Şimdi Ara

Toyota, %100 elektrikli C-HR+'ı tanıttı: İşte tasarımı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
1
Favori
4.212
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Toyota, %100 elektrikli C-HR+'ı tanıttı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Toyota, yeni elektrikli crossover modeli C-HR+'ı tanıttı. Avrupa pazarında bZ4X'in altında konumlandırılacak olan yeni C-HR+ ile Toyota, WLTP'ye göre 600 kilometreye kadar sürüş menzili vadediyor.



    Yeni Toyota C-HR+, ismi ve tasarımı nedeniyle Türkiye'de üretilen C-HR'ı temel alıyormuş gibi görünebilir ancak detaylara baktığımızda e-TNGA 2.0, yani bZ4X ile aynı platform üzerine inşa edildiğini görüyoruz. Yeni C-HR+, hibrit ve PHEV motorlarla satılan modele göre 11 cm daha uzun aks mesafesine sahip. Genel görünüm ve silüet olarak ise C-HR'a fazlasıyla benziyor.



    Toyota C-HR+ özellikleri




    • C segment SUV

    • 4520 mm gövde uzunluğu

    • 2750 mm aks mesafesi

    • 416 litre bagaj hacmi

    • 600 km'ye kadar menzil



    Toyota, %100 elektrikli C-HR+'ı tanıttı: İşte tasarımı ve özellikleri
    C-HR+, Avrupa pazarında 57.7 kWsa ve 77 kWsa kapasiteli iki batarya seçeneğiyle satılacak. Giriş seviyesinde küçük batarya ve ön tekerleklere güç veren 123 kW (165hp) elektrik motoruyla WLTP'ye göre 455 kilometre menzil vadediliyor. Bu versiyon, 0-100 km/s hızlanmasını 8,6 saniyede tamamlıyor.



    Bir üst seçenek olarak 165 kW (221hp) motora ve 77 kWsa batarya kombinasyonu sunuluyor. 600 kilometreye kadar sürüş menzili vadeden bu model, 0-100 km/s hızlanmasını 7,4 saniyede tamamlıyor. En üstte yer alan çift motorlu (AWD) model ise 252 kW (338hp) maksimum güç sunarken büyük batarya ile 525 kilometreye kadar mesafe kat edebiliyor. Bu modelde 0-100 km/s hızlanma süresi 5,2 saniyeye kadar düşüyor.



    Toyota, %100 elektrikli C-HR+'ı tanıttı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Giriş seviyesinde standart olarak 11 kW AC şarj desteğine sahip olan C-HR+'ın üst paketlerinde 22 kW'a kadar destek sunuluyor. DC hızlı şarj tarafında ise 150 kW'a kadar destek söz konusu. 



    Tüm C-HR+ modellerinde 14 inç dokunmatik multimedya ekranı standart olarak sunuluyor. Bunun yanı sıra ambiyans aydınlatma, iki adet kablosuz cep telefonu şarj ünitesi, arka yolcular için USB girişleri, arka havalandırma kontrolleri ve panoramik cam tavan gibi özellikler de mevcut.



    Ayrıca Bkz.Jaguar’ın yeni elektrikli otomobili yapay zeka ile tasarlanmış kadar ilginç görünüyor



    Güvenlik tarafında ise kör nokta uyarı sistemi, adaptif uzun farlar, park destek freni ve üst paketlerde sunulan park asistanı ve Panoramik kamera gibi pek çok fonksiyonu barındıran Toyota Safety Sense paketi karşımıza çıkıyor.



    Yeni Toyota C-HR+, yıl sonundan itibaren Avrupa başta olmak üzere küresel pazarda satışa sunulacak. Konuyla ilgili detayları siz değerli okurlarımıza aktarmaya devam edeceğiz.







    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Toyota, %100 elektrikli C-HR+'ı tanıttı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Toyota, %100 elektrikli C-HR+'ı tanıttı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Toyota, %100 elektrikli C-HR+'ı tanıttı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Toyota, %100 elektrikli C-HR+'ı tanıttı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Toyota, %100 elektrikli C-HR+'ı tanıttı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Toyota, %100 elektrikli C-HR+'ı tanıttı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Toyota, %100 elektrikli C-HR+'ı tanıttı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Toyota, %100 elektrikli C-HR+'ı tanıttı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Toyota, %100 elektrikli C-HR+'ı tanıttı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Toyota, %100 elektrikli C-HR+'ı tanıttı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Toyota, %100 elektrikli C-HR+'ı tanıttı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Toyota, %100 elektrikli C-HR+'ı tanıttı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Toyota, %100 elektrikli C-HR+'ı tanıttı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Toyota, %100 elektrikli C-HR+'ı tanıttı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Toyota, %100 elektrikli C-HR+'ı tanıttı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Toyota, %100 elektrikli C-HR+'ı tanıttı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Toyota, %100 elektrikli C-HR+'ı tanıttı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Toyota, %100 elektrikli C-HR+'ı tanıttı: İşte tasarımı ve özellikleri








  • Tasarımı ateş ediyor vallahi.

  • Passat sevdalılarını rahatsız edecek seviyede havalı bir tasarım olmuş

  • Toyota dan beklenmeyecek şekilde güzel bir tasarımı var. Keşke elektrikli olmayan Chr de bu tasarımla gelseydi .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Evet elektriksizi çok iyi değil ama bu güzel olmuş. Sadece direksiyon tasarımı biraz kaba geldi...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hybrid efsanesine ne oldu?

  • ccecy kullanıcısına yanıt
    Toyota, %100 elektrikli C-HR+'ı tanıttı: İşte tasarımı ve özellikleri




    Sıkıntı yok, rekor kırmaya devam ediyor Toyota. Çin ile maliyet olarak uğraşmak zor ama, Devlet desteği ile çok agresif olarak zararına, maliyetine pazar payı alıyorlar.

    Toyota, %100 elektrikli C-HR+'ı tanıttı: İşte tasarımı ve özellikleri Toyota, %100 elektrikli C-HR+'ı tanıttı: İşte tasarımı ve özellikleri

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Tasarımı, mevcut chr’a seviye atlatmış. Çok şık duruyor. Türkiyeye gelirse iyi satış rakamlarına ulaşır.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Boyu da 4.39m den 4.52m çıkmış, 13 cm de uzun. Elektrikli arabayı ufaltacakları yerde daha da büyütüyorlar.
    Dış tasarım güzel ama içi yine 90 model arabalar gibi.

  • Yeni CH-R artık Türkiyede üretilmeyecek mi? Öyleyse Sakarya fabrikasına geçmiş olsun.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Simdi cikar 600 km az 1000 km olmadan alinmaz elektrikli araba cop bu araba diyenler. Hangisi gunde 600 km yol kat ediyor. Gunde 300-400 km yapan kisi sayisi da az ticari olmadigi surece. Ben gunde +170 km yol kat ediyorum bana 350 menzil yetiyor. 1.5 yildirda kullaniyorum. 77bin km yol kat ettim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • MBK3334 VAUVJ M kullanıcısına yanıt
    Mevcut C-HR'ın üretimi Türkiye'de devam. Bu altyapı olarak farklı bir araç ve Japonya'da üretilecek.

  • Bu araçmı çok şık? İç ön konsol ekranlar vs derme çartma kalitesiz android cihazlar gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brscnk17 B kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirme için teşekkürler, umarım bu Japonyadan bir mesaj değildir, bu Türkiye modeli ileride kasa değişirken, yeni kasa çıkarken komple CH-R üretimini Japonyaya kaydırmazlar umarım. Bir benzeri Civic te başımıza geldi yerli üretim araba artık yeni kasa ile beraber yerli değildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MBK3334 VAUVJ -- 12 Mart 2025; 15:24:20 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • volkanbirol V kullanıcısına yanıt
    Rav4 o kadar iyi bir arabaki ama burdakiler mecbur tiguan pesinde kosuyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • volkanbirol V kullanıcısına yanıt
    Tuka-ka suzuki nasıl oluyorda güçlü bir şekilde ilk 10'a girebiliyor???

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Japonya’da üretilecek ve Türkiye’ye gelmeyecek. Çünkü ALJ’nin yedi bölgede 20 servisi yok

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hani hidrojen??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zero fear kullanıcısına yanıt
    Toyota 10 milyon araç satıyor. Her türlü motor ve şanzımanı üretiyor. Yarın hidrojen sattığında benzinli de satmaya devam edecek. Hidrojen için daha 10 yıl var

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bu kadar kaba direksiyon olcak is degil...

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.