Şimdi Ara

TOGG, şarj cihazlarının kurulum ve testlerine başladı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
110
Cevap
1
Favori
5.731
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 17 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 58
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 11 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • WmLord (20 mesaj) wolferto (6 mesaj) mtanhu (5 mesaj) haktan24 (4 mesaj) furkangunes04 (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (48 mesaj) Mobil (17 mesaj) Mini (3 mesaj) (8 mesaj) (3 mesaj) (31 mesaj)
  • @
22 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • TOGG, şarj cihazlarının kurulum ve testlerine başladı



    Türkiye'nin Otomobili Girişim Grubu (TOGG), bir yandan Gemlik Tesisi'ni seri üretime hazırlarken diğer yandan altyapı çalışmalarına da başladı. İlk TruGo şarj cihazı Gemlik'te kuruldu.



    Hatırlanacak olursa TOGG, TruGo markasıyla Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu’ndan (EPDK) şarj istasyonu işletme lisansı almıştı. Bugün sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, "Gemlik Kampüsümüzde kurulumunu yaptığımız ilk TruGo şarj cihazlarımızı, kesintisiz bir kullanıcı deneyimi tasarlamak üzere test etmeye başladık." ifadelerine yer verildi.






    Geçtiğimiz ay yapılan açıklamada, Trugo Charging ile 81 ili kapsayan şarj istasyonu ağında 180 kW üzeri cihazlarla tüm elektrikli araç kullanıcılarına kesintisiz hizmet verileceği belirtilmişti. Trugo’nun şarj cihazlarıyla ortalama bir bataryanın doluluk oranının 25 dakika içinde yüzde 80’e ulaşması hedefleniyor.



    Ayrıca Bkz.Yeni 2023 Fiat Fastback'in tasarımı ortaya çıktı



    Trugo ile önümüzdeki yılın ortasına kadar 81 ildeki 600'den fazla lokasyonda toplam 2 bin soketi olan 1000 adet hızlı şarj cihazının kurulumu yapılacak. Şarj noktalarının trafik yoğunluğuna bağlı olarak 25 veya 50 kilometre aralıklarla konumlandırılması planlanıyor.



    Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından Togg Akıllı ve Hızlı Şarj Çözümleri Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketinin muhtelif illerde yapacağı 1000 elektrikli araç şarj ünitesi için 750 milyon liralık yatırım teşvik belgesi düzenlenmişti.



    TOGG'un kuracağı elektrikli araç şarj istasyonlarında büyük oranda yerli üniteler kullanılacak. Şirkete sunulan yatırım teşviki, bu konuda %18 KDV istisnası sağlıyor. Ayrıca yurt dışından satın alınacak şarj cihazları için de gümrük vergisi muafiyeti söz konusu.









  • TOGG devletin sanıyorlar. Değil hemşerim, senin benim vergilerimizle yandaş firmalara korkunç bir servet aktarımı yapılan bir proje bu. Sahibi de hiçbir masrafı üstlenmeyen yandaş şirketler.

    Devletin parası ile her şey ne kolay...
    En kolayı da misler gibi götürmek.
    Koca Volvo'yu 1.8 milyar Dolar'a aldılar.
    Bizim cebimizden 2019'da tek kalemde 3.8 milyar dolar (2019 kuru ile 22 milyar TL) taahhüt edildi. Ve 9 kalemden devasa destek... Herkes Resmi Gazete arşivinden Reis'in imzalayıp yürürlüğe koyduğu belgeyi görebilir.
    Bu kadar destekle 4-5 tane Volvo çapında firma alınır yahu!
    Kanıt isteyen varsa, peşin peşin vereyim: https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2019/12/20191227-2.pdf

    Gerçekten yalanla bu ülkede insanları kandırmak çok kolay.

    Çoğu kişi aşırı bilgisiz ve okuma araştırma gibi huyları olmadığı için ilk gördüğü şeye inanıyor.


    22 Milyar para cebimizden çıkıyor gibi birşey yok. Bu para ortakların TOGG şirketine ödeyeceği para.

    Devletin taahhüt ettiği şey 3.Madde de açıklanan vergi indirimleri ve alım garantisi.

    Bu vergi indirimleri VW Türkiye'ye fabrika kurmaktan vazgeçmese aynıları ona da verilecekti. Polonya, Romanya gibi ülkeler bu fabrikaları ülkelerine çekmek için benzer teşvikleri onlarda veriyorlar.


    Volvo işine gelirsek, İsveçliler Volvo'nın batışa doğru gittiğini fark edip 1999 da ilk Ford'a 6,5 Milyar Dolara sattılar. Amerikalılar şirketi toparlayamadılar her yıl zarar edip borç batağına iyice saplanan şirketi ilk olarak isveçlilere geri satmayı teklif ettiler ama isveçliler bile Volvo'yu satın almak istemedi. 2010'da 1,8 Milyar Dolara Çinlilere satıp kurtuldular. Bir şirketi alırsan borçlarıyla beraber alırsın milyarlarca dolarlık borcunu da Çinliler ödedi. Gerçek maliyeti 1,8 milyardan çok daha fazla yani.

    Fakat Çinliler, Amerika'nın bile toparlayamadığı şirketi ayağa kaldırdılar. Bunu da İç pazarlarına Volvo satarak yaptılar. Hala Volvo'nun satışlarının 4'te 1 Çin'in iç pazarına yapılır. Çünkü bunu yapacak kalabalık nüfusları, güçleri ve paraları var.


    Velev ki 2010 yılında şirketi Türkiye satın almış olsaydı senin yazacağın laf belliydi "Ülkemizin kaynaklarını batık şirkete aktardılar".

    Senin ve senin gibilerin ülkenin yararına olan (TOGG gibi) her projeye düşmanlık edip, ülkenin zararına her işin ise davul zurna ile peşinden gittiğinizi bilmiyoruz sanki.

    Heykelin kralı ankaparkta, yeni Türkiyede optimus prime ve trex milli halk kahramanımız. Tüm Türkiyedeki heykelleri toplasan ankaparkın çeyrek parası etmez. Ayrıca bu araba çıktığı an en az 3 milyon TL. Aynı ankapark gibi çöp bir yatırım. Domates 20 TL. Aya sert iniş.10 ay kaldı gideceksin. Son maaşlarının tadını çıkar.

  • Gayet güzel, fiyat olarakta uygun olursa rekabetçi olur.

  • Suv 150 bin TL olacakmış, Sedan 160 bin TL.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 4 Ağustos 2022; 20:21:2 >
  • ZES in logosunu çıkarıp üzerine TruGO yazmışlar sadece farklı bir tasarım daha basit Tesla gibi ve daha hızlı olmasını beklerdim açıkçası 180 kW lık ZES ile aynı muhtemelen
  • Tasarımı ne yapacaksınız abi soketi takıp sarj edeceksin bu kadar.
  • Hocam zaten Vestel üretiyor. 60 70 tane daha gönderdik bugün.
  • Oww yeah fena duruyor kiskananlar çatlasın 2023 de oyumuz reyiz e Recep Tayyip Erdoğan ( ironidir linclemeyin 😁)

  • Abi motor vermiyorlar o paralara artık seni gidi Şam seytani nereden duydun bu söylentileri 🤔😁😁😎
  • Şu şarj istasyonlarının üzerine de güneşi paneli koymayı he zaman akıl edecekler? Hayır hem yağmurdan aracı koruyacak, hem bedava enerji sağlayacak, Araç şarj olurken aynı zamanda şebekeye elektrik satacak, az yada çok şirket yine para kazanacak!
  • İnşallah 2 bin TL olur bir tane kendime bir tane babama bir tane anneme bir tane ablama bir tane erkek kardeşime iki tane kız kardeşlerime 3-4 tanede garibanlara dağıtırım. Birde Çok param olursa Togg Treni yaparım onun için en az 100 tane almam lazım ama benim 200 bin TL param yok
  • TOGG devletin sanıyorlar. Değil hemşerim, senin benim vergilerimizle yandaş firmalara korkunç bir servet aktarımı yapılan bir proje bu. Sahibi de hiçbir masrafı üstlenmeyen yandaş şirketler.

    Devletin parası ile her şey ne kolay...
    En kolayı da misler gibi götürmek.
    Koca Volvo'yu 1.8 milyar Dolar'a aldılar.
    Bizim cebimizden 2019'da tek kalemde 3.8 milyar dolar (2019 kuru ile 22 milyar TL) taahhüt edildi. Ve 9 kalemden devasa destek... Herkes Resmi Gazete arşivinden Reis'in imzalayıp yürürlüğe koyduğu belgeyi görebilir.
    Bu kadar destekle 4-5 tane Volvo çapında firma alınır yahu!
    Kanıt isteyen varsa, peşin peşin vereyim: https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2019/12/20191227-2.pdf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WmLord -- 4 Ağustos 2022; 23:29:1 >




  • Maşallah



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berk768 -- 4 Ağustos 2022; 21:57:40 >

  • Volvo almamak büyük hataydı. İsmi yeter ayrıca kurulu bir sistem macera aramaya gerek yoktu cebimde bu aracı alacak kadar param olsa yine gidip kurulu işleyen bilinen bir aracı alırdım. Para kolay kazanılmıyor


  • Durum bundan ibaret değil. Volvo sadece bir örnek.
    Asıl konu, çok büyük soyuluyoruz.
    İktidar bununla övünüyor. Bizse soygunu seyrediyoruz. Çoğu ahmak da alkış tutuyor.
    |
    |
    Portraitclub kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör

  • Merhaba,


    Çinli Geely firması Volvo'nun %100'ünü değil; %8,2'isini ve %16 oy hakkını 1,8 Milyar USD'ye aldı. (Kaynak.1) Ayrıca Geely firması Çin'deki üretim haklarını da almış oldu.


    Ford şirketi Volvo'daki hisselerini satarken Türkiye'deki iş insanlarından maalesef bir girişim olmadı. Keşke 3-5 kişi birleşip bir girişimle Volvo'ya ortak olsalardı. Belki şimdi XC40 veya C40 gibi giriş modelleri Belçika yerine Türkiye'de üretiliyor olurdu.


    Saygılarımla.


    Kaynak.1 https://www.volvogroup.com/en/investors/the-volvo-share/ownership-information.html






  • Şark kurnazlığı var burada.
    Volvo Group farklı girişimlerin global çatı şirketi.
    Bizim konu edindiğimiz firma ise Volvo Cars. Ve tek sahibi Geely oldu. Volvo Cars'i komple 1.8 milyar Dolar'a aldılar. Volvo Cars'ın piyasa değeri bunun biraz üzerinde ve TOGG için harcanan bütçenin yanında bile çok ufak kalıyor.
    Volvo Cars resmi sayfasından sahiplik konusuna bakabilirsiniz:
    https://www.media.volvocars.com/tr/tr-tr/corporate/this-is-volvo
  • Ya ne yapayım başladıda olduda


    1.0 atmosferik araba alamıyoruz elektrikli jip mi alacağız başlayım reklamınıza ya yeter TOGG TOGG


    Sanki amme hizmeti yapıyorlar bana ne


  • dimi yani heykelini yapacaksın daha çok alkışlarsınız yandaş bunlar heykel daha önemli
  • hani yapamıyorduk ne oldu hani fabrikası yoktu yok tasarım yok şu bu ıvır zıvır bu sefer de yapamıyorsunuz demedik satamazsınız diyorlar şimdi alman amerikalısı fransız böyle ülkesini karalamış mı yok bunalar bizi ülkemi ze has yetiştirilmiş
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.