Şimdi Ara

The Last of Us Part II Remastered (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe (35. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: sayginoz , sayginoz
2 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 1 Misafir - 2 Masaüstü1 Mobil1 Android
5 sn
1.230
Cevap
36
Favori
48.232
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu etrafa bakma işini ben de yapıyorum. Oyunu hemen bitirmemek ve keyfini çıkarabilmek adına ama ne kadar dolanırsam dolanayım şu silah yükseltmeleri için çıkan zırvalıklar çok az gibi ya da ben körüm. Oyunun beşinci saatinde falanım, evet daha henüz erken biliyorum ama oyunun şifreli kasalarına/odalarına girmeme rağmen orada da çok az veriyor o vida zırvalıklarından. O zaman çok sinir bozucu oluyor. Zaten o şifreleri çözmenin amacı, kısa sürede itemleri geliştirmek ve oyunda daha da güçlenmek değil mi? Bu her oyunda böyledir. İtemden yana sıkıntım yok, her şey bol o konuda etrafı dolandığım için. Dümdüz oynasam ve direkt ana hikayeden ilerlesem büyük ihtimalle o konuda da sıkıntı yaşatır oyun.


    Bu arada ikinci oyunun yarı serbest bırakması güzel bence, ana hikayede dümdüz ilerlemeden önce keşfedilecek ve etkileşime girilecek fazlaca şey var. Çok fazla serbest bıraksaydı en sevdiğim seri olan oyun artık en sevdiğim seri değil de falanca bir oyuna dönüşürdü büyük ihtimalle.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melmleodram -- 7 Nisan 2025; 23:56:0 >




  • Bullet speed mode güzelmiş ekstralarda hile olan.


    The Last of Us Part II Remastered (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe
  • Bu oyunun ana karakteri kim çözemedim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Evet hiç uyumadım. :)) Ayrıca ben de dip köşe gezerek ve tüm toplanabilirleri toplayarak bitirdim. Yani rushlamadım merak etmeyin. Ayrıca tatil haftasındayım ve bugünleri aylar öncesinden planladım, yani bomboş vaktime denk geldi. Üstüne bir de hızlı bir şekilde gerçekçi zorlukta kalıcı ölümle tekrar bitireyim dedim de o da çok zor oldu, biraz vakit alacak ama bitireceğim. Sonrasında No Return'e geçerim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Noctivagant kullanıcısına yanıt
    Ellie ve Abby. Zaten oyunun mağaza sayfalarındaki açıklamalarında da yazıyor bu.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ng+ da ekstra özelliklerle ve sinematiklerdeki yönetmen yorumlarıyla oynamak güzel oluyor. Lost levels deki sewers bölümünde neyi neden yaptıklarını duymak ilginçti.

    Nvidia kartlarda biosdan resizeable bar kapatmak performans arttırıyormuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Starborn -- 8 Nisan 2025; 10:50:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Scorpioleo kullanıcısına yanıt
    Ben 4k 144hz oled de dlaa açık oynuyorum hiçbir şekilde rahatsız edici bir durumla karşılaşmadım sadece belli sahnelerde kamerayı hareket ettirirken Gökkuşağı şeklinde sıralı oval şekiller oluşuyor beni rahatsız eden ilk oyunda da var hatta ama sanırım TV veya oyunda değiştirdiğim bir ayar ile ilgili henüz sebebini bulamadım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Starborn kullanıcısına yanıt
    Kayıp Bölümler kısmı güzel ve ilginç olmuş gerçekten. Ben de NG+'ı yorumlar açık bir şekilde oynuyorum. İkinci kez oynamak için ayrı bir unsur resmen.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • sukrullex kullanıcısına yanıt

    Bunu yapınca oyun kendine geldi teşekkür ederim. Dlss ve dlaa ayarlarını da kapatamıyordum bunu yapınca düzeldi.

  • MoÇü kullanıcısına yanıt
    Rica ederim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • En güncel olan K ve J dir onlar seçilebilir. Tüm oyunlar için geçerli K seçin, K yoksa J.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Last of Us Part II Remastered (Çıktı) [PC ANA KONU] #TürkçeNoctivagantyoutube
    The Last Of US PART 2 kaplama hatası #lastofus #game #oyun
    https://www.youtube.com/watch?v=L0JP9pf-dF4

    Oyun boyunca gördüğüm tek grafik hatası. Çekmecenin içini görmek için kamerayı bu şekilde ayarlayınca oluyor hata ama oyunun genelinde yok. Sadece bir bölgedeki bir binanın içinde var. Diğer bölgelerde ve binalarda aynı kamera açısıyla çekmece açınca olmuyor

  • The Frost kullanıcısına yanıt

    Hocam onu biliyorum da ben onu aslında başka amaçla kast ettim. Abby ile daha fazla zaman geçirdim gibi hissettim oynarken ve Abby ile oynarken daha bol aksiyon var.


    Yani sanki Abby daha bir özenilmiş. Ama açıkcası onla yapılan bazı görevler bence çok gereksiz olmuş. Abby ile oynanan kısımlar ne den bu kadar uzun yapılmış çözemedim.


    Yani oyunla ilgili duyduğum eleştiriler cidden doğru yapılmış.

  • Oyunu steam deckten oynuyorum upscale açmadım sadece anti alising için xess açtım merak ettiğim konu ise rtx ksrt kullanan arkadaşlar neden upscale açıyor zaten kartları yeterince güçlü benim cihazda steam deckte upsacle yöntemleri genelde daha kötü bi görüntüye sebebiyet verdi hep

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Doomslayer666 kullanıcısına yanıt
    Bende rx6600 gibi güncel kartlara göre oldukça zayıf bir kart olmasına rağmen açmadım upscale zaten nefret ediyorum bu upscale işinden

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Noctivagant kullanıcısına yanıt

    Ben Ellie ile daha fazla vakit geçirdim oyun boyu. %60 civarı Ellie, %40 civarı Abby diyebilirim. Herhangi bir aksiyon oyununda zaten tempo oyunun ortalarından sonra daha da yükselir ve yükselmesi de gerekir. Abby ile oynadığımız kısımlar oyunun ortalarından sonra olduğu için haliyle tam aksiyonun artması gereken zamanlara denk geliyor. Yani Abby'e geçince Ellie gibi en başından temel eşyaları craftlayıp temel yetenekleri öğrenmiyoruz. Oyun direkt bizi kaldığımız yerden devam ettiriyor tempo açısından. Ayrıca ben gereksiz olduğunu düşünmüyorum. Abby'nin yaşadıkları da sonuca bağlanınca çok mantıklı düşünüp işlenmiş. İki karakter de Seattle'da üç günde bambaşka şeyler yaşıyor ve biz de bunu deneyimliyoruz. O üç günü nasıl geçirdiklerini görüyoruz. Eğer hep aynı ortamda bulunsalardı oyun aşırı tekrara düşebilirdi. Örneğin Resident Evil 2'de böyle hissettirdiği anlar oluyor karakter değişince. Fakat bu oyunda hep farklı levellar görüyoruz. Aynı mekanda geçen bölümlerde oynasak bile iki karakterle de o mekanın farklı bir alanında oynuyoruz. Bence iki karakterin oynanış temposu kesinlikle tam kıvamında olmuş. Zaten yılın oyunu olmasının sebeplerinden biri de bu. 20-30 saat oynanış süresi ve hiç tekrara düşmeden devamlı akan bir tempoda oynuyoruz. Açıkçası ilk oyunda da böyle olduğundan iki oyunu birden peş peşe oynamak hiç sıkmaz beni. Ayrıca oyunla ilgili yapılan eleştirilerde bu konuya hiç denk gelmedim. Genelde hikayenin kritik anlarına yapılıyordu bu eleştiriler.





  • The Frost kullanıcısına yanıt
    Gerçekçi zorlukta kalıcı ölümle ilgili başarım var sanırım
    Bana kalırsa bunu yapmak çok ama çok zor imkansız gibi geliyor
    Öyle kısımlar var ki hiç ummadığınız yerde ölebiliyorsunuz
    Bu oyuna köpek eklemişler kokudan gelip bizi buluyor anında kendimizi çatışmanın ortasında buluyoruz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • MoÇü kullanıcısına yanıt

    Bu yapılan şey nedir? Link bozuk. Ayrıca FSR Native AA ile gelen keskinlik ayarını arttırmak iyi değil mi? Görüntüyü sanki biraz daha iyi yapıyor, en azından yeşillikler için.

  • BlackBeasT kullanıcısına yanıt

    Ne işe yaradığını bilmeden DirectX ve AMD dosyalarını değiştirdim. Mikro takılmaları tamamen kesti ve uzağa bakınca yaşanan 10-15 FPS değerindeki düşüşü önledi, oyunu daha stabil yaptı doğrusu.

  • OptimizedSettings kullanıcısına yanıt

    İmkansız değil hocam. Şu anda Ellie ile 2.güne geldim bile. Başlarda çok gizli oynamaya çalıştım çünkü oyun hiç kaynak vermiyor neredeyse. Ama gizli gizli ilerlerken tam düşman kalmadı dediğimde illa biri gelip tepeme konuyordu. Tarama özelliği olmadığı için yakalanmak kaçınılmaz oluyor çoğu zaman. Bir yerden sonra amaaan dedim ve özellikle enfektelerin olduğu bölgelerden koşarak geçmeye başladım. Zaten oyunu yeni bitirdiğim için nereden nasıl geçmem gerektiğini de biliyorum, o yüzden eğer düşman bölgesindeyken hasar yemeden koşma imkanım varsa direkt yardırıyorum. Zaten ilk oynayışımda her yeri didik didik etmiştim, o yüzden bu zorlukta senin dediğin gibi speedrun yapar gibi oynuyorum. The Last of Us Part II Remastered (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe Zorluğu bir yerde aştım tabi de ölmek cidden çok koyuyor. Bölüm başı kalıcı ölüm açtım ben bir de, bu işin giriş seviyesi yani. Neyse ki çok ölmedim ama bir yerde oyun crash verdi bir anda ve deliye döndüm. Sonra oyuna girince anladım ki kaldığım bölümde çok ilerlemediğim için 3-4 dakika öncesinden başlattı. Onun dışında köpekler dediğin gibi çok sıkıntı. Aksiyona gireceksem direkt köpekleri vuruyorum. Elim de iyice oturduğundan düşmanlara headshot ata ata ilerliyorum. Birkaç tavsiye de izlemiştim youtubedan, ona göre oynuyorum. Hazır boş vakit varken bir an önce aradan çıkarmak istiyorum bunu, o yüzden rushlıyorum. Tekrar izlemeye gerek duymadığım ara sahneleri de atlıyorum zaten direkt. Önemli sahnelerde de yönetmen yorumları açık olduğundan ayrı keyifli oluyor.


    Gerçekçi zorlukta oynamak isteyenlerin gözü korkmasın kesinlikle. Yalnız gamepadle oynamanızı tavsiye etmem. Auto aim de olmuyor sanırım gamepadle. Mouse ile çok rahat içlerinden geçersiniz zaten düşmanların.





  • 
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.