Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
19.103
Cevap
232
Favori
710.977
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Biten Sıcak Fırsatlar >> Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    196 Mesaj
    Türknetten çok memnunum forumdaki ilgili arkadaş da sağolsun çok ilgili sonuçta mecbur değil burda ilgilenmekle. Internetim bağlandı 22 23 mbit hız alıyordum telefon çalışmıyordu arkadaşa sordum arıza kaydı oluşturdu şimdi gelip ayarladı turk telekom bi baktım interner hızım da 40a çıktı gayet güzel oldu bu



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    166 Mesaj
    3 hafta önce başvuru yaptım. Araya bayram girdi. Dün aradım son durum ne diye, evraklarınız 3 gün önce elimize ulaştı dedi mh. Halbuki kargodan sorguladığımda geçen salı ulaşmıştı. Sordum ne zaman verebileceksiniz neti bana, hala 5-7 işgünü diyip duruyo. Lanet olsun yaptığınız işe iptal edin başvuruyu dedim. Ben iptal başvurusunu alıyorum ama dilekçe göndermeniz gerek dedi. Btk'ya şikayet edersem herhalde dilekçeye gerek kalmıyor? En sonunda dsmart yalın nete başvurdum. 3 haftadır internet yok. Alıcaklara tecrübemi anlatayım dedim.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    11940 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 007messi

    arkadaşlar perşembe günü kepce su çalışması yaparken telefon hattını koparmış ve adamlar telekom ekibini çağırmak yerine kafalarına göre ek yapıp kaployu yolun kenarına bırakmışlar ve bende sürekli internetimde kopmalar meydana gelmeye başladı 60 mbs hızım 20mbs lerde bile kopmaya başaldı
    cuma günü arıza kaydı açtım ve durumu anlattım 2 saat sonra mesaj geldi sorun iç tesisat ve modemden kaynaklı diye
    tekrar müşteri temsilcisini aradım ve dışarıdaki kaplonun yapılmadığını anlattım o ise ısrarla elektrikci çağırıp iç tesisat ve modemime baktırmamı söyledi ve arıza kaydı oluşturmadı hatta öyle bir konuştuki nerdeyse beni telefondan dövecekti
    tamam dedim lanet olsun sizinle uğraşamıyacağım dedim ve kapattım telefonu
    bu sabah iptal dilekcesini faxladım hayırlısı ile şundan bir kurtulabilsem l
    atması ayrı dert
    bağlatması ayrı dert [simage]https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/1066578/8dc67194-fb3e-448e-8a67-953bf2ffe710.jpg[/simage

    telekomcular tamir etmiş sanırım.
    bizim buraya yeni kabin koyulurken o eklerle bağladılar eski kablolara ama kayıp olmadı nerdeyse.
    sizin kabloların komple değişmesi lazım.

    sokakta mı o kopan yer ?
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    776 Mesaj

    Dostum selam, bana PM.den ulaşırmısın aktivasyon süreciyle ilgili yardımcı olmak isterim.
    Bu arada iptal işlemlerinde, imzalı sözleşmeyi BTK kuralları gereği talep edildiğini için istenmekte.
    |
    |
    abuzerov kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Cpu: i7 4770K Motherboard: MSI z87 MPOWER Gpu: PowerColor r9 290x PCS+ Ram : 16GB 2133 mhz(OC) Storage: Samsung 840 EVO 250GB SSD Case:Carbide Series® Air 540
  • Binbaşı
    1641 Mesaj
    Dün akşamdan beri internetim yok.Şikayet oluşturdum.İç tesisat çıkmasa bari.Gerçi sinyal alamıyorum dedi kız.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2972 Mesaj
    Bende 30 haziranda başvurdum. 2 temmuzda evraklarım ulaştı. Sonra malum bayram araya girdi. 15 temmuzda da internet erişimim aktif oldu. yani toplam 6 iş günü içinde. benim tek sorunum oturduğum bölge kaynaklı sadece adsl destekliyor ve maksimum 10 mb alabiliyorum :) bu hep böyleydi böyle de devam ediyor. ha yetmiyor mu yetiyor orası ayrı :)
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    430 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: 007messi

    arkadaşlar perşembe günü kepce su çalışması yaparken telefon hattını koparmış ve adamlar telekom ekibini çağırmak yerine kafalarına göre ek yapıp kaployu yolun kenarına bırakmışlar ve bende sürekli internetimde kopmalar meydana gelmeye başladı 60 mbs hızım 20mbs lerde bile kopmaya başaldı
    cuma günü arıza kaydı açtım ve durumu anlattım 2 saat sonra mesaj geldi sorun iç tesisat ve modemden kaynaklı diye
    tekrar müşteri temsilcisini aradım ve dışarıdaki kaplonun yapılmadığını anlattım o ise ısrarla elektrikci çağırıp iç tesisat ve modemime baktırmamı söyledi ve arıza kaydı oluşturmadı hatta öyle bir konuştuki nerdeyse beni telefondan dövecekti
    tamam dedim lanet olsun sizinle uğraşamıyacağım dedim ve kapattım telefonu
    bu sabah iptal dilekcesini faxladım hayırlısı ile şundan bir kurtulabilsem l
    atması ayrı dert
    bağlatması ayrı dert [simage]https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/1066578/8dc67194-fb3e-448e-8a67-953bf2ffe710.jpg[/simage

    telekomcular tamir etmiş sanırım.
    bizim buraya yeni kabin koyulurken o eklerle bağladılar eski kablolara ama kayıp olmadı nerdeyse.
    sizin kabloların komple değişmesi lazım.

    sokakta mı o kopan yer ?

    dün telekomdan ekipler geldi komşu da internet kesilmiş kaploya baktılar bunu biz yapamayız kaplo ekibine akmarma yapmalıyız dediler ve gittiler
    perşembe gününden beri internetim sağlıklı çalışmıyor sürekli kopmalar yaşıyorum
    ama müşteri temsilcisi ısrarla iç tesisat diyor anlatıyorum anlamıyor sanki aynı kelimeler yüklenmiş robot gibi cevap veriyor
    diyorumki bu adamlar kaploya zarar vermiş kafalarına göre ek yapmışlar benim hattımın sinyal kalitesini düşürmüşler bu yüzden sürekli kopma yaşıyorum mh temsilcinin cevabı ama sinyal alıyorsunuz ama snr değerlerim düştü diyorum adam hayatında duymamışki benim kadar bilgisi yok
    telekom müşterisi olmadığımdan arıza kaydıda açamıyorum
    turk nette arıza kaydı açmıyor nasıl iş anlamadım
    _____________________________




  • Yarbay
    11940 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 007messi

    quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: 007messi

    arkadaşlar perşembe günü kepce su çalışması yaparken telefon hattını koparmış ve adamlar telekom ekibini çağırmak yerine kafalarına göre ek yapıp kaployu yolun kenarına bırakmışlar ve bende sürekli internetimde kopmalar meydana gelmeye başladı 60 mbs hızım 20mbs lerde bile kopmaya başaldı
    cuma günü arıza kaydı açtım ve durumu anlattım 2 saat sonra mesaj geldi sorun iç tesisat ve modemden kaynaklı diye
    tekrar müşteri temsilcisini aradım ve dışarıdaki kaplonun yapılmadığını anlattım o ise ısrarla elektrikci çağırıp iç tesisat ve modemime baktırmamı söyledi ve arıza kaydı oluşturmadı hatta öyle bir konuştuki nerdeyse beni telefondan dövecekti
    tamam dedim lanet olsun sizinle uğraşamıyacağım dedim ve kapattım telefonu
    bu sabah iptal dilekcesini faxladım hayırlısı ile şundan bir kurtulabilsem l
    atması ayrı dert
    bağlatması ayrı dert [simage]https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/1066578/8dc67194-fb3e-448e-8a67-953bf2ffe710.jpg[/simage

    telekomcular tamir etmiş sanırım.
    bizim buraya yeni kabin koyulurken o eklerle bağladılar eski kablolara ama kayıp olmadı nerdeyse.
    sizin kabloların komple değişmesi lazım.

    sokakta mı o kopan yer ?

    dün telekomdan ekipler geldi komşu da internet kesilmiş kaploya baktılar bunu biz yapamayız kaplo ekibine akmarma yapmalıyız dediler ve gittiler
    perşembe gününden beri internetim sağlıklı çalışmıyor sürekli kopmalar yaşıyorum
    ama müşteri temsilcisi ısrarla iç tesisat diyor anlatıyorum anlamıyor sanki aynı kelimeler yüklenmiş robot gibi cevap veriyor
    diyorumki bu adamlar kaploya zarar vermiş kafalarına göre ek yapmışlar benim hattımın sinyal kalitesini düşürmüşler bu yüzden sürekli kopma yaşıyorum mh temsilcinin cevabı ama sinyal alıyorsunuz ama snr değerlerim düştü diyorum adam hayatında duymamışki benim kadar bilgisi yok
    telekom müşterisi olmadığımdan arıza kaydıda açamıyorum
    turk nette arıza kaydı açmıyor nasıl iş anlamadım


    umarım kabloyu yenilerler.
    komşuda sinyal yoksa kablo değiştirirler bence
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    430 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: 007messi

    quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: 007messi

    arkadaşlar perşembe günü kepce su çalışması yaparken telefon hattını koparmış ve adamlar telekom ekibini çağırmak yerine kafalarına göre ek yapıp kaployu yolun kenarına bırakmışlar ve bende sürekli internetimde kopmalar meydana gelmeye başladı 60 mbs hızım 20mbs lerde bile kopmaya başaldı
    cuma günü arıza kaydı açtım ve durumu anlattım 2 saat sonra mesaj geldi sorun iç tesisat ve modemden kaynaklı diye
    tekrar müşteri temsilcisini aradım ve dışarıdaki kaplonun yapılmadığını anlattım o ise ısrarla elektrikci çağırıp iç tesisat ve modemime baktırmamı söyledi ve arıza kaydı oluşturmadı hatta öyle bir konuştuki nerdeyse beni telefondan dövecekti
    tamam dedim lanet olsun sizinle uğraşamıyacağım dedim ve kapattım telefonu
    bu sabah iptal dilekcesini faxladım hayırlısı ile şundan bir kurtulabilsem l
    atması ayrı dert
    bağlatması ayrı dert [simage]https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/1066578/8dc67194-fb3e-448e-8a67-953bf2ffe710.jpg[/simage

    telekomcular tamir etmiş sanırım.
    bizim buraya yeni kabin koyulurken o eklerle bağladılar eski kablolara ama kayıp olmadı nerdeyse.
    sizin kabloların komple değişmesi lazım.

    sokakta mı o kopan yer ?

    dün telekomdan ekipler geldi komşu da internet kesilmiş kaploya baktılar bunu biz yapamayız kaplo ekibine akmarma yapmalıyız dediler ve gittiler
    perşembe gününden beri internetim sağlıklı çalışmıyor sürekli kopmalar yaşıyorum
    ama müşteri temsilcisi ısrarla iç tesisat diyor anlatıyorum anlamıyor sanki aynı kelimeler yüklenmiş robot gibi cevap veriyor
    diyorumki bu adamlar kaploya zarar vermiş kafalarına göre ek yapmışlar benim hattımın sinyal kalitesini düşürmüşler bu yüzden sürekli kopma yaşıyorum mh temsilcinin cevabı ama sinyal alıyorsunuz ama snr değerlerim düştü diyorum adam hayatında duymamışki benim kadar bilgisi yok
    telekom müşterisi olmadığımdan arıza kaydıda açamıyorum
    turk nette arıza kaydı açmıyor nasıl iş anlamadım


    umarım kabloyu yenilerler.
    komşuda sinyal yoksa kablo değiştirirler bence

    şimdi yola indim telekom dan ekipler gelmiş sordum kaplo almaya gitmişler
    _____________________________




  • Yarbay
    11940 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 007messi

    quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: 007messi

    quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: 007messi

    arkadaşlar perşembe günü kepce su çalışması yaparken telefon hattını koparmış ve adamlar telekom ekibini çağırmak yerine kafalarına göre ek yapıp kaployu yolun kenarına bırakmışlar ve bende sürekli internetimde kopmalar meydana gelmeye başladı 60 mbs hızım 20mbs lerde bile kopmaya başaldı
    cuma günü arıza kaydı açtım ve durumu anlattım 2 saat sonra mesaj geldi sorun iç tesisat ve modemden kaynaklı diye
    tekrar müşteri temsilcisini aradım ve dışarıdaki kaplonun yapılmadığını anlattım o ise ısrarla elektrikci çağırıp iç tesisat ve modemime baktırmamı söyledi ve arıza kaydı oluşturmadı hatta öyle bir konuştuki nerdeyse beni telefondan dövecekti
    tamam dedim lanet olsun sizinle uğraşamıyacağım dedim ve kapattım telefonu
    bu sabah iptal dilekcesini faxladım hayırlısı ile şundan bir kurtulabilsem l
    atması ayrı dert
    bağlatması ayrı dert [simage]https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/1066578/8dc67194-fb3e-448e-8a67-953bf2ffe710.jpg[/simage

    telekomcular tamir etmiş sanırım.
    bizim buraya yeni kabin koyulurken o eklerle bağladılar eski kablolara ama kayıp olmadı nerdeyse.
    sizin kabloların komple değişmesi lazım.

    sokakta mı o kopan yer ?

    dün telekomdan ekipler geldi komşu da internet kesilmiş kaploya baktılar bunu biz yapamayız kaplo ekibine akmarma yapmalıyız dediler ve gittiler
    perşembe gününden beri internetim sağlıklı çalışmıyor sürekli kopmalar yaşıyorum
    ama müşteri temsilcisi ısrarla iç tesisat diyor anlatıyorum anlamıyor sanki aynı kelimeler yüklenmiş robot gibi cevap veriyor
    diyorumki bu adamlar kaploya zarar vermiş kafalarına göre ek yapmışlar benim hattımın sinyal kalitesini düşürmüşler bu yüzden sürekli kopma yaşıyorum mh temsilcinin cevabı ama sinyal alıyorsunuz ama snr değerlerim düştü diyorum adam hayatında duymamışki benim kadar bilgisi yok
    telekom müşterisi olmadığımdan arıza kaydıda açamıyorum
    turk nette arıza kaydı açmıyor nasıl iş anlamadım


    umarım kabloyu yenilerler.
    komşuda sinyal yoksa kablo değiştirirler bence

    şimdi yola indim telekom dan ekipler gelmiş sordum kaplo almaya gitmişler

    komşun arıza bildirmese çok uğraşırdın.
    hat değerlerini paylaşabilir misin.
    kablo değişince nasıl bir iyileşme olacak merak ettim
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    345 Mesaj
    Başvururken o kadar sordum boşta port var mı diye. Var dediler. Hat bağlandı, telefon numarası verildi, sadece aktivasyon işlemi kaldı. Şimdi aradığımda boşta port olmadığını, beni de(diğer herkeste olduğu gibi) önceliklendirdiklerini söylüyorlar, işe bak. Önce evrak ulaştıktan 5 gün sonra dediler, sonra hat bağlandıktan 5 gün sonra dediler, şimdi de bu. Resmen oyalama taktikleri.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    178 Mesaj

    Hocam bence kesin kabloları. Şimdi onlar düşünsün. Aradığınızda internetinizin olmadığını görürlerde belki birşey yaparlar.
    |
    |
    007messi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    430 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: islamzeki

    Hocam bence kesin kabloları. Şimdi onlar düşünsün. Aradığınızda internetinizin olmadığını görürlerde belki birşey yaparlar.

    Şimdi evi aradım işteyim telekom ekibi gelmiş komle kaployu değiştiriyorlarmış bakalım hız değerlerim nasıl olacak yarın resimleri atarım
    Gene ne varsa telekomda var işiniz türk nete kaldıysa ALLAH sabır versin



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    11940 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 007messi


    quote:

    Orijinalden alıntı: islamzeki

    Hocam bence kesin kabloları. Şimdi onlar düşünsün. Aradığınızda internetinizin olmadığını görürlerde belki birşey yaparlar.

    Şimdi evi aradım işteyim telekom ekibi gelmiş komle kaployu değiştiriyorlarmış bakalım hız değerlerim nasıl olacak yarın resimleri atarım
    Gene ne varsa telekomda var işiniz türk nete kaldıysa ALLAH sabır versin

    Bakır kablolar Türk Telekom un onların sorunu çözmesi normal



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    430 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: 007messi


    quote:

    Orijinalden alıntı: islamzeki

    Hocam bence kesin kabloları. Şimdi onlar düşünsün. Aradığınızda internetinizin olmadığını görürlerde belki birşey yaparlar.

    Şimdi evi aradım işteyim telekom ekibi gelmiş komle kaployu değiştiriyorlarmış bakalım hız değerlerim nasıl olacak yarın resimleri atarım
    Gene ne varsa telekomda var işiniz türk nete kaldıysa ALLAH sabır versin

    Bakır kablolar Türk Telekom un onların sorunu çözmesi normal

    Sorun turk net mh temsilcisin arıza kaydı açmaması yoksa bende biliyorum telekom ekiplerinin yapacağını
    Onlar arıza kaydı açmayınca ne gelen oldu ne giden ALLAH tan komşuların interneti gitti de adamlar geldi
    Israr tesisat ve modeminizden kaynaklı demesi beni deli etti
    Bi ara benim gözlerimden şüphe etmeye başladım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    11940 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 007messi


    quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: 007messi


    quote:

    Orijinalden alıntı: islamzeki

    Hocam bence kesin kabloları. Şimdi onlar düşünsün. Aradığınızda internetinizin olmadığını görürlerde belki birşey yaparlar.

    Şimdi evi aradım işteyim telekom ekibi gelmiş komle kaployu değiştiriyorlarmış bakalım hız değerlerim nasıl olacak yarın resimleri atarım
    Gene ne varsa telekomda var işiniz türk nete kaldıysa ALLAH sabır versin

    Bakır kablolar Türk Telekom un onların sorunu çözmesi normal

    Sorun turk net mh temsilcisin arıza kaydı açmaması yoksa bende biliyorum telekom ekiplerinin yapacağını
    Onlar arıza kaydı açmayınca ne gelen oldu ne giden ALLAH tan komşuların interneti gitti de adamlar geldi
    Israr tesisat ve modeminizden kaynaklı demesi beni deli etti
    Bi ara benim gözlerimden şüphe etmeye başladım

    Musteri hizmetlerine laf anlatmak iskence
    Gecmiş olsun diyelim
    Hat değerlerini bekliyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    beyler bu taahhüt işinde netlik nedir istersek üyelik iptali oluyor mu yoksa çıkıştan kasıt paket mi?
    _____________________________
    i5 4460 || H81M S2PV || 8GB Corsair Vengeance DDR3 1600 C9 || SU650 _ WD10EZEX _ ST1000DM003 || Sapphire 5850 TOXIC|| Seasonic M12II-620
    Skystar 2.8A || XClio Nighthawk || HP 2310ei || Gigabyte M6900 & Inca 274qu || 40c6000 & Goldmaster HD 1045 & Digiturk 7103HD || Ixus 220HS || J200F
  • Yüzbaşı
    797 Mesaj

    Zaten farklı paket yok sanırım. Daha doğrusu mantıklı paket yok. Sanırım isteğe bağlı ister paket ister üyelik.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    mavizaman kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    "Yoksulluk korkusuyla ömrü servet peşinde harcayanda gördüm fakirliğin özünü."
  • Çavuş
    71 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Raven254

    Bende bugün itibariyle başvurmuş bulunuyorum. Bakalım ne zaman açılacak.


    Arkadaşlar temmuzun 12 sinde başvurmuştum, temmuz 14 de evraklarım turknete ulaştı. Bugün itibari ile internetim aktif oldu. TT dan gelen arkadaş kabloyu binanın kutusuna kadar getirip bıraktı. Bundan sonrasını ben dairemin kablosunu buldum ve bu kablo ile birleştirdim. 50 mb e kadar hattınız destekliyor diyorlardı, şu an ölçtüğümde 40 mb çıkıyor sonuçlar (bence yeterli). Ben herhangi bir sıkıntı yaşamadım bu dönemde. Bakalım bundan sonraki süreçte nasıl devam edecekler.
    Bu arada doominsert arkadaşımıza teşekkür ederim, bu sürede özel mesajdan sorularıma hassasiyetle cevap verdi (sonuçta böyle bir zorunluluğu yoktu).
    Başvuracak arkadaşlara tavsiyem biraz bekleme süresini göze alsınlar. Kablo bağlantısını ben yapmasaydım süreç uzayacaktı, ayrıca modem ayarlarında kullanıcı adını yanlış yazmışım. Müşteri hizmetlerini aradığımda yetkili yardımcı olmaya çalıştı, sorunu bulamayınca arıza kaydı oluşturuyorum dedi. Ben daha sonra bireysel olarak üzerinde durdum ve sorunu buldum. Aksi taktirde internetim daha geç aktif olacaktı.
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    389 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Volkancaliskan

    Türknetten çok memnunum forumdaki ilgili arkadaş da sağolsun çok ilgili sonuçta mecbur değil burda ilgilenmekle. Internetim bağlandı 22 23 mbit hız alıyordum telefon çalışmıyordu arkadaşa sordum arıza kaydı oluşturdu şimdi gelip ayarladı turk telekom bi baktım interner hızım da 40a çıktı gayet güzel oldu bu

    arkadaşım bende yeni bağlattım türkneti ama 22 23 mbit hızı geçemiyorum. hatttım 107mbite kadar destekliyor. 3 kere arıza kaydı oluşturdum. kablolarıma ve modeme bakmam söylendi. ev yeni kablolar yeni döşenmiş. fiber kutu hemen dış kapımın yanında. modemde sıkıntı yok kablodada. siz nasıl çözdünüz acaba bu sorunu
    |
    |
    _____________________________




HızlıCevap
Reklamlar
sohbet
haberler
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Paykasa
Blogio
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,609
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.