Şimdi Ara

transit in transporter den daha iyi olduğunu idda eden arkadaş! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
0
Favori
3.882
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • çok doğru ve net söylemiş
  • mevsimsiz_kar45 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam.
  • Konuyu açan arkadaş boyunun ölçüsünü almış sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suti0

    Konuyu açan arkadaş boyunun ölçüsünü almış sanırım.

    kapı gibi burdayım hocam.sözümün arkasındayım.arkadaşların yorumlarına saygılıyım ama vw düşmanları ve vw araç kullanmamış insanlarında yorumlarda bulunduguna inanıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Verdandi Urd Skuld

    Şimdi tam benim konuma geldik .
    İş yerimizde bir tane 2014 Model Caddy Sportline 2.0 TDI DSG'miz var .
    Araba facia resmen . Yani araba denemez . Takoz . 72.000 liraya alınmış bir arabanın neresine dokunursanız sert plastik ile buluşmanız kadar kötü bir durum yok.
    2.0 TDI ve DSG konusunda bindiğim en iyi ticari , hatta çoğu binek otomobilden iyi . Ama yinede bu arada değil 2.0 TDI 140 HP DSG
    2.0 TDı 240 HP koy yinede Almam , bizimkiler aldı siz almayın !!!

    Yeni kasa Connet çıktığında test sürüşüne gittik. Hiç uzatmak istemiyorum .
    Performans Caddy kadar değil.
    Konfor Hemen Hemen aynı
    Kalite Daha iyi .
    Her türlü daha iyi hissetiriyor .
    Caddy den kesinlikle iyi .

    2011 Model Transporter var amcamda ,
    Tek iyi yanı yürüyor . Diğer ticariler gibi hantal değil , iyi atılıyor . Onun dışında Caddy için söylediklerim bunada geçerli.

    Yeni Transit
    Önceden aile aracı desen Transporter derdim ama şuan tasarım vs , transit gerçekten çok iyi duruyor.
    Yük konusunda da VW den iyi olduğu kesin.

    allah aşkına bu sert plastik hakkında vw kac defa acıklama yaptı.sert plastik kullanımı ticari araç olmasından dolayi.sen binek araçlardaki gibi yumusak konsol istiyorsun galiba.bu arac ticari.mal yuklendiginde o yumusak doku yırtılı veriyor hemen.




  • Ticari klasmanda transporter ı transitten üstün görmek cahilliktir ya da boşa beleşe fanlıktır. Ötesi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3-4 sene önce karadeniz taraflarına bir geziye gitmiştik, içinden geçtiğimiz bazı ilçelerde Ford ticari araçları satıştaydı, yolun kenarına sırayla dizmişler ama bir sürü. Hiç o kadar sıfır ticari aracı yanyana görmemiştim. Karadeniz gibi zorlu arazi yapısına sahip bir bölgede Ford bu kadar iyi ticari araç satışı yapıyorsa orada yaşayanların da bir bildiği var demektir.
  • transit alır .transporter daha hassas.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Doblo gibi bir gerçek varken tartışmanız ilginç.
  • Transporter'ı kullanan bir tane düzgün şoför görmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • her konuda sapla samanı karıştırmayı kendine iş edinmiş forumdonanımhaber yorumcuları burada da boş durmamışlar. hatta çoğu iki aracı hiç kullanmadan sallamış. en anlamadığım ticariyse ford. yok öyle durum arkadaş. en baştan karşılaştırmanız hatalı. transitin rakibi crafter dır. caravelle/transpoerter ın rakibi ford da transit custom dır. daha bunu bile bilmeden yorum yapanların aklına şaşıyorum. bizim şirkette bir vw caravelle bir ford turneo custom var. ikisi de antalya-belek turist taşıyor. ikisinin şartları da eşit. allah için custom yolcu için gayet konforlu olmuş çukurları hissettirmiyor. virajlara yüksekliğini hiçe sayıp giriyor. amma iş gelip dayanıklılığa dayandı mı caravelle in custom dan aşağı kalır yanı yok fazlası var. araçların ikiside yüksek kilometresine rağmen servis bakımlı. sanayi yüzü görmedi. caravelle periyodik bakım harici servis yüzü görmedi. fren balataları bile periyodik bakım sırasında değişti. ama custom ı periyodik bakım haricinde gerek elektronik arızası, gerek ön taraftan gelen sesler, periyodik bakımdan 10.000 km sonra biten balatalar vs nedenlerle servise çok götürmüşlüğüm var. hülasa antalya-belek gibi neredeyse pırıl pırıl araçları hiç zorlamayan yolda caravelle bizi hiç üzmezken custom servisin yolunu ezberledi. ha birde ford diye bakımını caravelle den ucuz sanmayın. custom ı aşağı yukarı aynı fiyata bakıyorlar serviste. dolayısıyla ticaride ford diyen zevzeklere inanmayın. caravelle in ilk alım maliyeti pahalı. ama hakkını veriyor. ve hiç de sanıldığı gibi hanımevladı bir araç değil. kaldı ki ford motorunun tüketimini 9.3- ile 11.3 arasında (klimalı) ancak tutabiliyoruz. caravelle (belkide 109 luk olması sebebiyle) daha tasarruflu. ford 155 lik olduğu için allah ne verdiyse basıyoruz.




  • Caddy i bilmemde transporter den bahsediyoruz. Transitle karşılaştırmak o arabaya ağır hakaret olur. Hani aklı olan biri zaten bunu demez.

    Bikere transporter deki motor daha çoğu binek araçta yok ve transporter binek araçlara rahat kafa tutabilen bir araç ayrıca yük taşımak için üretilmesine rağmen. Saatte 240 km hız yapabilen bir minibüsden (kapalı kasa kamyonet modelide var) bahsediyoruz. Transit daha afedersinizde kalkarken bayıyor. Konfor desen zaten her anlamda yine transporter üstün. Güç hız çeviklik yük taşıma gücü vb. Vb. Tansit in üstün olduğu bir tek konu bile yok. Ulan daha geçen gördüm yokuşta patinaj çeke çeke çıktı ( şöföründe hatası var). Wv transporter dediğinizde binebileceğiniz en kaliteli araçlardan birine binmişsiniz demektir. Rakibi en fazla mercedes olabilir o da kafa kafaya derim.

    Kısaca o transiti savunan arkadaşın bana kafayı yaşatsın biri :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pokezoom

    Ticari klasmanda transporter ı transitten üstün görmek cahilliktir ya da boşa beleşe fanlıktır. Ötesi yok.

    Aynn öyle, konfor arama, parçaları ucuz. Kütük gibi araba. Resmen mercedes tır almak gibi volvo varken..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CC8BE145A -- 6 Mayıs 2016; 10:56:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Ford her zaman sevdiğim ve araç tercih ederken göz önünde bulundurduğum bir marka.

    Transit ve connect sadece sorunsuzluk açısından caddy ve transitten iyidir. Diğer alanlarda Vw oldukça ileride.

    Daha ortada Adam akıllı ticari araç yokken caddy ile otomatik şanzıman sunuldu. Transporter vergi avantajlı motorlar ile geldi hep. Üstüne binek konforu ve forda göre düşük yakıt tüketimi sundu.

    Bu arada yazdık da o kadar saçma bir konu olmuş

    Ticari kullanım için Ford her zaman VW'nin önünde oldu.

    Transit ve Transporter da ticari araçlar olduğuna göre ticari kullanımda Transit her türlü daha iyidir.

    Ama "ticari araba alıp binek kullanırım kıyası da binek kriterlerine göre yaparım" diyen varsa sağ üst köşeden çıkış yapsın.

    Binek kullanıma göre hazırlanan Caravelle değil, bildiğimiz ticari Transporter'dan bahsediyoruz.

    VW'cilerin satışları baz alıp en iyi markayı VW yapmasına ithafen şöyle nokta koyayım : Bu kadar servisçi yanılıyor olamaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: suti0

    Konuyu açan arkadaş boyunun ölçüsünü almış sanırım.

    E forumda cahil çok...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dark_Knife

    Caddy i bilmemde transporter den bahsediyoruz. Transitle karşılaştırmak o arabaya ağır hakaret olur. Hani aklı olan biri zaten bunu demez.

    Bikere transporter deki motor daha çoğu binek araçta yok ve transporter binek araçlara rahat kafa tutabilen bir araç ayrıca yük taşımak için üretilmesine rağmen. Saatte 240 km hız yapabilen bir minibüsden (kapalı kasa kamyonet modelide var) bahsediyoruz. Transit daha afedersinizde kalkarken bayıyor. Konfor desen zaten her anlamda yine transporter üstün. Güç hız çeviklik yük taşıma gücü vb. Vb. Tansit in üstün olduğu bir tek konu bile yok. Ulan daha geçen gördüm yokuşta patinaj çeke çeke çıktı ( şöföründe hatası var). Wv transporter dediğinizde binebileceğiniz en kaliteli araçlardan birine binmişsiniz demektir. Rakibi en fazla mercedes olabilir o da kafa kafaya derim.

    Kısaca o transiti savunan arkadaşın bana kafayı yaşatsın biri :)

    Adam ciddi ciddi oturup yazmış bunu

    Senin kafa zaten yükseklerde hacı, o kafayı aramana gerek yok yani

    Yazdıkların da cevap yazmaya değmeyecek kadar sallama bilgiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    Her ne kadar zorlu koşullarda transit tercih edilse de bugün vip taşımacılıkta, kısa mesafe şehirler arası taşımacılıkta sprinter ve aynı üretim olan crafter tercih ediliyor.

    Caravelle ücret olarak yüksek olduğu için herkes transporterdan yana tercih yapıyor. Bu her marka için böyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Ford her zaman sevdiğim ve araç tercih ederken göz önünde bulundurduğum bir marka.

    Transit ve connect sadece sorunsuzluk açısından caddy ve transitten iyidir. Diğer alanlarda Vw oldukça ileride.

    Daha ortada Adam akıllı ticari araç yokken caddy ile otomatik şanzıman sunuldu. Transporter vergi avantajlı motorlar ile geldi hep. Üstüne binek konforu ve forda göre düşük yakıt tüketimi sundu.

    Bu arada yazdık da o kadar saçma bir konu olmuş

    Ticari kullanım için Ford her zaman VW'nin önünde oldu.

    Transit ve Transporter da ticari araçlar olduğuna göre ticari kullanımda Transit her türlü daha iyidir.

    Ama "ticari araba alıp binek kullanırım kıyası da binek kriterlerine göre yaparım" diyen varsa sağ üst köşeden çıkış yapsın.

    Binek kullanıma göre hazırlanan Caravelle değil, bildiğimiz ticari Transporter'dan bahsediyoruz.

    VW'cilerin satışları baz alıp en iyi markayı VW yapmasına ithafen şöyle nokta koyayım : Bu kadar servisçi yanılıyor olamaz

    Bir cahil daha. Kalite aramayan, ucuzluğa bakan, şirkette kullanılacak araba istiyorsan al sana transit. Lüx kalite ve dayanıklılık istiyorsan wv. Yani biri tofaş diğeri volvo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dark_Knife

    Caddy i bilmemde transporter den bahsediyoruz. Transitle karşılaştırmak o arabaya ağır hakaret olur. Hani aklı olan biri zaten bunu demez.

    Bikere transporter deki motor daha çoğu binek araçta yok ve transporter binek araçlara rahat kafa tutabilen bir araç ayrıca yük taşımak için üretilmesine rağmen. Saatte 240 km hız yapabilen bir minibüsden (kapalı kasa kamyonet modelide var) bahsediyoruz. Transit daha afedersinizde kalkarken bayıyor. Konfor desen zaten her anlamda yine transporter üstün. Güç hız çeviklik yük taşıma gücü vb. Vb. Tansit in üstün olduğu bir tek konu bile yok. Ulan daha geçen gördüm yokuşta patinaj çeke çeke çıktı ( şöföründe hatası var). Wv transporter dediğinizde binebileceğiniz en kaliteli araçlardan birine binmişsiniz demektir. Rakibi en fazla mercedes olabilir o da kafa kafaya derim.

    Kısaca o transiti savunan arkadaşın bana kafayı yaşatsın biri :)

    Adam ciddi ciddi oturup yazmış bunu

    Senin kafa zaten yükseklerde hacı, o kafayı aramana gerek yok yani

    Yazdıkların da cevap yazmaya değmeyecek kadar sallama bilgiler.

    Bizzat kullandığım araç. Hadi yaylan ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dark_Knife


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Ford her zaman sevdiğim ve araç tercih ederken göz önünde bulundurduğum bir marka.

    Transit ve connect sadece sorunsuzluk açısından caddy ve transitten iyidir. Diğer alanlarda Vw oldukça ileride.

    Daha ortada Adam akıllı ticari araç yokken caddy ile otomatik şanzıman sunuldu. Transporter vergi avantajlı motorlar ile geldi hep. Üstüne binek konforu ve forda göre düşük yakıt tüketimi sundu.

    Bu arada yazdık da o kadar saçma bir konu olmuş

    Ticari kullanım için Ford her zaman VW'nin önünde oldu.

    Transit ve Transporter da ticari araçlar olduğuna göre ticari kullanımda Transit her türlü daha iyidir.

    Ama "ticari araba alıp binek kullanırım kıyası da binek kriterlerine göre yaparım" diyen varsa sağ üst köşeden çıkış yapsın.

    Binek kullanıma göre hazırlanan Caravelle değil, bildiğimiz ticari Transporter'dan bahsediyoruz.

    VW'cilerin satışları baz alıp en iyi markayı VW yapmasına ithafen şöyle nokta koyayım : Bu kadar servisçi yanılıyor olamaz

    Bir cahil daha. Kalite aramayan, ucuzluğa bakan, şirkette kullanılacak araba istiyorsan al sana transit. Lüx kalite ve dayanıklılık istiyorsan wv. Yani biri tofaş diğeri volvo

    Ha ha ha dayanıklılık konusunda da Transporter yani, 140'lık dizel motorla 240 km/s gören Transporter

    Senin cehalet paçalardan damlamış ondan herkese cahil diyip duruyorsun, etrafı temizle sakin kafayla bi daha oku yazanları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.