Şimdi Ara

Triger Zinciri kopunca ne yapmak gerekir?koptuğu kopacagi nasıl anlaşılır?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
63
Cevap
2
Favori
100.438
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • triger zinciri kopmaya yakin şıkır şıkır ses yapar deniyor
    160 bin km değişim periyodudur (yenilerde 120 bin km diyorlar)
    kopacağını nasil anlayabiliriz
    kopmasi halinde ne yapmaliyiz

    kopunca birden arac boşa düşüyormuş
    burada zincirin kopması halinde
    arac durunca tekrar calistirmaya çalışınca zarar görüyor diye tahmin ediyorum
    kopunca degil de kopmus halde calistirmaya calismak zarar gormesine neden oluyor diye zannediyorum
    olusabilecek zarar 5.000 tl ve üstü deniyor ALLAH KORUSUN
    triger zincir seti 100 tl civari
    ustaya da verdiniz mi el emeği işlem tamam
    servis 850 tl fiyat vermişti

    110 binde zincir kiranı ağzından dinledim
    118 binde zincir kıran i forumdan okudum

    bilen arkadaşlar bu cok önemli konuda değerli görüşlerini bizimle paylasirlarsa sevinirim
    bilgi paylastikca artar







  • triger zinciri
    sübaplara hareket verdiği için, kopması durumunda sübaplar kapalı veya açık kalabilr. o yüzden araç direkt olarak stop edecektir diye tahmin ediyorum.
    zaten çalışması denenmesi durumunda iyice sarpa saracaktır. boşaltım veya dolum yapmayan bir piston kabinin de patlama olmayacaktır.
    110 binde zincir kıranları bilmiyorum da ya şirket aracı ya km si düşürülmüş vs olabilir; o araçlar afaki derecede hor kullanılmış araçlardır. istisnalar vardır tabiikide üretim kaynaklı.


    üstte bahsettiğim egzantrik miline tahrik veren zincirden bahsetmiştim.

    birde şu kranktan güç alıpta klima, direksiyon, fren hidroliklerine güç veren kayış var. kaputu açınca görünen. onun ismide sanırım v kayışıydı.

    bizim araç V kayışı koparmıştı. 06 c5 geçen sene. 120 bin km deydi. babam kullanıyormuş. eve 1 km kala. kopuyor ses yapıyor. hafifte yanık kokusu ver alternatör tahrik olmadığından dolayı akü şarj olmuyor ve akü şarj lambası yanıyordu.
    tamire kendim götürmüştüm. 400-450 tl gibi bir masraf çıktı. o da kopunca kullanmaya devam ettiği için, klima kasnağı falan sıyırıyor onun masrafı. kullanmamış olsa sadece kayış parasıyla kurtaracaktık. o da herşey dahil en fazla 100 tl çıkarırdı.




  • VideSupra kullanıcısına yanıt
    mesela 1.3 punto v kayışı
    6 pk 1310
    25 tl
    contitech (continental)

    60 binde bir DEĞİŞMESİ gerektiği servis kitapçığı nda yazıyor
    120 bin km de bir de gergi bilyasi (rulmani) degismesi gerekiyor.

    Araç bakiminin atlanmamasi gerektigini cok güzel anlattiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GEÇBATAN

    mesela 1.3 punto v kayışı
    6 pk 1310
    25 tl
    contitech (continental)

    60 binde bir DEĞİŞMESİ gerektiği servis kitapçığı nda yazıyor
    120 bin km de bir de gergi bilyasi (rulmani) degismesi gerekiyor.

    Araç bakiminin atlanmamasi gerektigini cok güzel anlattiniz
    zincirlerin kullanım süresi hakkında bilgim yok. kayış olanların süresi 4 yıl yada 60.000 km dir.
    Triger kayışı koptuğunda araç stop eder. eğer koptuğunu anlayıp marşa basmazsan sorun olmaz. Eğer marşa basarsan motor yaptırman gerekir.

    Zincirli olanları ses yapabilir. Hiç riske girmeden zamanı geldiğinden değiştirilmesi gerek bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: snoppy123

    zincirlerin kullanım süresi hakkında bilgim yok. kayış olanların süresi 4 yıl yada 60.000 km dir.
    Triger kayışı koptuğunda araç stop eder. eğer koptuğunu anlayıp marşa basmazsan sorun olmaz. Eğer marşa basarsan motor yaptırman gerekir.

    Zincirli olanları ses yapabilir. Hiç riske girmeden zamanı geldiğinden değiştirilmesi gerek bence.

    Alıntıları Göster
    Triger zincirleri kayışları gerçekten çok sağlamdır.ne zaman kopacağı kestirilmez.o yüzden 100bin km gibi rakamlarda bir değiştirilir.eğer koparsa zaten anlarsınız:D.subaplar, araç dizelse yakıt pompası olduğu gibi durur.açık kalan silindirdeki subaplar eğilir masrafı ağırdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bole_Sinakko

    Triger zincirleri kayışları gerçekten çok sağlamdır.ne zaman kopacağı kestirilmez.o yüzden 100bin km gibi rakamlarda bir değiştirilir.eğer koparsa zaten anlarsınız:D.subaplar, araç dizelse yakıt pompası olduğu gibi durur.açık kalan silindirdeki subaplar eğilir masrafı ağırdır.

    Alıntıları Göster
    canlı yaşadım araç 2011 nissan QQ 99bin km de garantinin dolmasına 1000km kala triger koptu,bende araçtaydım şangur şungur patır kütür ses geldi ve araç stop etti ve bir daha çalışmadı,marş bastık ama acayip sesler geldiği için korkup kestik,7000 tl masraf çıktı ,şansa sadece 1000 km sonra kopsa garanti dışıydı...

    bu arada araç eski ortağımın ve komple yetkili servis bakımlı,bakımlarını hiç aksatmaz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    canlı yaşadım araç 2011 nissan QQ 99bin km de garantinin dolmasına 1000km kala triger koptu,bende araçtaydım şangur şungur patır kütür ses geldi ve araç stop etti ve bir daha çalışmadı,marş bastık ama acayip sesler geldiği için korkup kestik,7000 tl masraf çıktı ,şansa sadece 1000 km sonra kopsa garanti dışıydı...

    bu arada araç eski ortağımın ve komple yetkili servis bakımlı,bakımlarını hiç aksatmaz...

    gecmis olsun
    cana da gelmesin mala da gelmesin

    kopan
    triger zinciri mi
    triger kayışı mı?

    zincire 200 bin 250 bin km gider diyen var
    en azından 160 bin km bakim klavuzuna göre kafam rahat olmasi gerekir

    triger zincir seti 100 tl civari hadi diyelim ki 150 tl
    kopması halinde aracı çalıştırmak 7000 tl

    yav 2 tane zincir koysalar biri kopunca öbürü çalışır
    veya iki kat halinde demir koysunlar

    110 binde zinciri kopan da ücretsiz yaptırmış servise
    sizden başkasına arabayi goturmedim demiş
    cekicisi falan para vermemiş duyduğum kadarıyla
    servisin güzel yanlari da varmış demek ki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GEÇBATAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    canlı yaşadım araç 2011 nissan QQ 99bin km de garantinin dolmasına 1000km kala triger koptu,bende araçtaydım şangur şungur patır kütür ses geldi ve araç stop etti ve bir daha çalışmadı,marş bastık ama acayip sesler geldiği için korkup kestik,7000 tl masraf çıktı ,şansa sadece 1000 km sonra kopsa garanti dışıydı...

    bu arada araç eski ortağımın ve komple yetkili servis bakımlı,bakımlarını hiç aksatmaz...

    gecmis olsun
    cana da gelmesin mala da gelmesin

    kopan
    triger zinciri mi
    triger kayışı mı?

    zincire 200 bin 250 bin km gider diyen var
    en azından 160 bin km bakim klavuzuna göre kafam rahat olmasi gerekir

    triger zincir seti 100 tl civari hadi diyelim ki 150 tl
    kopması halinde aracı çalıştırmak 7000 tl

    yav 2 tane zincir koysalar biri kopunca öbürü çalışır
    veya iki kat halinde demir koysunlar

    110 binde zinciri kopan da ücretsiz yaptırmış servise
    sizden başkasına arabayi goturmedim demiş
    cekicisi falan para vermemiş duyduğum kadarıyla
    servisin güzel yanlari da varmış demek ki

    Alıntıları Göster
    Eski araç kayışlı idi, kayış bakımları ucuz oluyordu, seti 40tl, diğer kayışlar da 15er tl , usta derken 150tl'ye çıkıyorduk.

    Üç elmas zincirli ve zincirin belli aralıklarla kontrol edilip ayarlanması gerekiyor, yani öyle triger gibi bi kere tak bir sonraki değişime kadar değil, belli km'lerde boşlukların alınıp ayarlanması gerekiyor sanırım, boşluklar şıngırtı sesini yapıyor eskidiği için değil ayrıca her araç için farklı km'lerde zingir ayar/bakım/değişim var. Daha km düşük ama yakın zamanlarda bi ustaya göstermeyi düşünüyorum herhangi bir ses vs yok içim rahatlasın, bakım maliyetlerini de gidince soracağım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadece Sürücü -- 29 Ağustos 2013; 21:21:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    Eski araç kayışlı idi, kayış bakımları ucuz oluyordu, seti 40tl, diğer kayışlar da 15er tl , usta derken 150tl'ye çıkıyorduk.

    Üç elmas zincirli ve zincirin belli aralıklarla kontrol edilip ayarlanması gerekiyor, yani öyle triger gibi bi kere tak bir sonraki değişime kadar değil, belli km'lerde boşlukların alınıp ayarlanması gerekiyor sanırım, boşluklar şıngırtı sesini yapıyor eskidiği için değil ayrıca her araç için farklı km'lerde zingir ayar/bakım/değişim var. Daha km düşük ama yakın zamanlarda bi ustaya göstermeyi düşünüyorum herhangi bir ses vs yok içim rahatlasın, bakım maliyetlerini de gidince soracağım

    triger zincirinin gerdirilmesi ve kontrolü için sökülmesi mi gerekiyor?
    bakımı gerdirilmesi nasıl yapılıyor?
    zamanla gevsiyor diye okumustum bir yerde
    öyle 2 vida sıkmayla olursa biz de yapalım

    kontrol parasi verene kadar o paraya değişimini yaptirmak daha mantikli gibi geliyor bana
    sökmüşken değişsin hesabi

    bu konuyu bilen pek yok bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PUNTO MULTİJET

    triger zinciri kopmaya yakin şıkır şıkır ses yapar deniyor
    160 bin km değişim periyodudur (yenilerde 120 bin km diyorlar)
    kopacağını nasil anlayabiliriz
    kopmasi halinde ne yapmaliyiz

    kopunca birden arac boşa düşüyormuş
    burada zincirin kopması halinde
    arac durunca tekrar calistirmaya çalışınca zarar görüyor diye tahmin ediyorum
    kopunca degil de kopmus halde calistirmaya calismak zarar gormesine neden oluyor diye zannediyorum
    olusabilecek zarar 5.000 tl ve üstü deniyor ALLAH KORUSUN
    triger zincir seti 100 tl civari
    ustaya da verdiniz mi el emeği işlem tamam
    servis 850 tl fiyat vermişti

    110 binde zincir kiranı ağzından dinledim
    118 binde zincir kıran i forumdan okudum

    bilen arkadaşlar bu cok önemli konuda değerli görüşlerini bizimle paylasirlarsa sevinirim
    bilgi paylastikca artar



    120 bın kmde kendını hazırla işte kopunca direk servise götür yürütme arabayı o haldeyken




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GEÇBATAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    Eski araç kayışlı idi, kayış bakımları ucuz oluyordu, seti 40tl, diğer kayışlar da 15er tl , usta derken 150tl'ye çıkıyorduk.

    Üç elmas zincirli ve zincirin belli aralıklarla kontrol edilip ayarlanması gerekiyor, yani öyle triger gibi bi kere tak bir sonraki değişime kadar değil, belli km'lerde boşlukların alınıp ayarlanması gerekiyor sanırım, boşluklar şıngırtı sesini yapıyor eskidiği için değil ayrıca her araç için farklı km'lerde zingir ayar/bakım/değişim var. Daha km düşük ama yakın zamanlarda bi ustaya göstermeyi düşünüyorum herhangi bir ses vs yok içim rahatlasın, bakım maliyetlerini de gidince soracağım

    triger zincirinin gerdirilmesi ve kontrolü için sökülmesi mi gerekiyor?
    bakımı gerdirilmesi nasıl yapılıyor?
    zamanla gevsiyor diye okumustum bir yerde
    öyle 2 vida sıkmayla olursa biz de yapalım

    kontrol parasi verene kadar o paraya değişimini yaptirmak daha mantikli gibi geliyor bana
    sökmüşken değişsin hesabi

    bu konuyu bilen pek yok bence

    Alıntıları Göster
    Gerdirmek için sökmezler, adı üzerinde gerdirecekler, takılı konumda kontrol/ayar yapılıyor bildiğim kadarıyla. Öyle bizim yapacağımız iş değil, lpg filtrelerini filan sökerim de zincir ciddi iş, bir yanlışta motor gider. O zaman işte fena olur. kontrol parasıyla değişim parası bir olmaz bence ben araştıracağım bu olayı da sallıyorum şu aralar araç daha 65binde, 70bin'de diskler kontrol edilecek o zaman soracağım ustaya. Ona da 1yıl olur rahat




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    Gerdirmek için sökmezler, adı üzerinde gerdirecekler, takılı konumda kontrol/ayar yapılıyor bildiğim kadarıyla. Öyle bizim yapacağımız iş değil, lpg filtrelerini filan sökerim de zincir ciddi iş, bir yanlışta motor gider. O zaman işte fena olur. kontrol parasıyla değişim parası bir olmaz bence ben araştıracağım bu olayı da sallıyorum şu aralar araç daha 65binde, 70bin'de diskler kontrol edilecek o zaman soracağım ustaya. Ona da 1yıl olur rahat

    Alıntıları Göster
    benim mercedes te 200 binde satmistim degismemisti

    bir cok arabada zaten kayisli kayis omru daha dusuk hemde maliyeti daha dusuk

    arac diesel ise kayis veya zincir koptugunda basina buyuk bela aldin demektir benzinlide en fazla stop eder ve calismaz

    dieselde ki sorun diesel motorlar sikistirma ile atesleme sagladigi icin piston daha cok yukariya cikar egerki kayis veya zincir kopatugunda subablardan asagida kalan mutlaka olacaktir buda pistonun subaba vurmasi en iyimser bir iki tane subab egilir am daha buyuk sorunlar cikartigi bilinenbir seydir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sametsamett

    quote:

    Orijinalden alıntı: PUNTO MULTİJET

    triger zinciri kopmaya yakin şıkır şıkır ses yapar deniyor
    160 bin km değişim periyodudur (yenilerde 120 bin km diyorlar)
    kopacağını nasil anlayabiliriz
    kopmasi halinde ne yapmaliyiz

    kopunca birden arac boşa düşüyormuş
    burada zincirin kopması halinde
    arac durunca tekrar calistirmaya çalışınca zarar görüyor diye tahmin ediyorum
    kopunca degil de kopmus halde calistirmaya calismak zarar gormesine neden oluyor diye zannediyorum
    olusabilecek zarar 5.000 tl ve üstü deniyor ALLAH KORUSUN
    triger zincir seti 100 tl civari
    ustaya da verdiniz mi el emeği işlem tamam
    servis 850 tl fiyat vermişti

    110 binde zincir kiranı ağzından dinledim
    118 binde zincir kıran i forumdan okudum

    bilen arkadaşlar bu cok önemli konuda değerli görüşlerini bizimle paylasirlarsa sevinirim
    bilgi paylastikca artar



    120 bın kmde kendını hazırla işte kopunca direk servise götür yürütme arabayı o haldeyken


    araba 119 bin küsür
    km de
    bizim kitapçık 160 bin km diyor
    gergi kayisiyla
    gergi rulmani aklımda

    kimi fuzuli masraf olur simdi degissen diyor
    zincir kırılıp da falanca şehirde yolda kalmak gibi bir senaryo oldukca ürkütücü ALLAH KORUSUN

    oyle bir durumda
    cekici bulsan acayip para isteyecek belli zaten
    gidecegin tamirci kimdir necidir
    arabada tek degilsin millet dolusmus her kafadan bir ses
    arabadaki masraf belli değil
    paran olacak mi cebinde 7000 nakit
    araba kac gün yatacak orda
    sen nerde yatacaksin
    işe gitmen gerek
    bir sürü sıkıntı
    otoyolda daha fena
    millet hiz rekoru kirmaya çalışıyor yolda
    o halde arabayi nasil durduracan otobanda
    ışık koysan reflektor koysan nereye kadar

    zinciri gerdirmeyi araştıralım derim

    ZİNCİR BAKIMI KAC KM DE YAPILIR
    BAKIM MASRAFI NE KADARDIR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GEÇBATAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: sametsamett

    quote:

    Orijinalden alıntı: PUNTO MULTİJET

    triger zinciri kopmaya yakin şıkır şıkır ses yapar deniyor
    160 bin km değişim periyodudur (yenilerde 120 bin km diyorlar)
    kopacağını nasil anlayabiliriz
    kopmasi halinde ne yapmaliyiz

    kopunca birden arac boşa düşüyormuş
    burada zincirin kopması halinde
    arac durunca tekrar calistirmaya çalışınca zarar görüyor diye tahmin ediyorum
    kopunca degil de kopmus halde calistirmaya calismak zarar gormesine neden oluyor diye zannediyorum
    olusabilecek zarar 5.000 tl ve üstü deniyor ALLAH KORUSUN
    triger zincir seti 100 tl civari
    ustaya da verdiniz mi el emeği işlem tamam
    servis 850 tl fiyat vermişti

    110 binde zincir kiranı ağzından dinledim
    118 binde zincir kıran i forumdan okudum

    bilen arkadaşlar bu cok önemli konuda değerli görüşlerini bizimle paylasirlarsa sevinirim
    bilgi paylastikca artar



    120 bın kmde kendını hazırla işte kopunca direk servise götür yürütme arabayı o haldeyken


    araba 119 bin küsür
    km de
    bizim kitapçık 160 bin km diyor
    gergi kayisiyla
    gergi rulmani aklımda

    kimi fuzuli masraf olur simdi degissen diyor
    zincir kırılıp da falanca şehirde yolda kalmak gibi bir senaryo oldukca ürkütücü ALLAH KORUSUN

    oyle bir durumda
    cekici bulsan acayip para isteyecek belli zaten
    gidecegin tamirci kimdir necidir
    arabada tek degilsin millet dolusmus her kafadan bir ses
    arabadaki masraf belli değil
    paran olacak mi cebinde 7000 nakit
    araba kac gün yatacak orda
    sen nerde yatacaksin
    işe gitmen gerek
    bir sürü sıkıntı
    otoyolda daha fena
    millet hiz rekoru kirmaya çalışıyor yolda
    o halde arabayi nasil durduracan otobanda
    ışık koysan reflektor koysan nereye kadar

    zinciri gerdirmeyi araştıralım derim

    ZİNCİR BAKIMI KAC KM DE YAPILIR
    BAKIM MASRAFI NE KADARDIR

    Alıntıları Göster
    Triger değişimi zaruri masraf olmaz. En fazla 60k kullanın değiştirin. Riske girmeye değecek bir maliyeti yok. KM takıntısına da gerek yok, herhangi bir sebepten sökülmüşse dişleri kontrol edilip yıpranmışsa değiştirilmeli, kaç kuruşluk kayış. Sinekten yağ çıkartmanın hesabını yaparsanız o yağ sizden bir şekilde çıkar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PUNTO MULTİJET

    quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    canlı yaşadım araç 2011 nissan QQ 99bin km de garantinin dolmasına 1000km kala triger koptu,bende araçtaydım şangur şungur patır kütür ses geldi ve araç stop etti ve bir daha çalışmadı,marş bastık ama acayip sesler geldiği için korkup kestik,7000 tl masraf çıktı ,şansa sadece 1000 km sonra kopsa garanti dışıydı...

    bu arada araç eski ortağımın ve komple yetkili servis bakımlı,bakımlarını hiç aksatmaz...

    gecmis olsun
    cana da gelmesin mala da gelmesin

    kopan
    triger zinciri mi
    triger kayışı mı?

    zincire 200 bin 250 bin km gider diyen var
    en azından 160 bin km bakim klavuzuna göre kafam rahat olmasi gerekir

    triger zincir seti 100 tl civari hadi diyelim ki 150 tl
    kopması halinde aracı çalıştırmak 7000 tl

    yav 2 tane zincir koysalar biri kopunca öbürü çalışır
    veya iki kat halinde demir koysunlar

    110 binde zinciri kopan da ücretsiz yaptırmış servise
    sizden başkasına arabayi goturmedim demiş
    cekicisi falan para vermemiş duyduğum kadarıyla
    servisin güzel yanlari da varmış demek ki






    araç 1.5 dci ,dci larda kayış, 60bin bakımındada değişmiş bildiğim kadarıyla...10 gün serviste kaldı komple silindir,subap segman ne varsa değiştirmişler 3 sayfa fatura vardı hatta nissan 10 gün passat verdi yedek araç olarak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GEÇBATAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: sametsamett

    quote:

    Orijinalden alıntı: PUNTO MULTİJET

    triger zinciri kopmaya yakin şıkır şıkır ses yapar deniyor
    160 bin km değişim periyodudur (yenilerde 120 bin km diyorlar)
    kopacağını nasil anlayabiliriz
    kopmasi halinde ne yapmaliyiz

    kopunca birden arac boşa düşüyormuş
    burada zincirin kopması halinde
    arac durunca tekrar calistirmaya çalışınca zarar görüyor diye tahmin ediyorum
    kopunca degil de kopmus halde calistirmaya calismak zarar gormesine neden oluyor diye zannediyorum
    olusabilecek zarar 5.000 tl ve üstü deniyor ALLAH KORUSUN
    triger zincir seti 100 tl civari
    ustaya da verdiniz mi el emeği işlem tamam
    servis 850 tl fiyat vermişti

    110 binde zincir kiranı ağzından dinledim
    118 binde zincir kıran i forumdan okudum

    bilen arkadaşlar bu cok önemli konuda değerli görüşlerini bizimle paylasirlarsa sevinirim
    bilgi paylastikca artar



    120 bın kmde kendını hazırla işte kopunca direk servise götür yürütme arabayı o haldeyken


    araba 119 bin küsür
    km de
    bizim kitapçık 160 bin km diyor
    gergi kayisiyla
    gergi rulmani aklımda

    kimi fuzuli masraf olur simdi degissen diyor
    zincir kırılıp da falanca şehirde yolda kalmak gibi bir senaryo oldukca ürkütücü ALLAH KORUSUN

    oyle bir durumda
    cekici bulsan acayip para isteyecek belli zaten
    gidecegin tamirci kimdir necidir
    arabada tek degilsin millet dolusmus her kafadan bir ses
    arabadaki masraf belli değil
    paran olacak mi cebinde 7000 nakit
    araba kac gün yatacak orda
    sen nerde yatacaksin
    işe gitmen gerek
    bir sürü sıkıntı
    otoyolda daha fena
    millet hiz rekoru kirmaya çalışıyor yolda
    o halde arabayi nasil durduracan otobanda
    ışık koysan reflektor koysan nereye kadar

    zinciri gerdirmeyi araştıralım derim

    ZİNCİR BAKIMI KAC KM DE YAPILIR
    BAKIM MASRAFI NE KADARDIR

    Alıntıları Göster
    imzadaki araç bugün Konya'da 400 tl'ye triger işini halletti. Her şey dahil. Biz 180 binde 2. trigeri değiştirdik. Dizel motor, ne olur ne olmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    quote:

    Orijinalden alıntı: PUNTO MULTİJET

    quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    canlı yaşadım araç 2011 nissan QQ 99bin km de garantinin dolmasına 1000km kala triger koptu,bende araçtaydım şangur şungur patır kütür ses geldi ve araç stop etti ve bir daha çalışmadı,marş bastık ama acayip sesler geldiği için korkup kestik,7000 tl masraf çıktı ,şansa sadece 1000 km sonra kopsa garanti dışıydı...

    bu arada araç eski ortağımın ve komple yetkili servis bakımlı,bakımlarını hiç aksatmaz...

    gecmis olsun
    cana da gelmesin mala da gelmesin

    kopan
    triger zinciri mi
    triger kayışı mı?

    zincire 200 bin 250 bin km gider diyen var
    en azından 160 bin km bakim klavuzuna göre kafam rahat olmasi gerekir

    triger zincir seti 100 tl civari hadi diyelim ki 150 tl
    kopması halinde aracı çalıştırmak 7000 tl

    yav 2 tane zincir koysalar biri kopunca öbürü çalışır
    veya iki kat halinde demir koysunlar

    110 binde zinciri kopan da ücretsiz yaptırmış servise
    sizden başkasına arabayi goturmedim demiş
    cekicisi falan para vermemiş duyduğum kadarıyla
    servisin güzel yanlari da varmış demek ki






    araç 1.5 dci ,dci larda kayış, 60bin bakımındada değişmiş bildiğim kadarıyla...10 gün serviste kaldı komple silindir,subap segman ne varsa değiştirmişler 3 sayfa fatura vardı hatta nissan 10 gün passat verdi yedek araç olarak

    Alıntıları Göster
    bu arada 1.6 tdi ların triger zinciri değişimi 210 bin km olarak yazıyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    bu arada 1.6 tdi ların triger zinciri değişimi 210 bin km olarak yazıyor...

    Alıntıları Göster
    180.000 km olarak bilgi aldım pejo için.Bunu serviste öğrendim.
  • 1998 opel corsam var polen flitresi nerde acaba
  • Zincir değişir mi ya?
    356.000'deki renault 12'mizin zinciri orijinal diye biliyorum..
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.