Şimdi Ara

The Witcher 3: Wild Hunt (2015) [ANA KONU] (137. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
25.664
Cevap
195
Favori
981.640
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
58 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 135136137138139
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bende grafik manyağı biri değilim,hatta bilgisayarım doğru düzgün açmayacak bile şu oyunu ama görüntülere bakınca özellikle ağaçlar çok aşırı sırıtıyor ve göze batıyor...

    Ama PC'de görmeden karar vermemek lazım...
    _____________________________
  • Ya hala kararsız kaldım PS 4'e mi alsam oyunu yoksa PC'ye mi bilemedim gitti arkadaş.

    Hani hd 6870 ekran kartı var açar mı bilemem
    _____________________________
    |Ryzen R7 5700X|Gigabyte A520M K V2|TEAM T-FORCE VULCAN TUF Gaming Alliance 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16|AMD Sapphire RX 9070 Pulse|
    |Apacer AS2280P4 M.2 PCIe Gen3 x4 512GB|Xigmatek X-Power 500W 80+|BitFenix NOVA MESH SE TG|Lenovo Legion R27QE 27" 2k 180Hz|
  • SkyTech74 kullanıcısına yanıt
    O kartla oynicaksan kesinlikle ps4 e al bence.
    _____________________________
  • maslan92 kullanıcısına yanıt
    Uyardığınız için Teşekkürler sanırım PS 4 ile devam edeceğim ah birde PS 4'e Türkçe çıksaydı.
    _____________________________
    |Ryzen R7 5700X|Gigabyte A520M K V2|TEAM T-FORCE VULCAN TUF Gaming Alliance 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16|AMD Sapphire RX 9070 Pulse|
    |Apacer AS2280P4 M.2 PCIe Gen3 x4 512GB|Xigmatek X-Power 500W 80+|BitFenix NOVA MESH SE TG|Lenovo Legion R27QE 27" 2k 180Hz|
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ürüng ayıg toyon

    Malesef oyunun grafikleri çok pis kırpılmış,ama görüntülerin çoğu konsol grafiklerinden sanırım
    PC görüntülerinin böyle olmamasını umuyorum
    The Witcher 3: Wild Hunt (2015) [ANA KONU]

    kişisel görüşüm pcde grafiklerinin konsoldan daha iyi görüneceği yönünde
    Bena göre Witcher 2'nin bile grafikleri hala efsane ve şuan çıkan bir çok güncel oyundan iyi olabilecek seviyede,özellikle karakterlerin kostum ve zırhları inanılmaz güzel tasarlanmış,her detayı görünüyor ve soluk renkler kullanılmamıştı..

    İyi bir PC si olan Ultra da ps4 e göre daha iyi grafik elde edeceği zaten belli ama pc ile karşılaştırmalar var o yüzden downgrade olayı doğru yani.
    _____________________________




  • SkyTech74 kullanıcısına yanıt
    Hocam gözün kapalı Ps4 al, nvidia odaklı bir oyun çok bariz belli. Bende GTX780 AMP var yine de Ps4 verdim. Çıkan videolara baktım, görüş mesafesini saymazsan gayet yeterli duruyor.
    _____________________________

    |Product name: PlayStation 4 Jet Black|Main processor: Single-chip custom processor|CPU: x86/64 AMD "Jaguar", eight cores|
    |GPU: 1.84 TFLOPS, AMD next-generation Radeon based graphics engine|Memory: GDDR5 8GB|Storage: 500GB hard disk drive|
    |External dimensions: Approx 275x53x305mm (width x height x length -tentative, excludes largest projection)|Mass: Approx 2.8kg|
    |Optical Drive: BD x6 CAV, DVD x8 CAV (read only)|Input/Output: Super-Speed USB (USB 3.0) port x2, AUX port x1|
    |Networking: Ethernet x1, IEEE 802.11 b/g/n, Bluetooth 2.1 (EDR)|AV Output: HDMI out port, Toslink SPDIF|
    |Included: PlayStation 4 system, wireless controller (Dual Shock) x1, mono headset x1, AC power cord x1, HDMI cable x1, USB cable x1 |
  • uranus666 kullanıcısına yanıt
    İnşallah fazla Downgrade yoktur ya.
    _____________________________
    |Ryzen R7 5700X|Gigabyte A520M K V2|TEAM T-FORCE VULCAN TUF Gaming Alliance 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16|AMD Sapphire RX 9070 Pulse|
    |Apacer AS2280P4 M.2 PCIe Gen3 x4 512GB|Xigmatek X-Power 500W 80+|BitFenix NOVA MESH SE TG|Lenovo Legion R27QE 27" 2k 180Hz|
  • CD projecti ea yada ubisoft la falan karıştırdınız heralde bir downgradedir dönüyor oyun çıkınca göreceksiniz downgrade falan olmayacak
    _____________________________
    "Fear. Fear attracts the fearful, the strong, the weak, the innocent, the corrupt. Fear. Fear is my ally."

    Darth Maul
  • Oyunda downgrade olduğu çok bariz belli, oyun çıkmadan belli olmaz deniliyor. Sanki şimdiye kadar oyunu gördük. İlk yayımlanan videolar da şimdikileri de youtube üzerinden izliyoruz. Ha ben hiç mi hiç umursamıyorum, zaten o görseli sağlasalar da oynayacak kartım yok fakat aynı oyundan alınmış farklı videolarda farklılıklar çok net belli ediyor kendini... Ubisoft yapınca ortalık yıkılıyor, CD Proect çok saygı duyduğum bir firma buna rağmen bu tür davranışları yapması onu eleştirmeyeceğim anlamına gelmez. Bu tür davranışlar yüzünden insanlar oyunun içeriğini konuşmak yerine böyle kısırdöngü denilecek tartışmalara giriyorlar. Keşke en başında makul bir görüntü gösterselerdi, şimdi forumda çok farklı tartışmalar olurdu.
    _____________________________

    |Product name: PlayStation 4 Jet Black|Main processor: Single-chip custom processor|CPU: x86/64 AMD "Jaguar", eight cores|
    |GPU: 1.84 TFLOPS, AMD next-generation Radeon based graphics engine|Memory: GDDR5 8GB|Storage: 500GB hard disk drive|
    |External dimensions: Approx 275x53x305mm (width x height x length -tentative, excludes largest projection)|Mass: Approx 2.8kg|
    |Optical Drive: BD x6 CAV, DVD x8 CAV (read only)|Input/Output: Super-Speed USB (USB 3.0) port x2, AUX port x1|
    |Networking: Ethernet x1, IEEE 802.11 b/g/n, Bluetooth 2.1 (EDR)|AV Output: HDMI out port, Toslink SPDIF|
    |Included: PlayStation 4 system, wireless controller (Dual Shock) x1, mono headset x1, AC power cord x1, HDMI cable x1, USB cable x1 |
  • O değilde highend bir Laptop yoksa bu oyun Notebooklarda yalan gibi duruyor. İmzamdaki sistem var gtx 765m sanıyorum ki açmayacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Donanım Haber Steam Topluluğu

    CPU: AMD Ryzen 5 2600 | GPU: MSI RX 5700 MECH GP OC | RAM: GSKILL 2x8GB Ripjaws V 3000MHz | Anakart: MSI B450-A PRO | SSD: Samsung 860 EVO 250GB | M.2 SSD: James Donkey JD1024 1TB | HDD: Seagate Barracuda 2TB | Kasa: Cooler Master MB520 | Monitör: Samsung C27HG70 | Fare: Logitech G102 | Klavye: James Donkey 610S Red Switch | Kulaklık: SteelSeries Arctis 3 (2019 Edition) | Pad: GamePower GP700 RGB | Gamepad: Xbox 360 Controller | Ses Sistemi: Logitech Z506 | Telefon: Poco X3 Pro 8/256GB
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdem3463

    quote:

    Orijinalden alıntı: axeles

    Rpg oyununun içeriği tartışılmalıyken, grafik grafik diye tutturmuşlar. Sizin gibi çakma oyuncular yüzünden son yıllarda adam gibi oyunlar çıkmıyor. Grafik kasıp içeriği boş bırakıyorlar. Bu kafada olmayan bir tek Bethesda var. O da yakında bozulur, oyun moyun oynayamayız sonra.

    Milletin derdi grafik değil.Sadece vaad edilen şeyin verilmiyor olması.Yoksa bakma oyun çıktıktan sonra burda kimse * aman grafikleri kötü * demeyecek sadece * 2013 hali daha iyiyde be * muhabbeti döner ki genede çok grafiğe takacak insan olmaz.Yoksa sizin kafayla düşünürsek Dark Souls 2 downgrade yiyince de millet ayaklandı, bunun sebebi ortalama bir grafikle oynayacak olmaları değildi zaten DS serisini oynayan bir adam grafiğe takmaz.Sadece oyunun ilk videolarında gördükleri hali ile oyun ellerine geçince oynadıkları hali farklı olunca insan ister istemez tepki gösteriyor.

    Vaad edilen ve verilmeyen o kadar cok sey varki eger o grafikler oyunu rahat oynamamizi engelliyorsa iyi yapiyorlar konsol icin veya degil yapmalari gerekiyorsa yapicaklar abi bu sefer super bilgisayarlar acabilecek halde cikarticaklar gene sikayet edilcek adamlarda napsin. Birakin bu kadar takilmayi artik surada grafikten dert yananlarin iclerinde hele korsancilarda olmasi ayri delirtiyor beni.
    _____________________________




  • 7870 le pek şansım yok gibi high da
    _____________________________
  • fenah2007 kullanıcısına yanıt
    O zaman oyunu hangi grafikler ile çıkaracaklarsa o grafiklerle gösterecekler. Milleti kandırıp hayal kırıklığına ugratmayacaklar. Witcher gibi bir markanın böyle oyunlara ihtiyacı yok bizim tepkimiz bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    She cast stars cross the hidden lake| Shadowed from the skies | Brilliantly in the twilight | Silver tears of life - Fathoms of hidden seas in | Pearl black oblivion | I see the treasured light | From the dark deep below me - In silence she reaches out | To pull me | The darkness will cleanse my eyes | And hold me
  • Deli Komutan kullanıcısına yanıt
    Sistem gereksinimleri oyun tam olarak optimize edilmeden öncesine aitti. 7870 in hangi ayarlarda oynatacağını öğrenmek için oyunun çıkışını beklememiz gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Final Getsuga Tenshou

    O zaman oyunu hangi grafikler ile çıkaracaklarsa o grafiklerle gösterecekler. Milleti kandırıp hayal kırıklığına ugratmayacaklar. Witcher gibi bir markanın böyle oyunlara ihtiyacı yok bizim tepkimiz bu.

    yav arkadaş biturlu anlatamadık ilk dediğin olmuş 2 sene :) o görüntüler tech demolarda onları veripte 20 fps de mi oynamak istiyosun , şuan daki pc gameplay lere bak beğenmiyosan alma bukadar basit, şu işi amma abarttınız PC grafikleri ni nerde gördün beğenmedin onuda anlamıyorumki :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evohan -- 13 Mayıs 2015; 20:06:43 >
    _____________________________
  • _____________________________
  • evohan kullanıcısına yanıt
    Kardeşim 2 sene önce downgrade olacağını söylemediler ki bize, oyun çıkmasına 10 gün kala ortaya çıktı doğal olarak da tepkiler oluyor.
    _____________________________
  • Güzel haber Witcher 3 XML dosyasında uber ayarlara izin verildiği görülmüş

    Postprocess.xml 
    Fullscreen / Window Mode
    Gamma
    AllowBloom
    AllowShafts
    AllowAntialias
    AllowBlur
    AllowDOF
    AllowCutsceneDOF
    AllowVignette
    AllowSharpen
    Virtual_SSAOSolution
    AllowMSAA
    AllowMotionBlur
    AllowFog
    AllowChromaticAberration
    Rendering.xml
    Vysnc
    Hairworks
    Shadows
    Terrain
    Water Quality
    Grass
    textures
    foliage_visibility
    level_of_detail
    Shadow distance scaling
    <Option id=”3″ displayName=”uber”>
    <Entry varId=”CascadeShadowFadeTreshold” value=”1.0″/>
    <Entry varId=”CascadeShadowDistanceScale0″ value=”1.0″/>
    <Entry varId=”CascadeShadowDistanceScale1″ value=”1.0″/>
    <Entry varId=”CascadeShadowDistanceScale2″ value=”1.5″/>
    <Entry varId=”CascadeShadowDistanceScale3″ value=”1.5″/>
    <Entry varId=”CascadeShadowQuality” value=”1″/>
    <Entry varId=”CascadeShadowmapSize” value=”3072″/>
    <Entry varId=”MaxCascadeCount” value=”4″/>
    <Entry varId=”MaxTerrainShadowAtlasCount” value=”4″/>
    <Entry varId=”MaxCubeShadowSize” value=”512″/>
    <Entry varId=”MaxSpotShadowSize” value=”512″/>
    <Entry overrideGroup=”Rendering/SpeedTree” varId=”FoliageShadowDistanceScale” value=”54.0″/>
    </Option>
    Water tessellation
    <Var id=”Virtual_WaterOptionVar” displayName=”water_quality” displayType=”OPTIONS” tags=”refreshEngine”>
    <OptionsArray>
    <Option id=”0″ displayName=”low”>
    <Entry varId=”GlobalOceanTesselationFactor” value=”8″/>
    </Option>
    <Option id=”1″ displayName=”medium”>
    <Entry varId=”GlobalOceanTesselationFactor” value=”16″/>
    </Option>
    <Option id=”2″ displayName=”high”>
    <Entry varId=”GlobalOceanTesselationFactor” value=”32″/>
    </Option>
    <Option id=”3″ displayName=”uber”>
    <Entry varId=”GlobalOceanTesselationFactor” value=”64″/>
    </Option>
    </OptionsArray>
    </Var>
    Grass density
    <OptionsArray>
    <Option id=”0″ displayName=”low”>
    <Entry varId=”GrassDensity” value=”1400.0″/>
    </Option>
    <Option id=”1″ displayName=”medium”>
    <Entry varId=”GrassDensity” value=”1600.0″/>
    </Option>
    <Option id=”2″ displayName=”high”>
    <Entry varId=”GrassDensity” value=”2000.0″/>
    </Option>
    <Option id=”3″ displayName=”uber”>
    <Entry varId=”GrassDensity” value=”2400.0″/>
    </Option>
    </OptionsArray>
    Textures
    <Option id=”3″ displayName=”uber”>
    <Entry overrideGroup=”TextureStreaming” varId=”MaxResidentMipMap” value=”6″/>
    <Entry varId=”MaxTextureSize” value=”2048″/>
    <Entry varId=”MaxAtlasTextureSize” value=”2048″/>
    <Entry varId=”TextureDownscale” value=”0″/>
    <Entry varId=”DetailTextureDownscale” value=”0″/>
    <Entry varId=”AtlasTextureDownscale” value=”0″/>
    <Entry varId=”TextureMemoryBudget” value=”800″/>
    <Entry varId=”TextureMemoryGUIBudget” value=”80″/>
    <Entry varId=”TextureTimeBudget” value=”10″/>
    <Entry varId=”TextureInFlightBudget” value=”128″/>
    </Option>
    Foliage Visibility
    <Option id=”3″ displayName=”uber”>
    <Entry overrideGroup=”Foliage” varId=”MaxVisibilityDepth” value=”24″/>
    </Option>
    LOD
    <Option id=”3″ displayName=”uber”>
    <Entry overrideGroup=”LevelOfDetail” varId=”DecalsHideDistance” value=”80″/>
    </Option>
    Terrain options
    <Option id=”0″ displayName=”low”>
    <Entry varId=”TerrainErrorMetricMultiplier” value=”30″/>
    <Entry varId=”TerrainScreenSpaceErrorThreshold” value=”4.0″/>
    </Option>
    <Option id=”1″ displayName=”medium”>
    <Entry varId=”TerrainErrorMetricMultiplier” value=”20″/>
    <Entry varId=”TerrainScreenSpaceErrorThreshold” value=”3.0″/>
    </Option>
    <Option id=”2″ displayName=”high”>
    <Entry varId=”TerrainErrorMetricMultiplier” value=”10″/>
    <Entry varId=”TerrainScreenSpaceErrorThreshold” value=”2.0″/>
    </Option>
    <Option id=”3″ displayName=”uber”>
    <Entry varId=”TerrainErrorMetricMultiplier” value=”6″/>
    <Entry varId=”TerrainScreenSpaceErrorThreshold” value=”1.6″/>
    </Option>
    Post-Processing presets in-depth
    <Preset id=”0″ displayName=”low”>
    <Entry varId=”AllowBloom” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowShafts” value=”false”/>
    <Entry varId=”AllowAntialias” value=”false”/>
    <Entry varId=”AllowBlur” value=”false”/>
    <Entry varId=”AllowDOF” value=”false”/>
    <Entry varId=”AllowCutsceneDOF” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowVignette” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowSharpen” value=”false”/>
    <Entry varId=”Virtual_SSAOSolution” value=”0″/>
    <Entry varId=”AllowMotionBlur” value=”false”/>
    <Entry varId=”AllowFog” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowChromaticAberration” value=”false”/>
    </Preset>
    <Preset id=”1″ displayName=”medium”>
    <Entry varId=”AllowBloom” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowShafts” value=”false”/>
    <Entry varId=”AllowAntialias” value=”false”/>
    <Entry varId=”AllowBlur” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowDOF” value=”false”/>
    <Entry varId=”AllowCutsceneDOF” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowVignette” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowSharpen” value=”false”/>
    <Entry varId=”Virtual_SSAOSolution” value=”1″/>
    <Entry varId=”AllowMotionBlur” value=”false”/>
    <Entry varId=”AllowFog” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowChromaticAberration” value=”false”/>
    </Preset>
    <Preset id=”2″ displayName=”high”>
    <Entry varId=”AllowBloom” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowShafts” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowAntialias” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowBlur” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowDOF” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowCutsceneDOF” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowVignette” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowSharpen” value=”true”/>
    <Entry varId=”Virtual_SSAOSolution” value=”1″/>
    <Entry varId=”AllowMotionBlur” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowFog” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowChromaticAberration” value=”true”/>
    </Preset>
    </PresetsArray>
    Rendering presets in-depth
    <Preset id=”0″ displayName=”low”>
    <Entry varId=”Virtual_TexturesOptionVar” value=”0″/>
    <Entry varId=”Virtual_LevelOfDetailOptionVar” value=”0″/>
    <Entry varId=”Virtual_WaterOptionVar” value=”0″/>
    <Entry varId=”Virtual_TerrainOptionVar” value=”0″/>
    <Entry varId=”Virtual_ShadowsOptionVar” value=”0″/>
    <Entry varId=”UseHairWorks” value=”false”/>
    <Entry varId=”Virtual_GrassOptionVar” value=”0″/>
    <Entry varId=”Virtual_FoliageVisibility” value=”0″/>
    </Preset>
    <Preset id=”1″ displayName=”medium”>
    <Entry varId=”Virtual_TexturesOptionVar” value=”1″/>
    <Entry varId=”Virtual_LevelOfDetailOptionVar” value=”1″/>
    <Entry varId=”Virtual_WaterOptionVar” value=”1″/>
    <Entry varId=”Virtual_TerrainOptionVar” value=”1″/>
    <Entry varId=”Virtual_ShadowsOptionVar” value=”1″/>
    <Entry varId=”UseHairWorks” value=”false”/>
    <Entry varId=”Virtual_GrassOptionVar” value=”1″/>
    <Entry varId=”Virtual_FoliageVisibility” value=”1″/>
    </Preset>
    <Preset id=”2″ displayName=”high”>
    <Entry varId=”Virtual_TexturesOptionVar” value=”2″/>
    <Entry varId=”Virtual_LevelOfDetailOptionVar” value=”2″/>
    <Entry varId=”Virtual_WaterOptionVar” value=”2″/>
    <Entry varId=”Virtual_TerrainOptionVar” value=”2″/>
    <Entry varId=”Virtual_ShadowsOptionVar” value=”2″/>
    <Entry varId=”UseHairWorks” value=”false”/>
    <Entry varId=”Virtual_GrassOptionVar” value=”2″/>
    <Entry varId=”Virtual_FoliageVisibility” value=”2″/>
    </Preset>
    <Preset id=”3″ displayName=”uber”>
    <Entry varId=”Virtual_TexturesOptionVar” value=”3″/>
    <Entry varId=”Virtual_LevelOfDetailOptionVar” value=”3″/>
    <Entry varId=”Virtual_WaterOptionVar” value=”3″/>
    <Entry varId=”Virtual_TerrainOptionVar” value=”3″/>
    <Entry varId=”Virtual_ShadowsOptionVar” value=”3″/>
    <Entry varId=”UseHairWorks” value=”true”/>
    <Entry varId=”Virtual_GrassOptionVar” value=”3″/>
    <Entry varId=”Virtual_FoliageVisibility” value=”3″/>
    </Preset>
    More extras
    AllowSharpen=false
    TextureMipBias=0


    Read more:http://wccftech.com/witcher-3-xml-lets-enable-sharpening-uber-terrain-textures/#ixzz3a2WOWtl8
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Final Getsuga Tenshou

    O zaman oyunu hangi grafikler ile çıkaracaklarsa o grafiklerle gösterecekler. Milleti kandırıp hayal kırıklığına ugratmayacaklar. Witcher gibi bir markanın böyle oyunlara ihtiyacı yok bizim tepkimiz bu.

    yav arkadaş biturlu anlatamadık ilk dediğin olmuş 2 sene :) o görüntüler tech demolarda onları veripte 20 fps de mi oynamak istiyosun , şuan daki pc gameplay lere bak beğenmiyosan alma bukadar basit, şu işi amma abarttınız PC grafikleri ni nerde gördün beğenmedin onuda anlamıyorumki :)

    2013'deki halini herkesin 20FPS'de oynayacağını neye göre söyleyebiliyorsunuz?Elinde 7950'si olan adam ona göre ayar yapar Titan X'i olan adam ona göre ayar yapar.Downgrade'i savunabilmek gerçekten çok ama çok ilginç.
    _____________________________

    Masaüstü; PCPartPicker
    LG OLED55CX | Samsung G8 OLED UW | Apple TV 4K 3rd Gen | DROP PC38X & Fiio FH3 & BTR3K




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turbo-powwer

    Güzel haber Witcher 3 XML dosyasında uber ayarlara izin verildiği görülmüş


    Postprocess.xml 
    Fullscreen / Window Mode
    Gamma
    AllowBloom
    AllowShafts
    AllowAntialias
    AllowBlur
    AllowDOF
    AllowCutsceneDOF
    AllowVignette
    AllowSharpen
    Virtual_SSAOSolution
    AllowMSAA
    AllowMotionBlur
    AllowFog
    AllowChromaticAberration
    Rendering.xml
    Vysnc
    Hairworks
    Shadows
    Terrain
    Water Quality
    Grass
    textures
    foliage_visibility
    level_of_detail
    Shadow distance scaling
    <Option id=”3″ displayName=”uber”>
    <Entry varId=”CascadeShadowFadeTreshold” value=”1.0″/>
    <Entry varId=”CascadeShadowDistanceScale0″ value=”1.0″/>
    <Entry varId=”CascadeShadowDistanceScale1″ value=”1.0″/>
    <Entry varId=”CascadeShadowDistanceScale2″ value=”1.5″/>
    <Entry varId=”CascadeShadowDistanceScale3″ value=”1.5″/>
    <Entry varId=”CascadeShadowQuality” value=”1″/>
    <Entry varId=”CascadeShadowmapSize” value=”3072″/>
    <Entry varId=”MaxCascadeCount” value=”4″/>
    <Entry varId=”MaxTerrainShadowAtlasCount” value=”4″/>
    <Entry varId=”MaxCubeShadowSize” value=”512″/>
    <Entry varId=”MaxSpotShadowSize” value=”512″/>
    <Entry overrideGroup=”Rendering/SpeedTree” varId=”FoliageShadowDistanceScale” value=”54.0″/>
    </Option>
    Water tessellation
    <Var id=”Virtual_WaterOptionVar” displayName=”water_quality” displayType=”OPTIONS” tags=”refreshEngine”>
    <OptionsArray>
    <Option id=”0″ displayName=”low”>
    <Entry varId=”GlobalOceanTesselationFactor” value=”8″/>
    </Option>
    <Option id=”1″ displayName=”medium”>
    <Entry varId=”GlobalOceanTesselationFactor” value=”16″/>
    </Option>
    <Option id=”2″ displayName=”high”>
    <Entry varId=”GlobalOceanTesselationFactor” value=”32″/>
    </Option>
    <Option id=”3″ displayName=”uber”>
    <Entry varId=”GlobalOceanTesselationFactor” value=”64″/>
    </Option>
    </OptionsArray>
    </Var>
    Grass density
    <OptionsArray>
    <Option id=”0″ displayName=”low”>
    <Entry varId=”GrassDensity” value=”1400.0″/>
    </Option>
    <Option id=”1″ displayName=”medium”>
    <Entry varId=”GrassDensity” value=”1600.0″/>
    </Option>
    <Option id=”2″ displayName=”high”>
    <Entry varId=”GrassDensity” value=”2000.0″/>
    </Option>
    <Option id=”3″ displayName=”uber”>
    <Entry varId=”GrassDensity” value=”2400.0″/>
    </Option>
    </OptionsArray>
    Textures
    <Option id=”3″ displayName=”uber”>
    <Entry overrideGroup=”TextureStreaming” varId=”MaxResidentMipMap” value=”6″/>
    <Entry varId=”MaxTextureSize” value=”2048″/>
    <Entry varId=”MaxAtlasTextureSize” value=”2048″/>
    <Entry varId=”TextureDownscale” value=”0″/>
    <Entry varId=”DetailTextureDownscale” value=”0″/>
    <Entry varId=”AtlasTextureDownscale” value=”0″/>
    <Entry varId=”TextureMemoryBudget” value=”800″/>
    <Entry varId=”TextureMemoryGUIBudget” value=”80″/>
    <Entry varId=”TextureTimeBudget” value=”10″/>
    <Entry varId=”TextureInFlightBudget” value=”128″/>
    </Option>
    Foliage Visibility
    <Option id=”3″ displayName=”uber”>
    <Entry overrideGroup=”Foliage” varId=”MaxVisibilityDepth” value=”24″/>
    </Option>
    LOD
    <Option id=”3″ displayName=”uber”>
    <Entry overrideGroup=”LevelOfDetail” varId=”DecalsHideDistance” value=”80″/>
    </Option>
    Terrain options
    <Option id=”0″ displayName=”low”>
    <Entry varId=”TerrainErrorMetricMultiplier” value=”30″/>
    <Entry varId=”TerrainScreenSpaceErrorThreshold” value=”4.0″/>
    </Option>
    <Option id=”1″ displayName=”medium”>
    <Entry varId=”TerrainErrorMetricMultiplier” value=”20″/>
    <Entry varId=”TerrainScreenSpaceErrorThreshold” value=”3.0″/>
    </Option>
    <Option id=”2″ displayName=”high”>
    <Entry varId=”TerrainErrorMetricMultiplier” value=”10″/>
    <Entry varId=”TerrainScreenSpaceErrorThreshold” value=”2.0″/>
    </Option>
    <Option id=”3″ displayName=”uber”>
    <Entry varId=”TerrainErrorMetricMultiplier” value=”6″/>
    <Entry varId=”TerrainScreenSpaceErrorThreshold” value=”1.6″/>
    </Option>
    Post-Processing presets in-depth
    <Preset id=”0″ displayName=”low”>
    <Entry varId=”AllowBloom” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowShafts” value=”false”/>
    <Entry varId=”AllowAntialias” value=”false”/>
    <Entry varId=”AllowBlur” value=”false”/>
    <Entry varId=”AllowDOF” value=”false”/>
    <Entry varId=”AllowCutsceneDOF” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowVignette” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowSharpen” value=”false”/>
    <Entry varId=”Virtual_SSAOSolution” value=”0″/>
    <Entry varId=”AllowMotionBlur” value=”false”/>
    <Entry varId=”AllowFog” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowChromaticAberration” value=”false”/>
    </Preset>
    <Preset id=”1″ displayName=”medium”>
    <Entry varId=”AllowBloom” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowShafts” value=”false”/>
    <Entry varId=”AllowAntialias” value=”false”/>
    <Entry varId=”AllowBlur” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowDOF” value=”false”/>
    <Entry varId=”AllowCutsceneDOF” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowVignette” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowSharpen” value=”false”/>
    <Entry varId=”Virtual_SSAOSolution” value=”1″/>
    <Entry varId=”AllowMotionBlur” value=”false”/>
    <Entry varId=”AllowFog” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowChromaticAberration” value=”false”/>
    </Preset>
    <Preset id=”2″ displayName=”high”>
    <Entry varId=”AllowBloom” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowShafts” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowAntialias” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowBlur” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowDOF” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowCutsceneDOF” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowVignette” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowSharpen” value=”true”/>
    <Entry varId=”Virtual_SSAOSolution” value=”1″/>
    <Entry varId=”AllowMotionBlur” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowFog” value=”true”/>
    <Entry varId=”AllowChromaticAberration” value=”true”/>
    </Preset>
    </PresetsArray>
    Rendering presets in-depth
    <Preset id=”0″ displayName=”low”>
    <Entry varId=”Virtual_TexturesOptionVar” value=”0″/>
    <Entry varId=”Virtual_LevelOfDetailOptionVar” value=”0″/>
    <Entry varId=”Virtual_WaterOptionVar” value=”0″/>
    <Entry varId=”Virtual_TerrainOptionVar” value=”0″/>
    <Entry varId=”Virtual_ShadowsOptionVar” value=”0″/>
    <Entry varId=”UseHairWorks” value=”false”/>
    <Entry varId=”Virtual_GrassOptionVar” value=”0″/>
    <Entry varId=”Virtual_FoliageVisibility” value=”0″/>
    </Preset>
    <Preset id=”1″ displayName=”medium”>
    <Entry varId=”Virtual_TexturesOptionVar” value=”1″/>
    <Entry varId=”Virtual_LevelOfDetailOptionVar” value=”1″/>
    <Entry varId=”Virtual_WaterOptionVar” value=”1″/>
    <Entry varId=”Virtual_TerrainOptionVar” value=”1″/>
    <Entry varId=”Virtual_ShadowsOptionVar” value=”1″/>
    <Entry varId=”UseHairWorks” value=”false”/>
    <Entry varId=”Virtual_GrassOptionVar” value=”1″/>
    <Entry varId=”Virtual_FoliageVisibility” value=”1″/>
    </Preset>
    <Preset id=”2″ displayName=”high”>
    <Entry varId=”Virtual_TexturesOptionVar” value=”2″/>
    <Entry varId=”Virtual_LevelOfDetailOptionVar” value=”2″/>
    <Entry varId=”Virtual_WaterOptionVar” value=”2″/>
    <Entry varId=”Virtual_TerrainOptionVar” value=”2″/>
    <Entry varId=”Virtual_ShadowsOptionVar” value=”2″/>
    <Entry varId=”UseHairWorks” value=”false”/>
    <Entry varId=”Virtual_GrassOptionVar” value=”2″/>
    <Entry varId=”Virtual_FoliageVisibility” value=”2″/>
    </Preset>
    <Preset id=”3″ displayName=”uber”>
    <Entry varId=”Virtual_TexturesOptionVar” value=”3″/>
    <Entry varId=”Virtual_LevelOfDetailOptionVar” value=”3″/>
    <Entry varId=”Virtual_WaterOptionVar” value=”3″/>
    <Entry varId=”Virtual_TerrainOptionVar” value=”3″/>
    <Entry varId=”Virtual_ShadowsOptionVar” value=”3″/>
    <Entry varId=”UseHairWorks” value=”true”/>
    <Entry varId=”Virtual_GrassOptionVar” value=”3″/>
    <Entry varId=”Virtual_FoliageVisibility” value=”3″/>
    </Preset>
    More extras
    AllowSharpen=false
    TextureMipBias=0[/spoiler]


    Read more:http://wccftech.com/witcher-3-xml-lets-enable-sharpening-uber-terrain-textures/#ixzz3a2WOWtl8


    ha işte bukadar ya tanatana yapıp duruyolar cfg ile halledilir ne gerekiyorsa yapılır dedik dinletemedik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evohan -- 13 Mayıs 2015; 20:25:28 >
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 135136137138139
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.