Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (131. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
18.992
Cevap
181
Favori
764.021
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 129130131132133
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doominsert

    Merhaba dostum, Sorunun giderilmesi için kötü konuşma veya tehdit edilmek gidermiyor. İlgili arkadaş sorunu giderildikten 5-6 saat sonra yazmış bu yazıyı. Yani hattını kontrol etmeden TurkNeti yargılamış. Bu da edilen şikayete istinaden sorunun çözüldüğü algısı yaratmış fakat öyle değil :)
    Buradan gelen talepleri tek tek kontrol ediyoruz süreçleri birazdaha hızlandırmaya çalıyoruz. Şimdi PM den sizinle olan yazışmamızı tekrar kontrol edip aboneliğinize ulaşıcam. hizmetinizle ilgili aksiyonu alıyor olacağım. süreci en kısa sürede tamamlamaya çalışıyoruz.

    Bana bak birader insanları kandırma burda.sorun giderildi evet ama ben ysadıgım bu sımı tıları burda paylastım ki ğnsanlar firmanın me mal oldugunu görsünler. O tehditleri etmeseydim eğer hala sizin keyfinizi bekliyor olacaktık.

    Mhleri Yalan yanlış bilgi vererek beni oyaladılar, sen de burdan yardımcı oluyormus gibi görünüp bana hiçbir çözüm üretmedin sadece konu üzerinden "abone no gönder bakalım" dedin. Gerisi boş. Adam gibi dönüş bile yapmadın, alıntılara cevap vermedin, pmlerime bakmadın. Bu mu yardımcı olmak?

    Bak sen şimdi böyle insanları kandırıyorsun ama ben sana söylediğin her sözün nasıl bir suç teşkil ettiğini isimleriyle beraber yazacağım.

    1) Evraklar ulaştıktan sonra 5 iş gününde internet açılır dediler açmadılar. Bu suçun ismi ahde vefa- söze bağlılık- pacta sund servanda.
    2) Müşteriyi açılacak diyerek oyalamak ama gün belirtmemek profesyonel iş hayatında kullanılabilecek bir kelime olamaz. Müşteriyi bilgilendirmek bir zorunluluktur. Kac defa aradım mh dediki size bilgi vermek için arayacaklar ama aramadılar. Bu kacıncı yalan müşteriye söylenen? Dolandırıcılık, güveni kötüye kullanma.

    3) Müşterinin firmayla yapılan sözleşmeye güvenerek yaptığı masraflar(menfi zarar) ve internet hizmetinin zamanında acılmamasından doğacak müspet zararlar dava acılarak firmadan cok kolay alınabilir. Hatta üstte belirttiğim sebeplerle firmaya maddi tazminat davası da açılabilir.

    Firma yetkilisi, bize sökmez bunlar demekle olmaz bu işler. Senin bir işe yaradığın yok, bilgin de yok. gelipde burda bilmişlik taslama. Hala yalana dolana devam ediyorsun. Kendine gel artık!

    Dava acacagımı belirtmek suretiyle tekit ettikten sonra sorun giderilene kadar defalarca müşteri hizmetleri tarafından arandım.

    Demekki neymiş siz bundan anlıyorsunuz, illa işi bizde yukuşa sürelim istiyorsunuz.

    Neden firma o tekitten sonra beni aramaya ilgilenmeye başladı??? çünkü müşteri hizmetlerine firmayı internet hizmetinin verilmemesi sebebiyle bana ugrattıgı zararı firmadan tazmin ettirecegimi ve işi savsaklayan, yalan söyleyerek aboneyi bilgilendirmeyen calısanlar yüzünden firmanın zarara ugraması söz konusuydu.Eğer ben dava açsaydım büyük ihtimalle işlerini adam gibi yapmamalarından doğan zararımı ben firmadan aldıktan sonra firma da kendi çalışanı yüzünden ugradıgı zararı calısanına rücu ederek karşılayacaktı. Bak doominsert bk m116 sana ders olsun. Burda kullanıcıları kandıramazsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Wiggle -- 21 Temmuz 2016; 20:42:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende anladım bu şahsın oyalama taktiği kullandığını tek amacı var oda abone yapmak abone yapınca prim alıyorlar ya ondan , uyanıklığın lüzumu yok !!! Kimse abone olmasın
  • Btk Metni gönderilme: 14/07/2016 12:10:04
    quote:

    İki hafta önce abone olduğum türknet özgür iletişim paketini, interneti ve telefonu hiçbir şekilde kullanamadığım için 13.07.2016 tarihinde aboneliğimi iptal ettirmiştim. Müşteri hizmetleri 58.60 tl lik bir fatura kesildiğini söyledi.

    Telefonu ve interneti kullanmadığım halde kesilen bu faturaya itiraz ediyorum.

    Önceki yazımda bu mesajımı btk ya yolladığımı belirtmiştim.

    22/07/2016 12:11 Yani bugün turknet müşteri temsilcisinden haber geldi. Hizmetimi kullanamadığım için indirim uygulandığını ve buna yönelik hiçbir harcama yapmadığım için ücret ödemeyeceğim belirtildi.

    Şuana kadar verdiği tek yararlı hizmetleri olduğundan buradan teşekkürlerimi iletiyorum.

    Düzenleme: Mutlaka şikayetlerinizi gerekli yerlere ulaştırın ve hakkınızı savunun arkadaşlar. İyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheVictim037 -- 22 Temmuz 2016; 13:08:52 >




  • arkadaşlar sıkıntılı bir 20 günden sonra artık istediğim değerleri sonunda yakaladım dünden itibaren modem sürekli açık ne bi kopma nede hattan düşme yaşadımTurk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ
    Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ

    telekom ekipleri arızalı kaployu değiştirince her şey normala döndü
    dün akşam mh aradılar bana arıza kaydı açmayan bayan hakkında gerekli işlemi yaptıklarını ve ses kayıdını dinlediklerini özür dilediler ve sorunlu kullanamadığım 6 günlük paranın bir daha ki ay ki faturamdan düşeceklerini belirttiler
    inşallah sorun yaşayan her kesin sorunlarını çözerler bu arada




  • yeni abone olmak adına 27 haziranda evrakları gönderdim, 30 haziranda mesaj gönderdiler abonelik işlemleriniz başlamıştır diye. 6 gün önce telekomdan ekipler geldi bağlantılar yapıldı, tilgin modem taktılar fakat telefon hizmeti açık internet hizmeti kapalı durumda görünüyordu. 6 gündür onlarca kez müşteri hizmetleri denen yeri arayıp kayıt açtırmama rağmen arayan soran bilgi veren bir kişi bile olmadı. bu süreç içerisinde artık son çare olarak gördüğüm ve buradan ilgilendiğini düşündüğüm @doominsert adlı firma temsilcisi arkadaşta artık özelden vs... geri dönüş sağlamaz oldu.

    firma yüzünden cebimden gönderdiğim kargo ücreti, taahhüt ettikleri sürede bağlamadıkları internet, port sorunu yok diyerek müşteriyi kandırmak, bu süre içerisinde arayıp konuştuğum telefon görüşmeleri neticesinde maddi ve manevi kayba uğramam, bununla birlikte artık bütün sinirlerimin bozulması vs... ile alakalı olarak artık bu Türknet denilen firmadan hiçbir ümidim ve güvenim kalmamıştır.

    bununla alakalı yapabileceğim yasal müracaatlar nedir, bilen birisi yardımcı olursa sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şuan için çok memnunum Turknetten. Gerek hizmeti alma süresi, gerek kalite bakımından çok iyi bence. Diğer büyük firmaların müşterilerine uyguladıkları haksızlıklardan bezenler için tavsiye edilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sage12

    Başvururken o kadar sordum boşta port var mı diye. Var dediler. Hat bağlandı, telefon numarası verildi, sadece aktivasyon işlemi kaldı. Şimdi aradığımda boşta port olmadığını, beni de(diğer herkeste olduğu gibi) önceliklendirdiklerini söylüyorlar, işe bak. Önce evrak ulaştıktan 5 gün sonra dediler, sonra hat bağlandıktan 5 gün sonra dediler, şimdi de bu. Resmen oyalama taktikleri.


    Buraya yazdıktan sonra BTK'ya da gerekli şikayetimi ilettim. 48 saat içinde geri dönüş yapılacak denmişti fakat tabiki de dönüş filan yapılmadı. Bakalım BTK'dan ne sonuç çıkacak.
  • Arkadaşlar online işlemlere girebiliyor musunuz acaba? Bende kullanıcı adı veya şifre hatalı diyor, daha önce girebiliyordum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newrophat

    yeni abone olmak adına 27 haziranda evrakları gönderdim, 30 haziranda mesaj gönderdiler abonelik işlemleriniz başlamıştır diye. 6 gün önce telekomdan ekipler geldi bağlantılar yapıldı, tilgin modem taktılar fakat telefon hizmeti açık internet hizmeti kapalı durumda görünüyordu. 6 gündür onlarca kez müşteri hizmetleri denen yeri arayıp kayıt açtırmama rağmen arayan soran bilgi veren bir kişi bile olmadı. bu süreç içerisinde artık son çare olarak gördüğüm ve buradan ilgilendiğini düşündüğüm @doominsert adlı firma temsilcisi arkadaşta artık özelden vs... geri dönüş sağlamaz oldu.

    firma yüzünden cebimden gönderdiğim kargo ücreti, taahhüt ettikleri sürede bağlamadıkları internet, port sorunu yok diyerek müşteriyi kandırmak, bu süre içerisinde arayıp konuştuğum telefon görüşmeleri neticesinde maddi ve manevi kayba uğramam, bununla birlikte artık bütün sinirlerimin bozulması vs... ile alakalı olarak artık bu Türknet denilen firmadan hiçbir ümidim ve güvenim kalmamıştır.

    bununla alakalı yapabileceğim yasal müracaatlar nedir, bilen birisi yardımcı olursa sevinirim.

    Sayın Hocam, özel mesajlarınızın görmezden gelinmesi gibi bir durum söz konusu değil,mesaj trafiğinden kaynaklı atlanmış mesajlarımız oluyor , tüm abonelerin talebine cevap verip işlemlerinin ilgili ekiplere iletiyoruz.Şimdi dmlere bakıp konu hakkında gerekli işlemleri ilerleteceğim.Yasal kanal iletilmesine gelicek olursak yine aynı ekipler ilgileniyor ,BTK inceleme için özel ekip göndermiyor ancak tamamen sizin özgür iradeniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sage12

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sage12

    Başvururken o kadar sordum boşta port var mı diye. Var dediler. Hat bağlandı, telefon numarası verildi, sadece aktivasyon işlemi kaldı. Şimdi aradığımda boşta port olmadığını, beni de(diğer herkeste olduğu gibi) önceliklendirdiklerini söylüyorlar, işe bak. Önce evrak ulaştıktan 5 gün sonra dediler, sonra hat bağlandıktan 5 gün sonra dediler, şimdi de bu. Resmen oyalama taktikleri.


    Buraya yazdıktan sonra BTK'ya da gerekli şikayetimi ilettim. 48 saat içinde geri dönüş yapılacak denmişti fakat tabiki de dönüş filan yapılmadı. Bakalım BTK'dan ne sonuç çıkacak.

    Hocam, mesaj iletirseniz ben aktivasyon ekipleri ile iletişime geçebilirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: doominsert

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sage12

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sage12

    Başvururken o kadar sordum boşta port var mı diye. Var dediler. Hat bağlandı, telefon numarası verildi, sadece aktivasyon işlemi kaldı. Şimdi aradığımda boşta port olmadığını, beni de(diğer herkeste olduğu gibi) önceliklendirdiklerini söylüyorlar, işe bak. Önce evrak ulaştıktan 5 gün sonra dediler, sonra hat bağlandıktan 5 gün sonra dediler, şimdi de bu. Resmen oyalama taktikleri.


    Buraya yazdıktan sonra BTK'ya da gerekli şikayetimi ilettim. 48 saat içinde geri dönüş yapılacak denmişti fakat tabiki de dönüş filan yapılmadı. Bakalım BTK'dan ne sonuç çıkacak.

    Hocam, mesaj iletirseniz ben aktivasyon ekipleri ile iletişime geçebilirim

    Daha önce özelden de yazmıştım. Dün de bu mesajları yazarken size bir mesaj daha atmıştım. Mesajı da cevaplamışsınız, umarım dediğiniz gibi 1-2 güne açılır.




  • 3 gun once evrakları yolladım dun geldıler boş port yokmus bızım burda ne zaman eklenır bılgısı olan varmı :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre-29

    3 gun once evrakları yolladım dun geldıler boş port yokmus bızım burda ne zaman eklenır bılgısı olan varmı :(

    Hocam bölgesel bir durum olduğu için ekiplerle iletişime geçmek gerekir.
  • Geçen pazar günü geçmeye karar verdim. mevcut ttnet hattım vardı o da perşembe günü bitecekti. pazartesi başvuru formunu kargo ile yolladım perşembe günü evraklar bize ulaştı dediler ve kontrol edilecek ve size dönüş yapılacak dendi bu arada turknet eposta mail adresi ve şifresini yolladılar. Bu arada ttneti kendimiz iptal edeceğiz saniyordum taahhüt bitince öğrendim iyi ki iptal etmemişim bu durum böyle bi durumda turknet devir işlemi yapıyormuş yoksa iptal etseydim işleri uzatmış olacaktım. Aynı gün akşam bi mesaj daha geldi operatör değiştirme talebiniz işleme alındı 3 gün içinde islemler sonuçlanacaktir diye. Bu sabah da ADSL kullanıcı adı ve şifre geldi kurulumu yaptım ve önceki aldigim hızın aynısı yani 8mbit alıyorum. Babamların evi köyde olduğu içn altyapı biraz kötü ama daha uygun fiyata akk ve telefon hizmetini satın almış olduk. Şu anlık hizmetten memnunuz

    Ha keşke daha iyi hız alabilseydik ama şu da var indirme haricinde eksikliği hissetmiyoruz 1080p videoları takılmadan açıyor. Babam smart tv de Youtubeda videolar izlemeyi seviyor işini görüyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flegga34 -- 23 Temmuz 2016; 12:15:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: flegga34

    Geçen pazar günü geçmeye karar verdim. mevcut ttnet hattım vardı o da perşembe günü bitecekti. pazartesi başvuru formunu kargo ile yolladım perşembe günü evraklar bize ulaştı dediler ve kontrol edilecek ve size dönüş yapılacak dendi bu arada turknet eposta mail adresi ve şifresini yolladılar. Bu arada ttneti kendimiz iptal edeceğiz saniyordum taahhüt bitince öğrendim iyi ki iptal etmemişim bu durum böyle bi durumda turknet devir işlemi yapıyormuş yoksa iptal etseydim işleri uzatmış olacaktım. Aynı gün akşam bi mesaj daha geldi operatör değiştirme talebiniz işleme alındı 3 gün içinde islemler sonuçlanacaktir diye. Bu sabah da ADSL kullanıcı adı ve şifre geldi kurulumu yaptım ve önceki aldigim hızın aynısı yani 8mbit alıyorum. Babamların evi köyde olduğu içn altyapı biraz kötü ama daha uygun fiyata akk ve telefon hizmetini satın almış olduk. Şu anlık hizmetten memnunuz

    Ha keşke daha iyi hız alabilseydik ama şu da var indirme haricinde eksikliği hissetmiyoruz 1080p videoları takılmadan açıyor. Babam smart tv de Youtubeda videolar izlemeyi seviyor işini görüyor

    Keyifli kullanımlar üstadım




  • Mevcut abonelerin hızlarının yükseltilmesi ne zaman olucak acaba? 1 ay oldu ben başvuralı. bugün müşteri hizmetleri ile konuştum hala ön talep aldıklarını söylediler. bu kadar uzun sürmesinin sebebi nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tnakresss

    Mevcut abonelerin hızlarının yükseltilmesi ne zaman olucak acaba? 1 ay oldu ben başvuralı. bugün müşteri hizmetleri ile konuştum hala ön talep aldıklarını söylediler. bu kadar uzun sürmesinin sebebi nedir?

    Ağustos gibi planlanıyor.Sebebi altyapı iyileştirme çalışmalarından kaynaklı yoğunluğun olması kıymetli hocam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doominsert -- 23 Temmuz 2016; 14:24:09 >
  • doominsert kullanıcısına yanıt
    Cok teşekkür ederim hocam. bu arada ben hizmetten gayet memnunum. en ufak bir sorun yaşamadım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • marttan beri kullanıyorum alacak arkadaşlara fikir olması açısından tek dezavantajı kredi kartına otomatik ödeme vermeniz bu kadar. ben ttnet kullanıyordum ev telefonuyla beraber ayda 100 tl ödüyordum simdi 16mbit 150gb akn 1000dk heryöne 60 tl cok fark var yarı yarıya nerdeyse ve nerdeyse hiç kesilmedi diyebilirim 2 ayda bir kesildi internet sanırım o kadar doominsert hocamıza da ayrıca teşekkür ediyorum birçok soruma cevap verdi yardımcı oldu sorduk cevapladı sağolsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkishCoder

    marttan beri kullanıyorum alacak arkadaşlara fikir olması açısından tek dezavantajı kredi kartına otomatik ödeme vermeniz bu kadar. ben ttnet kullanıyordum ev telefonuyla beraber ayda 100 tl ödüyordum simdi 16mbit 150gb akn 1000dk heryöne 60 tl cok fark var yarı yarıya nerdeyse ve nerdeyse hiç kesilmedi diyebilirim 2 ayda bir kesildi internet sanırım o kadar doominsert hocamıza da ayrıca teşekkür ediyorum birçok soruma cevap verdi yardımcı oldu sorduk cevapladı sağolsun.

    Rica ederim hocam lafı mı olur, yanlız artık talimat zorunluluğu yok biliyorsunuz kredi kartı için
  • 
Sayfa: önceki 129130131132133
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.