Şimdi Ara

ttnet i cimer e şikayet ettim ve sonuç

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
149
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Nakil talebi verdim, randevu tarihinde kimse gelmedi, geri dönüş de yapmadılar, site üzerinden şikayet kaydı açayım dedim fakat sayfada hata vardı şikayet edemedim, mh aradım hattı kapamışlardı.

    Bir şekilde mh üzerinden ulaştım. Randevuya kimse gelmediğini ve geri dönüş olmadığını söyledim, açıklama bekledim cevap veremediler, şikayet kaydı oluşturun dediler, yeni bir randevu tarihi verdiler, tabi yeni randevu tarihinde de ne gelen oldu ne de geri dönüş yaptılar

    Yaklaşık 1 aydır İnterneti kullanmıyorum. Cimer e yazdım, özetle hattımı nakil etmiyorlar, ya nakil etsinler ya da hattımı iptal etsinler, şikayet kaydı açamıyorum, müşteri temsilcisine de bağlanamıyorum, bağlandığım da ise açıklama yapmıyorlar, yeni randevu tarihi verip geçiştiriyorlar.

    Cimer, btk ya iletmiş, btk ise kısaca şu cevabı vermiş. Firmanın Web sitesinden şikayet kaydı oluşturun veya mh üzerinden firma ile iletişime geçin, eğer sorun devam ederse tekrar buraya bildirin, firmalar aynı davranışı sergilerse yaptırımlar uygulanır

    Güler misin ağlar mısın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.