Şimdi Ara

THE LAST OF US: PART II | ANA KONU | TÜM ZAMANLARIN EN ÇOK ÖDÜL ALAN OYUNU (561. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25.347
Cevap
138
Favori
1.231.220
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 559560561562563
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Source kullanıcısına yanıt
    ikiside aynı hiçbir fark yok zaten milimetrik elinden çıkacak diye birşeyde yok. böyle saçma detaylara takılan var mı cidden
  • Çok güzel bir resim çerçevelettir as evin duvarına

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Rampage kullanıcısına yanıt
    Arkadaş söyleyince bende merak ettim ama bir fark yok gibi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba bu oyunu en ucuz şekilde hangi PSN'den alabilirim? Ve ortak almak isteyen var mı oyun çıkana kadar halletmek istiyorum
  • En net Kutu tasarımda ki gibi.

    THE LAST OF US: PART II | ANA KONU | TÜM ZAMANLARIN EN ÇOK ÖDÜL ALAN OYUNU
  • Birgün yüksek çözünürlüklü olarakta yayınlanır inşallah çok güzel bir resim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Poster olarak gelir oyun çıkmadan Level verir diye tahmin ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dark Saga kullanıcısına yanıt
    İnşallah

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stray Wolf Ellie

    INSIDE THE GAMEPLAY - YENİ VİDEO



    Videodaki önemli noktalar:

    -Bu, Ellie'nin hikayesi. Onun seçimlerini, onun davranış ve ahlak anlayışını(buradaki ahlaktan kastı iyi ve kötü anlamında) anlamanız gerekiyor ve bunu sadece kendinizi Ellie yerine koyarak yapabilirsiniz.

    -İlk oyunda olanın aksine bu kez işler biraz daha farklı ilerliyor. Bulduğunuz her parçanın, bir damla gazın, bir çivinin vs. önemini kavramalı ve çaresiz kalmamak için akıllıca craft yapmalısınız.

    -Ellie, Joel'a göre çok daha küçük ve çevik. Bu nedenle onu daha hızlı bir karakter olarak tasarladık.

    -Bu noktada yaptığımız ilk şey ise Ellie'ye zıplama özelliği vermek oldu. Ancak bu zıplama tahmin edeceğiniz gibi normal bir zıplama değil. Bu, çatışmayı oldukça adaletsiz kılardı (Fakat çatışma esnasında dahi yine bir tümseğe veya bir tümsekten başkasına atlanıyor). Bu nedenle bu zıplama daha çok uzak mesafelere atlayabilmek için (gap closer) tasarlandı (Burada anlatılmak istenen 2 karışlık bir yerde bile ilk oyunda tahtalar kullanılmıştı. Artık Ellie, bu mesafeyi sıçrayarak aşabiliyor).

    -Ellie'ye eklediğimiz bir diğer özellik ise yüzükoyun sürünme oldu. Bu özellik çok basit görünebilir ancak çoğu zaman oyunun akışını değiştirecek nitelikte bir özellik. Ellie, yatarken silah kullanabilir, yere yakın/yıkılmış zeminlerin altından geçebilir, araçların altına saklanabilir. Aracın yakınındaki düşmanlar aracın altını kontrol ederek sizi bulabilir. Ancak unutmayın, eğer düşman çok uzakta ise, sizi aracın altından görebilir.

    -Ellie'ye eklediğimiz en önemli mekanik ise tartışmasız savuşturma (dodge) oldu. Ellie yerde iken dahi sağa veya sola doğru sıvışabilir (dodge atabilir).

    -Part II, Part I'e göre çok daha geniş ve açık bir dünyaya sahip (açık dünya değil, fakat öyle gibi geniş). Part II'yi tasarlarken kendimizi sınamak istedik ve dünyayı nasıl birleştirebiliriz diye düşündük. Hatta öyle ki, ilk oyunda bir mekandan diğerine geçerken mevsim değiştirmeye mecbur kalabiliyorduk. Ancak Part II'de tüm tlou dünyası ile iç içe yarattık, elimizden gelen en iyi şekilde level tasarımında birbirine geçebilen parçalar olmasına özen gösterdik.

    -Artık dünya daha büyük olduğundan; daha detaylı araştırma ve keşif alanlarını bu evrene eklememek olmazdı.

    -Tarifler ilk oyuna göre çok daha fazla. Bulduğunuz her şeyi rastgele craftlayamayacaksınız. Bunu, oyun içerisinde kataloglardan, daha önce craftlanmış örneklerden veya dünya içerisindeki karakterlerden öğreneceksiniz.

    -Unutmayın, her seçiminizin bir sonucu olacak. Her craftın, her yetenek geliştirmenin uzun vadede sonuçları olacak. Buna oldukça önem verdik.

    Bu Ellie'nin hikayesi, kendinizi onun yerine koyun.
    İlk olarak oyunun fiziksel sürümünün iki diskten olacağını daha sonra boyutunun 100 GB olacağınu açıkladıklarından beri altında bir sürpriz bekliyorum. Bu nesilde çıkan nice açık dünya oyunu 50 GB büyüklüğünün üstüne çıkamamışken TLOU:P2 nasıl olurda 100 GB’lık bir yer kaplamış olacak? Death Stranding’de 3 harita var, 12 saati aşkın ara sahne var ve TLOU’dan iki kat az yer kaplıyor. RDR2’de olan detaylı açık dünyayı ve Multiplayer modunu içine katarak 100 GB ağırlığına ulaşırken, TLOU’da ilk etapta herhangi bir Multiplayer modunun olmayacağı konusunda açıklama yapılmıştı. Hatta bağımsız bir oyun olarak çıkabileceği yönünde dedikodular dönmüştü. Yani demeye çalıştığım o ki.. Bence bu oyun bas baya açık dünya. Araştırılabilir geniş açık alanları Uncharted 4 ve Kayıp Miras’da gördük zaten. Onlar bile içinde bulundurdukları multiplayer ve survival modlarıyla beraber 40-60 GB arası bir ağırlık sergiliyor.

    Game dev. ile pek aram yok işin mutfağında işlerin nasıl yürüdüğünü herkesin bildiği kadar bilirim ancak benimkisi sadece bir tahmin. Bu konuda ne düşünüyorsunuz? Oyunun boyutu sizce neden bu kadar büyük?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Oedon kullanıcısına yanıt
    Bence başlıca nedenler var 1. Animasyonlar bu neslin son noktası, 2. Grafikler bu nesilde görebileceğimiz en iyi grafiklerden olması 3. Naughty Dog'un en uzun oyunu olması, bunlar başlıca nedenler bunların haricinde oyunda birden fazla son olması olabilir ve haritaların beklediğimizden çok daha büyük olma ihtimali var.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Acaba Level dergisinde erkenden bir inceleme görebilecek miyiz yine? Aynısı en yakın örnek olarak Death Stranding de olmuştu.Erkenden inceleme yapıp yazmışlardı..
  • SIE Santa Monica kullanıcısına yanıt
    Temmuz'da gelir inceleme Death Stranding ay başı çıkmıştı o yüzden erken görmüştük incelemeyi bu sefer olması imkansız gibi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ya çıldırcam artık 1 ay dan az süre kaldı inatla açmıyorlar şu ön siparişleri neden ya mantıklı sebebini söylesin biriii
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Hattori-

    ya çıldırcam artık 1 ay dan az süre kaldı inatla açmıyorlar şu ön siparişleri neden ya mantıklı sebebini söylesin biriii
    ön siparişleri derken? mağazada uzun zamandır mevcut zaten. kutulu için mi diyorsunuz yoksa?
  • evet hocam özel sürümler için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-2C5CD639E

    Oyunun çıkmasına 1 ay kalmış vay be uzun zamandır merakla beklediğimiz oyunu sonunda kavuşuyoruz. Çok şükür Yaz aylarımız güzel geçicek. Şöyle 30 saatlik hikayenin, gizemin, gerilimin, dramın içinden geçicez. En son God of War çıkmadan 1 ay önce böyle heyecan basmıştı, aynı heyecanı şuan yine yaşıyorum.
    Gerçekten 30 saat mi sürecek?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fulcrum299 F kullanıcısına yanıt
    Evet hocam.. 25-30 saat süreceğini bizzat Naughty Dog açıklamıştı diye hatırlıyorum.
  • Fulcrum299 F kullanıcısına yanıt
    İlk oyunu normal zorlukta 20 saatte bitirdim, buda rahat 30 saat sürecektir.
  • Son bir haftaya kadar açılmayacak büyük ihtimal

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hangi zorluk derecesinde başlayacaksınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 559560561562563
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.