Şimdi Ara

Tüketici Hakem Heyeti ve Beyaz Masa ve başvuru adımları hakkında

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
426
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • herkese merhaba arkadaşlar

    tüketici hakem heyeti ve beyaz masa aynı şey mi oluyor? aralarındaki fark nedir? ve bu yerlere başvurmak için bir adım rehberi tarzında birşey var mıdır?alınan pc parçası ile ilgili basvuru yapmayı planlıyorum..

    internet üzerinden aldığım ürün elime geçtiği gün test edip arızalı olduğunu görünce ertesi gün satın aldığım yeri arayıp durumu bildirdim.Onlarda bana garantiyi veren servise yönlendirdiler.Serviste bahsettiğim arıza dışında ürünün başka bir arızasını gördüler.

    ve bana arıza formu kesip pazartesi yani 27.01.2014 tarihinde aramamı ve gönderecekleri ürünün distributoru diye gecen servispoint firmasının kararını öğrenebileceğimi söylediler.

    internet üzerinden alışverişlerde 1 haftalık değişim iade hakkımız yok mudur?

    ben neden servis sürecini bekliyorum?

    ürün novadan alındı.Garanti kağıdında Endeks Bilişim yazıyor.

    Endeks bilişime götürdüm direk çünkü nova teknik servis raporu olmadan açılan cihazlarda değişim yapamadıklarını ve hızlı olması açısından aynı lokasyondan bulundugum için Endeks Bilişime götürmemi istedi.

    Endeks bilişimde başka bir sıkıntı görüldü.Ekran kartı artifacting yapıyor denildi ve arıza formu verildi ve pazartesi günü arayıp kararı öğrenebilirsiniz dediler.ben endeks bilişimdeki kişi ile yeniden görüştüm uzun tartışma sonucunda yani dedim arızayı görüp 1 günlük ürünü ve internetten aldıgım urunu sapphire türkiye distributoru servispointe gönderiyorsunuz.Bunun sebebi nedir dedim hatanın kullanıcıdan mı yoksa farbrıka cıkıslı urunden mi kaynaklanıp kaynaklanmadıgını ögrenmek ıcın dedı.yoksa ürün parasının cebinden cıkacagını soyledı.

    sormak istediğim şu ürünü 21.01.2014 tarihnde aldım ve 22.01.2014 te elime gecti test ettim ertesi günü 23.01.2014 te bahsettiğim gibi Endels Bilişime götürdüm.Ekran kartını açıp deneyip arıza bulunduğu için servis raporu gerektiğini söylediler.Ben bu servis sürecini beklemek zorunda mıyım???

    1 günlük üründe Endeks Bilişim kartta benim görmediğim başka bişr sorun daha görüp arıza formu verip kullanıcı hatası mı değil mi analizi için distributore gönderiyor kartı.Bu doğru bir hareket mi?

    nasıl bir yol izlemeliyim arkadaşlar?







  • Ürünü iade için keşke Novaya götürseydiniz.İnternetten alınan ürünlerdeki 7 günlük yasal süreye direk satıcı firma bakar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HeavyClocker

    Ürünü iade için keşke Novaya götürseydiniz.İnternetten alınan ürünlerdeki 7 günlük yasal süreye direk satıcı firma bakar

    nova dediki bana gönderseniz yıne ben servise gonderecegım dedı oradan ona cıkması gerekiyor dediler..hızlı olması acısından bende endekse goturdum dırek
  • O sana demiş servise gönder onarsınlar sen de tamam demissin.Kardeş daha 0 ürünü ne diye onarıma veriyorsun.Neyse sana yapacagını söyleyim.İnternetten bir tane tuketici hakem heyeti dilekçe ornegi bul.Tuketici yasası da değişti ona göre olayları anlat dilekçenin ilgili bölümlerine yaz.Sonra o .doc uzantılı dosyayı nova bilgisayara göndereceğin maile ekle,ürünü iade almazsanız Yarin bu dilekçeyi başkanlığa vereceğim de.Sağlam bir dilekçe şart.Ama sen onarımı seçerek coktan secim hakkını kullanmışsın.Yani dilekçeyi gercekten versen bile sonuc alamazsın onarımı secmissin.Hem onarıma vermissin hem de onarımı beklemek zorunda miyim diyorsun.

    Edit:Ben yanlış okumusum kısmen.Saglam bir dilekçeyle sonuc alırsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senneanlarsindumbelek -- 26 Ocak 2014; 15:13:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MerTurkizM

    O sana demiş servise gönder onarsınlar sen de tamam demissin.Kardeş daha 0 ürünü ne diye onarıma veriyorsun.Neyse sana yapacagını söyleyim.İnternetten bir tane tuketici hakem heyeti dilekçe ornegi bul.Tuketici yasası da değişti ona göre olayları anlat dilekçenin ilgili bölümlerine yaz.Sonra o .doc uzantılı dosyayı nova bilgisayara göndereceğin maile ekle,ürünü iade almazsanız Yarin bu dilekçeyi başkanlığa vereceğim de.Sağlam bir dilekçe şart.Ama sen onarımı seçerek coktan secim hakkını kullanmışsın.Yani dilekçeyi gercekten versen bile sonuc alamazsın onarımı secmissin.Hem onarıma vermissin hem de onarımı beklemek zorunda miyim diyorsun.

    Edit:Ben yanlış okumusum kısmen.Saglam bir dilekçeyle sonuc alırsınız.

    falan kabul etmedim hocam ben servis onayı olmadan değişim yapamıyoruz vs dedi yani bilmiyorum bakalım ne olacak.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.