F

Yüzbaşı
25 Şubat 2020
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 34 (Bu ay: 0)
Gönderileri

Buralarda bir yerde eski konum vardı, IP alamama sorunu ile 3 gün oyalandıktan sonra daha fazla kanser olmamak adına Turk Telekom Fiber altyapı başvurumu ve başlatılamayan hizmetimi iptal ettirmiştim.


İptal tarihi 21 Kasım. Burada destek hesabıyla modem iadesi için konuştum, tarafıma göndereceğim kargo kodu sms ile geldi. 27 kasımda modem kargolandı. 30 kasımda ellerinde ulaştı.


Kargo takip numarası vs her şey var.


20 Ocak 2021'de bana hem sms hem email yolu ile modemi yollamadınız fatura çıkacak diye ulaştınız.


Amacınız nedir? Modemi teslim alıp fatura çıkartmanın çok daha güzel karşılıkları var ama forum ortamında söyleyemiyorum. Bana attığınız SMSleri destek kayıtlarını kargo takip nosunu içeren güzel bir şikayet CIMER yoluyla BTK'ya iletildi. Gerçekten fatura çıkarsa yaratılan manevi kayıp ve bu işlerle uğraşırken yaşadığım maddi kaybı da içeren güzel bir adli yol da hazırlıyorum.


Turk.Net'e abone olacak arkadaşlar, bağlantı sağlanamayabilir, portunuzu kaybedebilir ortalarda kalabilirsiniz, akşamları hızınız düşecek. Alıştık bunlara zaten. Kurtulayım iptal edeyim dediğinizde de 2 ay sonra arkanızdan yolladığınız modemi yollamadın diye gelebiliyor. Bu da yeni çıktı.

BTK arada sırada işini gücünü hatırlıyor. Bizimkilerin maskesi düşmüş.


https://www.btk.gov.tr/duyurular/cagri-merkezi-hizmet-kalitesi-hedef-degerlerini-saglayamayan-turknet-iletisim-hizmetleri-a-s-nin-uyarilmasi


ilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu’nun 08.12.2020 tarihli ve 2020/İK-THD/331 sayılı Kurul Kararı ile;


“5809 sayılı Elektronik Haberleşme Kanunu'nun 4'üncü maddesinin birinci fıkrasının (ğ) bendi, 6'ncı maddesinin birinci fıkrasının (u) bendi, 52'nci maddesinin birinci ve ikinci fıkralarına, Elektronik Haberleşme Sektöründe Hizmet Kalitesi Yönetmeliği'nin 5'inci maddesinin ikinci fıkrası ile 7'nci ve 9'uncu maddelerine, Elektronik Haberleşme Sektöründe Hizmet Kalitesi Yönetmeliği EK-4'ün Uygulanmasına İlişkin Tebliğ'in 6'ncı, 7'inci, 9'uncu ve 11'inci maddelerine, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu idari Yaptırımlar Yönetmeliği'nin 15'inci ve 44'üncü maddelerine, 07.04.2020 tarihli ve 2020/İK-THD/108 nolu Kurul Kararı'na ve ilgili diğer mevzuata istinaden;

1. Kurumumuza yaptığı 2018 yılı üçüncü dönem hizmet kalitesi bildiriminde, “Tüketici şikâyetleri çözüm süresi” hizmet kalitesi ölçütünün 24 saat veya daha az olması şeklinde belirlenmiş olan hedef değeri 28,44 saat ile sağlayamadığının tespiti nedeni ile Turknet İletişim Hizmetleri A.Ş.'nin; Elektronik Haberleşme Sektöründe Hizmet Kalitesi Yönetmeliği'nin "İdari para cezaları ve diğer yaptırımlar” başlıklı 9'uncu maddesinin birinci fıkrasında yer alan hükmü gereğince yazılı olarak uyarılması ve ilgili raporlama döneminde hizmet kalitesi yükümlülüklerini yerine getirmediğinin Kurumumuz internet sayfasında bir ay süre ile duyurulması,

…”


hususlarına karar verilmiştir.

18 Aralık 2020

Arkadaşlar biliyorsunuzdur 0850'li numara terörü var ülkemizde. Bunlarda da internet ile ilgili dolandırıcılıklar hayli fazla. Bugün az önce bunlardan çok bilinen birine denk geldim. Sizi TT altyapı biriminden aradıklarını, altyapınızda sorun olduğunu, tahhüdünüzün biteceğini, kampanya iel ek d-smart alma hakkınızın olduğunu ,operatör değiştirmeniz gerektiğini falan söylüyorlar.Aslında arayan bir bayi, size artık ne satmak istiyorsa (çoğunlukla D-Smart) onu itelemeye çalışıyor. Sonuçta urduk yere iki abonelik açılıyor, sözlü onay diye taahhütler iteleniyor.


Arayan kişi Turk Telekom Altyapı Biriminden aradığını, TT altyapısında Turk.Net kullandığımı ve Turk.Net' e sağladığım adres vs bilgilerimi söyledi. Turk.Net haricinde bilgiler doğru. Turk.Net kullanmadığımı söylediğimde arkadaş yüzüme kapattı.


19 Kasımda bağlanmış, bir türlü aktive olmayınca da 21 kasımda iptal olmuştu.


şimdi sorum şu: "Bağlı olduğum il telekom müdürlüğü, Turk.net bağlanırken gelen Turk Telekom çalışanı bile Turk.net kullandığımı bilmiyorken, sadece 2-3 gün duran o da aktive bile olmayan abonelik ile ilgili bu bilgileri kim sızdırmakta?"

Merhabalar,


Geçmişteki rezil tecrübemi unutup, belki fiber altyapıda daha iyilerdir diyerek Turk.Net'e bir şans daha vereyim dedim. Bulunduğum binada TT fiber altyapı olunca Turk.Net'e başvurdum. Turk Telekom ekipleri geldi, kurumlumu yaptı modemde bütün ışıklar yandı,birkaç dakikaya aktif olur dendi. Ben de öyle olmasını bekledim , 6 ay önce 5 km ötede Netspeed ile olan buydu.


Neyse 3 gün bağlantı gelmedi. Turk.Net standart OIM mesajları vs vs oyaladı. Ben de kendilerine iptal dilekçesini çektim.


İnternete acele ihtiyacı olduğundan TTnete de online başvuruyu yaptım. Satış temsilcisi hanımefendiye de henüz iptal edilme sürecinde bir bağlantım olduğunu sorun olup olmayacağını sordum. Sistemde uygun port olduğunu, başvurumu alacağını , boş yere fatura ödememek için de Turk.Net'i hızlıca iptal etmemi söyleyip başvurumu aldı.


159 liraya 100 Mbps artı süper paket tivibuda anlaştık. Sıkıntı burada başlıyor. 444 1 444'ten kurulum randevusu için aranacağım şeklinde bir mesaj geldi. ama 3 gündür ses seda yok. Aynı zamanda aboneyken kılını kıpırdatmayan Türk.Net durmadan OIM'den arıza teyit halinde , otomatik arıza tespiti iş emri açıldı bildirimleri yolluyor.


Daha önce benzer durum başına gelen oldu mu? Başvuru durumunu nereden sorgularız? Turk.Netin açtığı bildirimler mi kurulumu engellemekte?


Neden taşıma yapmadınız derseniz henüz iki ay geçmediği için durum taşımaya uygun değil. Bekleyip kanser olmaya, Turk.Net'e de sağlamadığım kurulum için 99TL hediye etmeye niyetim yoktu.

Bulunduğum ilde Turk Telekomun fiber ağı mevcut. Taşınmadan önce Netspeed'i 6 ay memnuniyetle kullandım. Turk Telekom kurulumu yapmıştı kullanıcı adı şifre mesajla 3 dakika sonra gelmişti, biz de şifreyi girip kullanmaya başlamıştık.


Bu tecrübeden yola çıkarak yeni adresimde daha cazip fiyatlı Turk.neti deneyelim dedim.(büyük hata)


Her şey normal ilerledi. Turk Telekom yine kurulumu yaptı. Bütün lambalar yeşil yandı. Oim' den kullanıcı adı şifremizi girdik. Lakin internet yok.


Modem aç kapa, resetle şifreyi tekrar gir değişen yok. Hani aktivasyona kadar ulasabildiginiz bir musteri hizmetleri var ya, o da yok aslinda. Sizin yerinize oim'e kayıt yazıyorlar. Ona da alıştığınız haftalarca sürecek ilgili birime ilettim mesajları.


Turk Telekom'un altyapısını kullanan diğer firmalara zorluk cıkardığına inanmıyorum. Denizli tabanlı küçük bir firma 5 dkda aktive ediyor bağlantıyı. Şimdi bu arkadaşlar kimbilir kaç hafta kanser edecekler beni.


Bağlantı sağlanamadığı için faturalamanın başlamayacağı şeklinde bir mesaj attılar. Iyi niyetierine teşekkürler ancak daha aktivasyonda bu kadar sorun çıkartan bir firmanin bu işi düzgün yapabileceginden şüpheliyim.


Şu anda yegane umudum, forumdaki çözülmeyen sorunlari çözen Turk.net destek beyin olaya el atması. Acele internet ihtiyacım olan bir durumda ucu açık bir süreçte internetsiz kaldim.


Yine de ben tercihimden pişmanım. Gibir.nette laf yiyin, Millenicom da uste 20 telekomda 50 lira verin en azından internetiniz aktive olur.

Hakkında
Konum: Altın Karakulak
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 2 gün önce
Son Mesaj Zamanı: 2 gün
Mesaj Sayısı: 267
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 286
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 0 (Bu ay: 45)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 243 (Bu hafta: 1)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Haberleşme ve Dijital Platformlar
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.