|
Bildirim
Teslimatın uzamasının bir sebebi de her çıkan aracı olması gerekenden çok daha detaylı kontrol etme zorunlulukları. Araç yeni kalıpları yeni robatlar yeni. Sürekli minor major hatalar çıkacaktır. Ve yapılan düzeltmeler doğru mu başka hataları tetikliyor mu ...
Her doğum sancılıdır. İyi ki doğdun Togg. |
Togg üretim kapasitesini aylık 3bin adete çıkardıysa bu bile önemli başarıdır. Tesla şuan rekorlar kırıyor Ma yıllarca üretim kapasitesini arttıramadı düzgün olarak. Togg neredeyse dün kurulan şirket ama şuan ayda 3000 adet araba üretebiliyor. Tebrik etmek gerek
|
Togg otomobilimiz yerli ve milli
Direksiyonda dünya lideri Togg otomobilimiz yerli ve milli Kuduran kıskanan her yerde belli Dünya lideri olmaya adım adım hedef 2053 olmazsa 2071 elhamdülillah barekallah |
Zamanla bu işler rayına oturur önemli olan kalite odaklı bir üretim hedeflenmelidir.
|
Togg'un üretimi artana kadar araç eskidi
|
kendini üstün sınıf gören, kibirli bir kesim hala üretimin İtalya'da yapıldığına inanıyor. (Dikkat edin inanıyor dedim. düşünüyor demedim. Düşünmek için az da olsa bilgi kırıntısı gerekir.)
|
Sen bu ikisini takma kardeş, bunların muhaliflik anlayışı kahpelik yapmak olmuş.
|
Ülkesinin ürettiği otomobilden dolayı dertlenenler yine fazla mesai yapmış. Yollarda gördükçe dertlenmeye devam edecekler. |
togg özellikle İzmir'de bol bol gösterilmelidir. İzmirlilerin hepsi, istisnasız TOGG fabrikasına götürülmelidir. Bununla ilgili bir KHK yeterli olur. Gitmeyene adli para cezası :) Hatta sadece İzmir'de togg araçları olsa yeter. Millet hologram sanıyor hâlâ :) |
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Aynen. |
_____________________________
|
|
Aya yapılan duble yolda lokomatif araç olacak inşAllah |
_____________________________
|
|
|
Keşke Togg ile birlikte 4-5 firma daha kurulsaydı. Eğer üretim kapasitesi ayda 30-50 bin aracı bulamazsa malesef Çinli üreticiler dünyadaki her pazarı yiyip bitirecek. Ayrıca Togg neden hala A ve B sınıfı araç üretmiyor anlayamıyorum. Tesla varken en azından çoğu insan gidip Togg almaz. Küçük sınfta (10-15 bin dolar) şu anda bir boşluk var, en azından Çinli üreticiler küçük sınıfları dünyaya üretmeden önce ( BYD Seagull yeni çıkıyor ve pazarı domine edecek gibi gözüküyor) bir pozisyon alınabilir ve büyük bir pay kovalanabilir burada. |
_____________________________ |
Çin yılda 14 milyon araç üretiyor birde kendi yüksek teknolojisiyle. Toogda 2032 ye kadar 1 milyon araç montajlayacak Artık gerisini siz düşünün. Toog byd ile bir ortaklı kurarsa süper olur. Ayrıca toog ısı pompasını stardant yapmalı yoksa işler iyice çamura batacak. Çinle arayı iyi tutan kazanır. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartalaraz -- 2 Ekim 2023; 16:44:5 > |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CleanCoders -- 2 Ekim 2023; 17:03:17 > |
|
Mesele nufua ve montajlama yılı değil. En önemli mesele yüksek teknolojin yok kurulum hattına kadar dışardan alıyorsun. En iyisi toog iyi bir ortak bulması. Ayrıca onlar önce başlasın başlamasın çıkardıkları araç ortada. Yani şunu söylüyorum rekabet edemez. Avrupalı araç üretecileri tedirgin yılların üreticileri. Toog şansı varmı var oda ya byd ile ortaklık yada tesla ile ortaklık yada başka büyük bir firna ile. Bana göre en mantıklısı çin byd yada chery de olabilir. Yönünü çine çevirecen artık küresel güç çin önüne geçemezler. Yüksek teknoloji üreten kazanır. Şimdi çinliler diyecekmş aa dur toog daha yeni başladı üretimi düşürelim toog bize yaklaşsın mı diyecek. Hatice değil netice ortada. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartalaraz -- 2 Ekim 2023; 18:13:7 > |
_____________________________
|
Montaj derken? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
söz bilmezsen sükut eyle seni adam sansınlar
|