verememeleri de tuhaf geldi bana. Ayni hat üzerinden degil mi verilen sinyal, ilginç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 271272273274275
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.