Değerli arkadaşlar merhaba, Yazacaklarım biraz uzun ve dağınık olabilir çünkü moralim acayip bozuk ve kafam inanılmaz karışık. Bu sebeple şimdiden özür diliyorum. 8 yıl boyunca Ttnet abonesiydim. Bunun 4 yılı adsl, 4 yılı ise fiber internet aboneliğiydi ve benim Türk Telekom ile yaşadığım sorun sayısı iki elin parmaklarını geçmez. Ama ben büyük bir hata yaparak 15 Kasım 2020 tarihinde biten taahhütümü uygun bir fiyat olmasına rağmen yenilemeyerek, Türk Telekom'un tekeli kırılsın, özgür ve taahhütsüz internet diyerek aboneliğimi Turk.Net'e taşıdım. 11 Kasım 2020 tarihinde Furkan isimli müşteri temsilcisiyle yaptığım görüşmede hattımın geçiş işlemlerine uygun olduğu, 100 megabite kadar hız alabileceğim, istersem modemi turk.net'den alabileceğim istersem kendi temin ettiğim modemi kullanabileceğim vb. söylendi. Ben aynı gün mng kargo ile evrakları gönderdim. 14 Kasım 2020 tarihinde evrakların kontrolleri tamamlandı ve benim 16 Kasım 2020 tarihinde aboneliğim başlatıldı. Ama bu arada Türk Telekom'dan hiç kimse gelmedi. Yalnızca telefonla arayarak elimdeki Tilgin marka mevcut modemi Türk Telekom müdülüğüne götürerek teslim etmem gerektiği, faturamın buna göre düzenleneceği belirtildi. Ben modemi 17 Kasım 2020 tarihinde Türk Telekom'a teslim ettim. Birkaç gün sonra sanırım 21 Kasım Cumartesi günüydü eve gelen Türk Telekom saha ekibi modemi teslim etmemem gerektiğini, bu durumun yanlış olduğunu ve bir tane modem temin etmem gerektiğini söylediler. Bu arada önceki günlerde turk.net'in bildirimiyle hatta, binada, daire ya da başka bir tesisatta herhangi bir sorun olmadığını yalnızca modemin bulunması gerektiğini söylediler. Elimde bulunan başka bir fiber modemi de kuramayacaklarını belirttiler. Ben bunun üzerine Türk Telekom'a teslim ettiğim modemi geri almaya gittim ancak modemin İstanbul'daki depolarına gönderildiğini tespit ettiler. Hem ben hem de eşimin uzaktan eğitime başlayamadık... Turk.Net'e durumu aşama aşama hem meşhur OİM'den hem buradan ilettim ve robotik cevaplar aldım. Sonunda 24 Kasım 2020 tarihinde Türk Telekom'dan yeni bir modem getirip bağladılar ve hiç beklemeden ışıklar tamamen yanınca kullanabilirsiniz diyerek çekip gittiler. Bu işlem toplam 5 dk falan sürmüştür. Neyse uzatmayayım modemin bütün ışıkları yeşil yandı ancak biz yine internete bağlanamadık. Sanırım İP alamıyoruz. Ben modemi aynı akşam 3 kez resetledim ve yeniden kurdum. Kullanıcı adı, şifre bilgileri, girilmesi gereken değerler vs. hepsi doğru olmasına rağmen bir türlü internet sayfalarını açamadık. OİM modem şifre bilgisi alanında bulunan modem seri numarası benim Türk Telekom'a iade ettiğim Tilgin marka eski modemin seri numarası. Yeni bağlanan Zte marka modemin seri numarasıyla güncellenmiyor. Arada yazmıyorum ama belki OİM'de onlarca mesajla durumu bildirmeme rağmen bir dönüş alamadım. Ha bu arada hiç kullanamadığımız hizmet için engellilik durumumu dikkate almadan hemen bir fatura düzenlemişler. Onunla ilgili zırt pırt hatırlatma mesajı, bildirim, e-posta falan gönderiyorlar. (Haklarını yemeyelim!) Dün bütün gece uyumadım ve dedim ki sabah ilk işim bunlardan kurtulmak. Çünkü kendilerine ulaşmak, dert anlatmak ve çözüm beklemek deveye hendek atlatmaktan daha zor. Sabah e-imza ile e-devlet abonelik fesih işlemlerine başlamadan önce Türk Telekom ile görüştüm. Kendi adıma ya da eşim adına yeni bir abonelik başlatayım, gelsin kursunlar da uzaktan eğitime başlayabilelim diye... Türk Telefom yetkilisi yeni iss değişikliği yaptığımızdan dolayı 90 gün beklemem gerektiğini ve yeni abonelik için binamızda boş port olmadığını söyledi. Bunun üzerine bende turk.net aboneliğimi iptal işlemlerini askıya aldım ancak 90 gün gerekirse kullanmadığım hizmetin parasını ödeyeceğim ve bu kötü firmadan kurtulacağım. Son sözüm forumdaki mesajları, şikayetvar'daki şikayetleri, ekşi sözlük'teki yorumları lütfen dikkate alın ve bu firmadan uzak durun. Saygılarımla... ekleme: 25/11/2020 tarihi saat 15.35 civarında yine yazdıklarımız dikkate alınmadan Türk Telekom'a arıza tespiti yönlendirmesi yapmışlar. Onlar da gece 23.45 civarında "muayenede iyi bulundu. TT/müşteri kaynaklı herhangi bir arıza yok" diye sistem mesajı göndermişler. Ben sabahı zor edip 26/11/2020 tarihi 08.35 civarında e-devlet üzerinden e-imzalı olarak iptal başvurusunda bulundum. Portumu kaybetsem de umarım en kısa sürede turk.net belasından kurtulurum. ekleme 2: 26/11/2020 tarihinde saat 15.20'de Kadir isimli görevli arayarak e-devlet üzeriden e-imza ile yapmış olduğum başvurumda imza bulunmadığı gerekçesiyle talebimi yenilememi istedi. Bunun üzerine e-devletten ikinci kez iptal başvurusunda bulundum. ayrıca 0212 216 55 60 numarasına sitelerinde belirtilen şekilde klasik faks ve yine sitelerinde belirttikleri şekilde ve verdikleri adrese e-faks gönderdim. @TurkNetDestek sanırım kurtulmakta kolay olmayacak bu işe yaramaz firmadan. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi salur kazan -- 26 Kasım 2020; 17:4:15 > |
Turk.Net Büyük Pişmanlıktır! Lütfen ciddiye alın.



-
-
Buraya kocaman bir +1 koymak istiyorum.
İyi niyetli hareketleri var. AKN nin saçma sapan olduğu internet paketlerinin ilk 3 gün 50 mbps sonra 3 mbps olarak kullanıldığı karanlık zamanlarda, büyük operatörlerin 24 ay beni kullacaksın yoksa internet vermem, cayarsan da bir böbreğine çökerim şartlarında taahhütsüz oluşu iyiydi.Su anda kendi fiber altyapısı ile bir seyler yapmaya çalışıyor. IPv6 falan diyor hoş şeyler. Ama olayın çivisi çıkmış.
1) Çok agresif, alenen yalan söyleyen bir satış politikası. ( en düşük ping sizde değil arkadaşım , TT kendi fiber altyapısında sizin 4'te biriniz ping veriyor. Yine Türkiye sınırları içinde kendi altyapısından canavar gibi hizmet veren SOL ve Vodafone gibi iki canavar var.200 mbps veriyorlar;en hızlı da siz değilsiniz) Altyapı sorgulamak için sitenize girenleri geri arıyorsunuz, bilgi almak için aradım diyorum baktım karşımdaki keyifli kullanımlar diyip adresime sözleşme yollamaya çalışıyor.
2) Bunun aksine satıştan sonra hayalet moduna geçişleri. OIM dediğiniz şeyin artık ciddi ciddi robotlardan oluştuğunu düşünüyorum. Zira yazdığınız mesaj okunmuyor, sorduğunuz soruya yanıt verilmiyor. İçinden belirli keywordler seçilip onlara kalıp yanıtlar. Başıma gelen. İptalden sonra modemi nereye yolluyoruz yazıyorum. İptal ettiğiniz için kaydı kapatıyorum yazıyor gidiyor. Burada foruma girip destek hesabını dürtmesek bilgi alamayacağız. Kesinlikle dert anlatmak, buna çözüm bulmak mümkün değil.
3) Yurtdışı çıkışları yetersiz, altyapıları yetersiz, kesinlikle iş bitirmeye yönelik bir yaklaşım yok. Hepsine bahane "yerleşik operatör". TT Fiber altyapıda TT ile 93 mbps yurtiçi 5-7 ms ping alıyorum stabil. Aynı bağlantı Turk.Net olunca prime timeda 30-20 lere yolu var, pingin 200 lere yolu var. E yerleşik altyapı cillop gibi bak kullanana? Niğdeye taşındım Ankara'dan. Netspeed TTNET fiber altyapıda 5 dk içinde aktive etti internetimi 6 ay sorunsuz kullandım. Başta kurulumda kullanıcı adı şifre ile ilgili sıkıntı oldu Telekom ekiplerinin tepesine çöktüler. Türk.Net kurduk, tüm ışıklar yandı IP alamadık. 4 gün arıza kaydı bekledi öyle. Ha o arıza kaydı da merasimle açılıyor. Yine bahane aynı "yerleşik operatör". Netspeed nasıl yapıyor?
4) İyi niyetleriyle yarışacak küçük çakallıklar. Beğenmezseniz ilk ay paranız iade diye bangır bangır gezersiniz, referans getir 1 ay bedava kullan diye de gezersiniz.(Hatta satış temsilciniz kod bulun sonra da verirsiniz niye bedava kullanmayasınız ki diye teşvik eder) Ama iki kampanya bir arada kullanılamıyor,referans ile geldiysen 99 lira kurulumu kitlerim. Hem bedava kullandır arkadaşına sonra da bedelsiz iptal et demeyin. Referans kampanyası biliyorsunuz 2. ayda düzenli fatura ödenmesi şartıyla aktif. İlk ay cayma ile çakışması mümkün değil. Yaklaşık 2 yıl önce benden 66 tl almıştınız iç kurulum hizmeti diye. Sitenizde yazan kabloyu modeme getiriyoruzdu. 66 liraya eve gelip e modemi kablonun yanına kursanıza öğüdü aldım. Saka gibi adam kapıdan bunu dedi gitti. Tek fiyat diye bangır bangır gezerken VAE altyapıda +10 lira ateşle hızını artırayım düzenini artık anlatmama gerek yok. Baştan iki ayrı tarife yaparsın konu çözülür. Sağa sola tıklamaya birilerine sormaya gerek kalmadan görülür.
5)Yine çakallık aslında. İptal belgelerini bir şekilde jpg png pdf karmaşası sonrası ulaştırmayı başardınız. Size öyle bir mail geliyor ki;
Bu fiyata daha iyi hizmet alamazsınız, daha ucuzu varsa da size altyapınız iyileşince daha iyi hız vermez. (kime altyapı iyileşti diye masrafsız hız iyileştirmesi yaptınız, VAE olsa 10 lira isteyeceksin, YAPA ile hızı artan yok zaten ta fizandaki kutuya götürüyorsun adamı, e TT fiber gelince eski abonelerini de taşımadın illa 99 lira kurulumu saplamadan bırakmam diyorsun?
Zaten size altyapının vereceği en yüksek hızı veriyoruz,başka operatörde iyileşmeyecek.( Kuyruklu yalan, madde 3 e ve forumda sayısız açılmış 20-24 hız düşümü şikayetlerine bakın)
Taahhüt var sözleşmeler uzun sizi öpecekler. ( Taahutsuz bir dolu alternatif çıktı, kaldı ki doların uctugu network masraflarının arttığı şu dönemde sabit fiyat taahhut artık avantaj bile , ha istemeyene de alternatif çok artık)
Türkiyeye daha iyi internet getirmek için savaşıyoruz yanımızda olun vs vs bir kısım duygu sömürüsü ( tamamen kurulu sağlam tesisatta IP veremiyorsun, mevcut abonelerine 24 saat kabul edilebilir aralıkta hız veremiyorsun, her kuşu öptun de leylek mi kaldı)
6) Referans düzeni. Ortam sırf bir ay daha bedava kullanmak adına ağzından bal damlayanlarla dolu. Artık yüz metreden mesajları seçiliyor o ayrı. öv öv öv öv ...... şu kodu girersen ikimiz de bedava kullanabiliriz. Bu referanslarla aylarca bedava kullananlar var. Ama kul hakkı da var arkadaşlar, insanların başını yakıyorsunuz.
Kendim artık Turk.netin önünden geçmeyeceğim. Çevremi geçirmeyeceğim. Uzun lafın kısası önerim şudur:
Altyapı sahibi ağır toplardan birini ekonomik olarak alabiliyorsanız maceraya gerek yok.
İnternet benim için önemlidir(mesleki olur hobi olur), yokluğu sıkıntı yaratır diyorsanız kesinlike yine büyük abiler,maceraya gerek yok.
Tahhüt vermek istemiyorum, taşınacağım vs diyorsanız Netspeed ve Millennicom en az başınızı ağrıtacak seçenekler.
Paramın alacağı en yüksek hızı istiyorum, gerisi beni ilgilendirmez diyorsanız ancak Turk.net. Ha bu noktada belki aylarca internetsiz kalmaya, muhatap bulamamaya, bulsanız da meramınızı anlatmamaya hazır olacaksınız.
-
Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Arızanın önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım sizinle gün içerisinde iletişime geçmiştir. Ancak iptal dilekçesinin işleme alınmasını iletmeniz üzerine ilgili birime önceliği iletilmiştir. Sizi aramızda göremeyeceğim için üzgünüm. -
Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? -
TurkNet Büyük Bir Pişmanlıktır
TurkNet aboneliği düşünenler. Ben TurkNet e başvuru yapacağıma internetsiz kalmayı tercih ederim. Hayatımda gördüğüm en kötü firmalardan. Kriz geçirmek ve stres sahibi olmak istiyorsanız buyurun alın. O kadar mağduriyet ettiler ki saya saya bitiremem. 07.11.2020 'de başvuru yaptık. 2-7 günde internet başvurusu yaparız dediler. 9-10 günde interneti bağlayamadılar.
Müşteri hizmetlerine bağlanamıyorsun. Başvuru İptali için 17.11.2020 'de iptal dilekçesini mail ile istedikleri için gönderdim. Ayrıca online sistemden de iptali istedim. Aynı günde "İptal Talebiniz Başarıyla Alınmıştır" diye mail gönderildi. Telefon ile de özellikle aradım iptal etmek istiyorum diye. Yeni firmalara başvuru da yaptığımda devamlı ret cevabı aldım. Günler sonrasında da TurkNet iptal edilmediğini öğrendim ve halada iptal edilmemiş. Telden sadece yeni abone kaydından firmaya ulaşabiliyoruz. Müşteri hizmetlerine kesinlikle ulaşamıyorsun. 19 güne yakın beni mağdur ettiler. Tüketici Hakları'na da şikayet düşünüyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? -
Turk.net hakikaten büyük pişmanlıkmış. Bunu 04/12/2020'den beri yaşadığım internet kesintisi ile tecrübe ve teyit etmiş oldum.
04/12/2020 cuma akşamı 20:00 sularında DSL hattı kopukluğu nedeniyle internetim gitti ve üzerinden geçen 5 günlük zaman zarfında da halen bir çözüme kavuşmadı. Online işlemler sayfasından açtığım kayıtlara ise hazır şablon cevap vermekten başka bişey yaptıkları yok. Hele hele ki müşteri temsilcisi diye bizimle muhattap ettikleri kişiler çok enteresan...Benim şansıma düşen müşteri temsilcisinin ise kod adı Mehmet... Neyse konumuza geri dönecek olursak, soruna verilen cevap hep aynı ARIZAZINIZI TT SAHA EKİPLERİNE İLETTİK, KENDİLERİ SANTRALDEN ANKASTRE KUTUNUZA KADAR OLAN HATTI KONTROL EDİP BİZE BİLGİ VERECEKLER. BU ZAMAN ZARFINDA SİZİN YAPMANIZ GEREKEN BİŞEY YOKTUR, MODEMİNİZİ AÇIK TUTMANIZI RİCA EDERİZ. Oysa benim sorunum gayet basit.. Teknik bilgiler kısmından baktığımda hattımın OFFLINE olduğu açıkça görülüyor, yani sorunum santralde bulunan portumda hat yok. Çözümü daha da basit, portu değiştirip çalışan veya sağlam porta aktaracaklar. Yani fişi alttan söküp üste takacaklar. Bu kadar basit bir olay için 5 gündür beni resmen rezil rüsva ettiler. Her ay düzenli parasını ödediğim hizmeti almak için beni adeta yalvartıyorlar. Zaten son 3 gündür artık müşteri temsilcisinin bizi taktığı da yok, o kadar yazdım ettim lütfedip cevap bile vermedi. Sonuç itibariyle turk.net aboneliği başlatana kadar çok ilgili ama sonrasında tüm sorumluluğu fatura takibinden ibaret. En ufak bir problemde topu hemen TT üzerine atıp, kendileri hiçbişey yapmıyor ve/veya yapamıyor. Bizi tamamen TT saha ekiplerinin insafına terk ediyorlar. Az önce tekrar yazdım, "bugünde çözüm sağlanmaz ise aboneliği iptal edeceğim" dedim ama adamlar hiç oralı bile olmadı. Bana değer vermeyen, sorunumla ilgilenmeyen, çözüm için gerekli baskı veya yaptırımı uygulatamayan bir firmadan hizmet almakta ısrar etmenin hiçbir anlamı, mantığı yok. Turk.net kelimenin tam anlamıyla BİZİ PARAMIZLA REZİL EDİYOR...
Tekrar söylüyorum TURK.NET PİŞMANLIKTIR, BEN YANDIM SİZ YANMAYIN
-
Hadi kendimden geçtim evde okula giden çocuklar var, uzaktan eğitim görüyorlar. Biz zaten pandemi nedeniyle evden çalışıyoruz dolayısıyla internet bizim için keyfi değil zorunluluk dedim ama sanki duvara konuşuyorsun. Bunca gündür çoluk çocuk hepimizi mağdur eder turk.net'e yazıklar olsun. Hakkımızı helal etmiyorum. Sorunun çözümünde kimin eksikliği varsa, her kim önemsemiyorsa Allah sorsun hesabını, bizden bin beter olsunlar İnşallah
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X