Şimdi Ara

toyota mmt sanzıman sorunu (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
207
Cevap
5
Favori
120.684
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • öncelikle bu konuda sorun yaşayan arkadaşlar adına çok üzüldüm ama ne fayda eder tabiki.öncelikle şunu söylemek istiyorum 10 gündür 2007 mmt corolla kullanıyorum bazı testlerde yaptım dik rampaların ortasında durup kaldırdım ama herhangi bir sorun olmadı trafiktede kullandım ondada bir sorun yok.ama bir sitede arkadaşın birisi kamerasıyla çekim yapmış yokuş yukarı en az 5 kere durup el freniyle kalkıyor en sonunda balata sinyali yanıyor ama bakın bu şekilde bazen manuel viteslerde bile balata kokusu geliyor araçlar için bu tip durumlar zordur.yanlız ben yukarda bahsettiğim konu gibi rampa yukarı devamlı dur kak yapmadım. ama çok dik rampaların ortasında durup manuele sıfırdan kaldırdım ama el freni kullanmadım bilek çabukluğu hemen gaza basıyorum geri kesinlikle kaçmıyor.bir denemediğim rampa yukarı dur kalk tabi onuda şuan yapamyorum çünkü balatanın elimde kalmasından korkuyorum bakalım görecez bu şanzımanın sorunlarını çünkü şanzıman masrafı az birşey değil ama bir gün yokuş yukarı dur kalk yapmayı düşünüyorum eğer bundada bir sorun çıkmaz ise bu araca diyecek yok.ayrıca mağdur olan arkadaşlar kesinlikle vazgeçmesinler çünkü hatalı kullanımda bile balatalar koku verir ama hemen aşınmaz 300,000 km de bile rahat kullananlar var tabi düz vites.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa aygün

    öncelikle bu konuda sorun yaşayan arkadaşlar adına çok üzüldüm ama ne fayda eder tabiki.öncelikle şunu söylemek istiyorum 10 gündür 2007 mmt corolla kullanıyorum bazı testlerde yaptım dik rampaların ortasında durup kaldırdım ama herhangi bir sorun olmadı trafiktede kullandım ondada bir sorun yok.ama bir sitede arkadaşın birisi kamerasıyla çekim yapmış yokuş yukarı en az 5 kere durup el freniyle kalkıyor en sonunda balata sinyali yanıyor ama bakın bu şekilde bazen manuel viteslerde bile balata kokusu geliyor araçlar için bu tip durumlar zordur.yanlız ben yukarda bahsettiğim konu gibi rampa yukarı devamlı dur kak yapmadım. ama çok dik rampaların ortasında durup manuele sıfırdan kaldırdım ama el freni kullanmadım bilek çabukluğu hemen gaza basıyorum geri kesinlikle kaçmıyor.bir denemediğim rampa yukarı dur kalk tabi onuda şuan yapamyorum çünkü balatanın elimde kalmasından korkuyorum bakalım görecez bu şanzımanın sorunlarını çünkü şanzıman masrafı az birşey değil ama bir gün yokuş yukarı dur kalk yapmayı düşünüyorum eğer bundada bir sorun çıkmaz ise bu araca diyecek yok.ayrıca mağdur olan arkadaşlar kesinlikle vazgeçmesinler çünkü hatalı kullanımda bile balatalar koku verir ama hemen aşınmaz 300,000 km de bile rahat kullananlar var tabi düz vites.

    Selam mustafa aygün,
    Öncelikle hayırlı olsun. Sonrasına gelince geçmiş olsun. Düz vites araçlarda baskı balata kullanıcı hatasından yanar akar kokar. Ama mmt de kullanıcı debriyajı kontrol edemez. kontrol araçtadır. fren, elfreni m modu kombinasyonu ile bile kullansan araç 15-20 dakika sonra mızmızlanmaya başlar. Bahsettiğin yokuş nasıldi bilemicem ama sağlam bir yokuşta bile düzgün kaldırılırsa hiç bir düz vitesin koktuğunu yolda bıraktığını görmedim? Gördüm diyende başka bir kötü kullanıcıyı görmüştür muhtemelen. mmt lerde en büyük sorun yoğun bir trafikte, sradan bir meyilde, ister m modu ister e modu istersen es modunda, ister elfreni, ister ayak freni, ister arkadan destekleyen 10 kişi olsun, araç sorun çıkarmaya başlıyor. ikinci vitese geçmiyor. kokular içeri dışarı sarıyor.
    Senin gibi 2010 model corollla alıp sen sallıyorsun bişi yok arabada diyen bir arkadaş geçen yana yakıla beni aradı. aynen dediğim şart ve koşula maruz kalmış, yardım et diye.
    neyse, yokuş yukarı yoğun trafikte kalmadığın sürece araç seni yolda bırakmaz. ama her halükarda 80 bin bilemedin 100 binde baskı balata değiştirmeyi göze almalısın. yoksa otobanda giderken birden şanzıman kilitlenebilir ve Alla korusun kazaya sebep olabilir. Bu arada garantis iyoksa her 10 binde birde 60 TL civarı mmt ayarına vermelisin.
    sağlıcakla kal..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killer Loop -- 12 Ekim 2010; 9:21:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa aygün

    öncelikle bu konuda sorun yaşayan arkadaşlar adına çok üzüldüm ama ne fayda eder tabiki.öncelikle şunu söylemek istiyorum 10 gündür 2007 mmt corolla kullanıyorum bazı testlerde yaptım dik rampaların ortasında durup kaldırdım ama herhangi bir sorun olmadı trafiktede kullandım ondada bir sorun yok.ama bir sitede arkadaşın birisi kamerasıyla çekim yapmış yokuş yukarı en az 5 kere durup el freniyle kalkıyor en sonunda balata sinyali yanıyor ama bakın bu şekilde bazen manuel viteslerde bile balata kokusu geliyor araçlar için bu tip durumlar zordur.yanlız ben yukarda bahsettiğim konu gibi rampa yukarı devamlı dur kak yapmadım. ama çok dik rampaların ortasında durup manuele sıfırdan kaldırdım ama el freni kullanmadım bilek çabukluğu hemen gaza basıyorum geri kesinlikle kaçmıyor.bir denemediğim rampa yukarı dur kalk tabi onuda şuan yapamyorum çünkü balatanın elimde kalmasından korkuyorum bakalım görecez bu şanzımanın sorunlarını çünkü şanzıman masrafı az birşey değil ama bir gün yokuş yukarı dur kalk yapmayı düşünüyorum eğer bundada bir sorun çıkmaz ise bu araca diyecek yok.ayrıca mağdur olan arkadaşlar kesinlikle vazgeçmesinler çünkü hatalı kullanımda bile balatalar koku verir ama hemen aşınmaz 300,000 km de bile rahat kullananlar var tabi düz vites.

    Selam mustafa aygün,
    Öncelikle hayırlı olsun. Sonrasına gelince geçmiş olsun. Düz vites araçlarda baskı balata kullanıcı hatasından yanar akar kokar. Ama mmt de kullanıcı debriyajı kontrol edemez. kontrol araçtadır. fren, elfreni m modu kombinasyonu ile bile kullansan araç 15-20 dakika sonra mızmızlanmaya başlar. Bahsettiğin yokuş nasıldi bilemicem ama sağlam bir yokuşta bile düzgün kaldırılırsa hiç bir düz vitesin koktuğunu yolda bıraktığını görmedim? Gördüm diyende başka bir kötü kullanıcıyı görmüştür muhtemelen. mmt lerde en büyük sorun yoğun bir trafikte, sradan bir meyilde, ister m modu ister e modu istersen es modunda, ister elfreni, ister ayak freni, ister arkadan destekleyen 10 kişi olsun, araç sorun çıkarmaya başlıyor. ikinci vitese geçmiyor. kokular içeri dışarı sarıyor.
    Senin gibi 2010 model corollla alıp sen sallıyorsun bişi yok arabada diyen bir arkadaş geçen yana yakıla beni aradı. aynen dediğim şart ve koşula maruz kalmış, yardım et diye.
    neyse, yokuş yukarı yoğun trafikte kalmadığın sürece araç seni yolda bırakmaz. ama her halükarda 80 bin bilemedin 100 binde baskı balata değiştirmeyi göze almalısın. yoksa otobanda giderken birden şanzıman kilitlenebilir ve Alla korusun kazaya sebep olabilir. Bu arada garantis iyoksa her 10 binde birde 60 TL civarı mmt ayarına vermelisin.
    sağlıcakla kal..

    sevgili arkadaşım yazının başlarında bana biraz sitem etmiş gibisin sanki ben bu arabayı savunuyormuşum gibi anladım yazımda ben zaten "kendimce yaptığım" dedim testlerde herhangi bir sorun görmedim ayrıca çıktığım yokuşta hatırı sayılır bir yokuş oldukça dik.ben sadece şuanda arabayı gözlemliyorum hatta dur kalk yapmadığımı okursan görürüsün çok dik yokuşlarda düz viteslerde bile devamlı dur kalk yaparsan bunların kavramaları gerçekten ısınır ve hatta bazıları koku yapar bu bağlamda yukarıdada bahsettiğim gibi kısa bir zaman sonra bu dur kal olayınıda yapacam eğer bahsettiğimiz gibi ısınma olur balata elimde kalırsa seni arayıp yardım istemem ama burada dobra dobra yazarım herşeyi kardeş merak etme zaten benim arabam beni yokuş yukarı dur kalklarda taşıyamıyorsa ben bu arabayla hep düz yolda gidip yokuş görünce kaçacaksam ozaman işler çok değişir ben geceleri uyuyamam böyle bir arabam olduğu için sevgili kardeşim iyi bak kendine.




  • selam mustafa aygün,
    çok üzgümü ki senin aracınında benimkinden farkı olmadığını düşünüyorum. o kadar dik yokuş olmasına gerek yok. hafif meyil olsun yeter. ben düz vites caddy ler hariç pekçok aracın ne kadar dik olursa olsun kalkışlarda koku vs.. çıkardığını ne gördüm ne duydum. mmt li arabaları ben çok iyi tanıyorum artık.. mmt demek ne demek biliyorum. eğer araştırıp aldıysan senin terchindir, üzülürüm bile bile amin dediğin için. bilmeden aldıysan da yapacak birşey yok. neyse fazlada moralini bozmayim. benimkinde de sorun yok zaten. serviste aynı şeyi söylüyor toyota dan gelen mühendiste.. aracın tasarımından kaynaklanıyor... onlarda böyle diyorlar. yokuşlar standart değimişl istanbulda, onların lafı benim değil :)
    saygılar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    selam mustafa aygün,
    çok üzgümü ki senin aracınında benimkinden farkı olmadığını düşünüyorum. o kadar dik yokuş olmasına gerek yok. hafif meyil olsun yeter. ben düz vites caddy ler hariç pekçok aracın ne kadar dik olursa olsun kalkışlarda koku vs.. çıkardığını ne gördüm ne duydum. mmt li arabaları ben çok iyi tanıyorum artık.. mmt demek ne demek biliyorum. eğer araştırıp aldıysan senin terchindir, üzülürüm bile bile amin dediğin için. bilmeden aldıysan da yapacak birşey yok. neyse fazlada moralini bozmayim. benimkinde de sorun yok zaten. serviste aynı şeyi söylüyor toyota dan gelen mühendiste.. aracın tasarımından kaynaklanıyor... onlarda böyle diyorlar. yokuşlar standart değimişl istanbulda, onların lafı benim değil :)
    saygılar..
    güzel arkadaşım seninle bu konuda biraz daha sohbet etmek isterim tabiki sen arabayı anladığım kadarıyla ben den çok öce almışsın ve benden tecrübelisindir.ben biraz pimpirikli bir adamımdır daha şimdi arabadan indim inan yanımada arabadan anlayan 3 kişiyide aldım ve dur kak yaptım yokuşa yukarı vede bunu es te yaptım çocuklarda söylediler abi yok birşey diye.şunu tekrar yenilemek istiyorum ben arabayı alalı 15 gün bile olmadı ama 2 kere balıkesirden tekirtadağa gidip geldim nediyeceğimi bilmiyorum gerçekten birtaraftan bu kadar şikayetler birtaraftan kullandığım araç şaşırdım yani ayrıca senin arabada 2007 mmt değilmi ve kaçyıldır sende 2 yıl felan yazmışsın heralde .birde benimki japon üretimli bunlarda fark edermi




  • ayrıca killer loop hocam şunuda söyliyim diyorum ya ben hala bu arabayı savunmuyorum bu kadar eleştri olduğu için endişelerim devam ediyor ama 6 veya 7ay sonra eğer herhangi bir sorun olmaz ise bu arabaların bazılarında bu olumsuz sorunlar olduğu düşüncesine kapılırım.arabayı almadan bu mmt ile ilgili bu eleştrileri tabiki okudum ama bu f1vitese karşı hevesime yenik düştüm vede en yakın arkadaşımdada olduğu için onuda fikrini alarak gidip aldım ve arkadaş haftada bir izmire gidip geliyor birde bunlara yeni güncel program atılarak düzeltilemezmi bu adı geçen sorunlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa aygün

    ayrıca killer loop hocam şunuda söyliyim diyorum ya ben hala bu arabayı savunmuyorum bu kadar eleştri olduğu için endişelerim devam ediyor ama 6 veya 7ay sonra eğer herhangi bir sorun olmaz ise bu arabaların bazılarında bu olumsuz sorunlar olduğu düşüncesine kapılırım.arabayı almadan bu mmt ile ilgili bu eleştrileri tabiki okudum ama bu f1vitese karşı hevesime yenik düştüm vede en yakın arkadaşımdada olduğu için onuda fikrini alarak gidip aldım ve arkadaş haftada bir izmire gidip geliyor birde bunlara yeni güncel program atılarak düzeltilemezmi bu adı geçen sorunlar.

    Selam mustafa aygün,
    çok üzgünüm. pimpirikli olduğun için seni huzursuz eden adam olmak istemezdim. bende biraz hassasım ama pimpirikli demeyi sevmiyorum kendime. ben haksızlık ve adaletsizliklerle karşılaştığımda tepem atıyor. bu araçtaki sorun gizli ayıp zaten. senin söylediklerinden mmt ile ilgili yazıları tam okumadığını düşünüyorum üzgünüm ki. arabada birşey yok diyen arkadaşların kimler? yetkinlikleri nedir? itü mak. müh. otomotiv ana bilim dalı öğretim üyesi olabilirler mi? bak yukarda yazmışım galiba ben profesörlerimizin raporlarını. 3 rapor var elimde. 1 tanesi 2007 corrolla hb, bi tanesi 2008 auris. benimkide 2008 model mmt. 2.5 sene oldu. araç uzun yolda sorunsuz zaten. sadece yokuş yukarı yoğun trafiklerde oda sağlam trafikte kendini gösteriyor. öyle bir ki dur kalkla bişi fark etmek mümkün değil. 2 sene önce şikayetlerim çıkmaya başladığında bir forumda bir arkadaş yokuş yukarı 10-15 dakika sürekli dur kalk yaptım şunlar bunlar oldu demiş. onu okuduktan sonra testi yaptım, aynı tepkiler. acaip bozuldum. hemen toyota bayilerinden birinden test aracı kullandım. müşteri temsilcisi yanımdayken, aynı testi yaptım yine aynı sorun. bu normalde vs.. gibi geçiştirmeye çalıştı adam. bir arkadaş şirketinde kullanıyordu, önce sorun yok dedi, sonra aynı semptomlar. sanra başka bir arkadaş, başkası, başkası, başkası..
    sayıyı unuttum bile.. ama kimse yasalara baş vurmak istermiyor. zor geliyor haklı olarak. gerçekten sancılı bir süreç. ikinci el fiyatı düşmesin die bilip susan var. gerçekten soruna denk gelmeyen var senin gibi. bu sorun olmadığı manasına gelmez. senin arabayı alim ben, toyota nın istediği gibi kullanim, 15 dakika diyorum. Zira bu stres testini istediğin düz vites arabada da yapim. olmaz öle bi problem. şimidiye kadar hiç bir mmt beni mahçup etmedi sorunlarını göstermek konusunda. zaten böyle sadece stres testi akabinde sorun çıksa sorun yok. ama yolda seyir esnasında da çıkıyor işte. bu üretim hatası bile değil. komple tasarım hatası. yazılım ile düzeltebilirlermi bilemicem? umarım düzelir. ama 5 senedir mmt var kılını kıpırdatmış değil toyota. sorun hep var hep var.. neyse sen sıkma canını dicem artık. boşver alınmış alınmıştır.
    hayırlı olsun..




  • herkese merhaba
    Bende yeni bir toyota aldım 1.4 4-D comfort.Şimdi aynı sorun bende de var 3-4 dakka manueldede gitsen yoğun trafikte ikaz yanıyor,ne yapmamız gerekiyor bu durumda ,yada aracı nasıl kullanmamız gerekir.çok garipsedim çünkü ilk kez toyota kullanıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa aygün

    ayrıca killer loop hocam şunuda söyliyim diyorum ya ben hala bu arabayı savunmuyorum bu kadar eleştri olduğu için endişelerim devam ediyor ama 6 veya 7ay sonra eğer herhangi bir sorun olmaz ise bu arabaların bazılarında bu olumsuz sorunlar olduğu düşüncesine kapılırım.arabayı almadan bu mmt ile ilgili bu eleştrileri tabiki okudum ama bu f1vitese karşı hevesime yenik düştüm vede en yakın arkadaşımdada olduğu için onuda fikrini alarak gidip aldım ve arkadaş haftada bir izmire gidip geliyor birde bunlara yeni güncel program atılarak düzeltilemezmi bu adı geçen sorunlar.

    Selam mustafa aygün,
    çok üzgünüm. pimpirikli olduğun için seni huzursuz eden adam olmak istemezdim. bende biraz hassasım ama pimpirikli demeyi sevmiyorum kendime. ben haksızlık ve adaletsizliklerle karşılaştığımda tepem atıyor. bu araçtaki sorun gizli ayıp zaten. senin söylediklerinden mmt ile ilgili yazıları tam okumadığını düşünüyorum üzgünüm ki. arabada birşey yok diyen arkadaşların kimler? yetkinlikleri nedir? itü mak. müh. otomotiv ana bilim dalı öğretim üyesi olabilirler mi? bak yukarda yazmışım galiba ben profesörlerimizin raporlarını. 3 rapor var elimde. 1 tanesi 2007 corrolla hb, bi tanesi 2008 auris. benimkide 2008 model mmt. 2.5 sene oldu. araç uzun yolda sorunsuz zaten. sadece yokuş yukarı yoğun trafiklerde oda sağlam trafikte kendini gösteriyor. öyle bir ki dur kalkla bişi fark etmek mümkün değil. 2 sene önce şikayetlerim çıkmaya başladığında bir forumda bir arkadaş yokuş yukarı 10-15 dakika sürekli dur kalk yaptım şunlar bunlar oldu demiş. onu okuduktan sonra testi yaptım, aynı tepkiler. acaip bozuldum. hemen toyota bayilerinden birinden test aracı kullandım. müşteri temsilcisi yanımdayken, aynı testi yaptım yine aynı sorun. bu normalde vs.. gibi geçiştirmeye çalıştı adam. bir arkadaş şirketinde kullanıyordu, önce sorun yok dedi, sonra aynı semptomlar. sanra başka bir arkadaş, başkası, başkası, başkası..
    sayıyı unuttum bile.. ama kimse yasalara baş vurmak istermiyor. zor geliyor haklı olarak. gerçekten sancılı bir süreç. ikinci el fiyatı düşmesin die bilip susan var. gerçekten soruna denk gelmeyen var senin gibi. bu sorun olmadığı manasına gelmez. senin arabayı alim ben, toyota nın istediği gibi kullanim, 15 dakika diyorum. Zira bu stres testini istediğin düz vites arabada da yapim. olmaz öle bi problem. şimidiye kadar hiç bir mmt beni mahçup etmedi sorunlarını göstermek konusunda. zaten böyle sadece stres testi akabinde sorun çıksa sorun yok. ama yolda seyir esnasında da çıkıyor işte. bu üretim hatası bile değil. komple tasarım hatası. yazılım ile düzeltebilirlermi bilemicem? umarım düzelir. ama 5 senedir mmt var kılını kıpırdatmış değil toyota. sorun hep var hep var.. neyse sen sıkma canını dicem artık. boşver alınmış alınmıştır.
    hayırlı olsun..

    kardeş tamam sana inanıyorum tabiki ama aynısı başımıza gelene kadar bunu anlarız ama iştirak edemeyiz benim anlamadığım sen ikibuçuk yıldır neden bu acıyla yaşıyorsun neden satmıyorsun aracını benim böyle birşey başıma gelirse vereceğim adam söylerim durumu 3 bin lirada altına veririm dönmem tarafına birdaha mmt nin satacağım adamada söylerim tabiki istanbulda felan fazla randuman alamasın derim vede satarım bu aracı.ama şuan zaten bana herhangi bir kalleşlik yapmadı tam aksine istediğim herşeyi veriyor.ayrıca yanımda oturan adamlar tabiki prof.değil ama dün denediğimde küçükte olsa bir hata görselerdi bugün beni iş yerinde reklam yaparlardı sonuçta adamlarda 10-15 yıllık şoför hem ben onları birazda kilolular ağırlık yapsın diye aldım arabaya arabada e konumunda gaza nazik basarsan küçük devirde değişiyor vitesi ama gazı biraz köklersen yüksek devirde değişiyor yani araç anlıyor bunu hızlı vede sert kalkış yapacağını (es konumdan bahsetmiyorum) yani hayırlısı bakalım canım kardeşim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 34kazım

    herkese merhaba
    Bende yeni bir toyota aldım 1.4 4-D comfort.Şimdi aynı sorun bende de var 3-4 dakka manueldede gitsen yoğun trafikte ikaz yanıyor,ne yapmamız gerekiyor bu durumda ,yada aracı nasıl kullanmamız gerekir.çok garipsedim çünkü ilk kez toyota kullanıyorum.

    allah allah bu şikayetlerin hepsi dizeldemi oluyor yoksa benmi denk gelmedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 34kazım

    herkese merhaba
    Bende yeni bir toyota aldım 1.4 4-D comfort.Şimdi aynı sorun bende de var 3-4 dakka manueldede gitsen yoğun trafikte ikaz yanıyor,ne yapmamız gerekiyor bu durumda ,yada aracı nasıl kullanmamız gerekir.çok garipsedim çünkü ilk kez toyota kullanıyorum.

    Aracını servise götür bakalım ne diyecekler... belki kalibrasyon ayarları nı biraz oynayıp çok sıkışmadığı sürece o sevimsiz düdük sesini duymanı engelleyebilirler..

    Mmt dünyasına hoş geldin bu arada...
  • evet mmt dünyasına hoşgeldin.

    benim tanıdığım toyota mmt kullanıcıları her ay cümbür cemaat kalibrasyona gidiyoruz, öyleki servislerde izdihamdan adım atılmıyor, her daim kuyruk. olmaz böyle şey arkadaş.
    herkesin işi gücü kalibrasyon. hani satıpta kurtulmuyoruz, o kadar seviyoruz derdimizi. zaten bizim ekip olarak evlerimiz hep yokuşta, evede gidemedik mmt aldığımızdan beri yıllardır. işten servise, servisten işe, hayatımız bu şekil. iyi yanı şu; dost, ahbap arkadaş görmediklerimizlede hep serviste karşılaşıyoruz, kalibrasyon sırası beklerken tavla falan atıyoruz, denk gelirse internete bile giriyoruz servisten. teşekkürler mmt



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnnysn -- 13 Ekim 2010; 18:08:51 >
  • peki sevmediğimiz birisine allah sana bir mmt versin diyebilirmiyiz.
  • Veya aylık kalibrasyon günleride düzenlenebilir.
  • mmt,nin açılımı= memati(yani dik başlı ister gider ister gitmez çok zorlarsan sinirleniyo sana kızıyo bir onbeşdakka sana kitleniyomuş)
  • siz geçin dalganızı :) hehhee

    aracı 3-4 bin aşağı neden satmadın soruna yanıt vermesem olmaz mı? Hadi verim bari. çünkü ben kolay para kazanmıyorum ve 3-4 bin tl yi toyota için çöpe atacak değilim.
    neden kullanıyorsun sorunun cevabıda çok basit. problemi söyleyince kimse almıyor arabayı :) elimde patladı yani..
    şu anda da satamam zira yasal süreç başlattım. sonucu akabinde karar vericem. mahkeme sorun yok derse satarım. abi bak sorun yokmuş aha mahkeme kararı derim alan adama, 3-4 de aşşa satmam o zaman. yok sorun varsa o zaman üretici düşünsün banane..
    ama şu mmt günleri iyi olur valla.. kardeşlik yapar. hatta mmt kardeşliği diyelim buna :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 34kazım

    herkese merhaba
    Bende yeni bir toyota aldım 1.4 4-D comfort.Şimdi aynı sorun bende de var 3-4 dakka manueldede gitsen yoğun trafikte ikaz yanıyor,ne yapmamız gerekiyor bu durumda ,yada aracı nasıl kullanmamız gerekir.çok garipsedim çünkü ilk kez toyota kullanıyorum.

    yoğun trafik ve yokuş yukarı sürekli boşa alarak kullanacaksın. özellikle yoğun trafikte boşta bekle. araç durmadan önce boşa al. vitesteyken frene basıp durdurma. zira şanzıman biraz enayi yavaşladığını anlamıyor. gaza basınca vites değiştirdiğini anlıyor ama frene basınca boşa alması gerektiğini anlamıyor :)
    sonrasında garantisi varsa hemen ihtarname çek, ardından aracı sana satana tüketici mahkemesinde dava aç ve araçtan kurtul :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    quote:

    Orijinalden alıntı: 34kazım

    herkese merhaba
    Bende yeni bir toyota aldım 1.4 4-D comfort.Şimdi aynı sorun bende de var 3-4 dakka manueldede gitsen yoğun trafikte ikaz yanıyor,ne yapmamız gerekiyor bu durumda ,yada aracı nasıl kullanmamız gerekir.çok garipsedim çünkü ilk kez toyota kullanıyorum.

    yoğun trafik ve yokuş yukarı sürekli boşa alarak kullanacaksın. özellikle yoğun trafikte boşta bekle. araç durmadan önce boşa al. vitesteyken frene basıp durdurma. zira şanzıman biraz enayi yavaşladığını anlamıyor. gaza basınca vites değiştirdiğini anlıyor ama frene basınca boşa alması gerektiğini anlamıyor :)
    sonrasında garantisi varsa hemen ihtarname çek, ardından aracı sana satana tüketici mahkemesinde dava aç ve araçtan kurtul :)


    hocam bu olay hep dizellerde var sanırım benzinlilerde ses yok şuanda çünkü herhangi bir şikayetleri yok.ayrıca bu kalibrasyon ücreti nekadar tahminen biliyormusun ve senin arabın km s kaçta yukardaki espirilere gelince ortam şenlensin dedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    quote:

    Orijinalden alıntı: 34kazım

    herkese merhaba
    Bende yeni bir toyota aldım 1.4 4-D comfort.Şimdi aynı sorun bende de var 3-4 dakka manueldede gitsen yoğun trafikte ikaz yanıyor,ne yapmamız gerekiyor bu durumda ,yada aracı nasıl kullanmamız gerekir.çok garipsedim çünkü ilk kez toyota kullanıyorum.

    yoğun trafik ve yokuş yukarı sürekli boşa alarak kullanacaksın. özellikle yoğun trafikte boşta bekle. araç durmadan önce boşa al. vitesteyken frene basıp durdurma. zira şanzıman biraz enayi yavaşladığını anlamıyor. gaza basınca vites değiştirdiğini anlıyor ama frene basınca boşa alması gerektiğini anlamıyor :)
    sonrasında garantisi varsa hemen ihtarname çek, ardından aracı sana satana tüketici mahkemesinde dava aç ve araçtan kurtul :)



    Aracınız E veya M'de de olsa frene bastığınızda sistemin algılamadığı ile ilgili yanlış bilgi vermişsiniz. Frene tam bastığınızda dikkat ederseniz 3sn içinde araç kendini boşa alıyor ve frenden ayağınızı çeker çekmez kendini ileri atar. Lütfen yanlış bilgi vermeyelim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ak_ronai


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    quote:

    Orijinalden alıntı: 34kazım

    herkese merhaba
    Bende yeni bir toyota aldım 1.4 4-D comfort.Şimdi aynı sorun bende de var 3-4 dakka manueldede gitsen yoğun trafikte ikaz yanıyor,ne yapmamız gerekiyor bu durumda ,yada aracı nasıl kullanmamız gerekir.çok garipsedim çünkü ilk kez toyota kullanıyorum.

    yoğun trafik ve yokuş yukarı sürekli boşa alarak kullanacaksın. özellikle yoğun trafikte boşta bekle. araç durmadan önce boşa al. vitesteyken frene basıp durdurma. zira şanzıman biraz enayi yavaşladığını anlamıyor. gaza basınca vites değiştirdiğini anlıyor ama frene basınca boşa alması gerektiğini anlamıyor :)
    sonrasında garantisi varsa hemen ihtarname çek, ardından aracı sana satana tüketici mahkemesinde dava aç ve araçtan kurtul :)



    Aracınız E veya M'de de olsa frene bastığınızda sistemin algılamadığı ile ilgili yanlış bilgi vermişsiniz. Frene tam bastığınızda dikkat ederseniz 3sn içinde araç kendini boşa alıyor ve frenden ayağınızı çeker çekmez kendini ileri atar. Lütfen yanlış bilgi vermeyelim

    selam ak_ronai,
    dostum yapma lütfen. yanlış bilgi olmaz bende. bence sen anlamadın dediğimi yada mmt sahibi değilsin veya yoğun trafikte hiç kullanmadın aracı.
    kendin demişin, frene tam bastığında 3 sn içinde aracı boşa alıyor. yoğun trafikte frene tamb astığında ne olur sence? ben söyleyim, araç kapaklanır zımba gibi durur. frenleri süper itirazı olan yok bence. peki arkadaki napar? şaşkın ördek yavrusu gibi gelir sana arkadan vurur. peki senin aracındakiler napar? secdeye varır. öyleyse neymiş, yoğun trafikte durmak için mecburen frene yavaş basar insan. işte bu yavaş basma anı tam basma anına dönene kadar araç yarım debriyaj yapmaya başlar. sonra nolur? olanları zaten anlatıp duruyorum her daim.
    yani ortada yanlış bişi yok. saygılar..




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.