Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (142. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18.993
Cevap
182
Favori
763.727
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 140141142143144
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaş yaklaşık 4 aydır bu rezil gibi interneti kullanıyorum sadece taahhütsüz diye ama artık tak etti.İstanbul - Maltepe'nin göbeğinde sıfır binaya geçtim ama altyapım müsaade etmediği
    için 12 mbit alabilirsin dediler tamam dedim.Son 1 aydır günde 50 kere netten düşmeye başladı ki zaten net olduğu dönemde de hızım rezaletti.İptal için mh ile görüştüm ancak faksı çekmedim.Sonra teknik servisten bir arkadaş arayıp sorunumun çözüldüğünü iptal talebimi geri alabileceğimi söyledi bende hızımın kaç olduğuna bakmasını istedim.Bir kontrol etti ki 4 mbit miş!Bu mu sizin çözdüğünüz sorun arkadaş 2016 yılında 60 TL parayı ben 4 mbit için mi ödeyeceğim dedim o zaman 8 mbit e yükselteyim dedi.Lanet olsun diyorum ama açıkçası diğerlerinin de bunlardan çok farkı olmadığı için ne yapsam bilemiyorum!
  • Arkadaşlar bana da pırt yok muhabbeti yaptılar bende aradım hemen iptal edin dedim ve başladılar yalvarmaya başkalarında yazın İnternete aynı şikayetler var filan olsun dedim la iptal olsun ve ettim verilmiş sadakam varmis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • doominsert kullanıcısına yanıt
    doom usta benim hat 126mbs ye kadar destekliyor. paketim 76 ya kadar
    fakat bana verilen ilk günler de 3-13 mbs gibi hızlardı.
    şimdi 25 civarında hız çıkıyor.santrale 2 metre uzaktayım.
    hattımın hız kapasitesinin 76 civarına çıkarılmasını rica ediyorum

    EDİT HIZ TEKRAR 11-15 ARASINDA


  • drvimu kullanıcısına yanıt
    edit 2: konu hakkında destekten kayıt oluşturmuştum. kaydı sanki sorun çözülmüş gibi kapatmışlar. tesadüfen gördüm.
    tekrar tüketici şikayetinde bulundum
    rize turktelekomu da altyapı hız engelinden dolayı araştırılsın diye bimer ve btk ya şikayette bulundum
    böyle devam ederse farklı iss ye geçilecek
  • Turkcell, Türk Telekom’un yasal boşlukları kullanarak DSL aboneliklerinde Türk Telekom dışındaki bir sağlayıcıdan hizmet almak isteyen abonelere zorluk yaşattığını iddia ediyor.
    Türk Telekom’un elindeki tekel olma gücünü kullanarak diğer internet hizmeti sağlayıcı şirketlere gelen abonelik taleplerini zorlaştırdığına yönelik iddialara bir yenisi daha Turkcell tarafından eklendi. Özellikle DSL aktivasyonlarında tüketicilerin mağdur edildiğini söyleyen Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Doğuş Kuran, ADSL/VDSL tarafındaki yasal prosedürleri Türk Telekom’un kendi çıkarlarına göre kullandığını iddia ediyor. Türk Telekom’un, Turkcell tarafından gelen aktivasyon taleplerinde müşterilere “port yok, müşteriye ulaşamadık ya da müşteri talebini iptal etmek istiyor” gibi asılsız bahaneler ile zorluk çıkardıkları iddia ediliyor. Bu konuda önemli analizler yaptıklarını belirten Turkcell tarafı, son üç aya yakın bir zaman dilimi içinde 30 bin aktivasyonun bu gibi bahanelerle gerçekleştirilemediği belirtiliyor.
    Fiberin Ardından DSL AtışmasıZaten fiberde ortak alt yapı talebine Türk Telekom’un yanaşmaması nedeniyle gerilen ipler, şimdi yeni bir boyut kazanmış oldu. Turkcell tarafı ortaya çıkan bu vaziyetten ciddi anlamda rahatsız olmuş durumda ve işi daha somut bir hale getirmek için gerçek kullanıcı hikayelerinden oluşan, sayfalar dolusu bir rapor hazırlamış. Bu raporu da BTK’ya sunmuş durumda. Konuyla ilgili olarak şu anda iş BTK tarafında. Turkcell yöneticileri de gelecek yanıtı veya uygulanacak yaptırımları merakla beklediklerini bile getiriyor. Özellikle son bir yılda bu konuda Türk Telekom’un daha saldırgan bir tutum izlediğini düşünen Turkcell, geçen yıl DSL abonelikleriyle ilgili taleplerin aktivasyona dönüştürülme oranını %70’in üzerindeyken bu yıl %50 seviyelerine gerilediğinden şikayetçi. Türk Telekom’un kritik durumlarda portları kendilerine tahsil ettiğini ve adil davranmadığını, tüketici taleplerini hiçe saydığını belirten şirket, bu durum için kanunda belirtilen cezai yaptırımların da uygulanma noktasında Türk Telekom’un süreci kendi lehine kanalize ettiğini söylüyor. Müşterinin ilk etaptan itibaren yaşadığı sıkıntılar ile geçiş esnasında yıldırılmaya çalışıldığı en büyük iddia. Bu süreçten sonra uğraşmaktan vazgeçerek, Türk Telekom’da kalan birçok abonenin ise tüm sorunlarının aynı gün çözüme kavuşturulduğunu Turkcell müşterilere tek tek ulaşarak tespit ettiğini söylüyor. “Turkcell’in Aylık Kaybı 1,5 Milyon Lira”Türk Telekom’un yaşattığı gecikmeler karşılığında 1-2TL gibi çok cüzi cezalar ödediğini söyleyen Turkcell, gecikme nedeni ile açtıkları ikinci aktivasyon başvurusunun sürecin devam etmesi nedeni ile reddi durumunda talep başına 7-8TL gibi cezai bir rakamın ödendiğini belirtiyor. Tabi Turkcell, cezalar bir yana abone başına yaşadıkları kaybın çok büyük olduğundan şikayetçi. Türkiye’de aylık ortalama internet faturası ücretinin 50TL olduğundan yola çıkılarak yapılan hesaplamada 30 bin aboneden aylık 1,5 milyon lira gelir kaybı yaşadığını söylüyor. Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Doğuş Kuran ise bu yılın sonuna kadar okulların da açılmasının yaratacağı hareketlilik ile kayıp abone sayısının 100 bine ulaşacağı tahminini yapıyor. Turkcell'den BTK’ya Kapsamlı RaporTurkcell’in Türk Telekom ile ilgili olarak BTK’ya sunduğu raporda yer alan bazı dikkat çekici detaylar ise şöyle:
    Son bir yıl içinde Türk Telekom tarafından xDSL başvurularında “boş port yok” gerekçesi ile reddedilen talep oranı bir yıl içinde 10 kat artmış.
    Türk Telekom’un “boş port yok” gerekçesi ile reddettiği talepler için Turkcell’in aboneleri arayıp durumu bildirmesinden sonra aynı aynı abonelerin TTNET kanalı ile abone yapıldığı ve port tahsisinin hızlıca yapıldığı görülmüş.
    Türk Telekom’un “abone vazgeçti/erteledi” gerekçesi ile reddedittiği aktivasyon taleplerinin %25’inde müşterilerin Türk Telekom tarafından hiç aranmadığı ortaya çıkmış.
    Müşteriler tarafında açılmış arıza kayıtlarında “sorun Türk Telekom kaynaklı değildir” şeklinde kapatılan şi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drvimu

    doom usta benim hat 126mbs ye kadar destekliyor. paketim 76 ya kadar
    fakat bana verilen ilk günler de 3-13 mbs gibi hızlardı.
    şimdi 25 civarında hız çıkıyor.santrale 2 metre uzaktayım.
    hattımın hız kapasitesinin 76 civarına çıkarılmasını rica ediyorum

    EDİT HIZ TEKRAR 11-15 ARASINDA




    100mbit alır senin hattın rahat.
    http://www.speedtest.net/ gebzeye test yapar mısın .
    modeme kablolu bağlısın değil mi ?
  • e_capkan kullanıcısına yanıt
    Turknetin kendi hız testini kullanıyorum ki hata bulmasınlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cumartesi günü evrakları kargoyla gönderdim, pazartesi Turknette ulaştı, bugün (perşembe) sabah ekipler geldi ve bağlantıyı yaptılar. Benim evde daha önceden sabit telefon kullanılmıştı bu yüzden evin içerisine kadar gelen kabloyu kontrol ettiler ve bağlantı sağlam dediler ve gittiler. Tahmini 10 dk sürdü. Şuan kullanıcı adı ve şifreyi bekliyorum. Gelişmelerden haberdar ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adilkahraman -- 11 Ağustos 2016; 10:10:02 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • banada boş port yodediler nasıl tahutsuz internet ala bilirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fernandao

    Benim taahhüt 29 da bitiyor. Aradim gecen hafta m.h yi taahhüt bitsede ayni fiyattan devam edeceksiniz tek farkiniz taahhut olmayacak dedi. Bi surprizle karsilazmayiz di mi hocam ?

    Bir de simdi ben 2 yillik kullanicinizim,taahhutsuz 150 gb a 60 tl vermektense yine taahhut altina girip 250 gb a 59 tl verme gbi eski musterilere bi kiyaginiz olur mu acaba ??

    Yok dostum surpriz bi faturayla karsılamazsınız :)

    TurkNet şuan taahhüt zorunluluğunu tamamen kaldırmış durumda artık taahhütlü hizmet vermez öngörüm bu. Herkese eşit şartlarda hizmet veriliyor
  • Böyle bir mail geldi. Genel mi bilemiyorum.
    Bu mesaja eklenen görseller:


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • adilkahraman A kullanıcısına yanıt
    Dostum hizmetin son aşamada ozaman port tahsis edilecek. ben sana en fazla bekleyeceğim zamanı soyluyeyım; 48 saat sürüyor bu işlem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cradleofden

    Arkadaş yaklaşık 4 aydır bu rezil gibi interneti kullanıyorum sadece taahhütsüz diye ama artık tak etti.İstanbul - Maltepe'nin göbeğinde sıfır binaya geçtim ama altyapım müsaade etmediği
    için 12 mbit alabilirsin dediler tamam dedim.Son 1 aydır günde 50 kere netten düşmeye başladı ki zaten net olduğu dönemde de hızım rezaletti.İptal için mh ile görüştüm ancak faksı çekmedim.Sonra teknik servisten bir arkadaş arayıp sorunumun çözüldüğünü iptal talebimi geri alabileceğimi söyledi bende hızımın kaç olduğuna bakmasını istedim.Bir kontrol etti ki 4 mbit miş!Bu mu sizin çözdüğünüz sorun arkadaş 2016 yılında 60 TL parayı ben 4 mbit için mi ödeyeceğim dedim o zaman 8 mbit e yükselteyim dedi.Lanet olsun diyorum ama açıkçası diğerlerinin de bunlardan çok farkı olmadığı için ne yapsam bilemiyorum!

    Hocam kendin soyluyorsun "altyapı desteklemediği için" diye. TurkNet sana 16 mbit net hizmet vereceğiz demiyor. 16 mbps'te kadar alabileceğin max. hız sağlanır..
  • Ben de bugun basvurumu yapip evraklarimi kargoladim. 16mbiti desteklediği soylendi ya bakalım. Inşallah hizlica baglarlar ve verimli olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim bonusum hiç bir şekilde geri yüklenmedi.

    arayıp kayıt oluşturdum ne gelen var ne giden.
  • Turk.net kullananlar memnunmu? Su anda ttnet var iyi kotu idare ediyoruz da 150 gb kota'da guzelmis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://shiftdelete.net/turkcell-turk-telekomu-sikayet-etti-74270

    Hadi turknet sıra sende!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kasvet-efza

    http://shiftdelete.net/turkcell-turk-telekomu-sikayet-etti-74270

    Hadi turknet sıra sende!



    Şunları bir denetleseler bir güzel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cradleofden

    Arkadaş yaklaşık 4 aydır bu rezil gibi interneti kullanıyorum sadece taahhütsüz diye ama artık tak etti.İstanbul - Maltepe'nin göbeğinde sıfır binaya geçtim ama altyapım müsaade etmediği
    için 12 mbit alabilirsin dediler tamam dedim.Son 1 aydır günde 50 kere netten düşmeye başladı ki zaten net olduğu dönemde de hızım rezaletti.İptal için mh ile görüştüm ancak faksı çekmedim.Sonra teknik servisten bir arkadaş arayıp sorunumun çözüldüğünü iptal talebimi geri alabileceğimi söyledi bende hızımın kaç olduğuna bakmasını istedim.Bir kontrol etti ki 4 mbit miş!Bu mu sizin çözdüğünüz sorun arkadaş 2016 yılında 60 TL parayı ben 4 mbit için mi ödeyeceğim dedim o zaman 8 mbit e yükselteyim dedi.Lanet olsun diyorum ama açıkçası diğerlerinin de bunlardan çok farkı olmadığı için ne yapsam bilemiyorum!

    Hocam hattınız yüksek hızı kaldırmazsa adamlar bir şey yapamaz. Fakat birde ttnet arayıp hattinizin ne kadarlik hızı kaldirabilecegini ölçütürün bakalım onlar ne diyecek.
    Olmazsa binadakilerle konuşun fiber cektirin . Hem böylelikle canınızıda sıkmamış olursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 24 megabit 35gb akk + vdsl modem 39.90 +19 tl telefon ttnet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 140141142143144
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.