Şimdi Ara

TSI mı?V-TEC mi?(Genel olarak)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
182
Cevap
3
Favori
11.527
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Genel olarak,tüm konularda hangi motor daha başarılıdır arkadaşlar?(Dayanıklılık,performans vb.)



  • dayanıklılık dersen cevap belli V-Tec. ama performans olarak düşük devirde verdiği tork ile Tsi daha iyidir. performans olarakta hızlanma verileri Tsi den yanadır. ama benim tercihim v-tech olur.. heyecanı severim heyecanda v-tech te var...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nanoona -- 10 Şubat 2013; 14:24:49 >
  • TSI.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    dayanıklılık dersen cevap belli V-Tec. ama performans olarak düşük devirde verdiği tork ile Tsi daha iyidir. performans olarakta hızlanma verileri Tsi den yanadır. ama benim tercihim v-tech olur.. heyecanı severim heyecanda v-tech te var...

    Heyecan derken hocam?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Silent Guardian

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    dayanıklılık dersen cevap belli V-Tec. ama performans olarak düşük devirde verdiği tork ile Tsi daha iyidir. performans olarakta hızlanma verileri Tsi den yanadır. ama benim tercihim v-tech olur.. heyecanı severim heyecanda v-tech te var...

    Heyecan derken hocam?

    4000 d/d den sonra vtec kapaklarını açıyorya.. istem dışı bir heyecan yapıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: Silent Guardian

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    dayanıklılık dersen cevap belli V-Tec. ama performans olarak düşük devirde verdiği tork ile Tsi daha iyidir. performans olarakta hızlanma verileri Tsi den yanadır. ama benim tercihim v-tech olur.. heyecanı severim heyecanda v-tech te var...

    Heyecan derken hocam?

    4000 d/d den sonra vtec kapaklarını açıyorya.. istem dışı bir heyecan yapıyorum

    Alıntıları Göster
    V-tec lpgye çok uyumlu hem de diğer atmosferiklere göre daha performanslı .Bana göre V-tec




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dharma Initiative

    V-tec lpgye çok uyumlu hem de diğer atmosferiklere göre daha performanslı .Bana göre V-tec

    Alıntıları Göster
    farklı motorları karşılaştırmak doğru olmaz ama dayanıklılık vtec performans tsi diyebiliriz
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: Silent Guardian

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    dayanıklılık dersen cevap belli V-Tec. ama performans olarak düşük devirde verdiği tork ile Tsi daha iyidir. performans olarakta hızlanma verileri Tsi den yanadır. ama benim tercihim v-tech olur.. heyecanı severim heyecanda v-tech te var...

    Heyecan derken hocam?

    4000 d/d den sonra vtec kapaklarını açıyorya.. istem dışı bir heyecan yapıyorum

    Alıntıları Göster
    Böyle bir soruya başlarda tsi derdim.Fakat şuan anladım ki,adamlar 97 yılında almanların şuan turbolu olarak yapmaya çalıştıkları şeyi atmosferik olarak yapmışlar.

    vtecin tsiya göre eksileri düşük devirdeki performansı ve yakıtı(düşük performansta)

    Edit:diğer kategorilerde vtec affetmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atom239 -- 10 Şubat 2013; 14:41:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    Böyle bir soruya başlarda tsi derdim.Fakat şuan anladım ki,adamlar 97 yılında almanların şuan turbolu olarak yapmaya çalıştıkları şeyi atmosferik olarak yapmışlar.

    vtecin tsiya göre eksileri düşük devirdeki performansı ve yakıtı(düşük performansta)

    Edit:diğer kategorilerde vtec affetmez.

    Alıntıları Göster
    Sen TSİ ını itekle ben gelirim V-TEC le :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: Silent Guardian

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    dayanıklılık dersen cevap belli V-Tec. ama performans olarak düşük devirde verdiği tork ile Tsi daha iyidir. performans olarakta hızlanma verileri Tsi den yanadır. ama benim tercihim v-tech olur.. heyecanı severim heyecanda v-tech te var...

    Heyecan derken hocam?

    4000 d/d den sonra vtec kapaklarını açıyorya.. istem dışı bir heyecan yapıyorum

    Alıntıları Göster
    Bu konuya bir Honda cı olarak Volkswagen ci arkadaşımızın TSI nin arkasında durup yazdığı gibi, bende V-TEC in arkasında durup "VTEC!" yazıp çıkmayacağım.

    Öncelikle performans olarak bana göre ikiside aynı kaşkolün kahverengisi.

    TSI motor daha ekonomik bir motordur. Çünkü alt devirlerde de aracı yüksek çekişte tutar. Fakat VTEC motor alt devirlerde %30 performans sağlıyorsa üst devirlerde %70 sağlar. TSI de bu oran %50 %50.

    Ben benzini pek düşünmüyorum, gelen zamlara dümdüz saydırırım ama el mecbur her ay 2 arabaya 1500 lira veyahut daha fazla benzin parası veriyorum. Artık alkol almıyoruz kafayı bulmak için, gidiyoruz benzin istasyonuna "fulle" diyoruz çıkan para zaten bizi sarhoş ediyor. Bir nevi "helal sarhoşluk(!)" oldu.

    Aracı da normalde çok sakin kullanırım fakat eğer kanım kaynamışsa (ayda yılda bir) yüksek devirlerde hem motorun kükremesini hemde aracın kendine gelmesini severim. Bu konuda da VTEC daha üstün oluyor.

    Aslında bu karşılaştırma adil bir karşılaştırma değil. TSI ve i-VTEC karşılaştırılsa daha güzel tartışmalar ortaya çıkacaktır.

    TSI adı gibi küçük motor, o motora göre yüksek performans ve düşük tüketimi hedef alan bir motor.

    VTEC ise benzini düşünmeyen, eğlenmeyi seven, arabanın kükremesini seven kişilerin kullanması gereken bir motor.

    Haa burada "VTEC çok yakar haa" gibi bir düşünce de oluşmasın. TSI 30 kuruş yakıyorsa VTEC 40 kuruş 45 kuruş yakar. Yoksa TSI 20 kuruş VTEC 1 lira yaksa zaten herkes TSI almaya başlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IslakFasulye -- 10 Şubat 2013; 14:45:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkebay

    Sen TSİ ını itekle ben gelirim V-TEC le :)

    Tuttum bu lafı
    Bu arada turbo benzinli motorla atmosferik motoru karşılaştırmak doğru olmaz ama benim tercihim imzamda olduğu gibi vtec

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    Bu konuya bir Honda cı olarak Volkswagen ci arkadaşımızın TSI nin arkasında durup yazdığı gibi, bende V-TEC in arkasında durup "VTEC!" yazıp çıkmayacağım.

    Öncelikle performans olarak bana göre ikiside aynı kaşkolün kahverengisi.

    TSI motor daha ekonomik bir motordur. Çünkü alt devirlerde de aracı yüksek çekişte tutar. Fakat VTEC motor alt devirlerde %30 performans sağlıyorsa üst devirlerde %70 sağlar. TSI de bu oran %50 %50.

    Ben benzini pek düşünmüyorum, gelen zamlara dümdüz saydırırım ama el mecbur her ay 2 arabaya 1500 lira veyahut daha fazla benzin parası veriyorum. Artık alkol almıyoruz kafayı bulmak için, gidiyoruz benzin istasyonuna "fulle" diyoruz çıkan para zaten bizi sarhoş ediyor. Bir nevi "helal sarhoşluk(!)" oldu.

    Aracı da normalde çok sakin kullanırım fakat eğer kanım kaynamışsa (ayda yılda bir) yüksek devirlerde hem motorun kükremesini hemde aracın kendine gelmesini severim. Bu konuda da VTEC daha üstün oluyor.

    Aslında bu karşılaştırma adil bir karşılaştırma değil. TSI ve i-VTEC karşılaştırılsa daha güzel tartışmalar ortaya çıkacaktır.

    TSI adı gibi küçük motor, o motora göre yüksek performans ve düşük tüketimi hedef alan bir motor.

    VTEC ise benzini düşünmeyen, eğlenmeyi seven, arabanın kükremesini seven kişilerin kullanması gereken bir motor.

    Haa burada "VTEC çok yakar haa" gibi bir düşünce de oluşmasın. TSI 30 kuruş yakıyorsa VTEC 40 kuruş 45 kuruş yakar. Yoksa TSI 20 kuruş VTEC 1 lira yaksa zaten herkes TSI almaya başlar.

    performanslı kullanımda yakıt açısından pek fark olacağını sanmıyorum hocam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    Bu konuya bir Honda cı olarak Volkswagen ci arkadaşımızın TSI nin arkasında durup yazdığı gibi, bende V-TEC in arkasında durup "VTEC!" yazıp çıkmayacağım.

    Öncelikle performans olarak bana göre ikiside aynı kaşkolün kahverengisi.

    TSI motor daha ekonomik bir motordur. Çünkü alt devirlerde de aracı yüksek çekişte tutar. Fakat VTEC motor alt devirlerde %30 performans sağlıyorsa üst devirlerde %70 sağlar. TSI de bu oran %50 %50.

    Ben benzini pek düşünmüyorum, gelen zamlara dümdüz saydırırım ama el mecbur her ay 2 arabaya 1500 lira veyahut daha fazla benzin parası veriyorum. Artık alkol almıyoruz kafayı bulmak için, gidiyoruz benzin istasyonuna "fulle" diyoruz çıkan para zaten bizi sarhoş ediyor. Bir nevi "helal sarhoşluk(!)" oldu.

    Aracı da normalde çok sakin kullanırım fakat eğer kanım kaynamışsa (ayda yılda bir) yüksek devirlerde hem motorun kükremesini hemde aracın kendine gelmesini severim. Bu konuda da VTEC daha üstün oluyor.

    Aslında bu karşılaştırma adil bir karşılaştırma değil. TSI ve i-VTEC karşılaştırılsa daha güzel tartışmalar ortaya çıkacaktır.

    TSI adı gibi küçük motor, o motora göre yüksek performans ve düşük tüketimi hedef alan bir motor.

    VTEC ise benzini düşünmeyen, eğlenmeyi seven, arabanın kükremesini seven kişilerin kullanması gereken bir motor.

    Haa burada "VTEC çok yakar haa" gibi bir düşünce de oluşmasın. TSI 30 kuruş yakıyorsa VTEC 40 kuruş 45 kuruş yakar. Yoksa TSI 20 kuruş VTEC 1 lira yaksa zaten herkes TSI almaya başlar.

    performanslı kullanımda yakıt açısından pek fark olacağını sanmıyorum hocam.

    Alıntıları Göster
    Küçük hacimli atmosferik motorun sesi,deviri bence aynı hacimde turbo motorda yok ama turbo benzinli bir aracın da kullanım keyfi ayrı şimdi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deniz6

    Küçük hacimli atmosferik motorun sesi,deviri bence aynı hacimde turbo motorda yok ama turbo benzinli bir aracın da kullanım keyfi ayrı şimdi.

    Alıntıları Göster
    ben v-tec diyorum.ama normal atmosferikle fazla farkı yok.2005 civic kullandım.hemen hemen aynı arabalaın gidişi benim imzamdaki arabayla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan555

    ben v-tec diyorum.ama normal atmosferikle fazla farkı yok.2005 civic kullandım.hemen hemen aynı arabalaın gidişi benim imzamdaki arabayla.

    Alıntıları Göster
    v-tec olarak 1.6 civic lerdekini kasıt ediyorsunuz tsi daha iyi tabi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    performanslı kullanımda yakıt açısından pek fark olacağını sanmıyorum hocam.

    Yüksek devirlerde dediğiniz gibi aynı rakamları yakacaklardır fakat düşük devirlerde TSI hem küçük motor hacmi hemde düşük devirlerde çekiş kuvveti ile daha az yakar.

    TSI nin her açıdan tüketim çatısında karşılaştırılacağı motor i-VTEC motordur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    performanslı kullanımda yakıt açısından pek fark olacağını sanmıyorum hocam.

    Yüksek devirlerde dediğiniz gibi aynı rakamları yakacaklardır fakat düşük devirlerde TSI hem küçük motor hacmi hemde düşük devirlerde çekiş kuvveti ile daha az yakar.

    TSI nin her açıdan tüketim çatısında karşılaştırılacağı motor i-VTEC motordur.

    Alıntıları Göster
    v-tec haricinde

    performans tsi
    dayanıklılık multijet diyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan032

    v-tec haricinde

    performans tsi
    dayanıklılık multijet diyorum

    Alıntıları Göster
     TSI mı?V-TEC mi?(Genel olarak)


    Açıklayıcı oldu mu ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream


     TSI mı?V-TEC mi?(Genel olarak)


    Açıklayıcı oldu mu ?

    Honda'daki arkadaş Type-R kullanırken, VW'ci 1.2 Bluemotion Polo'ya mahkum olmuş gibi gözüküyor.

    1.4 TSI Golf vs. Civic 1.6 olsa, işin rengi farklı olurdu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream


     TSI mı?V-TEC mi?(Genel olarak)


    Açıklayıcı oldu mu ?

    Honda'daki arkadaş Type-R kullanırken, VW'ci 1.2 Bluemotion Polo'ya mahkum olmuş gibi gözüküyor.

    1.4 TSI Golf vs. Civic 1.6 olsa, işin rengi farklı olurdu

    Alıntıları Göster
    bu saatten sonra atmosferik bir araç asla satın almam. devir küçük hacim turbo devri. düşük devirde gelen torkla, sessizlik ve düşük yakıt tüketimi elde etmek varken napayım 6bin 7bin devirleri.


    not: spor araçlar için konuşmuyorum,günlük kullanılan araçlar için söylediklerim.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.