Şimdi Ara

Tom Clancy's The Division 2 (2019) [ANA KONU] (97. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3.187
Cevap
53
Favori
142.497
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9596979899
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ibo-wan kullanıcısına yanıt
    Valla ben de o tarz bir pvp mod bekliyorum. pve iyice b*ka sardı en azından eğlenceli oluyor o tarz modlar pve gibi boşa kürek çekmiyorsun.topla bütün eşyaları setlerini yap 3 ay sonra çöp olsun benim o kadar boş vaktim yok maalesef. unutmazsam ve o tarz bir mod gelirse haber ederim
  • striker setini division 2 de begenmedim, gerci hiç ilginç set yok (set bonuslarıda guzel degil)
  • Onvious kullanıcısına yanıt
    Striker set çöp gibi geldi system setinde aşırı tank oluyorsunuz bu seferde damage düşük kalıyor.
  • Üzerinde kuru kafa olan düşmanların özelliği nedir acaba? Diğerlerinden daha zorlayıcılar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Konuya dahil olmayan adam

    Üzerinde kuru kafa olan düşmanların özelliği nedir acaba? Diğerlerinden daha zorlayıcılar.
    Düşman size göre fazla güçlü demek muhtemelen tek atarlar.
  • Charles Bartowski kullanıcısına yanıt
    Tek atmıyorlar da epey sağlam vuruyorlar. Saldırı drone ve sinek var onlarla saldırıp 2-3 tane de bomba attım mı anca o şekil alabiliyorum ekibi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Anasını avradını çıldırmamak elde değil, oyun habire çöküyor sorun nedir? Fullscreen olmuyor, 143.97hz olarak monitörü görüyor... Ubisoft logosu geldiği gibi oyun kapanıyor o sorunu zar zor hallettim oyuna giriyorum item resimleri gidiyor 2 adım atmadan oyun tekrar kapanıyor bu nedir yahu 😠😠😠😠😠

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rogue ajanlar onlar. Hunter, Tom Clancy's The Division 2 (2019) [ANA KONU]Boss vb hepsinden daha güçlüler
  • Tunyukuk kullanıcısına yanıt
    Evet epey güçlüler. Bazen şansıma yağmacı gibi başka bir grup gelip onlara saldırıyor ben de uzaktan canlarını düşürüyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 1BaDBoY1 kullanıcısına yanıt
    gelmiyor. satıcıya ve craft masasının yanındaki kadına blueprint çok az düşüyor.

    control point ve haftalık projeleri vs. yaparak bp kazanabiliyorsun. bu arada sen magazine değil, magazine bluprint'i almışsındır.
  • MacGyver. kullanıcısına yanıt
    Hocam wt5 oldum cogu projeyı yaptım hala sılahlardan 2 3 tanesı acıldı gerı kalan kapalı full exotic silahlardan daha hiç açamadım control noktası hiç almadım tek umudum o onları 4 yapıp almaya calısıcam sımdı umarım açılır geri kalan silahlar.
  • 1BaDBoY1 kullanıcısına yanıt
    projeler her hafta yenileniyor.
  • MacGyver. kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam cok tesekkurler bu arada 4 yaptıktan sonra control noktası almak baya zormus mermi bitiyor.

    Bu arada projeler exotic silahta veriyor mu ?
  • 1BaDBoY1 kullanıcısına yanıt
    exotic silahların hepsinin ayrı düşme şekli var. youtube dan araştırabilirsin.
  • MacGyver. kullanıcısına yanıt
    Hocam 2 tane control poıntı 4 sevıye yapıp ele geçirdim blueprint te verdi ama craft kısmında yeni açılan hiçbir şey yok neden ?
  • 1BaDBoY1 kullanıcısına yanıt
    gelmiştir bir şey... ne geldiği yazıyor zaten açıldığında.
  • Division 2'de 78 saat oyun süremle sanırım oyunun sonuna geldim. İlk oyunda da 72 saatim vardı ikisi beraber 150 saati tamamlamış oldu. Kıyaslamak için diyorum başka bir looter-shooter olan Destiny 2'de 500 saat civarı oyun sürem var. Şimdi kısaca aklımdakileri yazmak istedim.

    Öncelikle oyun 13 liradan satılırken hem burada hem steam başlığında defalarca oyunun parasını hak ettiğini ve 50-100 saat arası oyun süresi vaat ettiğini söyledim bu düşüncemde bir değişiklik olmadı herhangi bir pişmanlığım da yok. Looter-shooter oyunları kendilerini bolca tekrar eden bir yapıya sahiptir oyunlar kendilerini tekrar etmeden belli bir saat kadar deneyim sunar ondan sonrası silah/zırh "grind" dönemidir. Arada yeni içerikler gelir bunlar tüketilir ama bu yara bandı gibi olur sonra yine birbirini tekrar eden grind dönemi gelir. Oyunun kendini tekrar etmesi kötü bir şey değil en azından bu tür için. Dünyanın en iyi hikayesi en iyi içeriği bile olsa bir looter-shooter oyun için tekrara düşme olayı kaçınılmazdır. Bir looter-shooter oyunu 1000 saat oynanabilir kılan ve bu tekrarları keyifli kılan birkaç neden var bunların başında oynanabilirlik ve ödül sistemi geliyor. Sonuçta bu bir shooter oyun ve oyunun temel mekaniği ateş edip düşman vurmak. Division oyunlarında düşman canı konusunda net bir mantık yok ama zaten ben de mantık aramadım niye düz düşman bir AR ile kafasına 10 mermi yeyince ölüyor gerçek hayatta olsa tek mermi yeterdi diye sorgulamadım oyunun modeli buydu ve kabullenip oynadım. Peki düz adamın kafasına 10 mermi atmak keyifli miydi bence çok değildi peki durum bunla bitiyor mu bitmiyor. Son gelen güncelleme ile bu durum çok daha kötü hale geliyor normal-hard zorlukta bile düşmanlar artık yatmamaya başladı ve Division oyuncularının aşina olduğu terimle "bullet sponge" olmaya geri döndüler. Bullet sponge sıkıntısı ilk oyunda ve 2.oyunun ilk dönemlerinde çok sıkıntı yarattı ve çok şikayet almıştı bunun üzerine değişikliğe gidildi ve oyunculara keyifli bir deneyim sunulmaya başladı. Oyuncular hem yeni sistemden hem de geliştiricilerin kendilerini dinlemelerinden memnunken bu güncelleme ile hepsi çöpe atıldı. Oyunu genelde 2 kişilik takımla oynadım ve "group scaling" yüzünden 3 ve 4 kişilik takımlar için durum çok daha beterdi bu oyunu oynayan arkadaşlarınızla keyif alarak oynamanızı engelleyecek kadar beterdi hele bir de zorluğu arttırınca hepten zulüm olmaya başladı. Peki niye bu oyuncular zorluk arttırıyorlar neden 2.seviye control point almayıp 4.seviye almaya çalışıyorlar derseniz büyük çoğunluğun tek bir cevabı olur daha iyi bir loot için, loot konusuna birazdan geleceğim. Oyunun geliştiricileri mor-sarı canlı bir düşmana 10 şarjör boşaltmanın keyifli olduğunu falan mı düşünüyor? Son güncelleme sonrası pompalı(M870 RECRUIT RUSH) dışında keyif veren deneyim alamadım. Bir oyun konusunda başka oyunun kıyasını yapmayı sevmem ama burada neden Destiny 2'de 500 saati rahatlıkla geçebildiğimi de söyleyeyim ki aradaki fark belli olsun. Destiny 2 de Division oyunları gibi hikayesini kısa sürede bitirip tekrara düşen bir oyun ama oyunun mekaniklerinin güzel olması sayesinde bu tekrar değil 500 saat 5000 saati bile bulabiliyor. Farklı silahları yayları okları, güçlü revolver türü silahları ve en önemli eşsiz ve harika exoticleri var. Geçen gün Chameleon düşürdüm silah SMG özelliklerinde ama AR türünde accuracy falan düşman başına. Diğer Exoticlere de baktım zaten fazla yok ve 1-2 tanesi dışınca grind yapmaya değer birini bulamadım. Oyunun zorluğuna dönersek oyunu zorlaştırmak istiyorlarsa yeni zorluk ekleyebilirler veya yapay zekayı güçlendirebilirler. Bu bahsedeceğimi diğerleri de yapıyor ama özellikle Black Tusk askerlerinin koordine şekilde etrafımı sarması beni zorlayan, bazen sövdürten ama hoşuma giden bir özellik, düşman zekice benim etrafımı sararken o zorluğu bana hissettiriyor. Zorluk düşmanı öldürme süresini 5 katına çıkarmak değildir düşmanı akıllandırmaktır. Düşmanın canı değil hasarı artabilir bu da siperleri akıllıca kullanmanıza zorlayabilir, düşman daha çok flank atabilir veya flank yerken kaçıp bir turan taktiği yapabilirler gibi bir sürü fikir sayabilirim.
    Geçen gün gördüğüm arabalı ve hızlı tespit hoşuma gitti benzerini yapmak istiyorum. WoNY öncesi biz Ankara'da arabamızı 60 km/h ile sürüyorduk bir 90 km/h değildi doğru ama yeterliydi. Şimdi WoNY ile ek para ödeyenlere İstanbul'da araba sürme imkanı verildi farklı şehirlerde sürmek isteyenler için gayet güzel. Ancak sıkıntı şu ki İstanbul'a gitmeyenler olarak artık Ankara'da 60 km/h ile araba süremiyoruz arabamıza güncelleme geldi ve en fazla 20 km/h ile sürebiliyoruz.

    Loot konusuna gelirsek looter-shooter oyunlarının 2 amacı vardı önce en yüksek seviyeye ulaşırsınız sonra ekipmanlarınızı en yüksek seviyeye çıkartırsınız. Güncellemeden önce 500 skora ulaştığımızda satıcının sattıkları olsun crafting bench olsun 500 skor olarak üretiyordu. Lootları tam hatırlamıyorum güncelleme öncesi de müthiş değildi bol bol ve çöp vardı ama skor olarak 500 civarıydı diye hatırlıyorum. Peki yeni güncellemede ne oldu crafting bench ve satıcılar çöp oldu abartmıyorum bozuldu demiyorum direkt çöp oldu. 515 skoru hedeflerken crafting bench bana 475-500 arası item çıkarırım diyor ve 2-3 kere denedim 490 üzeri bile çıkaramadı. Yeni güncellemede şu vaat vardı "daha az ama daha kaliteli loot" düşen loot miktarı azaldı haklarını verelim ama kalite arttı mı derseniz cevabım koca bir hayır. 515 hedefliyorum düşen loot 450 seviye civarı, değerleri düşük ve genelde mor. İyi lootlar bile seviyemin üzerine çıkamıyor. Zaten zorluk ve oynanabilirlik felaket durumdayken bari loot buna değsin diyorsunuz ama 500 milyon hasar vurulmuş challenging/heroic zorlukta bile düzgün loot düşmüyor. Eldeki modların çöp olması falan da bir sorun ama onları geçici bir sorun olarak görüyorum zamanla iyi modlar düştüğünde sorun azalabilir ama diğer sorunlara el atmaları gerekir. Zorluk ve loot konusu başta reddit olmak üzere bir çok internet ortamında şikayet ve tepki alan bir harekethttps://www.reddit.com/r/thedivision/ buradan da isterseniz kontrol edebilirsiniz sürekli kötü loot, dengesiz zorluk ve oyunun ölü olmasından bahsediliyor.

    Şu an yapmadığım bir görev kalmadı bırakma ihtimalime karşı geçenler raid, Kenly College gibi görevleri de tamamladım yapmayan varsa Kenly College tavsiye ederim biraz kafa yoran güzel bölümlerdi. Benzer şekilde son durumda sıkılanlara tavsiyem tüm görevleri yapın tüm signature silahları açın oyunun dibini sıyırın. 1-2 hafta için son güncellemenin rahatsız edici etkileri geri alınmazsa silip bırakmayı düşünüyorum ama eskiden olduğu gibi tekrar oyuncuyu dinleyip oyun düzeltirlerse tekrar eden oyun mekanikleri için burada olacağım. Yazıda bazı yerleri silip tekrar yazdım o yüzden imla ve ek hataları olabilir.

    Son olarak yeni güncellemede beğendiğim bir şeye de değinmek istiyorum sonuçta oyunu gömmek için oynamıyorum yiğidi öldürüp hakkını yemem. Recalibration library son güncelleme ile harika olmuş çöp lootlar için bir nevi hava yastığı olmasının dışında oyuna yeni bir yan amaç katmış. Kütüphaneyi doldurmak son günlerde ana amacım oldum diyebilirim. Biraz daha geliştirilmesi lazım tabii mesela düşen çöp loot eğer bende olmayan bir talent veriyorsa yerde gözükmeli bir de max seviye özelliğe sahip bir loot eğer kütüphanede de max seviyedeyse bunun max seviyede olduğunun göstergesi pek işime yaramıyor. Bunlar ufak değişiklik isteklerim olmasalar da olur. Olumlu yönlerden bahsederken loot paylaşma sistemi de çok güzel keşke Destiny 2'de de benzeri olsaydı. Division'ın Destiny'den öğreneceği tonla şey var ama Destiny de Division'dan birkaç şey öğrenebilir.




  • hocam crafting bench yine iyi eger expansion varsa. Gearscore new yorkla beraber kaldırıldı, buyuk ihtimalle washington da kalanlar bu yuzden zorlanıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Onvious -- 15 Mart 2020; 18:27:53 >
  • Öncelikle oyun gerçekten güzel, yamadan önce de güzeldi, şimdi de güzel. Grafikler olsun, oynanış olsun.

    Fakat şöyle bir durum oldu, oyunun nüfusu yama ile ikiye bölündü, artık dark zone vs. çok daha az insan var.

    Ben WONY güncellemesini almadım, almayanlar için büyük haksızlık yapıldığını düşünüyorum.

    * Conflict ve DarkZone'da karşıma level 40 oyuncular çıkıyor, bu beni gerçekten rahatsız ediyor. Beni ve kalkanımı, 2 saniye dolmadan indirebiliyorlar. Adamları inspect yaptığımda crit yüzdeleri 80, crit damageları 150 falan çıkıyor. Benim bu rakamları bulmam imkansız. Belki normalize oluyordur bu değerler ama bence sıkıntı var, adamlar aşırı güçlü. Bu durum beni resmen ezik pozisyonuna düşürdü, bu çok rahatsız edici bir durum.

    * Yama bir facia şeklinde gerçekleşti, özellikle mod kısmı tamamen çöplük oldu, farkı isimde bir sürü aynı mod oldu. Verdikleri toplam hasar artışı, benim level 30 seviyede %5 falan, haa öte yandan level 40 oyuncuların örneğin seekerları inceleyince 240k pvp damage görüyorum, benim seeker ise hardwire/china vs ile 85k pvp hasarı vuruyor.

    * Öte yandan zorluklara ayar çektiler, solo olarak challenging görevleri ve level 4 cp'leri bitirebiliyorum. Kolay değil, özellikle bazı CP 4'ler aşırı zor solo olarak. Diğer yandan Tidal Basin yaptık challenging invaded 1 saat 12 dk sürdü bitirmesi.

    * Oyunun grafikler,sesler, oynanış, bunlar zaten çok iyi, söyleyecek söz yok. Ucuza alanlar için yamasız bile süper bir oyun.

    * WONY yamasını almayı düşünüyorum, ama massive çirkeflik yaptı bence, sırf bu yüzden yamayı almak istemiyorum. Yamayı alan arkadaşlar çok memnun, ama onlarla tamamen koptuk zaten.




  • 
Sayfa: önceki 9596979899
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.