Şimdi Ara

TOGG, şarj cihazlarının kurulum ve testlerine başladı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
135
Cevap
1
Favori
6.506
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • WmLord kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Kurnazlık veya art niyet yok.


    Evet, Volvo Cars'ın %82'i Geely'e yani Shu Fu Li'ye aitmiş. 2010'den beri de yönetim kurulunda yer alıyormuş.


    2010'da çok çok büyük bir fırsat kaçmış. Şimdinin baba yiğitleri kafayı taşlara vuruyorlardır. :D


    https://www.marketscreener.com/quote/stock/VOLVO-CAR-AB-PUBL--128506374/company


    Saygılarımla.



    TOGG, şarj cihazlarının kurulum ve testlerine başladı




  • Akapeliler artık passatları satıp hemen koşa koşa almanız lazım. Yok öyle boş beleş reyizzz reyiz diye bagırmak
  • Portraitclub kullanıcısına yanıt

    Tam olarak bilmemekle beraber, İsveç hükümetinin izniyle oluyordur o alım işi. Türkiye gibi günü kurtaran ülkeye satacaklarını sanmıyorum. Geely öyle alelade bir oluşum değil.

  • WmLord kullanıcısına yanıt
    Eksik bilgiyi tamamlayayım. Volvo 1.8 milyar dolara Çine satıldığı zaman 1 dolar 1.5 tl idi. Yani şuan ki 150 milyon dolara eşit. Yani şuan da 1 TOGG parası 25 Volvo parası yapıyor. Ayrıca Volvo piyasa değeri şuan 380 milyar dolar. Almaya kalksan en az 500 milyar dolar para isterler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkiot -- 5 Ağustos 2022; 1:11:31 >
  • bu togg konularında hep boş,faydasız yorumlar ve ağlamalar var ben anlayamadım. Hepside artı alıyor ilginç bir şekilde
    Araçla ilgili kimsenin gerçekten fikrini düsüncesini okumadım kaç yıldır. Alınır mı alınmaz mı nedir ne değildir rakiplerinden kötü mü iyi mi adam gibi bir yorum yok bu togg konuları altında.
    Sanırım bu ülke bu arabayı akp-chp kavgasına harcayacak önümüzdeki dönemde.
  • Gt95 G kullanıcısına yanıt

    Heykelin kralı ankaparkta, yeni Türkiyede optimus prime ve trex milli halk kahramanımız. Tüm Türkiyedeki heykelleri toplasan ankaparkın çeyrek parası etmez. Ayrıca bu araba çıktığı an en az 3 milyon TL. Aynı ankapark gibi çöp bir yatırım. Domates 20 TL. Aya sert iniş.10 ay kaldı gideceksin. Son maaşlarının tadını çıkar.

  • lopoponela L kullanıcısına yanıt

    domatesi 7 tl den aliyorum organik tarla gerisinin cevabi coktan verildi.

  • haktan24 kullanıcısına yanıt

    niye la az kaldi seni gönderecegiz oyum hdp ye dedinde linc yion mu

  • Apsny A kullanıcısına yanıt

    arabayı sıfırdan kendin yapsan gene aynı yorumu yapardın buna eminim.TOGG, şarj cihazlarının kurulum ve testlerine başladı 

  • halk alamazmış motor bizim değilmiş pil bizim değilmiş tasarım bizim değilmiş hatta devletin değilmiş benimseyemediler artık benimsetmiyorlarda nekadar komiksiniz la siz. artık bıktık sizden madem bi enkaz devralacaklar neden istiyorlar la seçimi bu soru size yeterde artar mide bulandırıyorsunuz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolferto -- 5 Ağustos 2022; 09:30:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkiot

    Eksik bilgiyi tamamlayayım. Volvo 1.8 milyar dolara Çine satıldığı zaman 1 dolar 1.5 tl idi. Yani şuan ki 150 milyon dolara eşit. Yani şuan da 1 TOGG parası 25 Volvo parası yapıyor. Ayrıca Volvo piyasa değeri şuan 380 milyar dolar. Almaya kalksan en az 500 milyar dolar para isterler.
    Uluslararası satışları Dolar üzerinden hesaplamak lazım.
    Ortada absürd bir durum ve soygun var ama sizin bu rakamlar fazla zorlama olmuş.
    Gerçek bir soygun, rakamlar abartılarak yanlışlıklara sürüklenmemeli.
    Volvo Cars'ın değeri 3.5 - 4 milyar Dolar civarında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Suv 150 bin TL olacakmış, Sedan 160 bin TL.

    O zaman mevcut arabamı satıp bir SUV bir sedan alırım yedek dursun !
  • Gt95 G kullanıcısına yanıt
    Hey troll,
    Haberin olsun heykelden de götürme konusunda kimse sizinkilerin eline su dökemez.

    O sevmediğiniz Atatürk var ya, Dünya'nın en büyük Atatürk büstünü, sadece bir kez kazandığı seçimden sonra AKP'li Buca Belediyesi yaptı. Çok mu seviyor Atatürk'ü, çok büyük mü götürdüler?

    Ankapark'ı anlatmama geri var mı bilmem...

    Heykeltraslik bir sanattır. Siz ise her şey gibi onu da vurgun malzemesi yapanlara tapıyorsunuz.
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt

    O fiyatlara ancak bisiklet alınıyor artık.


    TOGG, şarj cihazlarının kurulum ve testlerine başladı
  • Mystical23 M kullanıcısına yanıt
    Ortada tescilli, resmi ve birinci adam tarafından kurgulanan, aleni bir sömürü var. Arabanın osu busu mu derdiniz?
    Seçim öncesi göstermelik bir şeyler olacak işte. Seri üretim için yıllar var daha.
    Şimdiye kadar yapılan vurgun yetmedi ama iktidarları da bitiyor.
    Seçime günler kala, birinci adam "TOGG gelişimi ve seri üretime geçilmesi için 2019'daki kararlara ek olarak (mesela) 100 milyar TL ek bütçe desteği ödemesi" kararı alırsa ne olacak?

    İşimiz önce bu soygunu durdurmak. Yandaş firmalar seçimden sonrası için ya kaçmayı planlıyordur ya da böyle balon bir ödeme kararı aldırmayı...
  • wolferto kullanıcısına yanıt

    Organik domates tarlada bile 7tl değil.  

  • quote:

    Orijinalden alıntı: gal1leo

    Organik domates tarlada bile 7tl değil.  

    Adetli alıyordur belki hocam 😁😁
  • haktan24 kullanıcısına yanıt

    Migros'ta bozulmaya yüz tutmuş ürünlerden alıyor olabilir. TOGG, şarj cihazlarının kurulum ve testlerine başladı 

  • WmLord kullanıcısına yanıt

    Gerçekten yalanla bu ülkede insanları kandırmak çok kolay.

    Çoğu kişi aşırı bilgisiz ve okuma araştırma gibi huyları olmadığı için ilk gördüğü şeye inanıyor.


    22 Milyar para cebimizden çıkıyor gibi birşey yok. Bu para ortakların TOGG şirketine ödeyeceği para.

    Devletin taahhüt ettiği şey 3.Madde de açıklanan vergi indirimleri ve alım garantisi.

    Bu vergi indirimleri VW Türkiye'ye fabrika kurmaktan vazgeçmese aynıları ona da verilecekti. Polonya, Romanya gibi ülkeler bu fabrikaları ülkelerine çekmek için benzer teşvikleri onlarda veriyorlar.


    Volvo işine gelirsek, İsveçliler Volvo'nın batışa doğru gittiğini fark edip 1999 da ilk Ford'a 6,5 Milyar Dolara sattılar. Amerikalılar şirketi toparlayamadılar her yıl zarar edip borç batağına iyice saplanan şirketi ilk olarak isveçlilere geri satmayı teklif ettiler ama isveçliler bile Volvo'yu satın almak istemedi. 2010'da 1,8 Milyar Dolara Çinlilere satıp kurtuldular. Bir şirketi alırsan borçlarıyla beraber alırsın milyarlarca dolarlık borcunu da Çinliler ödedi. Gerçek maliyeti 1,8 milyardan çok daha fazla yani.

    Fakat Çinliler, Amerika'nın bile toparlayamadığı şirketi ayağa kaldırdılar. Bunu da İç pazarlarına Volvo satarak yaptılar. Hala Volvo'nun satışlarının 4'te 1 Çin'in iç pazarına yapılır. Çünkü bunu yapacak kalabalık nüfusları, güçleri ve paraları var.


    Velev ki 2010 yılında şirketi Türkiye satın almış olsaydı senin yazacağın laf belliydi "Ülkemizin kaynaklarını batık şirkete aktardılar".

    Senin ve senin gibilerin ülkenin yararına olan (TOGG gibi) her projeye düşmanlık edip, ülkenin zararına her işin ise davul zurna ile peşinden gittiğinizi bilmiyoruz sanki.





  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.