Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
19.104
Cevap
232
Favori
711.418
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Biten Sıcak Fırsatlar >> Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    141 Mesaj

    Aynı durumdayız hocam. Ayın ikisinde başvurdum,üçünde kargoya verdim,beşinde aradılar onay aldılar. Bugün saat 1.56'da aynı mail geldi.

    Bilgisi olanlar cevaplasın lütfen.
    |
    |
    NoSky kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Şimdi çok iyi anladım ki, Zübük bir tane değil, biz hepimiz birer zübüğüz.
    Bizim hepimizin içinde zübüklük olmasa, bizler de birer zübük olmasak, aramızdan böyle zübükler büyüyemezdi. Hepimizde birer parça olan zübüklük birleşip işte başımıza böyle zübükler çıkıyor. Oysa zübüklük bizde, bizim içimizde. Onları biz, kendi zübüklüğümüzden yaratıyoruz. Sonra, kendi zübüklüklerimizin bir tek Zübük’te birleştiğini görünce ona kızıyoruz(...)
    Aziz Nesin
  • Yüzbaşı
    699 Mesaj

    Musteri hizmetlerini aradim ve gelen bu maili sordum. Bir karisiklik olabilecegini soyledi. Evraklariniz sistemde ulasmis olarak gorunuyor bir sikinti yok dedi. Kayit olusturuyorum yetkili birime dedi.

    Eğer size de ayni eposta geldiyse muhtemelen sistemsel bir problem olabilir. Bana da 13:56 da gelmis mail. Ben yine kendimi saglama alip, arayip canlarini okudum ama. Umarim sadece sistemsel bir problemdir, bize giren cikan olmaz.

    Az once bir de su mesaj geldi;

    Degerli musterimiz operator degistirme talebiniz alinmistir. Gecis tamamlandiginda sms ile bilgilendirileceksiniz. TurkNet 0850 288 8080


    @amante de los gatos



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NoSky -- 9 Eylül 2016; 14:47:22 >
    |
    |
    Bahsedilenler: amante de los gatos
    _____________________________
  • Teğmen
    141 Mesaj

    Sağolun hocam. Aynı mesaj bana da geldi
    |
    |
    NoSky kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Şimdi çok iyi anladım ki, Zübük bir tane değil, biz hepimiz birer zübüğüz.
    Bizim hepimizin içinde zübüklük olmasa, bizler de birer zübük olmasak, aramızdan böyle zübükler büyüyemezdi. Hepimizde birer parça olan zübüklük birleşip işte başımıza böyle zübükler çıkıyor. Oysa zübüklük bizde, bizim içimizde. Onları biz, kendi zübüklüğümüzden yaratıyoruz. Sonra, kendi zübüklüklerimizin bir tek Zübük’te birleştiğini görünce ona kızıyoruz(...)
    Aziz Nesin
  • Yüzbaşı
    787 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alynty: faruk

    Bu kadar embesil çalışan bir firmaya nasıl toplandı anlamıyorum.

    Daha önceden başvurumu alıp, telefonu başlayıp sonrasında "sizin altyapı fibermiş, biz size hizmet veremiyoruz" diyerek aboneliği iptal etmişlerdi. Telekom'la konuştum, binada T11 kutusu var. Yani binaya kadar fiber geliyor, dairelere bakır kablo ile dağıtım yapılıyor. Verilecek olan hizmet VDSL. Kesinlikle fiber değil.

    Üzerinden 2 hafta geçti. Forumda T11 kutusuyla Türk.net'ten hizmet alan bir arkadaş çıkınca tekrar aradım ve durumu izah ettim. 2 defa altyapı kontrolü yapıp size VDSL hizmeti verebiliriz dediler. Sözleşmeler 31 Ağustos'ta ellerine geçti ve telefon aktivasyonunu yaptılar. Az önce arayıp "sizin altyapı fibermiş, biz size hizmet veremiyoruz" dediler tekrardan. Kadına diyorum ki benim binamda T11 var ve bu altyapyya hizmet verdiğiniz kullanıcylar var. Bana verdiği cevap telefon hizmeti veririz ama internet veremiyoruz.

    Yahu bir insan bu kadar my embesil olur! Teknik birime aktarın diyorum, bir yanlışlık var diyorum, iptal edicez diyor. İptal ettirmiyorum dediğimde isteseniz de istemeseniz de iptal olacak diyor. Ödediğim kargo paraları, boşa geçen zamanlar da bir tarafınıza girsin!
    Çalışırsa mükemmel fiyata, gayet güzel çalışıyor. Tersine gelince de saç baş yolduruyor.



    Daha önce de söylemiştim firmaya müşteri gelmesin diye ciddi şekilde emek verip kendilerini yoruyorlar. Arkalarından yedikleri sayısız küfür ve beddua da cabası. Habuki düzgün çalışsalar daha az emekle müşteriyi memnun edecekler. Firma yetkilileri de bunlarla aynı kafada değilse -ki görünüşe bakılırsa maalesef öyleler- bu personele bir çeki düzen vermeliler.

    *Ben de TTNet'ten geçiş için başvurdum. Aradılar, "abonelik evrakları epostanıza gelecek" dediler.
    Birkaç gün bekledim, gelmedi.
    Bu arada 1 ay bedava kampanyası çıktı.
    *Aradım "iptal edin". "Edemeyiz, 1 ay bekleyin kendi iptal olur zaten" dediler.
    Beklemek istemiyorum deyince de bu kez "dilekçe gönderin" dediler. Dilekçeyi gönderdim.
    Dilekçe ulaşmış mı diye aradım, ulaşmış dediler. Beni arayacaklarmış.
    Sonra biri aradı "iptali onaylıyor musunuz" diye. Onayladım. Bu kez de o dedi dilekçe gönderin diye.
    "Arkadaş, gönderdim zaten hem abone değilim ki, neyin dilekçesi?" dedim. "Ulaşmamış, tekrar gönderin, PDF formatında olsun." dedi.
    Neyse, tekrar gönderdim ve birkaç saat sonra işlemin iptal edildiği mesajı geldi.
    Sonunda bir ohhh çektim ama çok erken çekmişim.
    Ertesi gün tekrar netten form doldurayım dedim. Baktım ki numarayı sistemde kayıtlı diye kabul etmiyor.
    Yine MH'ye ulaştım ve numarayı sildirdim. Bu kez neyse ki kısa sürdü diye sevinerek netten başvuruyu tamamladım.
    Ayny gün (dün) hemen gidip parayı bayılıp evrakları kargoya vedim. Kargo bugün ellerine ulaştı ve macera sona erdi.
    Mi? Tabii ki ermedi. Bugün yeniden yaptığım başvurunun da iptal edildiğini öğrendim. (Bakın, ne kadar kolaymış aslında başvuruyu iptal etmek.)
    Tekrar aradım, bu kez de "iptal edilmiş artık, geri çeviremeyiz" deyip s. çektiler.
    Ve şu an yine telefonum sistemde kayıtlı olduğu için başvuru yapamıyorum.
    10 gündür yaptığım saatlerce telefon konuşması, yaşadığım sinir harbi, kargocuya sıcakta yürüdüğüm bi dünya yol ve verdiğim kargo ücreti sonunda kutudan bir salatalık bile çıkmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Nautilus- -- 10 Eylül 2016; 11:57:50 >
    |
    |
    Bahsedilenler: faruk , doominsert
    _____________________________
    Hayırlısı...




  • Binbaşı
    1391 Mesaj
    Arkadaşlar ben de Türknete geçmek istiyorum bayramdan sonra. Nasıl memnun musunuz? Başvuru yapmaya çalıştım ama 3. Adımda sıkıntı oldu. Sürekli

    Kredi kartınızdan tahsilat yapılamadı

    Uyarısı alıyorum. Sorun ne anlamadım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maybe4you -- 10 Eylül 2016; 2:12:29 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3135 Mesaj
    maybe4you Mh sabah arar sizi.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    446 Mesaj
    Arkadaşlar, Geyve'nin köyünde bile internet kullandım, bu turknett kadar kötü bir internet görmedim.

    Hizmet desen yok, müşteri memnuniyetinide pek takmıyorlar, internet desen arada geliyor ama ciddi anlamda ayın en az 4-5 günü yok(Şuanda yok mesela) hız desen o hiç yok 5i bir gün olsun geçmedi zaten 3-4 kere gördüm genelde 3mbit sabit yani akk olmasada bunlar anca veriyo zaten

    Özetleyecek olursam, almayın aldırmayın.

    Üsküdar mimarsinanda oturuyorum, burda bu haldeyse siz düşünün gerisini



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    362 Mesaj
    Adil kullanım hikayesi de kapanmak üzereyken bu kadar sorun çıkaran bir iss ye bulaşmamak lazım sanırım. Ben de vazgeçtim gibi. Smile ile bir süre daha devam.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2007 corolla hb sol A/T
    2015 Auris Advance Skypack Multidrive s
  • Binbaşı
    1391 Mesaj

    Evet aradı, yine olmadı sanırım benim encard ile ilgili durum. Sağolsun kart için güvenlik ilk öncelik :) siteyi güvenli bulmadı sanırım. Kartsız ödeme seçtik biz de. Kendim yatırırım artık.

    Üstte birkaç şikayet gördüm ama şu anda benim için en iyisi bu gibi. Ne olsa taahhüt yok. Ben de deneyip bırakırım olmazsa. Hayırlısı bakalım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    muratoto kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    787 Mesaj
    Yılan hikayesine dönen abonelik işlemimde beklenmedik bir gelişme oldu. Yanlışlıkla yaptıkları ve "artık geri dönülemez" dedikleri iptal işlemini iptal ettirdim. Bu kez iptal işleminin iptalini de yanlışlıkla iptal etmezlerse bayramda geçişim tamamlanmış olacakmış.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Hayırlısı...
  • Yarbay
    2648 Mesaj
    Sakın ola faturanızı geç ödemeyin 22/08 son ödeme tarihli faturayı 24/08 de ödedim diye 24 lira açma/kapama bedeli çakmışlar. İtiraz edeyim dedim buna uygun kriter yokmuş. Sözleşmeye aykırı yeri yok dedim şu numaradan destek alın diyor. Öfkeylen başka firma arayışına girdim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Yavaş giden amacına ulaşır, hızlı gidenin eteği ayağına dolaşır.
    Xiaomi Mi 6 - LG G Pad 7.0
  • Yarbay
    2645 Mesaj
    zaten turknet abonesiydim ama bu tarife güzelmiş, 2 işyeri 1 ev toplam 3 adet hattımı bu tarifeye taşıdım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1306 Mesaj

    Akk ile ilgili nasıl bir gelişme var?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    socialworker kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    509 Mesaj

    bana da aynı mail geldi ancak ciddiye almadım, otomatik gönderiliyor sanırım diye düşündüm. sonuçta bende pazartersi günü gönderdim, salı günü teslim alındığının teyit ettirdim. çarşamba günü de arayıp onaylama aldılar. cumaya kadar açılır dediler. perşembe günü mail tanımlanmış ancak bu adsl erişimi için gerekli kullanıcı adı ve şifresi değilmiş. (neye yaradığının halen bilmiyorum). dün yani cuma günü iki defa sms geldi operatör değiştirme talebiniz alınmıştır, geçiş tamamlandığında sms ile bilgilendirileceksiniz şeklinde. bekliyorum şuan.
    |
    |
    amante de los gatos kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Sony Xperia Z5c Black

  • Yarbay
    2520 Mesaj
    Huawei HG556a modem ve Türk.NET ADSL ile sorun yaşıyorum. Modemim TürkNet'in IP havuzundan ip adresi alıyor, ancak internet sayfalarını açamıyorum.

    Sayfalar yükleniyor gibi gözüküyor ama birçoğunda hareketlilik yok. Sadece google'da arama yapınca arama sonuçları geliyor. Gmail'e de giriş yapabiliyorum ama sanki eski zamanların 56k fax modemi hızlarıyla. Facebook'da yarım yamalak açılıyor. SpeedTest'e girip hız testi yapamıyorum bile.

    Hattımın aldığı değerler 8Mbit için gayet uygun. SNR değerleri normal. ADSL ışığında sıkıntı yok. TürkNet Müşteri Temsilcisi bağlı olduğumu, DNS ayarlarımın doğru olduğunu teyit ediyor. Ancak yolunda gitmeyen birşeyler var. Speedtest'e bağlanıp hız testi bile yapamıyorum bile.

    Arkadaşlar sorunu çözmek için kablonun ucuna çaktığım RJ11'in kontrolünden tutun da onlarca yöntem denedim.

    Modemdeki TürkNet kablosunu çıkarıp eski servis sağlayıcımın kablosunu takınca ve kullanıcı adı şifremi yazınca, otomatik olarak bağlanıyorum. Yani modemde bir sıkıntı olacağını sanmıyorum.

    TürkNet ekibine sorunu anlattım sorun sizde diyorlar. Şaka gibi... Denemek için yöntem önerisi olan var mı? Eve ekip gelecek dediler, 2 gün geçti henüz ekip falan yok. Bayramdan sonraya kalacak sanırım.
    _____________________________




  • Binbaşı
    1576 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: greenflash

    Huawei HG556a modem ve Türk.NET ADSL ile sorun yaşıyorum. Modemim TürkNet'in IP havuzundan ip adresi alıyor, ancak internet sayfalarını açamıyorum.

    Sayfalar yükleniyor gibi gözüküyor ama birçoğunda hareketlilik yok. Sadece google'da arama yapınca arama sonuçları geliyor. Gmail'e de giriş yapabiliyorum ama sanki eski zamanların 56k fax modemi hızlarıyla. Facebook'da yarım yamalak açılıyor. SpeedTest'e girip hız testi yapamıyorum bile.

    Hattımın aldığı değerler 8Mbit için gayet uygun. SNR değerleri normal. ADSL ışığında sıkıntı yok. TürkNet Müşteri Temsilcisi bağlı olduğumu, DNS ayarlarımın doğru olduğunu teyit ediyor. Ancak yolunda gitmeyen birşeyler var. Speedtest'e bağlanıp hız testi bile yapamıyorum bile.

    Arkadaşlar sorunu çözmek için kablonun ucuna çaktığım RJ11'in kontrolünden tutun da onlarca yöntem denedim.

    Modemdeki TürkNet kablosunu çıkarıp eski servis sağlayıcımın kablosunu takınca ve kullanıcı adı şifremi yazınca, otomatik olarak bağlanıyorum. Yani modemde bir sıkıntı olacağını sanmıyorum.

    TürkNet ekibine sorunu anlattım sorun sizde diyorlar. Şaka gibi... Denemek için yöntem önerisi olan var mı? Eve ekip gelecek dediler, 2 gün geçti henüz ekip falan yok. Bayramdan sonraya kalacak sanırım.

    Aynı durum bende de var. Modem aynı, herşey normal fakat sayfalar ya açılmıyor yada çok az yükleniyor. İşin garibi bağlantı koptu mu kopmadı mi bilemiyorum. Ta ki modemi aç kapa yapınca duzeliyor . Modem arayüz den cihazı yeniden başlat yapsam da olmuyor. Alt yapı sorunu kesinlikle yok hız stabil. Farklı bir modem deneyip göreceğim sonucu.Bir ara kesilmişti yine başladı. Eğer böyle devam ederse iptal ettireceğim..

    Ya TT yokuş yapıyor, ya TT modemi sıkıntılı, yada Turknet bir dalga çeviriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ertanx -- 10 Eylül 2016; 16:45:40 >
    _____________________________




  • Onbaşı
    18 Mesaj
    Bende sorun yaşamaya başladım hız ve ping değerlerim çok iyiydi snr margin değeri 15 civarıydı taki birgün telefonuma bulunduğunuz çevrede iyileştirme çalışması yapılıyor diye mesaj gelene kadar sonra çalışma tamamlanmıştır dedi ve snr margin değerim 6-8 arasına düştü normalde kopma olması lazım ama kopma olmuyor cs gibi oyunlarda pingim 120 - 130 oluyor oyun oynanmıyor en az 50 kere aramama rağmen sorunum çözülmedi müşteri hizmetlerini snr değerini anlatana kadar göbeğim çatladı değerleriniz normal gözüküyor diyor başka birşey söylemiyorlar bu aydan sonra kapattırmayı düşünüyorum
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1306 Mesaj
    Türk Telekom ADSL'de 16/0,8 Mbps hızındaki internetim ne hâllere düştü... Eyy Türk Telekom, turk.net aboneleri senin için 8. sınıf mı? Yazık...




    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    113 Mesaj
    vay arkadaş 1 hafta daha sıksaydım dişimi ne güzel 1 ay bedavaya gelecekti.. :D Benim daha 2. haftam :) deneyimlerimi paylaşıyorum :)
    1-) Hız konusunda herhangi bir sorunum yok hayvan gibi net kullanmama rağmen akkyi aşmama şuan için daha 40 GB falan kaldı :)
    2-) Faturalama sistemlerini sevmedim mesela ben 26/08/2016'da başlattım ağustosun 6 günlük parasını alıyolar ay bitiminde ama kotayı ay sonu değil 26 eylülde sıfırlıyolar.
    3-) Ben engelli tarifesinden faydalanıyorum aylık 45 TL ama ağustos faturamı normal fiyattan hesaplamışlar aradım anlattım nolur nolmaz diye btk'yada bildirdim :)
    4-) Faturaların ödemesini türknetin sitesine girip banka kartımla ( Akbank) yapabiliyorum sıkıntısız :)
    5-) bide daha ay bitmeden kullanacağımız internetin parasını almalarınada kıl olmadım değil hani :)
    Ama şuan için şeytan kulağına kurşun netimde herhangi bir problem yok saat gibi tıkır tıkır çalışıyor Ordu Merkezde oturuyorum :) bu internet sorunu yaşayanlarada şu kadar diyorum Türkiyede telefon altyapısı türktelekomda yani altyapıda bi sıkıntı varsa sinyal falan alamıyorsanız ana kaynak türk telekom ekiplerinden kaynaklıdır.. ilerleyen zamanlara doğru deneyimlerimi yine yazmaya devam ederim şimdilik herhangi bir sorun yok çok şükür :)
    |
    |
    _____________________________
    Gereğinden fazla merhamet VATANA ihanettir...
    15.6" LED 768p HD | Intel® Core™ i5-4200H Dual-Core CPU 2.8 GHz up to 3.4 GHz | NVIDIA® GeForce® GTX850M 2 GB DDR3 GPU | Samsung 120GB 840 EVO SATA 3.0 | 12 GB 1600 MHz DDR3L RAM | Super-Multi DVD | 3 in 1 Card Reader | Bluetooth 4.0 HS | VGA Web Camera | Windows 10 Pro




  • Binbaşı
    1391 Mesaj
    Sözleşmede böyle bir madde var bu ne demek şimdi?
    Bu mesaja eklenen görseller:




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
e-ticaret
SEO
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Blogio
son dakika
Paykasa
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,346
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.