Şimdi Ara

TSI 1.4 170 HP Hakkında

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
0
Favori
6.454
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TDI ve FSI motor teknolojileriyle adından sık söz ettiren VW, yeni Golf’te TSI teknolojisini kullanacak. Benzinli motor seçeneklerini artıran Volkswagen, FSI motor teknolojisinin üzerine geliştirdiği benzinli TSI motor seçeneği ise hacmi küçük motorlarda turbo ve kompresör teknolojilerini kullanmaya izin veriyor. Firmanın tanıttığı 1390 cc hacmindeki TSI motor, 140 ve 170 HP güç sağlayan iki farklı versiyonuyla satışa sunulacak. Yüksek tork değerleriyle dikkat çeken yeni motor, 1750-4500 d/d arasında 240 Nm tork sağlıyor. (ALINTIDIR)

    Bu motor şu anda satışta
    düşük vergi avantajı olmasına rağmen 50 bin ytl üzeride (golf ve jetta modellerinde)
    peki sizce bilindik motorları terkedilipte alınmaya değermi?

    bu konuyu uzun uzuna tartışalım.



  • İlk duyduğumda bende heyecanlandım ve direkwww.vw.com.tr 'ye girip bi bakayım dedim. 1,4 TSI 140HP'lik motoru Jetta ve Golf için sunmuşlar. Tork inanılaz fakat yakıt tüketimine baktığımda hüsrana uğradım. TSI motor, FSI motordan 100km.'de ortalama 0,2lt. daha fazla tüketim yapıyor. Mantığını anlayamadım ama hiç içime sinmedi bu olay. Eğer ki yakıt tüketimi FSI'dan düşük olsaydı çok harika olurdu ama şu an bir VW alıcak olsam (Golf veya Jetta) FSI motoru tercih ederim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafacelen

    İlk duyduğumda bende heyecanlandım ve direkwww.vw.com.tr 'ye girip bi bakayım dedim. 1,4 TSI 140HP'lik motoru Jetta ve Golf için sunmuşlar. Tork inanılaz fakat yakıt tüketimine baktığımda hüsrana uğradım. TSI motor, FSI motordan 100km.'de ortalama 0,2lt. daha fazla tüketim yapıyor. Mantığını anlayamadım ama hiç içime sinmedi bu olay. Eğer ki yakıt tüketimi FSI'dan düşük olsaydı çok harika olurdu ama şu an bir VW alıcak olsam (Golf veya Jetta) FSI motoru tercih ederim...
    Bu motorun ömrü bakımları muntazam yapıldığında 300.000 km imiş vw servisinde söylediler. vw servislere pek güvenilmez ama ben yinede yazayım dedim. servisteki şahıs çok mükemmel olduğunu, test eden arkadaşlarının aracı anlatırken çok heyecanlandığını (kekeliyorlarmış anlatırken) söyledi. çok övüyorlar vw yetkilileri. ama hacim küçük hem turbo hem komresör motoru daha kısa sürede yıpratır diye düşünüyorum. Yakıt tüketimi de cabası. dediğin gibi vergi avantajına rağmen fsı motorlardan tüm donanımlarda 3000 YTL fazlaya satılıyor. alternatif GTI olsun diye piyasaya sürülmüş bir araba, ama düşüncem fazla satmayacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: profurio

    Bu motorun ömrü bakımları muntazam yapıldığında 300.000 km imiş vw servisinde söylediler. vw servislere pek güvenilmez ama ben yinede yazayım dedim. servisteki şahıs çok mükemmel olduğunu, test eden arkadaşlarının aracı anlatırken çok heyecanlandığını (kekeliyorlarmış anlatırken) söyledi. çok övüyorlar vw yetkilileri. ama hacim küçük hem turbo hem komresör motoru daha kısa sürede yıpratır diye düşünüyorum. Yakıt tüketimi de cabası. dediğin gibi vergi avantajına rağmen fsı motorlardan tüm donanımlarda 3000 YTL fazlaya satılıyor. alternatif GTI olsun diye piyasaya sürülmüş bir araba, ama düşüncem fazla satmayacaktır.

    Alıntıları Göster
    hemen hemen aynı fiyata honda civic alırım ben şahsen.hem 1,8 motor hemde yakıttüketimi kalog verilerine göre vw den daha düşük.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ronin67777

    hemen hemen aynı fiyata honda civic alırım ben şahsen.hem 1,8 motor hemde yakıttüketimi kalog verilerine göre vw den daha düşük.

    Alıntıları Göster
    bence bu motor tutulacaktır. yakıt tüketimi fsı motora göre 0.2 lt fazla. bence motor gücüne göre bu tüketim normal. fsı motorla tsı motorun performansı karşılaştırılmayacak şekilde farklı. yani şimdi fsı motor 1.6 olmasıyla ş.içi lt yakıyor tsı ise 1.4 ve 140hp olmasına ragmen 9.2lt. yani bence motor gücüne ve performansa göre bu tüketim makul.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kapadokyalı

    bence bu motor tutulacaktır. yakıt tüketimi fsı motora göre 0.2 lt fazla. bence motor gücüne göre bu tüketim normal. fsı motorla tsı motorun performansı karşılaştırılmayacak şekilde farklı. yani şimdi fsı motor 1.6 olmasıyla ş.içi lt yakıyor tsı ise 1.4 ve 140hp olmasına ragmen 9.2lt. yani bence motor gücüne ve performansa göre bu tüketim makul.

    Alıntıları Göster
    www.vw.com.tr'den alıntıdır..

    TSI : Çift şarjlı direkt enjeksiyonlu motor.

    1,4 litre TSI 140 hp ( Manuel) 1,4 litre TSI 170 hp (Manuel/ Tiptronik ) - Performans ve ekonomi birarada.
    Volkswagen tarafından daha az yakıt tüketimi sağlamak ana amacı ile geliştirilmiş olan TSI, dünyanın çift şarjlı, direkt enjeksiyonlu ilk benzinli motorudur.

    1.4 litre TSI, 140 hp. ve 170 hp. olmak üzere iki farklı motor seçeneği ile sunulmakta olup, bu iki motor arasında ortaya çıkan güç farklı yazılım ile sağlanırken motor mekanikleri arasında fark bulunmamaktadır. 170 hp motor sadece Golf GT ile sunulmaktadır.

    140 hp. gücündeki TSI motor 1500 - 4000 devir arasında 220 Nm. tork üretirken, 170 hp. seçeneğinin ürettiği güç 1750 - 4500 devir aralığında 240 Nm.'dir. Her iki motor seçeneğinde de maksimum tork değerinin geniş olması sayesinde dinamik sürüş için hızlanırken vites değiştirmeye gerek duyulmuyor olması sürüş keyfinin kesintisiz olarak yaşanmasını sağlar.

    Diğer motor seçenekleri ile karşılaştırıldığında 1.4 litrelik TSI motorda oluşan yüksek basınç ve sıcaklık nedeniyle dayanıklılığı maksimum düzeye taşımak adına bazı ilave korumalar geliştirilmiştir. Örneğin yüksek yanma ısısı ve basınca karşı silindir bloğu grafit lamelli gri dökme demir ile imal edilerek dayanıklılık artırılmış, soğutma sistemi geliştirilmiş ve triger kayışı yerine metal zincir kullanılmıştır.

    TSI, tüm devirlerde etkili ve aynı zamanda yakıt tasarrufu da sağlayacak mükemmel bir kombinasyonu ifade etmektedir. Alt devirlerde kompresörle kontrolü ele alan ve daha sonra turboşarjla etkili olan bir yükleme tertibatının birleşimi olan ve başka örneği bulunmayan yüksek bir mühendislik harikasıdır.

    Yakıt Tüketimleri;
    1.4 TSI 140hp (Şehiriçi 9,2lt/100km; Şehirdışı 5,7lt/100km)
    1.4 TSI 170hp (Şehiriçi 9,6lt/100km; Şehirdışı 5,9lt/100km)

    Bunlar da fiyatları;

    Golf 1.4 TSI 140 hp Midline + ESP 42.690,00
    Golf 1.4 TSI 140 hp Tiptr. DSG Midline + ESP Tiptr. DSG 46.490,00
    Golf 1.4 TSI 140 hp Comfortline 47.160,00
    Golf 1.4 TSI 140 hp Tiptr. DSG Comfortline Tiptr. DSG 50.960,00
    Golf GT 1.4 TSI 170 hp GT 52.950,00
    Golf GT 1.4 TSI 170 hp Tiptr. DSG GT Tiptr. DSG 56.750,00

    Jetta 1.4 TSI 140 hp Comfortline 47.320,00
    Jetta 1.4 TSI 140 hp Tiptr. DSG Comfortline Tiptr. DSG 51.170,00
    Jetta 1.4 TSI 170 hp Comfortline 50.920,00
    Jetta 1.4 TSI 170 hp Tiptr. DSG Comfortline Tiptr. DSG 54.770,00


    Ben bu araçların çok tutulmayacağı kanaatindeyim, fiyatlar gerçekten yüksek. Ömürlerinin kısa olacağı, her ne kadar dayanıklılık konusunda iyileştirmeler yapıldığından bahsetse de, aşikar. Fazla talep olacağını pek tahmin etmiyorum. Kulağa performan hoş geliyor olabilir ama henüz çok da yeni olduğu için biraz teredüttlü yaklaşmakta fayda var diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Knightcop

    www.vw.com.tr'den alıntıdır..

    TSI : Çift şarjlı direkt enjeksiyonlu motor.

    1,4 litre TSI 140 hp ( Manuel) 1,4 litre TSI 170 hp (Manuel/ Tiptronik ) - Performans ve ekonomi birarada.
    Volkswagen tarafından daha az yakıt tüketimi sağlamak ana amacı ile geliştirilmiş olan TSI, dünyanın çift şarjlı, direkt enjeksiyonlu ilk benzinli motorudur.

    1.4 litre TSI, 140 hp. ve 170 hp. olmak üzere iki farklı motor seçeneği ile sunulmakta olup, bu iki motor arasında ortaya çıkan güç farklı yazılım ile sağlanırken motor mekanikleri arasında fark bulunmamaktadır. 170 hp motor sadece Golf GT ile sunulmaktadır.

    140 hp. gücündeki TSI motor 1500 - 4000 devir arasında 220 Nm. tork üretirken, 170 hp. seçeneğinin ürettiği güç 1750 - 4500 devir aralığında 240 Nm.'dir. Her iki motor seçeneğinde de maksimum tork değerinin geniş olması sayesinde dinamik sürüş için hızlanırken vites değiştirmeye gerek duyulmuyor olması sürüş keyfinin kesintisiz olarak yaşanmasını sağlar.

    Diğer motor seçenekleri ile karşılaştırıldığında 1.4 litrelik TSI motorda oluşan yüksek basınç ve sıcaklık nedeniyle dayanıklılığı maksimum düzeye taşımak adına bazı ilave korumalar geliştirilmiştir. Örneğin yüksek yanma ısısı ve basınca karşı silindir bloğu grafit lamelli gri dökme demir ile imal edilerek dayanıklılık artırılmış, soğutma sistemi geliştirilmiş ve triger kayışı yerine metal zincir kullanılmıştır.

    TSI, tüm devirlerde etkili ve aynı zamanda yakıt tasarrufu da sağlayacak mükemmel bir kombinasyonu ifade etmektedir. Alt devirlerde kompresörle kontrolü ele alan ve daha sonra turboşarjla etkili olan bir yükleme tertibatının birleşimi olan ve başka örneği bulunmayan yüksek bir mühendislik harikasıdır.

    Yakıt Tüketimleri;
    1.4 TSI 140hp (Şehiriçi 9,2lt/100km; Şehirdışı 5,7lt/100km)
    1.4 TSI 170hp (Şehiriçi 9,6lt/100km; Şehirdışı 5,9lt/100km)

    Bunlar da fiyatları;

    Golf 1.4 TSI 140 hp Midline + ESP 42.690,00
    Golf 1.4 TSI 140 hp Tiptr. DSG Midline + ESP Tiptr. DSG 46.490,00
    Golf 1.4 TSI 140 hp Comfortline 47.160,00
    Golf 1.4 TSI 140 hp Tiptr. DSG Comfortline Tiptr. DSG 50.960,00
    Golf GT 1.4 TSI 170 hp GT 52.950,00
    Golf GT 1.4 TSI 170 hp Tiptr. DSG GT Tiptr. DSG 56.750,00

    Jetta 1.4 TSI 140 hp Comfortline 47.320,00
    Jetta 1.4 TSI 140 hp Tiptr. DSG Comfortline Tiptr. DSG 51.170,00
    Jetta 1.4 TSI 170 hp Comfortline 50.920,00
    Jetta 1.4 TSI 170 hp Tiptr. DSG Comfortline Tiptr. DSG 54.770,00


    Ben bu araçların çok tutulmayacağı kanaatindeyim, fiyatlar gerçekten yüksek. Ömürlerinin kısa olacağı, her ne kadar dayanıklılık konusunda iyileştirmeler yapıldığından bahsetse de, aşikar. Fazla talep olacağını pek tahmin etmiyorum. Kulağa performan hoş geliyor olabilir ama henüz çok da yeni olduğu için biraz teredüttlü yaklaşmakta fayda var diye düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    jettanın comfortline modelinde 1.4 170 hp 50 bin ytl civarında
    ford focus giha 1.6 109 hp dizel 44.000 ytl civarında
    bu acıdan da değerlendirmek lazım.

    Evet insanı heyecanlandırıyor ama fiyatlarında makul olması gerekiyor. Her şeye rağmen çok iyi bir yenilik. Diğer markaların da bunun altında kalmayacağını düşünüyorum.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cengiz112

    jettanın comfortline modelinde 1.4 170 hp 50 bin ytl civarında
    ford focus giha 1.6 109 hp dizel 44.000 ytl civarında
    bu acıdan da değerlendirmek lazım.

    Evet insanı heyecanlandırıyor ama fiyatlarında makul olması gerekiyor. Her şeye rağmen çok iyi bir yenilik. Diğer markaların da bunun altında kalmayacağını düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: cengiz112

    jettanın comfortline modelinde 1.4 170 hp 50 bin ytl civarında
    ford focus giha 1.6 109 hp dizel 44.000 ytl civarında
    bu acıdan da değerlendirmek lazım.

    Evet insanı heyecanlandırıyor ama fiyatlarında makul olması gerekiyor. Her şeye rağmen çok iyi bir yenilik. Diğer markaların da bunun altında kalmayacağını düşünüyorum.

    abi fiyat makul değilmi sence arada 60 beygir var. o kadar olsun artık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: custun

    quote:

    Orjinalden alıntı: cengiz112

    jettanın comfortline modelinde 1.4 170 hp 50 bin ytl civarında
    ford focus giha 1.6 109 hp dizel 44.000 ytl civarında
    bu acıdan da değerlendirmek lazım.

    Evet insanı heyecanlandırıyor ama fiyatlarında makul olması gerekiyor. Her şeye rağmen çok iyi bir yenilik. Diğer markaların da bunun altında kalmayacağını düşünüyorum.

    abi fiyat makul değilmi sence arada 60 beygir var. o kadar olsun artık

    Alıntıları Göster
    ben fiyatları çok yüksek bekliyodum ama gayet mantıklı alınabilir fiyatlarla gelmiş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Başar AKTEN

    ben fiyatları çok yüksek bekliyodum ama gayet mantıklı alınabilir fiyatlarla gelmiş

    Alıntıları Göster
    VW Jetta'ya çok baktım ama kısmet olmadı

    1.4 litrelik hacim ile bu güçleri üreten motorun kolay kırılan ve sıkça arıza çıkarma ihtimali olan bir motor olacağını düşünüyorum.

    ancak diğer taraftan araba yarışları ile ilgili belgesellerde 70lerin sonları 80lerin başları gibi dönemlerde 1.4 - 1.5 ltlik motorlardan turbo ile aşırı yüksek güçlere ulaşıldığını görebilirsiniz.

    belki de üstün alman teknolojisi küçük hacimden yüksek güç çıkaran motorların ömrünü koruyacak ve uzatacak yeni mekanikler geliştirmiştir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xpug

    VW Jetta'ya çok baktım ama kısmet olmadı

    1.4 litrelik hacim ile bu güçleri üreten motorun kolay kırılan ve sıkça arıza çıkarma ihtimali olan bir motor olacağını düşünüyorum.

    ancak diğer taraftan araba yarışları ile ilgili belgesellerde 70lerin sonları 80lerin başları gibi dönemlerde 1.4 - 1.5 ltlik motorlardan turbo ile aşırı yüksek güçlere ulaşıldığını görebilirsiniz.

    belki de üstün alman teknolojisi küçük hacimden yüksek güç çıkaran motorların ömrünü koruyacak ve uzatacak yeni mekanikler geliştirmiştir.

    Alıntıları Göster
    Fiyatlar, sadece yüksek begir gücü isteyenler için makul sayilabilir. Normal şartlarda otomobil alacak birisi için, hız tutkusu olmayan biri için bu parayı ödemeye değermi?

    Yoksa 50-60 hp ve torku kim istemez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cengiz112

    Fiyatlar, sadece yüksek begir gücü isteyenler için makul sayilabilir. Normal şartlarda otomobil alacak birisi için, hız tutkusu olmayan biri için bu parayı ödemeye değermi?

    Yoksa 50-60 hp ve torku kim istemez.

    Alıntıları Göster
    zaten isteyen alır dediğiniz gibide isteyen için makul
  • quote:

    Orijinalden alıntı: custun

    zaten isteyen alır dediğiniz gibide isteyen için makul

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar yapmayın fiyatlar niye pahalı olsun bence çok iyi.C sınıfı bir araba ve hızlanması 8.8 ve bu araba golf ve 1.4 ve yakıt tüketimi iyi ,gidip fiesta ya colt a bu kadar para istiyorlar golfün fiyatı bence iyi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: duncan21

    Arkadaşlar yapmayın fiyatlar niye pahalı olsun bence çok iyi.C sınıfı bir araba ve hızlanması 8.8 ve bu araba golf ve 1.4 ve yakıt tüketimi iyi ,gidip fiesta ya colt a bu kadar para istiyorlar golfün fiyatı bence iyi

    Alıntıları Göster
    fiyatlar dusnulebilir ama suda var
    arabanın garantisi bittiginde turbo ve kompresör arızası oldugunda ödeyeceginiz para bence 5000 ytl yi bulur turbo ve kompresor kıt olarak gelir ve tamamiyle kıt olarak takılır baya maliyetli olur
    olsun sokturum derseniz de 1.4 motor 1300 kiloluk bos agırılıga sahip otoyu tasıyamaz
    ve bence tr ve servislerinde bakımları nasıl olur bilmem cabuk yıparaması soz kunusu olabilecek bir motor
    yakıt tuketimide diyer modellere göre aman dedirtecek farklar yok
    52 ytl yi verdikten sonra 2.0 tdi alırım daha iyi
    biraz vergisi olur ama 50 000 ytl rahatca veriyorsam vergide verebilirim demektir
    arabnın tutulup tutulmama olayınıda zamanla görücez bakalım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DJ ICEMAN

    fiyatlar dusnulebilir ama suda var
    arabanın garantisi bittiginde turbo ve kompresör arızası oldugunda ödeyeceginiz para bence 5000 ytl yi bulur turbo ve kompresor kıt olarak gelir ve tamamiyle kıt olarak takılır baya maliyetli olur
    olsun sokturum derseniz de 1.4 motor 1300 kiloluk bos agırılıga sahip otoyu tasıyamaz
    ve bence tr ve servislerinde bakımları nasıl olur bilmem cabuk yıparaması soz kunusu olabilecek bir motor
    yakıt tuketimide diyer modellere göre aman dedirtecek farklar yok
    52 ytl yi verdikten sonra 2.0 tdi alırım daha iyi
    biraz vergisi olur ama 50 000 ytl rahatca veriyorsam vergide verebilirim demektir
    arabnın tutulup tutulmama olayınıda zamanla görücez bakalım

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: DJ ICEMAN

    fiyatlar dusnulebilir ama suda var
    arabanın garantisi bittiginde turbo ve kompresör arızası oldugunda ödeyeceginiz para bence 5000 ytl yi bulur turbo ve kompresor kıt olarak gelir ve tamamiyle kıt olarak takılır baya maliyetli olur
    olsun sokturum derseniz de 1.4 motor 1300 kiloluk bos agırılıga sahip otoyu tasıyamaz
    ve bence tr ve servislerinde bakımları nasıl olur bilmem cabuk yıparaması soz kunusu olabilecek bir motor
    yakıt tuketimide diyer modellere göre aman dedirtecek farklar yok
    52 ytl yi verdikten sonra 2.0 tdi alırım daha iyi
    biraz vergisi olur ama 50 000 ytl rahatca veriyorsam vergide verebilirim demektir
    arabnın tutulup tutulmama olayınıda zamanla görücez bakalım

    motor 1.4 lt ama elde edilen tork 1750 d/d ilde 4500 d/d arasında 240 Nm bu torkda aracı alır götürür bu tork sayesinde alt dewirlerden itibaren motorun canlı bi karakteri war.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ashil

    quote:

    Orjinalden alıntı: DJ ICEMAN

    fiyatlar dusnulebilir ama suda var
    arabanın garantisi bittiginde turbo ve kompresör arızası oldugunda ödeyeceginiz para bence 5000 ytl yi bulur turbo ve kompresor kıt olarak gelir ve tamamiyle kıt olarak takılır baya maliyetli olur
    olsun sokturum derseniz de 1.4 motor 1300 kiloluk bos agırılıga sahip otoyu tasıyamaz
    ve bence tr ve servislerinde bakımları nasıl olur bilmem cabuk yıparaması soz kunusu olabilecek bir motor
    yakıt tuketimide diyer modellere göre aman dedirtecek farklar yok
    52 ytl yi verdikten sonra 2.0 tdi alırım daha iyi
    biraz vergisi olur ama 50 000 ytl rahatca veriyorsam vergide verebilirim demektir
    arabnın tutulup tutulmama olayınıda zamanla görücez bakalım

    motor 1.4 lt ama elde edilen tork 1750 d/d ilde 4500 d/d arasında 240 Nm bu torkda aracı alır götürür bu tork sayesinde alt dewirlerden itibaren motorun canlı bi karakteri war.

    Alıntıları Göster
    ashil kardes
    yazıma dikkat edersen arıza durumunda bahsettim turbo ve komresor yani supercharger arzızası durumunda
    karşılaşılabilecek durumdan bahsettim bu 2 extra yukleyici diye tabir ettiğimiz elemenların arzası durumunda
    1.4 lt motor kagnı olur

    aksam sunuda yazmadım
    mercedes yetkilileri bile kabul ediyor kompersorr modellerinin motorlarının içeri cok ses verdiğini
    acaba bu motor hem turbo hem kompersor ile ses yalıtımışıtımı nasıl merka ettim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DJ ICEMAN

    ashil kardes
    yazıma dikkat edersen arıza durumunda bahsettim turbo ve komresor yani supercharger arzızası durumunda
    karşılaşılabilecek durumdan bahsettim bu 2 extra yukleyici diye tabir ettiğimiz elemenların arzası durumunda
    1.4 lt motor kagnı olur

    aksam sunuda yazmadım
    mercedes yetkilileri bile kabul ediyor kompersorr modellerinin motorlarının içeri cok ses verdiğini
    acaba bu motor hem turbo hem kompersor ile ses yalıtımışıtımı nasıl merka ettim

    Alıntıları Göster
    ewet haklısın arıza durumunda bu motor o araca yetmez ama o durumdada motor o halde gezecegini sanmıyorum.
    bi arkadasımda war C200 kompresor üst dewirlerde motor sesli calısıyor ama kulaga hos geliyor. ama bu ses aracın yasından we bakımsızlıgıdan da yüksek olabilir bahsettigim araba 2000 model we biraz hor kullanılıyor ve bayaga bi km war.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ashil

    ewet haklısın arıza durumunda bu motor o araca yetmez ama o durumdada motor o halde gezecegini sanmıyorum.
    bi arkadasımda war C200 kompresor üst dewirlerde motor sesli calısıyor ama kulaga hos geliyor. ama bu ses aracın yasından we bakımsızlıgıdan da yüksek olabilir bahsettigim araba 2000 model we biraz hor kullanılıyor ve bayaga bi km war.

    Alıntıları Göster
    yakıt tüketimi hiç de iyi değil.o yüzden bu motorun benim için bi espirisi yok




  • onu bunu bilmem ama TSI motorun reklamı harika olmuş yaww. sinek ve kurbağa çok hoş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eagle-eyed

    onu bunu bilmem ama TSI motorun reklamı harika olmuş yaww. sinek ve kurbağa çok hoş
    evet reklam guzel

    ashil kardes hor kullanma ile ilgisi yok sıfrında da bu ses var

    dediğim gibi turbo ve kopmresor arızası garanti dısı olduktan sonra cok buyuk masraflar ile takılıyor

    piyasaya cıkıcak millet kullanıcak yorumları alıcaz bakalım

    birde bu araba diyer golf modellerine nazaran daha agır
    1298 diyerleri 1208 kg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DJ ICEMAN -- 5 Kasım 2006; 22:12:28 >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.