Şimdi Ara

TP LINK W8961ND İNTERNET KOPMASI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.362
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba 2-3 aydır tp link w8961nd modem kullanıyorum aldığıma bin pişmanım diyebilirim.İnterneti neredeyse doğru düzgün kullanamıyorum.Devamlı kopma oluyor.Günde en az 20 kez bir kaç dakika kullanılamama durumu oluyor.Ttnet i aradım tp link lerde çok sorun yaşadıklarını söyledi.Bunun bir çözümü var mı arkadaşlar yardımlarınız çok önemli benim için.Modemi bir kez sıfırladım yeniden kurulum yaptım durum yine aynı.Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.



  • upp
  • Aynı modeli kullanıyordum servise gönderdim TD-W8960N modeli ile değişim yapıldı. Şuan sorunsuz kullanıyorum. İki modem arasındaki tek fark yonga setleri.
    Tavsiyem servise göndermenizdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrecelik85

    Arkadaşlar merhaba 2-3 aydır tp link w8961nd modem kullanıyorum aldığıma bin pişmanım diyebilirim.İnterneti neredeyse doğru düzgün kullanamıyorum.Devamlı kopma oluyor.Günde en az 20 kez bir kaç dakika kullanılamama durumu oluyor.Ttnet i aradım tp link lerde çok sorun yaşadıklarını söyledi.Bunun bir çözümü var mı arkadaşlar yardımlarınız çok önemli benim için.Modemi bir kez sıfırladım yeniden kurulum yaptım durum yine aynı.Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.

    Sayın emrecelik85,

    Sizlere daha sağlıklı yardımcı olabilmemiz için cihazınızın altında yer alan etiketlerin olduğu kısımda donanım versiyonu yazmaktadır versiyon bilgisini bizlere iletmenizi rica ederiz. Örn; Ver:1.0 veya V1 gibi.

     TP LINK W8961ND İNTERNET KOPMASI




  • 8960n de sorunlu ayni problemler var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ver 3.2 yazıyor.Yardımlarınızı bekliyorum.Şimdiden teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eléctronics kullanıcısına yanıt
    İlginize teşekkür ederim uğraşmak istemiyorum servis işi ile ama son çare mecbur öyle yapacaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emrecelik85 kullanıcısına yanıt
    Servise bir Cuma akşamı vermiştim, ertesi hafta salı günü yeni cihazı aldım. Vermeden önce TP-Link Müşteri Hizmetleri ile bir konuşun isterseniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eléctronics -- 10 Şubat 2015; 10:21:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrecelik85

    Ver 3.2 yazıyor.Yardımlarınızı bekliyorum.Şimdiden teşekkür ederim

    Sayın emrecelik85,

    TD-W8961ND 300Mbps Wireless N ADSL2+ Modem Router’ınızınhttp://www.kolaykurulum.net/video21 linkinde yer alan videolu anlatım talimatları doğrultusunda lütfen cihazınızın ayarlarınızı fabrika ayarlarına sıfırlayınız ve yeniden kurulumunu yapınız. Hızlı kurulum aşaması esnasında cihazın kablosuz ayarlarından Doğrulama Türü olarak WPA2-PSK, Şifreleme Türü olarak AES seçmenizi tavsiye ederiz.

    Probleminiz devam ederse aşağıdaki talimatlar doğrultusunda cihaz yazılımını güncelleştiriniz. Yazılım güncellemesinden sonra cihazınızı yukarıda belirtmiş olduğumuz yönergeler doğrultusunda yeniden kurulumunu yapınız.

    Yazılım Güncelleme Yönergeleri:

    TD-W8961ND V3 Yazılım:http://www.tp-link.com.tr/resources/software/TD-W8961ND_V3_140425_TR.zip

    Güncelleştirme işlemine başlamadan önce lütfen aşağıdaki talimatları dikkate alınız.

     Doğru firmware(yazılımı) cihazınıza yüklemek için öncelikle cihazınızın donanım versiyonuna uygun FW'i belirlediğinizden emin olunuz. Aynı modele ait farklı donanım versiyonu için uygun olan hatalı bir Yazılım (FW) Güncellemesi sonucu cihazınız zarar görebilir ve garanti dışı kalabilir.
     Yazılım (FW) güncellemesi sırasında cihazınızı KAPATMAYINIZ.
     Yazılım (FW) güncellemesi işlemini KABLOSUZ bağlantı ile YAPMAYINIZ.
     Yazılım (FW) güncellemesi için kullanılacak dosyayı ayıklamak için WinZIP veya WinRAR benzeri bir yazılım kullanınız.
     Yazılımı cihaza yüklemeden önce Maintenance (Bakım) > Firmware (Yazılım) sayfasında Romfile Backup (ROMFILE Yedekle) ’taki ROMFILE SAVE (ROMFILE KAYDET) ile ayarlarınızı yedeklemeyi unutmayınız.


    “Bakım→Firmware” seçimini yapın, ekranda, Yönlendirici için cihaz yazılımını güncelleyebilirsiniz (Şekil 4-52). Yüklemek istediğiniz yazılım ya da cihazın yapılandırma ayarlarını içeren romfile'ın bilgisayarın sabit diskinde olduğundan emin olun. Sabit diski bulmak ve güncel yazılım veya romfile’ın yerini tespit etmek için Gözat düğmesine tıklayınız.


    Yönlendiricinin yazılımını güncellemek için, aşağıdaki adımları izleyin:
    Adım 1: Güncelleme dosyasının yolunu ve adını “Yeni Yazılım” alanına girin. Veya güncelleme dosyasını bulmak için Gözat düğmesine tıklayın.
    Adım 2: GÜNCELLE düğmesine tıklayınız.

    Not:
    1) Yönlendiricinizin yazılımını yükselttiğinizde mevcut yapılandırmalar silinebilir, bu yüzden yazılımınızı güncelleştirmeden önce yönlendiricinizin mevcut ayarlarını yedekleyiniz.
    2) Yazılım güncellenirken, yönlendiriciyi kapatmayın ya da RESET düğmesine basmayın.
    3) Güncelleme bittikten sonra yönlendirici yeniden başlatılacaktır.

    Sorununuzun devam etmesi durumunda bize tekrar bilgi iletmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,
     TP LINK W8961ND İNTERNET KOPMASI




  • Problemim hala yoğun bir şekilde devam ediyor.İNTERNETİ kullanamıyorum resmen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrecelik85

    Problemim hala yoğun bir şekilde devam ediyor.İNTERNETİ kullanamıyorum resmen

    Sayın emrecelik85,

    Belirtilen adımları uygulamanıza rağmen sorun hala devam ediyorsa cihazda bir problem olabilir. Dilerseniz özel mesaj olarak cihazın seri numarasını iletebilirseniz garanti kontrollerini yapıp sizleri yönlendirebiliriz.

    Saygılarımızla,
     TP LINK W8961ND İNTERNET KOPMASI
  • aynı sorunlar bendede var aldığımdan beride böyle arayüze girmek zaten hayal kopmalar wireless erişim sorunları denemediğim yöntemde kalmadı airties 206 verdi arkadaşım bi kac aydır kullanıyorum ne wireless ne arayüz hic sorun kalmadı hatta sürekli sikayet ettiğim bağlantı hızı bile normale döndü firma münkün olduğunca ilgileniyor ona lafım yok yani düşünücek olursak ülkemizdeki servisleri cok cabuk irtibat kurulan ve geridönüşü olan bi firma ama dış mekan access pointini almıştım onada bi kac hafta tahamül edebilmiştik sorunlar tesadüf olmasa gerek

    bi kac dk önce kapatıp actım girdi arayüze cıktım 2.sefere yine girmiyor arayüze
     TP LINK W8961ND İNTERNET KOPMASI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi godheid -- 16 Mayıs 2015; 3:40:55 >




  • Bende de bu üründen mevcut ve bu sorunları yaşıyorum hala bir çözüm üretebilmiş değilim. Online oyunlarda kahrını fazlasıyla çekiyorum aniden lag giriyor oyuna 2k-3k ping oluyor.
  • aRiSe* kullanıcısına yanıt
    Ben modemi çöpe attım kardeşim bi daha da tp-link mi tövbeler olsun zyxel kullanıyorum en ufak bi aksaklık yaşamadım şu ana kadar hızı da gayet iyi.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.