Şimdi Ara

MSİ Türkiye Ve Servis Point Rezilliği.Sahte Belge Düzenleme.Dikkatli Olun.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
2.306
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar olay arkadaşımın başına gelmiştir.MSİ Türkiye'de işe dahil olmak istemiştir ama arkadaşım fırsat vermemiştir.

    Okuduğunuz zaman daha iyi anlayacaksınız.

    Yazışmanın orjinal linki:Link.

    Seda TURKAN:Ben bir uyarı yapmak istiyorum arkadaşlarıma.Anlayış ile karşılayacağınıza inanıyorum.MSI servisi olan SERVİSPOİNT'ten uzak dursunlar.Benim Msi Carbon Pro anakartım için sahte belge düzenleyerek iade etmişlerdi.39 gün sonunda Savcılık yardımıyla paramı iade aldım.Suç duyurusu sonucunda savcılık talimatı ile polis incelemesi yapılarak(gsm hatlarım dahil) yapmış oldukları sahtekarlık ortaya çıktı.900 TL.'min üzerine yatacaklardı.Çok dikkatli olunuz.

    Sakın bu şirkete ürünlerinizi göndermeyiniz.Sahte belgeye resmi kaşe basacak kadar ar damarı çatlamış bir servisdir.Sizlere hiç bir şekilde bilgi verilmediği halde düzenledikleri belgeye müşteri aranmış,durum anlatılmış ama müşteri kabul etmemiştir diye sahte bilgiler yazıyorlar.Bunları yazdığım için hepinizden çok özür dilerim.Bu uyarıyı yapmak istedim.Arkadaşlarımın başına da böyle bir sahtekarlık gelmesini hiç bir zaman istemem.Teşekkür ederim.

    İbrahim ERDEM:Bu bir de resmi servisi değil mi ?

    Seda TURKAN: Malesef resmi servis :( Anakartı aldığım şirket ise Türkiye'de ilk 500' girmiş bir şirket.Onlarda bu servis ile işbirliği içinde.Çok üzücü bir durum.39 gün önce anakartımı bu şirket servisten aldıktan sonra kendi depolarına atmış.İşlemci soket yeri ezilmiş bir şekilde bana iade ettiler.Daha doğrusu depolarında polis araması ile ortaya çıktı.Windows anakarta gömülü olduğu için de bu konuda da mağdur olmuştum.Soket değişimi içinde 250TL. onlardan tahsil edildi.

    Bir daha o şirketin önünden geçmem.Bu kadar gözünü para hırsı bürümüş olduklarını sonradan anladım.Çalışan elemanları ise inanın insanlıktan çıkmış.Ben daha önce kargo ile alışveriş yapıyordum.Anakartım da bu sorunu yaşadığım zaman şirkete gittim.Gördüklerim beni çok üzdü.Nasıl bir ticari anlayışları var anlayamadım.Bir olur iki olur.Bir gün gelir şirket kapısına kilidi vurur.Böyle yapmaya devam ederlerse piyasadan silinip giderler.

    MSI TÜRKİYE: Merhaba, Servis Point yetkli servisimizdir, bu şekilde bir durumun yaşanma ihtimali çok düşük. Sıkıntı yaşadığınız anakartın faturası ve seri numarası ile birlikte info-tr@msi.com adresine gönderebilir misiniz? Konuyu açıklığa kavuşturup buradan bilgi verelim.

    Seda TURKAN: Ben bu sahtekarlığı yapan servis elemanınız ile de görüştüm.Telefonu kapamasından belliydi.Başka söze gerek yok.Siz servislerinizde çalıştırdığınız elemanları ya tanımıyorsunuz yada elemanlarınızın size verdiği zarardan haberiniz yok..Şirket ile gerekli yasal yolları kullanıp işimi hallettim.NOT: Sizin servis elemanı bu şirkete de yalan söylüyor.Bilginiz olsun.Ticari anlayışları malesef çok kötü durumda.Servisinizin de ne kadar umursamaz bir tavır içinde olduğu açık ve nettir.

    Size nacizane tavsiyem servisinize çeki düzen verin.
    Ben size belge değil.Mahkeme celbi gönderirim.Bu serviste bu sahtekarlığı yapan kişinin yanına bırakmam.Hiç kimsenin ekmeği ile oynamak istemiyorum.İnanın yoldan çıkmış vaziyette bu servis.
    Hepimiz çalışan insanlarız.MSI Carbon Pro hayalimdi ve bunu aldım.Aldığıma da pişman oldum.Ben açıkça belirttim benim kullanıcı hatam var ise bundan zarar görmüşse bunu da karşılamaya hazırım diye.Malesef ve malesef bu servisiniz akıl almaz yollara başvurup hiç bir bilgi vermeden evrak düzenliyor.Kaşe basıyor ve imza atıyor.Mağdur etmekten başka bir şey yapmıyor.

    Servisinizin durumu çok üzücü.Yüzlerce örneği mevcuttur;

    Sizin yazdığınız gibi bu şekilde bir durum yaşama ihtimali düşük değil.Malesef ÇOK FAZLA.

    Sizin yetkili servisiniz hakkınızdaki yüzlerce şikayetten bazıları;

    ServisPoint Umursamaz Tavırları Var :https://www.sikayetvar.com/servispoint/servispointin-isini-dogru-yapmamasi
    ServisPoint'i Tüm Kurumlara Şikayet Edeceğim:https://www.sikayetvar.com/servispoint/servispoint-msi-garantisi
    ServisPoint: Kullanılmış Ve Bozuk Ürün Gönderdi:https://www.sikayetvar.com/servispoint/servispoint-kullanilmis-ve-bozuk-urun-gonderdi
    ServisPoint: Farklı Rapor,Müşterileri Dinlemiyorlar,Sorumsuzlar:https://www.sikayetvar.com/servispoint/sorumsuz-servispoint
    ServisPoint: Arızayı Bulamıyor,İade Edecekmiş:https://www.sikayetvar.com/servispoint/servispoint-msi-yetkilisi-servis-point-yetersizligi
    ServisPoint: Günlerce Bekletip Mağdur Ediyor :https://www.sikayetvar.com/servispoint/servispoint-servis-sifir-arizali-urunu-degistirmiyor
    ServisPoint: Sorumsuz Servis-Adam Akıllı Personeliniz Yokmu? :https://www.sikayetvar.com/servispoint/msi-servispoint-sorumsuzlugu
    ServisPoint: Umursamaz Servis:https://www.sikayetvar.com/servispoint/servispoint-umursamaz-isletme-ama-yazmadan-gecmeyelim
    ServisPoint: Dersini Alsın:https://www.sikayetvar.com/servispoint/servispoint-msi-servisi-ariza-tespit-bedeli-adi-altinda-150-lira-aliyor
    ServisPoint: Sorumsuz Servis:https://www.sikayetvar.com/servispoint/servispoint-msi-servisinin-sorumsuzlugu
    ServisPoint: Servisi Şikayet edeceğim.Sorumsuz Servis:https://www.sikayetvar.com/servispoint/servispoint-kotubir-isletme-gtx-1080-armor
    ServisPoint: İlgilenmiyorlar,ServisPoint Pişmanlıktır:https://www.sikayetvar.com/servispoint/servispoint-magdur-kaldim-su-an-ilgilenmiyorlar
    ServisPoint: Arızalı Ürüne 3 Defa Sağlam Raporu Verdiler :https://www.sikayetvar.com/servispoint/servispoint-kusurlu-ekran-kartina-3-kere-saglam-raporu-verilmistir
    ServisPoint: Servis Yetersiz:https://www.sikayetvar.com/servispoint/servispoint-servis-kalifiye-degil
    ServisPoint: İnandırıcı Ve Doğru Bilgi Akışı Yok.Mağdurum:https://www.sikayetvar.com/servispoint/servispoint-magduriyeti-hat-safhada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CAFE96FA5 -- 12 Ocak 2019; 0:16:17 >







  • iki şey söyleyeceğim. ilki yazışma diye attığın link konuyla alakalı değil.

    ikincisi servis point pişmanlıktır. resmi olarak pentanın web sitesinde 3 yıl garantisi gözüken ekran kartını garantisi dolmuş garanti dışı işlem yaparız arıza tespit ücreti olarak da 250₺ alırız şeklinde başlayan konuşmalarımız çok tatlı sonlanmadı. bu olay yaklaşık olarak 1 ay önce başıma geldi. bu mağduriyeti yaşayan ne ilk kişi benim ne de son kişi sen olacaksın. ve bu sorunu o serviste olan sabit "iki" kişi ile yaşıyorsunuz. kendileri herkesten daha çok biliyorlar ya da konuda bahsedildiği gibi "hırsızlar"

    aslında tr nin çok basit bir özetidir servis point. kraldan daha çok kralcı bu servisteki arkadaşlar (isim vermek istemiyorum). asgari ücretle çalışıp babalarının şirketi gibi firmayı savunmasını da hiç bir zaman anlamayacağım. artık ben servis point ile uğraşmıyorum arızalı ürünümü garanti veren firmaya gönderiyorum sonrasında hangi servise verirler beni ilgilendirmiyor bu şekilde de kafam rahat oluyor.

    bir ihtimal olur da belki bu forumda takılanı edeni vardır yada okuyanı vardır o serviste çalışan arkadaşların. umarım yarın yaptığınız herhangi bir alış verişte garantilik sorun yaşarsınız ve "it" gibi sürünürsünüz.
    Burada çok fazla yalan ve yanlış bilgi var.
    1. si bu ülkede MSI marka hangi ürünü alırsanız alın arızalandığında ona bakacak tek bir firma var o da Serviis Point. Başka yerin bu ürünü müdahale hakkı yok yoksa otomatikman garanti dışı kalır.

    2. si verdiğiniz linkte MSI Türkiye (ki kendilerini zerre sevmem ama bu olay için haklı olanı iyi bilmek lazım) bunları yazan kişiye seri no ve fatura sormuş ama karşılığında yine MSI firmasını kötüleyen yorumlar almış. Olayın gerçek olma ihtimali çok düşük geldi bana. Yok sahte belge düzenlenmiş, yok polis gidip depolarında ürünü bulmuş (ki polisin böyle bir yetkisi yok böyle bir konu için de mahkeme kararı çıkacağını sanmam)

    MSI Türkiyenin hataları yok mu elbet var. Öncelikle arkalarını Vatan PC ye dayadıktan sonra bir daha içinden çıkmadıkları bayilere uğramaz oldular vatan da bunları istediği gibi kullanır oldu bunlar da ne servislerini düzelttiler ne satıl politikalarını. Servisi arıyorsunuz sanki ev telefonunu arıyormuşsunuz gibi bir stajer çocuk açıyor alo diyor. Santral diye bir şey var 2019 ylındayız aloo.
  • iki şey söyleyeceğim. ilki yazışma diye attığın link konuyla alakalı değil.

    ikincisi servis point pişmanlıktır. resmi olarak pentanın web sitesinde 3 yıl garantisi gözüken ekran kartını garantisi dolmuş garanti dışı işlem yaparız arıza tespit ücreti olarak da 250₺ alırız şeklinde başlayan konuşmalarımız çok tatlı sonlanmadı. bu olay yaklaşık olarak 1 ay önce başıma geldi. bu mağduriyeti yaşayan ne ilk kişi benim ne de son kişi sen olacaksın. ve bu sorunu o serviste olan sabit "iki" kişi ile yaşıyorsunuz. kendileri herkesten daha çok biliyorlar ya da konuda bahsedildiği gibi "hırsızlar"

    aslında tr nin çok basit bir özetidir servis point. kraldan daha çok kralcı bu servisteki arkadaşlar (isim vermek istemiyorum). asgari ücretle çalışıp babalarının şirketi gibi firmayı savunmasını da hiç bir zaman anlamayacağım. artık ben servis point ile uğraşmıyorum arızalı ürünümü garanti veren firmaya gönderiyorum sonrasında hangi servise verirler beni ilgilendirmiyor bu şekilde de kafam rahat oluyor.

    bir ihtimal olur da belki bu forumda takılanı edeni vardır yada okuyanı vardır o serviste çalışan arkadaşların. umarım yarın yaptığınız herhangi bir alış verişte garantilik sorun yaşarsınız ve "it" gibi sürünürsünüz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rylai2113 -- 12 Ocak 2019; 12:12:1 >




  • rylai2113 kullanıcısına yanıt
    Link'i bilerek koydum.Yazışmayı nereden alıntı yaptığım belli olsun diye.Video'nun altında yazışma.

    MSI Türkiye tarafsız değil.Kendi servisini tabi ki de tutacaktır amam tarafsız olup,kendisini müşterilerin yerine koysa belki servislerinde bir düzelmeye olur.

    Ürünü aldığı firma Servis Point ile çalışıyormuş.Kötü bir tesadüf.

    Ben uyardım onu.Servis Point konusunda.Dinlemedi.

    Perpa'da bir servis ile Msı sorunlarını hallediyorum.Senin yazdığın gibi kafam rahat.Arızayı bile fotolayıp gönderiyorlar.

    Piyasaya ve yapılan işe göre de gayet uygun fiyatları var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CAFE96FA5 -- 12 Ocak 2019; 14:34:36 >
  • ekran kartımı geçen hafta göndermiştim üstüne bu konuyu görünce kafamıza sıkıntı aldık dedim şansa sıfır sıkıntı ile bugün iade işlemini tamamladık. son dönemde asus ve msi'ın servisiyle muhattap oldum pürüz çıkmadı ama en saçma tecrübeyi viewsonic yaşatmıştı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rylai2113

    iki şey söyleyeceğim. ilki yazışma diye attığın link konuyla alakalı değil.

    ikincisi servis point pişmanlıktır. resmi olarak pentanın web sitesinde 3 yıl garantisi gözüken ekran kartını garantisi dolmuş garanti dışı işlem yaparız arıza tespit ücreti olarak da 250₺ alırız şeklinde başlayan konuşmalarımız çok tatlı sonlanmadı. bu olay yaklaşık olarak 1 ay önce başıma geldi. bu mağduriyeti yaşayan ne ilk kişi benim ne de son kişi sen olacaksın. ve bu sorunu o serviste olan sabit "iki" kişi ile yaşıyorsunuz. kendileri herkesten daha çok biliyorlar ya da konuda bahsedildiği gibi "hırsızlar"

    aslında tr nin çok basit bir özetidir servis point. kraldan daha çok kralcı bu servisteki arkadaşlar (isim vermek istemiyorum). asgari ücretle çalışıp babalarının şirketi gibi firmayı savunmasını da hiç bir zaman anlamayacağım. artık ben servis point ile uğraşmıyorum arızalı ürünümü garanti veren firmaya gönderiyorum sonrasında hangi servise verirler beni ilgilendirmiyor bu şekilde de kafam rahat oluyor.

    bir ihtimal olur da belki bu forumda takılanı edeni vardır yada okuyanı vardır o serviste çalışan arkadaşların. umarım yarın yaptığınız herhangi bir alış verişte garantilik sorun yaşarsınız ve "it" gibi sürünürsünüz.
    selamlar

    bu kardeşinizde anakart verdi servise , işlemci pinleri ne hikmetse yamuldu yanılmıyorsam 3 tanesi yamuk ve işlemci oturmuyor sokete

    servis işlemini kayıt alan hatun bir bakışta anladı durumu , hımmmm işlemci pinleri yamulmuş , kullanıcı hatası ama iyi niyet garantisi cart-curt vs diyerekten teknik servis elemanı bakar , düzeltirse düzeltir- yapılır yoksa ücret çıkartılır vs dedi


    bekleyip görecegiz sonucu sizce ne yaparlar ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi heyysanadiyom -- 6 Eylül 2019; 0:46:40 >




  • Burada çok fazla yalan ve yanlış bilgi var.
    1. si bu ülkede MSI marka hangi ürünü alırsanız alın arızalandığında ona bakacak tek bir firma var o da Serviis Point. Başka yerin bu ürünü müdahale hakkı yok yoksa otomatikman garanti dışı kalır.

    2. si verdiğiniz linkte MSI Türkiye (ki kendilerini zerre sevmem ama bu olay için haklı olanı iyi bilmek lazım) bunları yazan kişiye seri no ve fatura sormuş ama karşılığında yine MSI firmasını kötüleyen yorumlar almış. Olayın gerçek olma ihtimali çok düşük geldi bana. Yok sahte belge düzenlenmiş, yok polis gidip depolarında ürünü bulmuş (ki polisin böyle bir yetkisi yok böyle bir konu için de mahkeme kararı çıkacağını sanmam)

    MSI Türkiyenin hataları yok mu elbet var. Öncelikle arkalarını Vatan PC ye dayadıktan sonra bir daha içinden çıkmadıkları bayilere uğramaz oldular vatan da bunları istediği gibi kullanır oldu bunlar da ne servislerini düzelttiler ne satıl politikalarını. Servisi arıyorsunuz sanki ev telefonunu arıyormuşsunuz gibi bir stajer çocuk açıyor alo diyor. Santral diye bir şey var 2019 ylındayız aloo.




  • heyysanadiyom kullanıcısına yanıt
    müşteri memnuniyeti adı altında soket değişimi yaptılar

    tekrar olursa ücret alacaklarmış

  • quote:

    Orijinalden alıntı: StarForce

    Burada çok fazla yalan ve yanlış bilgi var.
    1. si bu ülkede MSI marka hangi ürünü alırsanız alın arızalandığında ona bakacak tek bir firma var o da Serviis Point. Başka yerin bu ürünü müdahale hakkı yok yoksa otomatikman garanti dışı kalır.

    2. si verdiğiniz linkte MSI Türkiye (ki kendilerini zerre sevmem ama bu olay için haklı olanı iyi bilmek lazım) bunları yazan kişiye seri no ve fatura sormuş ama karşılığında yine MSI firmasını kötüleyen yorumlar almış. Olayın gerçek olma ihtimali çok düşük geldi bana. Yok sahte belge düzenlenmiş, yok polis gidip depolarında ürünü bulmuş (ki polisin böyle bir yetkisi yok böyle bir konu için de mahkeme kararı çıkacağını sanmam)

    MSI Türkiyenin hataları yok mu elbet var. Öncelikle arkalarını Vatan PC ye dayadıktan sonra bir daha içinden çıkmadıkları bayilere uğramaz oldular vatan da bunları istediği gibi kullanır oldu bunlar da ne servislerini düzelttiler ne satıl politikalarını. Servisi arıyorsunuz sanki ev telefonunu arıyormuşsunuz gibi bir stajer çocuk açıyor alo diyor. Santral diye bir şey var 2019 ylındayız aloo.
    MSI ürünlerinden uzak durmamın tek sebebi forumda ve sosyal medyada yerden yere vurulan ServisPoint'in bitmeyen skandalları.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.