< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CAFE96FA5 -- 12 Ocak 2019; 0:16:17 > |
|
_____________________________
|

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CAFE96FA5 -- 12 Ocak 2019; 0:16:17 > |
|
_____________________________
|
|
iki şey söyleyeceğim. ilki yazışma diye attığın link konuyla alakalı değil.
ikincisi servis point pişmanlıktır. resmi olarak pentanın web sitesinde 3 yıl garantisi gözüken ekran kartını garantisi dolmuş garanti dışı işlem yaparız arıza tespit ücreti olarak da 250₺ alırız şeklinde başlayan konuşmalarımız çok tatlı sonlanmadı. bu olay yaklaşık olarak 1 ay önce başıma geldi. bu mağduriyeti yaşayan ne ilk kişi benim ne de son kişi sen olacaksın. ve bu sorunu o serviste olan sabit "iki" kişi ile yaşıyorsunuz. kendileri herkesten daha çok biliyorlar ya da konuda bahsedildiği gibi "hırsızlar" aslında tr nin çok basit bir özetidir servis point. kraldan daha çok kralcı bu servisteki arkadaşlar (isim vermek istemiyorum). asgari ücretle çalışıp babalarının şirketi gibi firmayı savunmasını da hiç bir zaman anlamayacağım. artık ben servis point ile uğraşmıyorum arızalı ürünümü garanti veren firmaya gönderiyorum sonrasında hangi servise verirler beni ilgilendirmiyor bu şekilde de kafam rahat oluyor. bir ihtimal olur da belki bu forumda takılanı edeni vardır yada okuyanı vardır o serviste çalışan arkadaşların. umarım yarın yaptığınız herhangi bir alış verişte garantilik sorun yaşarsınız ve "it" gibi sürünürsünüz. |
|
Burada çok fazla yalan ve yanlış bilgi var.
1. si bu ülkede MSI marka hangi ürünü alırsanız alın arızalandığında ona bakacak tek bir firma var o da Serviis Point. Başka yerin bu ürünü müdahale hakkı yok yoksa otomatikman garanti dışı kalır. 2. si verdiğiniz linkte MSI Türkiye (ki kendilerini zerre sevmem ama bu olay için haklı olanı iyi bilmek lazım) bunları yazan kişiye seri no ve fatura sormuş ama karşılığında yine MSI firmasını kötüleyen yorumlar almış. Olayın gerçek olma ihtimali çok düşük geldi bana. Yok sahte belge düzenlenmiş, yok polis gidip depolarında ürünü bulmuş (ki polisin böyle bir yetkisi yok böyle bir konu için de mahkeme kararı çıkacağını sanmam) MSI Türkiyenin hataları yok mu elbet var. Öncelikle arkalarını Vatan PC ye dayadıktan sonra bir daha içinden çıkmadıkları bayilere uğramaz oldular vatan da bunları istediği gibi kullanır oldu bunlar da ne servislerini düzelttiler ne satıl politikalarını. Servisi arıyorsunuz sanki ev telefonunu arıyormuşsunuz gibi bir stajer çocuk açıyor alo diyor. Santral diye bir şey var 2019 ylındayız aloo. |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rylai2113 -- 12 Ocak 2019; 12:12:1 > |
|
_____________________________
MAT Bilgisayar
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CAFE96FA5 -- 12 Ocak 2019; 14:34:36 > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Intel Core Ultra 9 285K / Asrock Taichi Z890 OCF / G.Skill Trident Z5 2x24GB 8000C40@9000c44/ Nvidia RTX 5090 FE / Samsung 990 Pro 2TB / Arctic LF3 Pro 420 / Seasonic TX1600 Noctua Edition / Havn HS420 / Lian Li Uni Fan TL Wireless / Samsung Odyssey Oled 32G80SD / Razer Huntsman V3 Pro/ Razer Gigantus V2 / Razer Deathadder V3 Pro / Philips HUE Ambient Kit / Logitech Z906 / DXRacer King Series
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi heyysanadiyom -- 6 Eylül 2019; 0:46:40 > |
|
_____________________________
Katılım zamanı: 25 Haziran 2009
----------bu profildeki kişi veya kişiler hayal ürünüdür ---------- |
|
|
_____________________________
INTEL i7 9900K, ASUS Z390-E ROG Strix, CORSAIR 16GB 3200 Mhz, Samsung 970 Evo 250GB, MSI GTX 1080Ti TRIO 11GB, CORSAIR RM1000i 1000W, CORSAIR H115i PRO
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Katılım zamanı: 25 Haziran 2009
----------bu profildeki kişi veya kişiler hayal ürünüdür ---------- |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...
|