Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (161. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18.993
Cevap
182
Favori
763.966
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 159160161162163
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ben şu an TTNet ADSL lullanıyorum. Ancak VDSL ile geçiş için başvurdum Turknet'e.
    ADSL'den VDSL'e geçiş için hat kablolarına müdahale etmek gerekecek mi yoksa binadaki sisteme dokunmadan doğrudan VDSL'e geçiş mi olacak?
    Bilgisi olan arkadaşlar cevap verirse makbule geçer.
  • turk telekom abonesiyim 2 yıllık taahüt var 5 ay fln oldu. geçiş yaparsam cezayı turknet mi karsiliyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -Nautilus- kullanıcısına yanıt
    dokunmadan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .Joe.

    hocam ben sanal kartı yazdım, bu konudaki bazı arkadaşlar da öyle yapmıştı daha önce. limit 0 olunca kabul etmiyor sırf kabul etsin diye 1tl tanımladım.

    Arayarak başvurdum kart bılgısı vermek içime sinmedi
    Evrakları gonderdim 75mb desteklıyormus hattım. Sorunsuz açılırsa çok guzel olacak
    Ayın 8 i kota bitti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OTTOMAN_67 -- 8 Eylül 2016; 18:05:50 >
  • türknete iyiki geçtim. inanılmaz memnunum. geçmeden önce bende buradaki olumsuz yorumları okuyup korkuyordum. hiç korktuğum başıma gelmedi resmi tatiller hariç 5 günde bağlandı sıkıntı olmadı. Buda ortalama aldığım hız.



    Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya bu müşteri hizmetlerine bağlanmak ne kadar zor? Sonu 1 yapıp arıyorum oradan desteğe yönlendiriyor onda da bekle allah bekle, beklediğiniz için teşekkürler diyip üst üste mala bağlıyor yarım saattir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Joe_Feyzullah

    dokunmadan

    Eyvallah. Çok sağ ol.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Nautilus- -- 8 Eylül 2016; 21:09:54 >
  • Bu Türknet bazı müşterileri hususi seçip çıldırtma konulu psikolojik deney yapıyor, buna eminim.

    Evraklar ellerine ulaşalı 10 gün oldu, hâlâ telefon bağlanmadı. Telefon numaram belli ama kutudan bağlantıyı yaptıramadılar bir türlü.

    Saçma sapan bir sebepten iptal edilen bir önceki başvurumda Telekom ertesi gün gelip bağlantıyı yapmıştı. Kayseri gibi bir ilde Telekom'un işleri 10 gün sarkıtması mümkün değil.

    Bugün tuvaletteyken Türknet aramış (isabet oldu) açamadım. Ben geri arayım dedim 15 dakikadan sonra sıkılıp kapattım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarin basvuru yapacam. Turknet mi yoksa superonline 50 gb 16mbps mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -Nautilus- kullanıcısına yanıt
    herhangi bi müdahale yok. ben de adsl kullanıcısıydım, vdsl modem alıp vdsle geçtim. bina cadde vs altyapısı uygunsa direkt geçiyorsunuz.
  • faruk F kullanıcısına yanıt
    dün aynı konuyla ilgili destek talep ettim. fakat kendiniz halledin, sorun binada veya dairede dediler. aldım elime ev ve cep telefonlarını, indim ankastreye. deneye deneye buldum, kendim bağlandım.
  • 6 aydır turknet kullanıyorum ve çok memnunum. kampanya başladığında hemen abone oldum çünkü insaflarına kaldığımız bu taahhüt zalimi isplerin içinde bana bir kurtuluş yolu ve desteklenmesi gereken bir lider gibi gözüktü. bir şans vermek istedim, destek olmak istedim ve şimdiye kadar pişman olmadım, başta bağlatıyı yine tırttelekom yaptığı için sadece orada sorun yaşadım müşteri hizmetleriyle irtibatım her zaman hızlı ve olumlu oldu. bu yeni vdsl tarifeleri ise işin tuzu biberi oldu. heh işte dedim meyvelerini alıyoruz. geçmeyi düşünenlere söylüyorum korkmayın abicim bu adamlar taahhütü kaldırarak devrim yaptılar resmen, keza akk olayında da güzellik yaptılar inşallah böyle devam ederler bizi soyguncuların eline bırakmazlar.
  • ben de kampanya başından beri memnunum ama vdsl olayında fena çuvalladılar. eskiden 100 mbit yerine 70 alıp şikayet edenlere kızardım ama ilk ay bedava kampanyası yapıp avantajix ödemelerini yapmadıklarını görünce onlara hak vermeye başladım

    biz de vdsl istiyoruz
  • benden 2 defa kredi kartımdan otomatik ücret çekildi. garanti bonus kampanyasından bonus falan gelmedi. ilgili birime kayıt oluşturdum bankayı aradım nafile.


    şimdi de yeni bağlatanlara 1 ay bedava kampanyası yapmışlar. eski aboneleri aptal yerine koyan firmalara uyuz oluyorum.
  • "Hattınız aktif olmuştur, iyi günlerde kullanın" mesajından sonra aradan 3 gün geçmesine rağmen sinyal yok. Memnuniyet derecemi daha sonra bildirsem? :)
  • Ben bunlara 4 eylül tarihinde evrakları gönderdim. 5 eylülde bunlara ulaştı. 7 eylülde de beni arayıp, kağıtları siz mi imzaladınız diye onay aldılar. Buraya kadar herşey tamam.

    Bugün bir mail geldi; "talebiniz üzerine üç iş günü içerisinde ups kargo firması veya müşteri danışmanlarımız aşağıda adı geçen evrakları size ulaştıracak." yazıyordu ve altında da "taahhütsüz bireysel abonelik sözleşmesi" ve "ön bilgilendirme ve hizmet formu" gönderecekleri yazıyordu. Ee ben zaten bunları çıktı alıp, imzalayıp, bunlara gönderdim; benden de onay aldılar zaten?

    Şimdi niye böyle bir mail geldi? Bir de bildiğim kadarıyla bunlar evrakları kendisi gönderirse 29 TL ücret alıyorlar. Benim böyle bir talebim olmadı neden gönderiyorlar? Allahım ya.

    Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ




  • Aynı durumdayız hocam. Ayın ikisinde başvurdum,üçünde kargoya verdim,beşinde aradılar onay aldılar. Bugün saat 1.56'da aynı mail geldi.

    Bilgisi olanlar cevaplasın lütfen.
  • Musteri hizmetlerini aradim ve gelen bu maili sordum. Bir karisiklik olabilecegini soyledi. Evraklariniz sistemde ulasmis olarak gorunuyor bir sikinti yok dedi. Kayit olusturuyorum yetkili birime dedi.

    Eğer size de ayni eposta geldiyse muhtemelen sistemsel bir problem olabilir. Bana da 13:56 da gelmis mail. Ben yine kendimi saglama alip, arayip canlarini okudum ama. Umarim sadece sistemsel bir problemdir, bize giren cikan olmaz.

    Az once bir de su mesaj geldi;

    Degerli musterimiz operator degistirme talebiniz alinmistir. Gecis tamamlandiginda sms ile bilgilendirileceksiniz. TurkNet 0850 288 8080


    @amante de los gatos



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FunctionDie -- 9 Eylül 2016; 14:47:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sağolun hocam. Aynı mesaj bana da geldi
  • quote:

    Orijinalden alynty: faruk

    Bu kadar embesil çalışan bir firmaya nasıl toplandı anlamıyorum.

    Daha önceden başvurumu alıp, telefonu başlayıp sonrasında "sizin altyapı fibermiş, biz size hizmet veremiyoruz" diyerek aboneliği iptal etmişlerdi. Telekom'la konuştum, binada T11 kutusu var. Yani binaya kadar fiber geliyor, dairelere bakır kablo ile dağıtım yapılıyor. Verilecek olan hizmet VDSL. Kesinlikle fiber değil.

    Üzerinden 2 hafta geçti. Forumda T11 kutusuyla Türk.net'ten hizmet alan bir arkadaş çıkınca tekrar aradım ve durumu izah ettim. 2 defa altyapı kontrolü yapıp size VDSL hizmeti verebiliriz dediler. Sözleşmeler 31 Ağustos'ta ellerine geçti ve telefon aktivasyonunu yaptılar. Az önce arayıp "sizin altyapı fibermiş, biz size hizmet veremiyoruz" dediler tekrardan. Kadına diyorum ki benim binamda T11 var ve bu altyapyya hizmet verdiğiniz kullanıcylar var. Bana verdiği cevap telefon hizmeti veririz ama internet veremiyoruz.

    Yahu bir insan bu kadar my embesil olur! Teknik birime aktarın diyorum, bir yanlışlık var diyorum, iptal edicez diyor. İptal ettirmiyorum dediğimde isteseniz de istemeseniz de iptal olacak diyor. Ödediğim kargo paraları, boşa geçen zamanlar da bir tarafınıza girsin!
    Çalışırsa mükemmel fiyata, gayet güzel çalışıyor. Tersine gelince de saç baş yolduruyor.



    Daha önce de söylemiştim firmaya müşteri gelmesin diye ciddi şekilde emek verip kendilerini yoruyorlar. Arkalarından yedikleri sayısız küfür ve beddua da cabası. Habuki düzgün çalışsalar daha az emekle müşteriyi memnun edecekler. Firma yetkilileri de bunlarla aynı kafada değilse -ki görünüşe bakılırsa maalesef öyleler- bu personele bir çeki düzen vermeliler.

    *Ben de TTNet'ten geçiş için başvurdum. Aradılar, "abonelik evrakları epostanıza gelecek" dediler.
    Birkaç gün bekledim, gelmedi.
    Bu arada 1 ay bedava kampanyası çıktı.
    *Aradım "iptal edin". "Edemeyiz, 1 ay bekleyin kendi iptal olur zaten" dediler.
    Beklemek istemiyorum deyince de bu kez "dilekçe gönderin" dediler. Dilekçeyi gönderdim.
    Dilekçe ulaşmış mı diye aradım, ulaşmış dediler. Beni arayacaklarmış.
    Sonra biri aradı "iptali onaylıyor musunuz" diye. Onayladım. Bu kez de o dedi dilekçe gönderin diye.
    "Arkadaş, gönderdim zaten hem abone değilim ki, neyin dilekçesi?" dedim. "Ulaşmamış, tekrar gönderin, PDF formatında olsun." dedi.
    Neyse, tekrar gönderdim ve birkaç saat sonra işlemin iptal edildiği mesajı geldi.
    Sonunda bir ohhh çektim ama çok erken çekmişim.
    Ertesi gün tekrar netten form doldurayım dedim. Baktım ki numarayı sistemde kayıtlı diye kabul etmiyor.
    Yine MH'ye ulaştım ve numarayı sildirdim. Bu kez neyse ki kısa sürdü diye sevinerek netten başvuruyu tamamladım.
    Ayny gün (dün) hemen gidip parayı bayılıp evrakları kargoya vedim. Kargo bugün ellerine ulaştı ve macera sona erdi.
    Mi? Tabii ki ermedi. Bugün yeniden yaptığım başvurunun da iptal edildiğini öğrendim. (Bakın, ne kadar kolaymış aslında başvuruyu iptal etmek.)
    Tekrar aradım, bu kez de "iptal edilmiş artık, geri çeviremeyiz" deyip s. çektiler.
    Ve şu an yine telefonum sistemde kayıtlı olduğu için başvuru yapamıyorum.
    10 gündür yaptığım saatlerce telefon konuşması, yaşadığım sinir harbi, kargocuya sıcakta yürüdüğüm bi dünya yol ve verdiğim kargo ücreti sonunda kutudan bir salatalık bile çıkmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Nautilus- -- 10 Eylül 2016; 11:57:50 >




  • 
Sayfa: önceki 159160161162163
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.