Şimdi Ara

TSI 1.4 170 HP Hakkında (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
0
Favori
6.466
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • passatta ne zaman kullanacaklar acaba bu teknolojiyi. şöle 1,6 200beygir tsi motor şahane olur o araçta
  • quote:

    Orjinalden alıntı: drmoz

    1.4 170 hp TSI motoru Polo'da görmek isteriz.
    Kesin ve de kesin konuşuyorum, polo'ya o motoru koyarlarsa (140 hp olanı değil, 170 hp olanı) paramı denkleştirir denkleştirmez alırım



    kardeş aman diyim olmasın öyle bişey.. arabanın şasisi belli, yol tutuşu belli.. asla bir 106 GTI gibi olamaz.. o yüzden güvercine bağlayan çok olur öyle bir arabayla..

    ama 4X4 olarak özel süspansiyon sistemleri ve ESP ile satışa çıkarsa ancak o zaman güvenli bir "hot-hatch" olabilir ancak.. tabi o zaman da Golf GTI'ın fiyatına yaklaşır




  • bende anlamadım bakalım herkes kullansın görelim
  • Bu araç bana kalırsa çok güzel masraf çıkarır sahibine 1 yıl sonra 1,4 aracı vermesi gereken motor gücü max.90-200 beygir olmalıdır aksi taktirde küçük hacimdeki motor sıkıştığında yağ eksilltmeye başlar onun ben bir çok araçta bunu yaşadım yeni teknoloji ile birlikte kısmen de osla bu biraz aşağı çekilmiş olabilir ama ne kadar geri çekilebilir ki?

    Ben kesinlikle alacak olanlara tavsiye etmem bu aracı
  • Üstteki mesajda

    1,4 aracı vermesi gereken motor gücü max.90-200 beygir olmalıdır 90-100 hp olacaktı yanlış yazmışım
  • arkadaşlar farkındamısınız çok boş konuşuyoruz yağ eksiltir çabuk aşınır masraf çıkarır...
    sizce böyle önemli bi motor yapan vw mühendisleri bunları hiç düşünmemişmidir??
    biyerde okumuştum bu mutur için 250 ayrı protatip üretilmiş ve hepsi 300bin km test edilmiş sonunda en optimum olanı üretime geçirmişler bu işler kolay değil yani onu anlatmaya çalışıyorum daha çok düşünerek yorum yapalım herkese iyi forumlar...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Halim7889

    Bu araç bana kalırsa çok güzel masraf çıkarır sahibine 1 yıl sonra 1,4 aracı vermesi gereken motor gücü max.90-200 beygir olmalıdır aksi taktirde küçük hacimdeki motor sıkıştığında yağ eksilltmeye başlar onun ben bir çok araçta bunu yaşadım yeni teknoloji ile birlikte kısmen de osla bu biraz aşağı çekilmiş olabilir ama ne kadar geri çekilebilir ki?

    Ben kesinlikle alacak olanlara tavsiye etmem bu aracı

    VW herhalde o kadarını düşünmüştür bu motoru çıkarmadan önce. Ayrıca motorun max gücünü ve torkunu nispeten düşük devirlerde vermesi bence çok büyük avantaj.

    edit: yukardaki arkadaşla aynı anda yazmışız

    Bu arada benim bu motoru poloya taksınlar dediğim herhalde polonun kaputundan 1.4 80 hp motoru çıkarıp 170 hp motor taksınlar şeklinde değildi. Tabi ki gerekli güvenlik önlemleri alındıktan sonra.
    Yani yeni bir vites kutusu, sert ve kısa süspansiyonlar, daha geniş fren diskleri, daha büyük jantlar, abs+esp, vs vs.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drmoz -- 15 Kasım 2006; 17:44:25 >




  • bu motor avrupada 1 senedir kullanılıyor ve bir sorunu yok die biliyorum bizde alıcaz kısmetse
  • quote:

    Orjinalden alıntı: agiegas

    arkadaşlar farkındamısınız çok boş konuşuyoruz yağ eksiltir çabuk aşınır masraf çıkarır...
    sizce böyle önemli bi motor yapan vw mühendisleri bunları hiç düşünmemişmidir??
    biyerde okumuştum bu mutur için 250 ayrı protatip üretilmiş ve hepsi 300bin km test edilmiş sonunda en optimum olanı üretime geçirmişler bu işler kolay değil yani onu anlatmaya çalışıyorum daha çok düşünerek yorum yapalım herkese iyi forumlar...


    bariz türk hareketi 1001....[nedense hep düşünmeyi başkalarına bırakırız!!!]
    öncelikle bir otomobil tasarlanırken bir ömür biçilir [tüm makinalar için geçerli]
    sen de 10 yıl ben diyim 20 yıl ama her aracın bir ömrü vardır
    yani bu araç yağda eksiltir, aşınırda, ömrünü tamamladıktan sonra yapacağın masrafla yenisini bile alırsın!!!
    teknoloji o kadar ileri ki, sana 100 yıl problem çıkarmadan çalışan bir araç yaparlar.
    peki neden yapmıyorlar???
    - bu aracı ne sen ne de ben alabilirim, onun yerine uçak yada helikopter alabilirsin.. çok ama çok pahalı olur...
    - [olaylara yine at gözlüğü ile bakınca böyle oluyor, biraz uyanın] otomobil üreticileri parayı sattıkları otomobilden değil, yedek parçalarından kazanır!!!şöyleki bir otomobil tek parça halinde 30 milyar ise, parça parça alıp birleştirmen sana 150 milyara patlar!!![son günlerde türkiye de sigorta şirketleri ile otomotiv şirkelerinin arası neden açık bir araştırın!!!]
    - işin birde moda yanı var. yani kim 100 lerce milyar para verip çoçukluğundan ölümüne kadar aynı aracı kullanır!? sektör daima yeni çizgiler arayışındadır. buna neden olan da insanoğlunun egosunu tatmin etme hadisesi. 5 yıl bir aracı kullanan birisi aracında hiçbir problem olmasa dahi zarar ettiği halde yeni ve farklı bir tane alır.
    - birde yan sanayii var. gebzede olanlar bilir. toyota nın yan sanayii, neredeyse bir OSB büyüklüğünde alanda faaliyet gösterir.

    lütfen mesaj yazarken konuyu ne kadar bildiğimizi kendimize soralım, daha sonra mesaj yazalım.
    kahvede vakit öldüren orta terk "delikanlılar" gibi davranmamış oluruz..


    kolay gelsin




  • bence 140HP'lik model yakıt tüketimi-performans-fiyat üçgeninde daha uygun gözüküyor..

    fiyatı da düşük, arıza yapma riski de!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Mechanical24


    quote:

    Orjinalden alıntı: agiegas

    arkadaşlar farkındamısınız çok boş konuşuyoruz yağ eksiltir çabuk aşınır masraf çıkarır...
    sizce böyle önemli bi motor yapan vw mühendisleri bunları hiç düşünmemişmidir??
    biyerde okumuştum bu mutur için 250 ayrı protatip üretilmiş ve hepsi 300bin km test edilmiş sonunda en optimum olanı üretime geçirmişler bu işler kolay değil yani onu anlatmaya çalışıyorum daha çok düşünerek yorum yapalım herkese iyi forumlar...


    bariz türk hareketi 1001....[nedense hep düşünmeyi başkalarına bırakırız!!!]
    öncelikle bir otomobil tasarlanırken bir ömür biçilir [tüm makinalar için geçerli]
    sen de 10 yıl ben diyim 20 yıl ama her aracın bir ömrü vardır
    yani bu araç yağda eksiltir, aşınırda, ömrünü tamamladıktan sonra yapacağın masrafla yenisini bile alırsın!!!
    teknoloji o kadar ileri ki, sana 100 yıl problem çıkarmadan çalışan bir araç yaparlar.
    peki neden yapmıyorlar???
    - bu aracı ne sen ne de ben alabilirim, onun yerine uçak yada helikopter alabilirsin.. çok ama çok pahalı olur...
    - [olaylara yine at gözlüğü ile bakınca böyle oluyor, biraz uyanın] otomobil üreticileri parayı sattıkları otomobilden değil, yedek parçalarından kazanır!!!şöyleki bir otomobil tek parça halinde 30 milyar ise, parça parça alıp birleştirmen sana 150 milyara patlar!!![son günlerde türkiye de sigorta şirketleri ile otomotiv şirkelerinin arası neden açık bir araştırın!!!]
    - işin birde moda yanı var. yani kim 100 lerce milyar para verip çoçukluğundan ölümüne kadar aynı aracı kullanır!? sektör daima yeni çizgiler arayışındadır. buna neden olan da insanoğlunun egosunu tatmin etme hadisesi. 5 yıl bir aracı kullanan birisi aracında hiçbir problem olmasa dahi zarar ettiği halde yeni ve farklı bir tane alır.
    - birde yan sanayii var. gebzede olanlar bilir. toyota nın yan sanayii, neredeyse bir OSB büyüklüğünde alanda faaliyet gösterir.

    lütfen mesaj yazarken konuyu ne kadar bildiğimizi kendimize soralım, daha sonra mesaj yazalım.
    kahvede vakit öldüren orta terk "delikanlılar" gibi davranmamış oluruz..


    kolay gelsin

    yazımı pek anlamadan bilgisiz biri olduğumu düşünerek bi cevap yazmışsın dostum ama ben 1000okur bir yazarım bilmeden de hiçbişeyi iddia etmem sorunsuz araba yapılabilir tamam ama dediğin gibi gerek maliyet gerekse firmanın daha sonraki geliri için böyle bişey yok kaliteli firmalar daha sağlam daha az sorun çıkaran araçlar yapıp diğerlerinden yüksek fiyata satarlar (haklı olarak) işte vw de bu firmalardan biri ben dikkat ettiysen körü körüne vw kraldır siz yormayın kafanızı onlar bilir işini fln yazmadım adamlar 250 ayrı protatip üretmiş hepsini 300bin km test etmiş dedim yani bu işlerin dışarıdan göründüğü kadar basit olmadığını söyledim 1.4 motor 170 çok aşınır yağ eksiltir fln.. vw gibi büyük bi firma bunların önlemini almıştır dedim
    peki bu tsi hiç sorun çıkarmıcak mı tabi ki hayır benim tahmin ettiğim şey çıkardığı sorun miktarının herhangi bir 1.6 motordan daha fazla olmayacağıydı..
    sen vw sahibi olsan avrupada ve tüm dünyada sürekli yükselen bi satış grafiğine rağmen sadece insanların gözünü boyayan ve son derece sorunlu olan bi motor üretirmisin??
    eğer tsi gerçekten kötü çıkarsa da bi ve sahibi olarak asla gidip savunmam babamın oğlu değiller sonuçta ama adamlar gerçekten en azından kağıt üstünde göründüğü kadarıyla çok başarılı bi motor üretmişler
    bu motor yılın motoru oldu ve bi arkadaşımın da söylediği gibi zaten yaklaşık 1 yıldır avrupada kullanılıyor
    anlatmaya çalıştığım bu fikirler projeler 1 gecede çıkmıyor biraz anlayışlı olalım ve daha derin düşünelim
    iyi forumlar




  • bu motorun yapilma nedenlerinden biride bence
    bazi avrupa ulkeleri hacime gore yukselen vergiler var o yuzden kucuk hacimle yuksek guc ve tork almak amaclan mis
    benim 2004 model POLO TDI 1,4 75 bg var benim odedigim yillik vergisi ve sigortasi toplam 1000 euro ya yaklasiyor 900 kusur euro
    ama bir arkadasim 525 D BMW kullaniyor 3000 euro civarinda odeme yapiyor buradan boyle bir kaniya vardim
    saygilar
  • Arkadaşlar, herkes bu motorun yakıt tüketiminden şikayetçi ve "bence satılmaz" diyor. Peki 170 HP olan bir motorun normal bir 1.4 motor kadar yakmasını mantığınız alıyor mu? Bir de şöyle düşünün: bu motorun yakıt tüketimi neredeyse 1.6'lık motor kadar, ancak gücü çoğu 2.0'lik motorlardan bile daha fazla!

    Ayrıca olayı sadece bu 1.4'lük motorla sınırlı düşünmeyin. Bence bu bir pazarlama politikası. Sonuçta aynı sistem 1'lik motora uygulanıp 100 HP güç de elde edilebilir ve böyle bir motorun yakıt tüketimi tahminimce şehir içinde 7 l yi geçmez. Ama yüksek güç üretmek yeni bir teknoloji için daha çok sükse yapacağı için, ilk motor bu şekilde yapıldı ama bence bu serinin daha düşük hacimli versiyonları da gelecek.

    Yani bu motor seçenekleri sizin htiyaçlarınıza cevap vermiyor olabilir, ama teknolojisine kimse laf söylemesin. Eğer söylüyorsa da, ilerde 1.0 TSI motorlar çıktığında almaya kalkmasın.

    Bir de ömür olayı var tabi... Gerçi adamlar soğutma konusunda yenilikçi önlemler aldıklarını iddia etmişler ama işe yarayıp yaramadığını muhtemelen 5-10 sene sonra bugün satılan araçlar eskidikçe öğrenebileceğiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hasbi 81 -- 22 Kasım 2006; 15:08:08 >




  • Turbo motorlar yillardir var fakat bu motorlar problematik. yuksek yakit tuketimi ve ariza ihtimalinin atmosferik motordan fazla olmasi. VW nin yaptigi Turbo motoru dusuk hacimli motora uygulayarak yakit meselesini bir nebze halletmesi. Fakat 1.4 un vergi avantaji fiyatina yansitilsaydi kesinlikle tercih edilirdi. Ama vergisi azda olsa VW 50milyar istiyor yani devlete odeyecegimizi VW ye odemek durumundayiz 170hp ye binmek icin. 2litrelik 170hp motoruda vergi dezavantajina ragmen 50milyara alabiliyorsak neden turboyu terecih edelim, yada mesele guc degilde yakit tuketimi ise 50milyara ayni arabanin dizel olanini niye tercih etmeyelim. Benim tahminim bu TSI satmayacak ve fiyatlari asagiya cekmek zorunda kalacaklar cunku eminim kar marjlari cok fazla..1.6 motor fiyatinada satsalar kar ederler
  • 170 beygir ; 50 bin YTL ve 2000 cc başka bir araba mı?????

    Hemen örnek verir misin?

    Böyle bir araba yok!!

    1.4 tsi 140 ps ise 44 bin YTL, isteyene bu var...

    Örnek lütfen, biz de bilelim....



    quote:

    Orjinalden alıntı: LEAD007

    Turbo motorlar yillardir var fakat bu motorlar problematik. yuksek yakit tuketimi ve ariza ihtimalinin atmosferik motordan fazla olmasi. VW nin yaptigi Turbo motoru dusuk hacimli motora uygulayarak yakit meselesini bir nebze halletmesi. Fakat 1.4 un vergi avantaji fiyatina yansitilsaydi kesinlikle tercih edilirdi. Ama vergisi azda olsa VW 50milyar istiyor yani devlete odeyecegimizi VW ye odemek durumundayiz 170hp ye binmek icin. 2litrelik 170hp motoruda vergi dezavantajina ragmen 50milyara alabiliyorsak neden turboyu terecih edelim, yada mesele guc degilde yakit tuketimi ise 50milyara ayni arabanin dizel olanini niye tercih etmeyelim. Benim tahminim bu TSI satmayacak ve fiyatlari asagiya cekmek zorunda kalacaklar cunku eminim kar marjlari cok fazla..1.6 motor fiyatinada satsalar kar ederler




  • Arkadaslar 1,4 lt 140-170 Ps gerçekten çok buyuk bir başarı ama ben tüketim konusunda biraz daha aşşağıları beklerdim tüketimin 9 lt cvarlarında değilde 7 lt civarlarında olması çok daha iyi olabilirdi ama hem şofor mahalli hem 3 kuruş olmaz tabiki :))))
  • quote:

    Orjinalden alıntı: next_man

    Arkadaslar 1,4 lt 140-170 Ps gerçekten çok buyuk bir başarı ama ben tüketim konusunda biraz daha aşşağıları beklerdim tüketimin 9 lt cvarlarında değilde 7 lt civarlarında olması çok daha iyi olabilirdi ama hem şofor mahalli hem 3 kuruş olmaz tabiki :))))

    dostum 140 hp nin tüketimi karma 7lt
    170in de karma 7.2 lt bunlar sitede yazan değerler hadi 8lt olsun seri kullan biraz o da bu güçteki bi motor için gayet iyi benim golf4 de yaklaşık o kadar yakıyor ama 170 değil 100hp
    1.4 tsi 140 hp şuan 42.690ytl bence gayet iyi bi seçim




  • bg'ne ve torka neden bu kadar takılı kaldığınıza bir anlam veremiyorum dostlar...

    hiçbirimiz tarla sürmüyoruz ki bg önem kazansın... her gün şehiriçi ve şehirdışı trafikdeyiz. ekonomi ve güvenlik ben ce bg den çok daha önemli... selamlarımı sunuyorum
  • 1.4 TSI GOLF ü test ettim.
    Mevcut aracım Ford focus c-max tdci ghia.
    Dizelimin torkuna güvendiğim için benimkinden hızlı olmasını beklemiyordum.
    golf 1320kg c-max 1390 kg. golf 140 c max 109 hp. golf 220 nm c-max 240(overboost 260 nm).

    Araç 100 devirden itibaren dip gaz ile oldukça istekli hızlanıyor.
    Bizimkinde 1750 devirde arkasından tekme yemiş hissi veren ivmelenme aynen var hatta 4500-5000 devire kadarda KESİNTİSİZ sürüyor.

    Vw performans konusunda iyi iş çıkarmış.
    Tüketime gelince 2. viteste 20 km ile giderken dip gaz yapıp beklemeye koyuldum, yol bilgisayarı 37 lt yi gösteriyordu.
    Tüketimde dizeller hala Rakipsiz.
    Bu motor servis bakımları konusunda elbette 1.6 lt benzinlilerden daha pahalı olacaktır.
    Dayanıklılıkta sorun olmayacaktır(klasik vw garantisi ve kalitesi)
    temel fayda Passat ta ortaya çıkacaktır.
    1.4 tsi passat, passat 2.0 tdi den 16.000 ytl ucuza satılacağını varsayarsak (passat tdi comfort 74.000 ytl)2.0 tdi alıp tasarruf yapmak aptalca olacaktır.
    PASSAT ta tsi ye EVET!!!!!!!!!!!!
    diğer modellerde keyfe keder derim ben.




  • arkadaşlar merhaba bu TSI motorlar FSI yerine mi geliyor yoksa bir alternatif olarak mı sunuluyor?
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.