Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (143. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
18.992
Cevap
181
Favori
764.018
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 141142143144145
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: şahımerdan

    25 inde ilk başvurumu yaptım hala bağlanacak, geçen pazar (7 ağustos) bağlandı dediler ankastreden kabloları siz bağlayacaksınız tamam dedim eyvallah ama getirdikleri kabloda sinyal yok, neyini bağlayım. telefonda çevir sesi yok numarayı arayınca hiç çalmıyor direk düşüyor. dolayısıyla adsl de yok, aradım teknik destek 48 saat içinde size dönecek, 48 saat geçti arayan dönen yok, az önce bi daha aradım öncelik veriyorum size diyorlar, devamlı öncelik veriyorlar ama bi numara olduğu yok. bir de başlamış faturalandırmam, hizmet alamıyorum fatura ödeyecem, büyük ihtimalle ttnet in pisliği buna sebep ama türk net te ttnete iş yaptıramayacaksa girmesin böyle işlere.

    Hocam yazmayacağım diyorum ama böyle zor durumdaki arkadaşları görünce dayanamıyorum geçmiş mesajlarımda Türknet ile neler yaşadığımı yazdım bu şirketten hizmet almak deveye hendek atlatmaktan daha zor şimdi siz iptal ettirseniz bile hala fatura gelmeye devam edecek ben haziranın 6 sı itibarı ile evraklarımı teslim etmeme rağmen temmuzun 4 ne kadar internet veremediler.O gün fax gönderip iptal ettirdim ama haziran ve temmuz ayları için fatura gönderdiler btk ve bimere şikayet ettim müşteri hizmetleri bana dönüş yapıp size hizmet veremediğimiz için gönderilen faturaların iptal edildiğini söyledi ve Türknet ile işim bitti derken dün temmuz ayında iptal ettirdiğim abonelik için ağustos ayına ait yeni bir fatura geldi.Harbiden bu adamlar şaka gibiler hani derler ya dön ağla dön gül :) acaba diyorum bunlar Türk insanının sabrını ölçmek için kurulmuş gizli bir araştırma şirketimi yoksa biz tüketicileri aptal yerine koymaya çalışan bir firmamı....




  • @doominsert

    Hocam bende 16 mbit hız beklemiyorum ki ilk 3 ay 10 mbit verdiklerinde ses çıkarmadım.Ama iptal isteğinden sonra biz sorunu çözdük deyip hızı 4 mbit e düşürmek nedir?Onu da ben bir daha arayıp hız ölçtürdüğümde öğreniyorum ki az daha bilgisayarı duvar atacaktım.Neyse bu saatten sonra bir önemi yok zaten...

    @satcodx23

    Eyvallah hocam bende aynı şekilde yapacağım ama apartmandan yana bir umudum yok artık ttnet e mahkum olacağız sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MertMeteAlp

    Turkcell, Türk Telekom’un yasal boşlukları kullanarak DSL aboneliklerinde Türk Telekom dışındaki bir sağlayıcıdan hizmet almak isteyen abonelere zorluk yaşattığını iddia ediyor.
    Türk Telekom’un elindeki tekel olma gücünü kullanarak diğer internet hizmeti sağlayıcı şirketlere gelen abonelik taleplerini zorlaştırdığına yönelik iddialara bir yenisi daha Turkcell tarafından eklendi. Özellikle DSL aktivasyonlarında tüketicilerin mağdur edildiğini söyleyen Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Doğuş Kuran, ADSL/VDSL tarafındaki yasal prosedürleri Türk Telekom’un kendi çıkarlarına göre kullandığını iddia ediyor. Türk Telekom’un, Turkcell tarafından gelen aktivasyon taleplerinde müşterilere “port yok, müşteriye ulaşamadık ya da müşteri talebini iptal etmek istiyor” gibi asılsız bahaneler ile zorluk çıkardıkları iddia ediliyor. Bu konuda önemli analizler yaptıklarını belirten Turkcell tarafı, son üç aya yakın bir zaman dilimi içinde 30 bin aktivasyonun bu gibi bahanelerle gerçekleştirilemediği belirtiliyor.
    Fiberin Ardından DSL AtışmasıZaten fiberde ortak alt yapı talebine Türk Telekom’un yanaşmaması nedeniyle gerilen ipler, şimdi yeni bir boyut kazanmış oldu. Turkcell tarafı ortaya çıkan bu vaziyetten ciddi anlamda rahatsız olmuş durumda ve işi daha somut bir hale getirmek için gerçek kullanıcı hikayelerinden oluşan, sayfalar dolusu bir rapor hazırlamış. Bu raporu da BTK’ya sunmuş durumda. Konuyla ilgili olarak şu anda iş BTK tarafında. Turkcell yöneticileri de gelecek yanıtı veya uygulanacak yaptırımları merakla beklediklerini bile getiriyor. Özellikle son bir yılda bu konuda Türk Telekom’un daha saldırgan bir tutum izlediğini düşünen Turkcell, geçen yıl DSL abonelikleriyle ilgili taleplerin aktivasyona dönüştürülme oranını %70’in üzerindeyken bu yıl %50 seviyelerine gerilediğinden şikayetçi. Türk Telekom’un kritik durumlarda portları kendilerine tahsil ettiğini ve adil davranmadığını, tüketici taleplerini hiçe saydığını belirten şirket, bu durum için kanunda belirtilen cezai yaptırımların da uygulanma noktasında Türk Telekom’un süreci kendi lehine kanalize ettiğini söylüyor. Müşterinin ilk etaptan itibaren yaşadığı sıkıntılar ile geçiş esnasında yıldırılmaya çalışıldığı en büyük iddia. Bu süreçten sonra uğraşmaktan vazgeçerek, Türk Telekom’da kalan birçok abonenin ise tüm sorunlarının aynı gün çözüme kavuşturulduğunu Turkcell müşterilere tek tek ulaşarak tespit ettiğini söylüyor. “Turkcell’in Aylık Kaybı 1,5 Milyon Lira”Türk Telekom’un yaşattığı gecikmeler karşılığında 1-2TL gibi çok cüzi cezalar ödediğini söyleyen Turkcell, gecikme nedeni ile açtıkları ikinci aktivasyon başvurusunun sürecin devam etmesi nedeni ile reddi durumunda talep başına 7-8TL gibi cezai bir rakamın ödendiğini belirtiyor. Tabi Turkcell, cezalar bir yana abone başına yaşadıkları kaybın çok büyük olduğundan şikayetçi. Türkiye’de aylık ortalama internet faturası ücretinin 50TL olduğundan yola çıkılarak yapılan hesaplamada 30 bin aboneden aylık 1,5 milyon lira gelir kaybı yaşadığını söylüyor. Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Doğuş Kuran ise bu yılın sonuna kadar okulların da açılmasının yaratacağı hareketlilik ile kayıp abone sayısının 100 bine ulaşacağı tahminini yapıyor. Turkcell'den BTK’ya Kapsamlı RaporTurkcell’in Türk Telekom ile ilgili olarak BTK’ya sunduğu raporda yer alan bazı dikkat çekici detaylar ise şöyle:
    Son bir yıl içinde Türk Telekom tarafından xDSL başvurularında “boş port yok” gerekçesi ile reddedilen talep oranı bir yıl içinde 10 kat artmış.
    Türk Telekom’un “boş port yok” gerekçesi ile reddettiği talepler için Turkcell’in aboneleri arayıp durumu bildirmesinden sonra aynı aynı abonelerin TTNET kanalı ile abone yapıldığı ve port tahsisinin hızlıca yapıldığı görülmüş.
    Türk Telekom’un “abone vazgeçti/erteledi” gerekçesi ile reddedittiği aktivasyon taleplerinin %25’inde müşterilerin Türk Telekom tarafından hiç aranmadığı ortaya çıkmış.
    Müşteriler tarafında açılmış arıza kayıtlarında “sorun Türk Telekom kaynaklı değildir” şeklinde kapatılan şi

    Ne kadar tanıdık geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaslar eve gelen kablo cat 6 rj45 konektorlu. Baglanti saglandiginda adsl modem kullanmam gerekeceginden bu ucu rj11 e yani normal telefon kablosuna mi cevirecegim? Bunu nasil yapacagim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim evimde TT Fiber var (Tilgin Modemli) bu hizmeti bende alabilir miyim?
  • hızım 60mpbs ye sabitlendi. sorun düzeldi
  • Gerçek Müşteri Deneyimi merak edenler için

    telefon ve adsl taaahütü biten bir abone olarak

    0 hizmet kesintisi ile 5 gün içinde (bugün 5. gün) 2 günü kargo olmak üzere geçişimi tamamladım. Daha kolay daha hızlı nasıl olurdu bilmiyorum.
    Müşteri hizmetlerinde oturan temsilcilerden benim aboneliğimi başlatan 1 temsilci vardı ki, 10 kere abone olasım geldi. Akşam eve gidince ve ilerleye zamanlarda bu konudaki deneyimlerimi paylaşmaya devam edeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Puzzles

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Tereddüt yaşayanlara önerim stop loss kullanın. Turk nete başvurun 10 gün içinde bağlanmazsa tekrar ttnete dönersiniz. Sorun yada az sorunla turk nete abone olmanın
    en güzel yanı taahhüt yok, yada wiiliam Wallace un braveheart da dediği gibi "özgürlük" bir de ucuz, bir de 150 gb akk var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lastpaladin -- 12 Ağustos 2016; 14:35:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blindfire

    Benim evimde TT Fiber var (Tilgin Modemli) bu hizmeti bende alabilir miyim?

    ilk mesajlarda verildiğini söyleyenler vardı. fakat mesela turknet bende ondan olduğunu zannedip vdsl veremiyor


    arkadaşlar T11A kutusu olunca normal ttnetin hipernet dediği vdsl oluyor değil mi?
  • befo B kullanıcısına yanıt
    Dostum anahat kablosunu direkt modeme takarsam çalışır ama araya telefon koyacaksan cat6 kablosu telefona göre dönüştürebiliyormusun yada bi ek kullanarak yapılıyor mu bilmiyorum açıkcası
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doominsert

    Dostum anahat kablosunu direkt modeme takarsam çalışır ama araya telefon koyacaksan cat6 kablosu telefona göre dönüştürebiliyormusun yada bi ek kullanarak yapılıyor mu bilmiyorum açıkcası

    Telefon kullanmayacagim. Yalniz ben dun telefonla on basvuru yaptim altyapiniz uygun dediler ve evraklari hemen kargoladim. Bugun ulasmis. Ancak siz bana ozelde altyapimin uygun olmadigini soylediniz. Nasil olacak? Dun isi gucu birakip kostur kostur kargoya gittim, bir de arabama surttuler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 0850 li leri arayamıyor muşuz, doğru mu?
  • Bir önceki mesajımda neden iptal ettirdiğimle ilgili ayrıntılı olarak yazmıştım. Yaklaşık 5 günlük müşteri oldum hiç hizmet alamadım iptal ettirdiğimde ise kalkmışlar 1 aylık fatura kesmişler. Allah sizin belanızı versin. Pişman olmak isteyen gitsin başvursun. Yaptıkları iş iş değil. Sırf taahhütsüz diye başvurmuştum, diğer servis sağlayıcılar yapmazlar şu şerefsizliği. Daha da içine sinen varsa kullansın.
  • superonline taahhüt'üm bitmek üzere turknet'e geçmeyi düşünüyorum. Duvarda cat3 kablo girişi var. Buradan 75mbps hızı nasıl sağlayacaklar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: befo


    quote:

    Orijinalden alıntı: doominsert

    Dostum anahat kablosunu direkt modeme takarsam çalışır ama araya telefon koyacaksan cat6 kablosu telefona göre dönüştürebiliyormusun yada bi ek kullanarak yapılıyor mu bilmiyorum açıkcası

    Telefon kullanmayacagim. Yalniz ben dun telefonla on basvuru yaptim altyapiniz uygun dediler ve evraklari hemen kargoladim. Bugun ulasmis. Ancak siz bana ozelde altyapimin uygun olmadigini soylediniz. Nasil olacak? Dun isi gucu birakip kostur kostur kargoya gittim, bir de arabama surttuler.

    Adres bilgilerini ilet dostum tekrar kontrol edelim.
  • Ayın 1'inde sonlandırdığım aboneliğim için Ağustos faturası olarak 8,39 TL istiyorlar. Müşteri Hizmetlerine bir günlük hesaplamanın nasıl yapıldığını sordum cevaplayamadı. BTK'ya şikayet ettim bakalım orda nasıl cevaplayacaklar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ttnet tahattütüm bitecek bir aya 24 bit hiper kullanıyorum geçiş yapsam 32 bit kullanabilirmiyim acaba? Yoksa hiç bulaşmayıp ttnet devam mı? Çok şikayetçi olan var burdan da bilemedim ne yapsam. Ttnet te hız yada püng sorunum hiç olmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Holy1903

    Ttnet tahattütüm bitecek bir aya 24 bit hiper kullanıyorum geçiş yapsam 32 bit kullanabilirmiyim acaba? Yoksa hiç bulaşmayıp ttnet devam mı? Çok şikayetçi olan var burdan da bilemedim ne yapsam. Ttnet te hız yada püng sorunum hiç olmuyor.

    Hocam aynı altyapı üzerinden hizmet alabilirsiniz hemde hiçbir taahhüt olmadan adres bilgilerinizle uygun hız için kontrol sağlayabilirsiniz
  • doominsert kullanıcısına yanıt
    Nerden bakabiliriz hız değerine?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -dehşet-

    Ayın 1'inde sonlandırdığım aboneliğim için Ağustos faturası olarak 8,39 TL istiyorlar. Müşteri Hizmetlerine bir günlük hesaplamanın nasıl yapıldığını sordum cevaplayamadı. BTK'ya şikayet ettim bakalım orda nasıl cevaplayacaklar.

    Hocam bana temmuzda sonlandırdığım abonelik için ağustos faturası göndermişler bunlardan herşey beklenir.
  • 
Sayfa: önceki 141142143144145
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.