Şimdi Ara

toyota mmt sanzıman sorunu (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
208
Cevap
5
Favori
120.553
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • geçen hafta gecenin bir yarısında, köy gibi bir yerde, 10 derecelik bir yokuşun başında aracı kaldırdım, kalktı saolsun beni kırmadı, ama yokuşun ortasına gelince tıkanmadı mı. şok oldum. yüklen yüklen kalkmadı katiyen ve durdu. aracın içindeki akrabalara mahçup olmadım mı. inelim mi diyen oldu. Yok dedim o kadarda değil. geri kaydırdım hızlandım tık yok. Sonra sıfırdan kaldırdım kalktı ıkına ıkına. daha sonra düz yolda baskı balata testi yaptım sorun yok. zaten 40 bin bakımda servis nasıl anladı bilmem ama baskı balatanın daha yarısı erimiş sorun yok demişti. Şu yokuş yollar olmasa bir de iç ve dış plastikleri konuşmasa kendi kendine, bu araca laf yok gerçekten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    geçen hafta gecenin bir yarısında, köy gibi bir yerde, 10 derecelik bir yokuşun başında aracı kaldırdım, kalktı saolsun beni kırmadı, ama yokuşun ortasına gelince tıkanmadı mı. şok oldum. yüklen yüklen kalkmadı katiyen ve durdu. aracın içindeki akrabalara mahçup olmadım mı. inelim mi diyen oldu. Yok dedim o kadarda değil. geri kaydırdım hızlandım tık yok. Sonra sıfırdan kaldırdım kalktı ıkına ıkına. daha sonra düz yolda baskı balata testi yaptım sorun yok. zaten 40 bin bakımda servis nasıl anladı bilmem ama baskı balatanın daha yarısı erimiş sorun yok demişti. Şu yokuş yollar olmasa bir de iç ve dış plastikleri konuşmasa kendi kendine, bu araca laf yok gerçekten.


    Okullar olmasa maarif te ne güzel yönetilirdi di mi...




  • arabam 65 binde ve hiç yolda bırakmadı, tamirci görmedi...

    özellikle sıkışık trafikte yokuş çıkarken bir süre sonra balata kokusu geliyor...bendeki tek sorun bu...
    yani sadece basit bir konfor sorunum var :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    yeni çıkan 6 vites mmt lerde bu sorunlar yok deniyor. hiç kullanmadım doğrusu. yokuş destek sistemi, kalkış destek sistemi gibi elektornik sistemler konulmuş. bu sanırım problemin ortaya çıkmasını daha da geciktiriyordur belki bilemicem. yoğun bir stres testi yaptırmak lazım araca..


    Ben kullanmadığım bi şey ifade edemem ama 5-10 dk lik bir deneme sürüşü ile olası bir sorunun ortaya çıkması zor ihtimal gibi geliyor bana. Ki bu elektro-mekanik şanzımanlar komplikedir ve verimliliği-sorunsuzluğu sağlayan control eden yazılımdır büyük ölçüde. 1000 tane araçta ki 1 tane yandan çarklı sizi bulur, sonra hukuki yollara vururusunuz kendinizi. Şİkayet sitelerinde çok okudum bu tür olayları. Ben elektro-mekanik oto-kontrol bir şanzımanı ancak ust segment markalarda düşünebilirim ,gerisi için tork konvertoru en guvenilir donanımdır. Hatta zorlamadan kullanıldığında düz şanzımandan bile sorunsuzdur tork konvertoru. Eskinin 2 tonluk amerikan arbalarında o eski holivud filmlerindeki direksiyon yanından vites kolu sarkan arabalar hep tork konvertorluydu mesela.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    geçen hafta gecenin bir yarısında, köy gibi bir yerde, 10 derecelik bir yokuşun başında aracı kaldırdım, kalktı saolsun beni kırmadı, ama yokuşun ortasına gelince tıkanmadı mı. şok oldum. yüklen yüklen kalkmadı katiyen ve durdu. aracın içindeki akrabalara mahçup olmadım mı. inelim mi diyen oldu. Yok dedim o kadarda değil. geri kaydırdım hızlandım tık yok. Sonra sıfırdan kaldırdım kalktı ıkına ıkına. daha sonra düz yolda baskı balata testi yaptım sorun yok. zaten 40 bin bakımda servis nasıl anladı bilmem ama baskı balatanın daha yarısı erimiş sorun yok demişti. Şu yokuş yollar olmasa bir de iç ve dış plastikleri konuşmasa kendi kendine, bu araca laf yok gerçekten.


    Sorununuz büyük ama son cümlenizin ardından ben de bir soru sormak zorunda hissetim kendimi, lütfen mazur görünüz:

    quote:

    Şu yokuş yollar olmasa bir de iç ve dış plastikleri konuşmasa kendi kendine, bu araca laf yok gerçekten.


    "Peki geriye ne kaldı?"




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    geçen hafta gecenin bir yarısında, köy gibi bir yerde, 10 derecelik bir yokuşun başında aracı kaldırdım, kalktı saolsun beni kırmadı, ama yokuşun ortasına gelince tıkanmadı mı. şok oldum. yüklen yüklen kalkmadı katiyen ve durdu. aracın içindeki akrabalara mahçup olmadım mı. inelim mi diyen oldu. Yok dedim o kadarda değil. geri kaydırdım hızlandım tık yok. Sonra sıfırdan kaldırdım kalktı ıkına ıkına. daha sonra düz yolda baskı balata testi yaptım sorun yok. zaten 40 bin bakımda servis nasıl anladı bilmem ama baskı balatanın daha yarısı erimiş sorun yok demişti. Şu yokuş yollar olmasa bir de iç ve dış plastikleri konuşmasa kendi kendine, bu araca laf yok gerçekten.


    Okullar olmasa maarif te ne güzel yönetilirdi di mi...


    Evet budur

    Ben bunu yeni mmt li bir corolla almaktan kıl payı kurtulan biri olarak yazıyorum. Senelerdir toyota markasını guven ile bağdaştırdık bizim evde, 3 adet toyota aracımız vardı düne kadar. Artık yeni aracımı toyota almayı kesinlikle düşünmüyorum. Bunda büyük ölçüde toyota türkiye 'nin satış sonrası tutumu, toplam kaliteden, kaizenden ne anladığı etkendir maalesef.




  • yokuşta hareket etmedi, çakıldı kaldı gibi yorumları anlamış değilim. ayno arabayı kullanmıyormuyuz...sanki başka arabadan bahsediliyor.ve buraya öylesine yazılıyor...okurken bu tür yorumları, böyle düşünüyorum....

    aklınıza gelebilecek en dik yokuşları çıkıyorum, hiç sorun olmuyor. m moduna alıp 1. viteste çıkamayacağı dik yokuş yok. her sene yazın tatilde trabzona gidiyorum ve yaylaya çıkıyorum bu arabayla ben. rakım 2700 m. hiç yolda bırakmadı şu ana kadar. 70.000 km deyim.

    toyotanın sorunsuzluk imajını, ben birebir yaşıyorum...bakımlar hariç hiç servise yada tamirciye gitmedim...1 sene sonra arabamı yenileyeceğim. yine corolla dizel mmt alacağım...benim tek eleştirim var. o da full donanıma cruse control koymamaları...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bayram1599

    yokuşta hareket etmedi, çakıldı kaldı gibi yorumları anlamış değilim. ayno arabayı kullanmıyormuyuz...sanki başka arabadan bahsediliyor.ve buraya öylesine yazılıyor...okurken bu tür yorumları, böyle düşünüyorum....

    aklınıza gelebilecek en dik yokuşları çıkıyorum, hiç sorun olmuyor. m moduna alıp 1. viteste çıkamayacağı dik yokuş yok. her sene yazın tatilde trabzona gidiyorum ve yaylaya çıkıyorum bu arabayla ben. rakım 2700 m. hiç yolda bırakmadı şu ana kadar. 70.000 km deyim.

    toyotanın sorunsuzluk imajını, ben birebir yaşıyorum...bakımlar hariç hiç servise yada tamirciye gitmedim...1 sene sonra arabamı yenileyeceğim. yine corolla dizel mmt alacağım...benim tek eleştirim var. o da full donanıma cruse control koymamaları...


    Tüketici mahkemelerinin Toyota MMT şanzıman için verdiği bilirkişi kararları aşağıdaki linkte bulunuyor.
    http://ttkd.org.tr/toyota_auris_sikayeti_nihat_sami_kartum.html

    Ayrıca MMT şanzıman problemi nedeniyle maddi manevi kayba uğrayan tüketicilerin kurdukları bir site bile var. Bu sitede sorunlar ile ilgili bilirkişi raporları hatta Videolar bile mevcut.

    http://multimodezedeyiz.hakkimiziariyoruz.biz/ (burada videolar mevcut)
    http://multimodezedeyiz.hakkimiziariyoruz.biz/forum/default.asp

    Zaten MMT şanzımanın problemli olduğunu bi nebze toyota bile kabul ediyor ki , yeni gelen toyotalar da 4 ileri tork konvektörlü otomatik şanzımanı da eklediler...


    Saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BIXI MAN -- 13 Eylül 2010; 15:00:20 >




  • sizin yazdıklarınızda yukarıda yazılanlar tamamen zıt. Nasıl olur anlamadım. Bende toyota almak istiyorum ama mmt yüzünden soru işaretlerim var..

    quote:

    Orijinalden alıntı: bayram1599

    yokuşta hareket etmedi, çakıldı kaldı gibi yorumları anlamış değilim. ayno arabayı kullanmıyormuyuz...sanki başka arabadan bahsediliyor.ve buraya öylesine yazılıyor...okurken bu tür yorumları, böyle düşünüyorum....

    aklınıza gelebilecek en dik yokuşları çıkıyorum, hiç sorun olmuyor. m moduna alıp 1. viteste çıkamayacağı dik yokuş yok. her sene yazın tatilde trabzona gidiyorum ve yaylaya çıkıyorum bu arabayla ben. rakım 2700 m. hiç yolda bırakmadı şu ana kadar. 70.000 km deyim.

    toyotanın sorunsuzluk imajını, ben birebir yaşıyorum...bakımlar hariç hiç servise yada tamirciye gitmedim...1 sene sonra arabamı yenileyeceğim. yine corolla dizel mmt alacağım...benim tek eleştirim var. o da full donanıma cruse control koymamaları...




  • bende de 2000 otomatik sıralı olmayan tip tuplu 97.000 km de corolla var bende cok memnunum arabamdan ama yaşı arttı cok kararsız kaldım fordcu arkadaslar wolswogenciler hondacılar ve benım gibi toyotacılar her kafadan bi ses cıkıor daha yeni bi toyota düşünürken mm sorunu olabilmesi sebebiyle 2005-2006 sol düşük kmli otomatik araba almaya karar verdim acaba bnm 2000 model corollamdakı vites 2005 modelde de aynı mıdır daha fazlasını istemiyom ben hiç sorun yaşamadım aynı olsun yeter 2004 model solu olan bi tanıdığımda aracını cok seviyor otomatik vites sorunu olmayacaksa ben toyotadan vazgeçmeyeceğim. gercekten masrafsız bi arac fotolarına baktım aynı gözüküyor iki aracında vitesi bilen varsa bi zahmet sölesin bi dahada kafam karısmasın tskkrlr
  • ben aracımla her gün iş çıkışı beşiktaştan köprü trafiğine giriyorum. yıldız yokuşunu bilirsiniz. çok sıkışık olur trafik.yokuşun sonuna doğru, şanzımanın ısındığına dair uyarı sesi olur benim arabamda da. bazende balata kokusu. eğer bu yokukuşta dikkatli ve hassas kulanmazsam, bende bahsedilen sorunlar gibi şanzımanın kilitlenmesi, aşırı ısınması gibi sorunlarla karşılaşabilirim. onun için bu yokuşta trafik sıkışık olunca çok dikkatli hassas kullanıyorum. ne yapıyorum: durunca hemen arabayı boşa atıyorum, el frenini çekiyorum, hareket anında vitese alıp el freni ile kalkıyorum, durunca tekrar boşa.... bu şekilde. yani düz vites araç gibi. kabul ediyorum.otomatik vites konforunu bu yokuşta trafik sıkışık olunca yaşayamıyorum, ama sadece bu kadar. bunun haricinde mmt şanzımanın bütün avantajlarından faydalanıyorum. konforlu bir kullanım ve en önemlisi yakıt tasarrufu. bu aracıma kadar, sürekli klasik otomatik araç kullandım ve fazla yakıt tükettiğim için boşa paralar verdim yakıta. ben böyle düşünüyorum..yani paramı düşündüğüm zaman, mmt çok faydalı diye düşünüyorum. 1 sene sonrada aynı arabadan sıfır almayı düşünüyorum.

    fiziksel engelli birisi olarak, benim için yolda kalmak çok büyük sorun olur. bunu daha önceki 2 değişik marka aracımla yaşadım. değişik sebeplerle. hararet ve soğutma istemindeki sorunlar, en çok beni yolda bırakan sebeplerdi. ancak şu anki aracım corolla mmt ile hiçbir nedenle sorun yaşamadım. bunlar benim yaşadığım tecrübelerim.

    bunlar benim yaşadığım tecrübeler ve kendi düşüncelerim. ama bu arada sorun yaşayan ve konuyu mahkemeye getirecek kadar sıkıntı çeken arkadaşların, sorunlarınında bir şekilde toyota tarafından çözülmesini isterim tabiki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nicknick


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    geçen hafta gecenin bir yarısında, köy gibi bir yerde, 10 derecelik bir yokuşun başında aracı kaldırdım, kalktı saolsun beni kırmadı, ama yokuşun ortasına gelince tıkanmadı mı. şok oldum. yüklen yüklen kalkmadı katiyen ve durdu. aracın içindeki akrabalara mahçup olmadım mı. inelim mi diyen oldu. Yok dedim o kadarda değil. geri kaydırdım hızlandım tık yok. Sonra sıfırdan kaldırdım kalktı ıkına ıkına. daha sonra düz yolda baskı balata testi yaptım sorun yok. zaten 40 bin bakımda servis nasıl anladı bilmem ama baskı balatanın daha yarısı erimiş sorun yok demişti. Şu yokuş yollar olmasa bir de iç ve dış plastikleri konuşmasa kendi kendine, bu araca laf yok gerçekten.


    Sorununuz büyük ama son cümlenizin ardından ben de bir soru sormak zorunda hissetim kendimi, lütfen mazur görünüz:

    quote:

    Şu yokuş yollar olmasa bir de iç ve dış plastikleri konuşmasa kendi kendine, bu araca laf yok gerçekten.


    "Peki geriye ne kaldı?"

    tabii mazur görürüm.. forum burası, özgürlükler diyarı :)
    yol tutuş, güvenli iç mekan (kazalara karşı), fren sistemi, hafif hidrolik direksiyon, sessiz motor, az yakıt vs.. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bayram1599

    yokuşta hareket etmedi, çakıldı kaldı gibi yorumları anlamış değilim. ayno arabayı kullanmıyormuyuz...sanki başka arabadan bahsediliyor.ve buraya öylesine yazılıyor...okurken bu tür yorumları, böyle düşünüyorum....

    aklınıza gelebilecek en dik yokuşları çıkıyorum, hiç sorun olmuyor. m moduna alıp 1. viteste çıkamayacağı dik yokuş yok. her sene yazın tatilde trabzona gidiyorum ve yaylaya çıkıyorum bu arabayla ben. rakım 2700 m. hiç yolda bırakmadı şu ana kadar. 70.000 km deyim.

    toyotanın sorunsuzluk imajını, ben birebir yaşıyorum...bakımlar hariç hiç servise yada tamirciye gitmedim...1 sene sonra arabamı yenileyeceğim. yine corolla dizel mmt alacağım...benim tek eleştirim var. o da full donanıma cruse control koymamaları...

    Selam bayram1599,
    duygularımzın karşılıklı olması ne kadar güzel. ama bu karşılıklar zıt kutuplarda tabi.. zira bende sizin gibi hiç sorun yaşamıyorum diyen insanlara ağzımı açmış hayretler içerisinde bakıyorum. araç hızını aldımı yokuşta çıkamaz demiyoruz bu arada. mesele o yokuşta dur kalklarda. aslında siz tam o anı yakalamışınız, hani şu hafif konfor sorunu olduğunu söylediğiniz koku olayında. bir kere o kokuyu alıyorsanız muhtemelen kanserojen maddeye maruz kalıyorsunuz, ardından o yokuş yukarı kullanım şeklini devam ettirseniz koku dayanılmaz hale gelip araç vites değiştirmeyecektir. bu söylenenler yalan yada palavra değil. benim ne zorum varki koskoca toyota için yalan söleyim? saçmalık. ben de sorunsuzluk abidesi diye aldım, elimde patladı..
    saygılar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bayram1599

    ben aracımla her gün iş çıkışı beşiktaştan köprü trafiğine giriyorum. yıldız yokuşunu bilirsiniz. çok sıkışık olur trafik.yokuşun sonuna doğru, şanzımanın ısındığına dair uyarı sesi olur benim arabamda da. bazende balata kokusu. eğer bu yokukuşta dikkatli ve hassas kulanmazsam, bende bahsedilen sorunlar gibi şanzımanın kilitlenmesi, aşırı ısınması gibi sorunlarla karşılaşabilirim. onun için bu yokuşta trafik sıkışık olunca çok dikkatli hassas kullanıyorum. ne yapıyorum: durunca hemen arabayı boşa atıyorum, el frenini çekiyorum, hareket anında vitese alıp el freni ile kalkıyorum, durunca tekrar boşa.... bu şekilde. yani düz vites araç gibi. kabul ediyorum.otomatik vites konforunu bu yokuşta trafik sıkışık olunca yaşayamıyorum, ama sadece bu kadar. bunun haricinde mmt şanzımanın bütün avantajlarından faydalanıyorum. konforlu bir kullanım ve en önemlisi yakıt tasarrufu. bu aracıma kadar, sürekli klasik otomatik araç kullandım ve fazla yakıt tükettiğim için boşa paralar verdim yakıta. ben böyle düşünüyorum..yani paramı düşündüğüm zaman, mmt çok faydalı diye düşünüyorum. 1 sene sonrada aynı arabadan sıfır almayı düşünüyorum.

    fiziksel engelli birisi olarak, benim için yolda kalmak çok büyük sorun olur. bunu daha önceki 2 değişik marka aracımla yaşadım. değişik sebeplerle. hararet ve soğutma istemindeki sorunlar, en çok beni yolda bırakan sebeplerdi. ancak şu anki aracım corolla mmt ile hiçbir nedenle sorun yaşamadım. bunlar benim yaşadığım tecrübelerim.

    bunlar benim yaşadığım tecrübeler ve kendi düşüncelerim. ama bu arada sorun yaşayan ve konuyu mahkemeye getirecek kadar sıkıntı çeken arkadaşların, sorunlarınında bir şekilde toyota tarafından çözülmesini isterim tabiki.

    selam bayram1599,
    bu mesajında sende söylemişsin zaten? bu şekilde kullanınca benim aracımda sadece kokuyor ve uyarı ışığı veriyor. ama yolda kalmıyor. fakat düz viteslerden daha çok efor sarfetmek zorunda kalıyor insan. şimdi bunu sen ben yaparız. peki ya eşler? bayanlar? eşim isyan etmiş durumda.. düz vites alsaydık daha iyiydi diyor. şimdi bunlar bakış açısı tabi. ben de trafikte stres oluyorum. özellikle o fulya daki yoğun trafikte yokuş yukarı araç bas bas bağırırken, vitese geçmezken (bu arada kullanımada dikkat ettiğim halde) arkadan bağrıp çağıranlarla münakaşaya girince isyan ettim.. tükettim sabrımı.. bende insanım yazık bana değil mi.. toyota zarar görmesin mağdur olmasın diye kendimimi harcıyayim? onlar benim için üzülüyorlarmı acaba çok merak ediyorum? hiç sanmam..
    bunca söylem ve yazıdan sonra mmt alan arkadaşlarada hayatta başarılar dilerim..
    saygılar..




  • - Yokuşlarda araçtan koku gelmesi
    - Yokuş yukarı çıkarken aracın vitese geçmemesi
    - Bu yokuşlar devam ettiği zaman aracın gösterge tablosunda şanzıman uyarı ışığı ve uyarı buzzer ının devreye girmesi


    Bu yukarıda saydığım maddeler zaten aracın şanzımanının Ayıplı olduğunu gösterir bir durumdur. MMT muadili bir çok markanın aynı teknoloji ile üretilmiş yarı otomatik şanzıman sistemleri mevcut. Ford/Amt , Opel/Easytronic , Fiat/Dualogic , Renault/Quickshift bunlardan aklıma gelenler...

    Yakın arkadaşım Yaris MMT aldı , daha önceki aracı Opel Corsa Easytronic ti. Hemde bu aracı Derindereye vererek üstüne para verip yaris aldı takas yaptı. Yaris D4D yi aldıktan 1 sene sonra aracın şanzıman sistemi arıza çıkardı. Toyota kullanıcı hatası dedi ki , bu adam zaten 3 sene boyunca aynı türde bir şanzımanı sorunsuz kullanmış yani işi bilmeyen insan değil. Opel servislerinin tek dediği şey aracı park ettiğinizde viteste bırakmayın N pozisyonunda el freni ile aracı sabitleyin şeklinde. Öyle yokuşlarda M ye alın , durunca N ye alın gibi saçma istekleri olmamış.

    Sonuçta şimdi mahkemelikler , ilk mahkemede bilirkişi aracı "Ayıplı Mal" olarak kabul etti , Toyota temyize gitti. Önümüzdeki aylarda bir mahkemeleri daha var bakalım sonucu ne olacak. Emsal kararlara göre araç bedelinin iadesi büyük ihtimal.

    Yaklaşık bir ay kadar Grande Punto Dualogic kullandım. yokuşlarda hiçbir sorun ile karşılaşmadım. Hatta Fulya yı bilenler , Polat Tower ın yanında Carrefour Sa nın oradan yulkarı çıkan yokuşu bilirler ne kadar dik olduğunu oradan bile çıktım araç ile bir sorun yaşamadım. Araçta standart olarak HıllHolder ın olması belki yokuşta hareket etme problemini gideriyor olabilir tam bir fikrim yok o konuda ancak Mmt gibi ne bir koku ne bir uyarı ışığı ve sesi duymadım bir ay boyunca...

    Ben şahsım adına söylüyorum ki Toyota ile kişisel bir husumetim ve kavgam yok , marka fanatikliği yapıp diğer bir markayı karalamaya çalışmıyorum kimse yanlış anlamasın ancak ortada saklanamayacak bazı gerçekler var. İnsanlar mağdur olmuş bu mağduriyetleri için internet siteleri bile kurulmuşken bu araçlardaki şanzımanların sorunsuz olduğunu söylemek pek gerçekçi olmuyor.

    Her ne kadar Toyota Yeni gelen Mmt lerin 6 ileri şanzıman olduğunu problemlerin giderildiğini söylese de ben şahsım adına 45 Bin TL yi oradaki satış danışmanının sözlü telkinlerine bağlamayı çılgınlık olarak görüyorum...

    Syg.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    - Yokuşlarda araçtan koku gelmesi
    - Yokuş yukarı çıkarken aracın vitese geçmemesi
    - Bu yokuşlar devam ettiği zaman aracın gösterge tablosunda şanzıman uyarı ışığı ve uyarı buzzer ının devreye girmesi


    Bu yukarıda saydığım maddeler zaten aracın şanzımanının Ayıplı olduğunu gösterir bir durumdur. MMT muadili bir çok markanın aynı teknoloji ile üretilmiş yarı otomatik şanzıman sistemleri mevcut. Ford/Amt , Opel/Easytronic , Fiat/Dualogic , Renault/Quickshift bunlardan aklıma gelenler...

    Yakın arkadaşım Yaris MMT aldı , daha önceki aracı Opel Corsa Easytronic ti. Hemde bu aracı Derindereye vererek üstüne para verip yaris aldı takas yaptı. Yaris D4D yi aldıktan 1 sene sonra aracın şanzıman sistemi arıza çıkardı. Toyota kullanıcı hatası dedi ki , bu adam zaten 3 sene boyunca aynı türde bir şanzımanı sorunsuz kullanmış yani işi bilmeyen insan değil. Opel servislerinin tek dediği şey aracı park ettiğinizde viteste bırakmayın N pozisyonunda el freni ile aracı sabitleyin şeklinde. Öyle yokuşlarda M ye alın , durunca N ye alın gibi saçma istekleri olmamış.

    Sonuçta şimdi mahkemelikler , ilk mahkemede bilirkişi aracı "Ayıplı Mal" olarak kabul etti , Toyota temyize gitti. Önümüzdeki aylarda bir mahkemeleri daha var bakalım sonucu ne olacak. Emsal kararlara göre araç bedelinin iadesi büyük ihtimal.

    Yaklaşık bir ay kadar Grande Punto Dualogic kullandım. yokuşlarda hiçbir sorun ile karşılaşmadım. Hatta Fulya yı bilenler , Polat Tower ın yanında Carrefour Sa nın oradan yulkarı çıkan yokuşu bilirler ne kadar dik olduğunu oradan bile çıktım araç ile bir sorun yaşamadım. Araçta standart olarak HıllHolder ın olması belki yokuşta hareket etme problemini gideriyor olabilir tam bir fikrim yok o konuda ancak Mmt gibi ne bir koku ne bir uyarı ışığı ve sesi duymadım bir ay boyunca...

    Ben şahsım adına söylüyorum ki Toyota ile kişisel bir husumetim ve kavgam yok , marka fanatikliği yapıp diğer bir markayı karalamaya çalışmıyorum kimse yanlış anlamasın ancak ortada saklanamayacak bazı gerçekler var. İnsanlar mağdur olmuş bu mağduriyetleri için internet siteleri bile kurulmuşken bu araçlardaki şanzımanların sorunsuz olduğunu söylemek pek gerçekçi olmuyor.

    Her ne kadar Toyota Yeni gelen Mmt lerin 6 ileri şanzıman olduğunu problemlerin giderildiğini söylese de ben şahsım adına 45 Bin TL yi oradaki satış danışmanının sözlü telkinlerine bağlamayı çılgınlık olarak görüyorum...

    Syg.





    Aynı şekilde bende bu dediklerine katılıyorum. Şimdi BIXI MAN ben seni tanımam. sen beni tanımazsın. ama böyle aynı tarafta olunca ya ikimiz aynı kişi yada arkadaştır onlar iftira atıyorlar diye mesaj atanlar oluyor. Halbuki alakası yok. hatta dava savunmasında bile iftira atıyor, markayı karalıyor, bu adam yalancı diyorlar direk. çok ayıp..
    Bu arada mahkemelik yaris i de merak ettim. temyize gitme olayı olduğuna göre tüketici mahkemesinden dava açmamışlar demek ki? Zira tüketici mahkemesi bitince kararını temyiz edemiyorsun diye biliyorum?
    olmazsa hemen tüketici mahkemesinden dava açsınlar. ama leventteki tüketici mahkemesini tavsiye derim. ikamet yeri oraya bağlıdır umarım..
    saygılar..




  • Ben burdaki ve internetteki bir çok kişinin şikayeti üzerine son anda 2007 model mmt şanzımanlı bir toyatayı almaktan vazgeçtim.

    onun yerine gittim sıfır düz vites aldım.çok memnunum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cathedral

    Ben burdaki ve internetteki bir çok kişinin şikayeti üzerine son anda 2007 model mmt şanzımanlı bir toyatayı almaktan vazgeçtim.

    onun yerine gittim sıfır düz vites aldım.çok memnunum..

    Selam cathedral,
    en iyisini yapmışsın. doğru karar..
  • eski kasa yaris almak istiyorum . ancak mmt şanzıman ile ilgili okuduğum yorumlar yüzünden mmt den vazgeçtim. :(

    2004-2005 model 1.3 tam otomatik yarislerde benzer sorun varmı ? tam otomatik olması yakıt tüketimini artırırmı mmt ye kıyasla..
    kullanan arkadaşların yorumlarını bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aşk-ı biçare

    eski kasa yaris almak istiyorum . ancak mmt şanzıman ile ilgili okuduğum yorumlar yüzünden mmt den vazgeçtim. :(

    2004-2005 model 1.3 tam otomatik yarislerde benzer sorun varmı ? tam otomatik olması yakıt tüketimini artırırmı mmt ye kıyasla..
    kullanan arkadaşların yorumlarını bekliyorum.



    eski kasa yarislerde sadece 1.0 motorlarda mm vardı. onu tavsiye etmem. ama 1,3 otomatik iyidir. Ben 5 yıl düz vitesini kullandım. tık demedi. hatta şimdi keşke de satmasaydım diyorum. tavsiye ederim.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.