Şimdi Ara

Toyota C-HR Hybrid almaya değer mi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
0
Favori
8.468
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ben sonunda araba almaya karar verdim bu düzen böyle giderse ileride hiç alamayacağımı düşünerek.

    C-HR tasarımı çok hoşuma gitti ve bunu almaya karar verdim. Onu alana kadar şunu al vs gibi bir öneriye ihtiyacım yok bu estetik bir konu (sayılır), ilgili arkadaşlara teşekkür ederim.

    1.2 turbo motorlu aracın 116 HP ve 185 Nm tork 117bin tl den (Düz vites) bayileri aradım giriş fiyatlı paketten bulmak biraz zor ama var.
    1.2 turbo motorlu aracın 116 HP ve 185 Nm tork 143bin tl den (otomatik)
    1.8 Hybrid motorlu olan ise 122 HP 142 Nm tork 157bin tl den başlayan fiyatları var işte 2 3 bin indirim vs yapıyolar bayiler.

    Hayatım boyunca hiç otomatik vitesli araba kullanmak nasip olmadı. Su an bana versen eve getiremeyebilirim :)

    Bu araç benim aldığım ilk aracım olacak daha önce aile aracımızı kullanmıştım (Hyundai Matrix)

    araba kullanma alışkanlığım pek yok hep otobüs metro yürüyüş şeklinde yaşadım. Artık iyi kötü para kazanıyorum bir şeyler almak istiyorum. Çok yoğun araç kullanmam muhtemelen fazla kilometre yapmam.

    MTV olarak hybdrid motel 1.8 sınıfı olduğu için yıllık 2.500 tl gbi bir vergi çıkıyor (bayiler sürekli yakında bunun düzenleneceğini söylüyorlar da yav he he demekten fazlası gelmiyor içimden)

    Hybrid modeli hepsi otomatik ve yakıt tüketimi düşük ancak henüz hybrid motorlu araçları uzun vadeli olarak tercih etmeyin diyen bir sürü yazı okudum. Düz vites benzin olanını alırken kredi kullanmama pek gerek kalmayacak ufak bir meblağ kalıyor onu da borçla vs kapatablirim ancak hybrid alırsam o aradaki 40 bin bana 55 bine filan patlayacak. Birkaç yıldır para biriktiriyorum ben araba almaya her yaklaştığımda ülkemiz bir başka sürpriz çıkarıyor ve bir o kadar uzaklaşıyorum. sene başına göre yüzde 40 fiyatlarda artış var bu artışı yeni ötv zamları ve yeni sürprizler takip edeceği için yeni yıla kadar aldım aldım kafasındayım.

    Siz olsaydınız hangisini alırdınız gözünüzü karartıp alır mıydınız hybrid olanını ve 1.2 turbo beni tatmin eder mi? Şuan ciddi ciddi 1.2 motorlu giriş paketi düz vites düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackStar13 -- 21 Ekim 2018; 14:14:17 >







  • Piyasadaki bütün crossover rakipleri arasında hem giriş hem de üst donanım fiyatında en ucuz araç C-HR. Eski kaldılar artık dediğiniz sistemi de Toyota 2016'dan beri kullanıyor. Şimdi güç çıkış performansı olarak lityum-iyon bataryalar en iyisi fakat şarj döngüsü konusunda durum o şekilde olmuyor.

    Toyota bataryayı 2016 yılında revize etti ve Nikel-hidrit/lityum-iyon şeklinde hibrit bir batarya sistemi geliştirdi. İkisini beraber kullanarak hem lityum bataryaların hafıza etkisinden kaynaklanan kullandıkça performans düşüşünün önüne geçtiler hem de nikel bataryanın düşük güç çıkışı dezavantajından kurtuldular. Bunların sonucunda mevcut elektrik motorunun güç verileri 71 bg- 163 nm. Ama kombine güç neden 121 beygir diye vurmaya çalışmayın, hibrit sistemlerde güç hesabı lego gibi üst üste eklenerek olmuyor.

    Şimdi bu kazanımları elde ettikten sonra Toyota içten yanmalı motorda (2ZR-FXE) da revizyonlara gitti, halihazırda Atkinson çevrimi ile çalışan motorda emme valfinin zamanlamasıyla oynadılar, motor yaklaşık 5 beygir güç kaybetti fakat termal verimliliği %40'ın üzerine çıktı. Karşılaştırma için söyleyeyim, 2017 yılında Mercedes F1 aracının motorunda termal verimliliği %50'nin üzerine çıkardığında devrim olarak nitelendirilmişti bu durum. Forumda burun kıvrılan motorun aslında o kadar küçümsenecek bir ünite olmadığının küçük bir göstergesi sadece bu.

    1.8'lik ünite 2023 yılına kadar kademeli olarak yerini 2019 yılında piyasaya sürülecek 2.0'lık yeni üniteye bırakacak, Toyota bu motoru özellikle yeni TNGA platformundan çıkaracağı araçlar için üretti. Modüler olarak şu anlık 145 ve 170 bg güç çıkışlarıyla C ve D sınıfı otomobiller ve SUV araçlarda kullanacaklar ve 1.8 ve 2.5 litrelik üniteleri terk edecekler gibi görünüyor.
    Moueson kullanıcısına yanıt
    Moueson demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Hocam bu devirde bu fiyatlarla araç alınmaz . B sınıfı suv'a 140-150 bin vermek nedir! Benim icim acırdı valla. Yakın zamanda ötv tamamen kaldırılınca pişman olursunuz hiç olmazsa 2. el premium araçlara bakın .
    b degil c suv
  • Hocam bu devirde bu fiyatlarla araç alınmaz . B sınıfı suv'a 140-150 bin vermek nedir! Benim icim acırdı valla. Yakın zamanda ötv tamamen kaldırılınca pişman olursunuz hiç olmazsa 2. el premium araçlara bakın .
  • Sıfır aldığınız aracı ikinci elde satarken en az kaybı full donanımlı araçlarda yaşarsınız. Yeni düzenleme mi geldi bilmiyorum ama, hybrid araçlar mtvden muaftı en son bildiğim kadarıyla. Ayrıca sıfır alıyorsunuz, imkanınız varsa kesinlikle otomatik bakın derim.
  • B sınıfı suv için aşırı pahalı.Bence dizel otomatik captur alın,geçin.Hem daha geniş hemde ekonomik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Hocam bu devirde bu fiyatlarla araç alınmaz . B sınıfı suv'a 140-150 bin vermek nedir! Benim icim acırdı valla. Yakın zamanda ötv tamamen kaldırılınca pişman olursunuz hiç olmazsa 2. el premium araçlara bakın .
    b degil c suv
  • Ne yazik ki Dizel araçlar varken Hybridlerin başlatma ve işletme maliyetinde tercih edilemeyecek kalıyorlar. Bu durumda diEller daha avantajlı oluyor.



    Ben Hybrid arac alacak olsam ikinciel bakarım özellikle Kia Niro'ya hem CHR kadar kullanilabilir ic hacmi var, hem daha yeni bir batarya teknolojisi hem de 1.6



    Toyota hybridlerin Ağa babasi olmasina ragmen artik1.8 hybrid kalkiyor. Eski kaldilar artik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NextMove -- 21 Ekim 2018; 14:52:18 >
  • B boyutlarında, C diyemem. Egea da bana göre B misal.

    1.2 turbo hayli hayli tatmin eder ama fiyatın yüksek olduğuna katılıyorum. Valla bekleyin demek geliyor içimden ama bekleyenler kaybediyor genelde. Önümü göremiyorum pek şu devirde, tahmin oluşturamıyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi High Quality -- 21 Ekim 2018; 14:52:4 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcroses

    b degil c suv

    Alıntıları Göster
    "Toyota CH-R, B Segmenti Crossover modeller arasında neredeyse en büyük araç olarak öne çıkarken C Segmenti Crossover modelleri arasında da en küçük araç olarak göze batıyor. Birçok ölçüsünün B Segmenti’ne daha yakın olması bize göre onu bu sınıfa ait bir model haline getiriyor. Ancak burada dikkat çeken nokta; uzunluk ve dingil aralığı ölçüleri ile B Segmentinin en uzun modeli olmasıyla öne çıkıyor. Bize göre bunun en büyük nedeni hybrid güç sistemi alt yapısı düşünülerek tasarlanmış olmasından kaynaklanıyor ve bu ölçüler rakiplerinden daha geniş bir iç hacim sunduğunu da işaret ediyor olabilir. Genel anlamda Toyota C-HR için büyük bir B Segmenti Crossover demek gerekir ve biz de bu yönde fiyatları karşılaştıracağız "

    C suv boyutunda B suv'dur efenim

    https://www.sekizsilindir.com/2016/11/toyota-chr-fiyat-rakipler.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Moueson -- 21 Ekim 2018; 14:54:34 >




  • Tasarım olarak da ben çok beğeniyorum elimde birikmiş para var ancak ülke şartları ne olacağı belli değil bekliyorum 1.2 de peşin alacak param olsaydı alırdım. Tasarımı harika bence.
  • Kia Niro Hybrid

    C4 cactus 🌵 dizel otm.



    Görmeden ben olsam karar vermezdim.
  • Kia Niro ya bakardım bence hem daha büyük hem 1.6 hibrit vergisi daha ekonomik hemde pili yeni nesil
  • En son toyota bayiine gittiğimde güzel indirimler almıştım ben. Liste fiyatından 20binin üzerinde indirimler almıştım. Alıcı da değildim, sadece bilgi amaçlı sormuştum. Hangi bayiilere sordunuz?

    Aracı test ettim, gayet başarılı. B segmentlerle alakası yok, sonuna kadar c segment. Yol sesi daha iyi olabilirdi sadece onun dışında sürüşü, konforu, iç mekanı gayet başarılı.

    Ne kadar yol yapıyorsunuz ve nerede kullanacaksınız? Eğer yoğun trafikte şehir içi kullanacaksanız tabii ki hibrit daha mantıklı olur. Ama çok yol yapmıyor ve yoğun trafiğe girmiyorsanız 1.2 olan mantıklı ama almışken diamond almanızı öneririm.

    Yoğun şehir içinde 1.2 turbo 8-12 litre arasında yakar. Hibrit 3-6 litre. Ama şehir dışında makas daralır. Birinin 5 yaktığı yerde diğeri 6 yakar, fiyat ve vergi farkına değmez. Kullanımınıza göre karar verin bence.
  • Görünümünü çok severim chr-cnin
  • chr hibrit kullananların yakıt ortalaması yorumlarını okudun mu? pekte öyle gözüktüğü gibi az yakıyor değil.aracım 1.5 litre daha az yakacak diye 1.8 motor hibrit araç alıp o vergiyi vermem ben açıkcası.
  • b suva bu paraları vermek elbette istenmez ancak ortam da bu işine gelirse, belki ikinci el az yıpranmış bir araç bakarsan daha üst seviye bir araç bulabilirsin ancak karar senin, istiyorsan al gitsin
  • Hibrit araç iyidir bu türk milleti hep kafa eskiye çalışır yeniliklerden zarar gelmez dünya hibrit elektrik üzerine giderken hala benzin dizel diye tutturanlari anlamıyorum, Sivasta yaşıyorum bi arkadaşta var 1.8 hibrit şehiriçi 3,9 falan
  • NextMove kullanıcısına yanıt
    Piyasadaki bütün crossover rakipleri arasında hem giriş hem de üst donanım fiyatında en ucuz araç C-HR. Eski kaldılar artık dediğiniz sistemi de Toyota 2016'dan beri kullanıyor. Şimdi güç çıkış performansı olarak lityum-iyon bataryalar en iyisi fakat şarj döngüsü konusunda durum o şekilde olmuyor.

    Toyota bataryayı 2016 yılında revize etti ve Nikel-hidrit/lityum-iyon şeklinde hibrit bir batarya sistemi geliştirdi. İkisini beraber kullanarak hem lityum bataryaların hafıza etkisinden kaynaklanan kullandıkça performans düşüşünün önüne geçtiler hem de nikel bataryanın düşük güç çıkışı dezavantajından kurtuldular. Bunların sonucunda mevcut elektrik motorunun güç verileri 71 bg- 163 nm. Ama kombine güç neden 121 beygir diye vurmaya çalışmayın, hibrit sistemlerde güç hesabı lego gibi üst üste eklenerek olmuyor.

    Şimdi bu kazanımları elde ettikten sonra Toyota içten yanmalı motorda (2ZR-FXE) da revizyonlara gitti, halihazırda Atkinson çevrimi ile çalışan motorda emme valfinin zamanlamasıyla oynadılar, motor yaklaşık 5 beygir güç kaybetti fakat termal verimliliği %40'ın üzerine çıktı. Karşılaştırma için söyleyeyim, 2017 yılında Mercedes F1 aracının motorunda termal verimliliği %50'nin üzerine çıkardığında devrim olarak nitelendirilmişti bu durum. Forumda burun kıvrılan motorun aslında o kadar küçümsenecek bir ünite olmadığının küçük bir göstergesi sadece bu.

    1.8'lik ünite 2023 yılına kadar kademeli olarak yerini 2019 yılında piyasaya sürülecek 2.0'lık yeni üniteye bırakacak, Toyota bu motoru özellikle yeni TNGA platformundan çıkaracağı araçlar için üretti. Modüler olarak şu anlık 145 ve 170 bg güç çıkışlarıyla C ve D sınıfı otomobiller ve SUV araçlarda kullanacaklar ve 1.8 ve 2.5 litrelik üniteleri terk edecekler gibi görünüyor.




  • Tipini çok beğendiğim bir araç. İstiyorum ileride nasipse.
  • Size tavsiyem, metro + yayan, hem sağlikli hemde çok ucuz.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.