Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (163. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
18.993
Cevap
182
Favori
763.983
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 161162163164165
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bende ilk çıktığı gibi abonelik açanlardanım. Abonelik başlangıcında hiçbir sorun yaşamadım. Sadece telefonumda sesim kendime yankı yapıyordu. Defalarca kere kayıt açıldı. Tt ekipleri geldi ama yapamadılar. Tamamen altyapısal bir sorundu ve Türknetin yapacağı birşey yoktu. Tt ise yapacak birşey yok deyip gitti. Bu süreçte doominsert nickli arkadaş çok yardımcı oldu. Sonrasında tt sorunu çözemeyince 10 TL lik bir indirim tanımlattı doominsert nickli arkadaş. Çünkü ev telefonu yankıdan kullanılamıyor. Tt den kaynaklanan mağduriyeti bile bu şekilde çözdüler. Sürekli kötü deneyim yaşayan arkadaşlar yazıyor. Bende oldukça memnun kalmış birisi olarak, firmaya karşı görevimi yapmak istedim. Hiçbir şekilde mağdur etmediler beni.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sword88

    Bende ilk çıktığı gibi abonelik açanlardanım. Abonelik başlangıcında hiçbir sorun yaşamadım. Sadece telefonumda sesim kendime yankı yapıyordu. Defalarca kere kayıt açıldı. Tt ekipleri geldi ama yapamadılar. Tamamen altyapısal bir sorundu ve Türknetin yapacağı birşey yoktu. Tt ise yapacak birşey yok deyip gitti. Bu süreçte doominsert nickli arkadaş çok yardımcı oldu. Sonrasında tt sorunu çözemeyince 10 TL lik bir indirim tanımlattı doominsert nickli arkadaş. Çünkü ev telefonu yankıdan kullanılamıyor. Tt den kaynaklanan mağduriyeti bile bu şekilde çözdüler. Sürekli kötü deneyim yaşayan arkadaşlar yazıyor. Bende oldukça memnun kalmış birisi olarak, firmaya karşı görevimi yapmak istedim. Hiçbir şekilde mağdur etmediler beni.

    Gaza geldim başvurdum bakalım gazamız mübarek olsun.
    Superonlineda 25 mbit alıyorum, bunda da 16 mbit alır mıyım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ztalan

    Sakın ola faturanızı geç ödemeyin 22/08 son ödeme tarihli faturayı 24/08 de ödedim diye 24 lira açma/kapama bedeli çakmışlar. İtiraz edeyim dedim buna uygun kriter yokmuş. Sözleşmeye aykırı yeri yok dedim şu numaradan destek alın diyor. Öfkeylen başka firma arayışına girdim.

    büyük bir ihtimalle siz 2 fatura dönemini geciktirdiğiniz için açma kapama bedeli almışlardır bilginiz olsun. Sitem şu şekilde işliyor defalarca denedik. ilk faturanızı ödemediniz 2. faturanız geliyor ve son ödeme tarihinden 1 hafta daha geçtiğinde sistem kapatıyor. Bilginize
  • Free WiLL kullanıcısına yanıt
    Öyle bir durum yok zaten topu topu 3 fatura ödedim 4. Daha yeni geldi 3. fatura için alınmış ve 22/08 son ödeme tarihi 24/08 benim ödeme tarihim. Son faturamda açma kapama bedeli 24/08 yazıyor. O hafta evde değildim en azından bir mesaj ile bilgi verilir kapatılacak diye ondan sonra ne yapıyorsanız yapın bu kadarı da olmaz beya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar bidahaki ay superonline taahhutum bitiyor bu kampanyaya gecmeyi dusunuyorum fakat bnm modemim yok bunlar modem ve evde kullanmak icin telefon vs. veriyorlar mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nusperato N kullanıcısına yanıt
    Modem ve telefon vermiyorlar.
    Binanızda fiber varsa binanıza hizmet verilmiyor olabilir. Önce bir sorun.
  • Bu firma ile başım dertte..!!

    2 Eylül den beri Türk telekomdan telefon ve internetimin taşınmasını bekliyorum..!! Ttnet taahhütümün bitmesine ve ttnetten kurtulacağımın sevinci ile firmayı aradım görüştüğüm mh bayanın güzel ve net açıklamaları ile ikna oldum..evraklarımı gönderdim.

    bana 5 ile 7 gün içinde kolaylık ile geçişin tamamlanacağını belirtti ve ttneti kapatmadan nakil etmenin en mantıklı ve hızlı çözüm olduğunu belirtmişti..fakat bugün aradan 9 gün geçmesine rağmen 1 arpa boyu yol alamadık malesef.. evraklarımın firmaya geldiğinin teyidi için aranmamın üstünden nerdeyse haftası geçmesine rağmen daha dün aradığımda ttnete geçiş için başvurulmadığını öğrendim..

    Türk net neyin kafasını yaşıyor anlamıyorum.. ben ttnet taahhüdüm bittiği için ttnetten şuan 51 tl ödediğim internete taahhütsüz olarak telefon ile birlikte 110 küsür para ödüyorum geçiş olana kadar.

    10 günde daha başvuru bile yapmamış türknet hazretleri paşaları!! araya bayram girer bir on gün daha geçer en iyi ihtimal ile oldumu sana 20-25 gün oda iyi senaryo haa..

    bu iş bilmez beceriksiz firma yüzünden ben ttnete taahhütsüz fiyat üzerinden neredeyse 100 TL para ödeyeceğim..

    Bumudur hizmet! adam kandırmak bir tarafta..iş bilmezlik bir tarafta..arayınca yarım saat ulaşamamak bir tarafta , ulaşıncada sana doğru dürüst gelişmeleri aktarmaktan bi haber mh uzman(!) ları ise diğer tarafta..

    ulan şimdiden TTNET i özlettiniz be..daha hizmeti almadan bu kadar..alınca ne olur bakalım..

    yaaaa sabııırrrrr..

    aman diyorum..aman!! uzak durun.

    * Bir dost...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • sonurakar kullanıcısına yanıt
    Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ






    Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonurakar

    Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ






    Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ


    modemden olabilir mi bende bir tane vmg 3312 b101b ttnet modem var değerleri aynı böyle gösteriyor herhalde beyni sulanmış öbür modemler hat değerlerini normal gösterirken bu modem aynı böyle gösteriyor sorunu çözemedik yazılım güncellemesi yapıp fabrika ayarlarına döndürsekte




  • Evropos kullanıcısına yanıt
    Daha önce tp link 8980 modem ile aldığım görüntüleri de koydum. Gün geçtikçe durum kötüye gidiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • .Joe. kullanıcısına yanıt
    İki tane mesaj bana da geldi. Biri bozuk mesajdı. Dün gece ise turktelekomdan aboneliginiz iptal olmuştur mesajı geldi. O eposta şifre ile turknetin sitesine girebiliyorsunuz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bağlatmayı düşünen arkadaşlar. bende sizin gibi konuyu takip ediyordum. olumsuz yorumları görüp korkuyordum sıkıntı çıkar mi diye. 5 iş günü içerisinde bağlandı. dsmart net den geçtim.



    buyrun indirme hızım ve hız testim. izmirde oturuyorum. kararı siz verin.



    Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ



    Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ



    pink değerini görmeniz açısından

    Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • egeboys0 E kullanıcısına yanıt
    şükür sonunda iyi bir haber aldık
  • WILDBOYS kullanıcısına yanıt
    galiba şu forumda türknet den sadece ben memnunum. burdaki kötü yorumlara göre karar verseydim şimdi 16 mb hiz 50 gb kota ve 24 ay tahadut ile dsmart a hapis olacaktım. kaale almayın. Türk Telekom ile aynı alt yapıyı kullanıyor. geçin gitsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turknet e ikinci abonelik için başvurmuştum geçen hafta cuma günü, evrakları pazartesi yolladım perşembe ulaştı, cumartesi arayıp teyit ettiler bugün de hizmet açıldı. Turk telekomdan geçiş şeklinde oldu ve tamamen sıkıntısız bir süreçti. Turktelekom'da 8 mbit hız alıyorken şimdi hız testi sonucu bu şekilde. Sorunsuz süreç için teşekkür ediyorum. Umarım daha sonra sıkıntı çıkmaz.

    Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ




  • egeboys0 E kullanıcısına yanıt
    teşekkürler önerini dikkate alacağım
  • Bir yanda güzel yorumlar, diğer yanda "sakın geçmeyin, ben yandım siz yanmayın aman etmeyin" diyenler. Vallahi kararsızlıkta zirveyi yaşıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 480mrt

    Bir yanda güzel yorumlar, diğer yanda "sakın geçmeyin, ben yandım siz yanmayın aman etmeyin" diyenler. Vallahi kararsızlıkta zirveyi yaşıyorum.

    hocam bende turknetle hız ve fatura konusunda sıkıntı yaşamış olsam da şuan 75 mbite kadar taahhütsüz 150 gb akn 59.99 a veren başka bir firma yok.o yüzden turknete bir şans verilebilir.problem yaşanırsa iptal edilebilir.100 mbite tanımlı paketimle 71 mbit hız alıyorum. şuanlık memnunum.

    Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zaltun -- 11 Eylül 2016; 19:39:55 >




  • zaltun kullanıcısına yanıt
    Ben de öyle düşünüyorum. Türk telekomdan ikna kampanyasının kralını da koparsak bu hızlara ulaşmamız mümkün değil. En kötü ihtimal iptal ettiririm, taahhüt yok sonuçta
  • Siz daha durun neler neler çıkacak karşınıza.Taahhüt verdiğiniz zaman,aranızda bir nevi anlaşma yapıyorsunuz ve o anlaşmanın dışına çıkamıyorsunuz bu karşı taraf için de böyle.Taahhüt olmadığı zaman,isteyen istediği gibi at koşturma hakkına sahiptir.Çünkü bir bağlayıcılığı yok.Ben avukatla görüştüm ve dava açmam halinde sonucun benim aleyhime olacağını söyledi.Çünkü arada taahhüt olmadığı için geçerli bir hüküm geçmiyormuş sözleşmede.Herşey sizin aleyhinize bilginiz olsun.Bende uğraşmamak için dün itibariyle aboneliğimi iptal ettirdim.Bana da 1 fatura+10 lira telefon ücreti kitlediler iptal ettirirken.Sebebini sorduğumda,aktif olarak telefon kullanıyorsunuz denildi.Halbuki hattıma telefon bile bağlı değil!Velhasıl kelam türknet = bela bela bela

    Bu kampanyaya aldanıp,abone olayım demeyin sakın.Bu rezil firmayı görün diye yazıyorum.Dün o kadar işimin gücümün arasında 30 dakika müşteri hizmetlerine bağlanmak için ter döktüm.Bağlatmayı düşünen arkadaşlar sizden ricam lütfen bu konudaki mesajlarımı dikkatle okuyun.2 kere okuyun ki vazgeçin.Bir kişi bile kurtarabilirsem kar kardır.

    Türknet ile olan mazimi sizinle maddeler halinde paylaşacağım.Umarım abone olmak isteyenlerin işine yarar.

    1)Abone olmak için aradım herşey çok güzel.Müşteriyi kaçırmamak için ellerinden geleni yapıyorlar.Güzel sözler,ilgiler fln
    2)sözleşmeyi yolluyorlar çıktısını alıp,kargoya teslim ediyorsunuz
    3)Telefona mesaj geliyor evraklar ulaştı fln
    4)Türk telekomun keyfini bekliyorsunuz gelip hattı kontrol etsinler diye(Bu süre 10 günü bulabiliyor)
    5)Telekomcular geliyor kablonuzun üstüne isminizi yazıp,kaçıyorlar sanki adam yiyorsunuz gibi.
    6)İşten anlayan birini getiriyorsunuz iki tane kablo bağlıyor en az 30 lira veriyorsunuz.
    veee oyun burada başlıyor.Bundan sonra türknetin keyfini beklemeye başlıyorsunuz.
    7)1.gün kullanıcı adı şifre geliyor mesajla sorun yok
    8)2.gün bakıyorsunuz o da ne sinyal yok!Hemen mhyi arıyorsunuz.En az 15 dakika bekledikten sonra ödüllü müşteri temsilicimiz karşımızda:
    -Buyurun nasıl yardımcı olabilirim?
    -Yeni aboneyim modemimde sinyal yok ama kullanıcı adı ve şifrem var.
    -Beyfendi size arıza kaydı oluşturuyorum.48 saat için sorununuzla ilgili geri dönüş yapılacak
    -Tamam iyi günler
    9)48 Saat geçiyor hala sinyal yok ne hikmetse!Tekrar mhyi arıyorsunuz 15 dakika sonra ödüllü mt karşınızda:
    -Merhaba arıza kaydı bırakmıştım 2 gün önce sorunum hala devam ediyor
    -Bilgilerinizi kontrol ediyorum.Evet sorununuz hala devam ediyor.Teknik ekibimiz canla başla!sorununuzu çözmek için çalışıyorlar.En kısa zamanda sorununuz hallolacaktır
    -Tamam ben bekliyorum...
    10)1 gün daha beklediniz tekrar sinyal yok!Artık emmoğlunuz olan türkneti hal hatır sormak için tekrar arıyorsunuz tabi ki tekrar bi 15 dakika beklemezseniz ayıp olur:
    -İyi günler kaç gün oldu hala internetim yok.Son durumu öğrenebilir miyim?
    -Bilgileri kontrol ediyorum.Beyfendi maalesef boş portumuz yok.Port gelene kadar beklemeniz gerekiyor.Şu an için yapabileceğim birşey yok maalesef
    -Anladım.Peki bu port kaç güne gelir?
    -2 iş gününde gelir.Sizi öncelikli olarak kayıt ediyorum.
    -Tamam ben beklerim sıkıntı yok.
    11)Ertesi günü netim bağlandı.Herşey güzel.Hız fln son sürat.
    12)Bağlandıktan sonraki gün sürekli net kopuyor.Daha yeni bağlandı olur öyle şeyler diyorum kopa kopa kullanmaya devam.Bu şekilde 1 ay kullandım.
    13)Önemli bir iş görüşmesinin ortasında gene çat diye koptu bende de şalterler attı tabi.Emmoğlum olan türknetle görüşmeyeli 1 ay olmuş bi arayayım bakalım hal hatır soralım:
    -İyi günler internetim sürekli kopuyor işimi aksatıyor.Bu sorunu çözebilir misiniz?
    -Bilgileri kontrol ediyorum.Evet şu an kontrol ettiğimde bağlantınızda sürekli kopmalar görüyorum.Bunun için arıza kaydı oluşturuyorum.48 saat sonra size fln fişman
    -Tamam beklerim
    14)5 gün oldu sorun hala devam ediyor.Tekrar aradım emmoğlunu(15 dakika beklediğimi yazmıyorum artık siz biliyorsunuz zaten)
    -İyi günler.5 gün önce arıza kaydı bırakmıştım hala sorun devam ediyor.
    -Bilgileri ...Sorununuz teknik ekibimiz tarafından(gene biliyorsunuz)
    -Tamam beklerim
    15)Ertesi günü de aynı sorun nüksedince artık iptal ettireceğim dedim ve emmoğlunu tekrar aradım
    -İyi günler aboneliğimi iptal ettirmek istiyorum.
    -Neden iptal ettiriyorsunuz?
    -Sorunumu çözmediniz.İşlerim aksıyor sürekli
    -Tamam sorununuzu hemen halletmesi için teknik ekip yolluyorum
    16)Ekip geldi(telekom) bağlantınızda herhangi bir sıkıntı yok.İssnizle alakalı bir sorun var.Onlarla görüşün.
    17)Neyse fazla uzatmayacağım.Aradım ertesi günü bir telefon geldi sorununuz giderilmiştir diye.Sorunum gerçektende çözülmüştü hayretler içerisinde kaldım.

    Bu şekilde 3 ay kullandım ve vdsle geçişlerin başladığını duydum.Türknetten önce vdsl kullanıyordum iyi olur dedim keşke demeseymişim.2 ay bekledik geçişler başlamış.Bende geçiş için aradım emmoğlunu "en geç 24 saat içinde geçişiniz gerçekleşecektir" dedi ve 24 saat sonra hiçbir değişiklik olmadı.Fazla uzatmayacağım aradım şöyle oldu böyle oldu deyip beklerken bir gün var olan birden gitti.Sonra modem ayarlarına girdim bi baktım port kaybolmuş!Aradım şöyle böyle dedim tekrar aynı zırvalar.Şikayetvara şikayet açtım geri dönüş yaptılar size tekrar döneceğiz dediler.Telefonuma mesaj geldi sorun bendenmiş!Gittim elektrikçi çağırdım baksın diye hiçbir sorun bulamadı!Tekrar verdik bi 30 lira.Hattıma telefon bağladım çatır çatır çalışıyor telefon.Son olarak btkya şikayette bulundum o da çözüm olmadı Bunun üzerine aboneliğimi iptal ettirdim.

    Edit:İptal ettirdiğim zaman ki süreci de paylaşmak istiyorum.Fakat yazı çok uzun oldu.




  • 
Sayfa: önceki 161162163164165
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.