Şimdi Ara

THE LAST OF US: PART II | ANA KONU | TÜM ZAMANLARIN EN ÇOK ÖDÜL ALAN OYUNU (560. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25.347
Cevap
138
Favori
1.231.220
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 558559560561562
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Stray Wolf Ellie kullanıcısına yanıt
    Çok cimri davranmışlar. Eski şeyleri ısıtıp ısıtıp koymuşlar ama yeni soundtrack duydum o yetti bana

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bir önceki yorumda attığım videodan önemli noktalar:

    -Bu, Ellie'nin hikayesi. Onun seçimlerini, onun davranış ve ahlak anlayışını(buradaki ahlaktan kastı iyi ve kötü anlamında) anlamanız gerekiyor ve bunu sadece kendinizi Ellie yerine koyarak yapabilirsiniz.

    -İlk oyunda olanın aksine bu kez işler biraz daha farklı ilerliyor. Bulduğunuz her parçanın, bir damla gazın, bir çivinin vs. önemini kavramalı ve çaresiz kalmamak için akıllıca craft yapmalısınız.

    -Ellie, Joel'a göre çok daha küçük ve çevik. Bu nedenle onu daha hızlı bir karakter olarak tasarladık.

    -Bu noktada yaptığımız ilk şey ise Ellie'ye zıplama özelliği vermek oldu. Ancak bu zıplama tahmin edeceğiniz gibi normal bir zıplama değil. Bu, çatışmayı oldukça adaletsiz kılardı (Fakat çatışma esnasında dahi yine bir tümseğe veya bir tümsekten başkasına atlanıyor). Bu nedenle bu zıplama daha çok uzak mesafelere atlayabilmek için (gap closer) tasarlandı (Burada anlatılmak istenen 2 karışlık bir yerde bile ilk oyunda tahtalar kullanılmıştı. Artık Ellie, bu mesafeyi sıçrayarak aşabiliyor).

    -Ellie'ye eklediğimiz bir diğer özellik ise yüzükoyun sürünme oldu. Bu özellik çok basit görünebilir ancak çoğu zaman oyunun akışını değiştirecek nitelikte bir özellik. Ellie, yatarken silah kullanabilir, yere yakın/yıkılmış zeminlerin altından geçebilir, araçların altına saklanabilir. Aracın yakınındaki düşmanlar aracın altını kontrol ederek sizi bulabilir. Ancak unutmayın, eğer düşman çok uzakta ise, sizi aracın altından görebilir.

    -Ellie'ye eklediğimiz en önemli mekanik ise tartışmasız savuşturma (dodge) oldu. Ellie yerde iken dahi sağa veya sola doğru sıvışabilir (dodge atabilir).

    -Part II, Part I'e göre çok daha geniş ve açık bir dünyaya sahip (açık dünya değil, fakat öyle gibi geniş). Part II'yi tasarlarken kendimizi sınamak istedik ve dünyayı nasıl birleştirebiliriz diye düşündük. Hatta öyle ki, ilk oyunda bir mekandan diğerine geçerken mevsim değiştirmeye mecbur kalabiliyorduk. Ancak Part II'de tüm tlou dünyası ile iç içe yarattık, elimizden gelen en iyi şekilde level tasarımında birbirine geçebilen parçalar olmasına özen gösterdik.

    -Artık dünya daha büyük olduğundan; daha detaylı araştırma ve keşif alanlarını bu evrene eklememek olmazdı.

    -Tarifler ilk oyuna göre çok daha fazla. Bulduğunuz her şeyi rastgele craftlayamayacaksınız. Bunu, oyun içerisinde kataloglardan, daha önce craftlanmış örneklerden veya dünya içerisindeki karakterlerden öğreneceksiniz.

    -Unutmayın, her seçiminizin bir sonucu olacak. Her craftın, her yetenek geliştirmenin uzun vadede sonuçları olacak. Buna oldukça önem verdik.

    Bu Ellie'nin hikayesi, kendinizi onun yerine koyun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Stray Wolf Ellie -- 20 Mayıs 2020; 17:40:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Hattori-

    spotcular sirf last of us diye gecirmeye calisacak bosuna ucuzdan beklemeyin
    Kardeşlikle bile fiyat kasarken kim spotçudan alır ki ? Alanda kazıklanmayı göze alacak ))
  • Hacım bu oyunu oynamazsam bi yerim şişer sonra @Hazreti Bruce Wayne
  • Önceden basına oynattıkları videoda molotof attığı zaman animasyon çok kötüydü Ellie molotofu attıktan sonra molofot elinden geç çıkıyordu, yeni yayınladıkları videonun sonunda yeni bir gameplay var orada Molotof atımı düzelmiş.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NARSİL_BERKAY

    Önceden basına oynattıkları videoda molotof attığı zaman animasyon çok kötüydü Ellie molotofu attıktan sonra molofot elinden geç çıkıyordu, yeni yayınladıkları videonun sonunda yeni bir gameplay var orada Molotof atımı düzelmiş.
    Hangi videoda?
  • Source kullanıcısına yanıt
    Hangi video 😀

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NARSİL_BERKAY kullanıcısına yanıt
    Basına gösterilen dediğiniz video hangisi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Source kullanıcısına yanıt
    9.25'den iyibaren bak molotof attığında elinden çıkması garip gözüküyor.Yeni yayınlanan videoda 7.20de atıyor molotofu birde ona bakın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Source kullanıcısına yanıt
    Bu arada videoda spoiler yok basına oturbreak gününde oynattıkları yerlerin kesitleri bir çok basın kurulu nunu paylaşmıştı zaten

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu oyunda sanırım RPG oyunlarındaki gibi bazı sahnelerde seçim yapmamızı isteyecek. Reddit' te falan böyle diyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jadura-CA kullanıcısına yanıt
    Umarım öyle olmaz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NARSİL_BERKAY kullanıcısına yanıt
    Kapıya molotof atıldığı bölümde yanık izleri kalmamıştı ; düzelmiş mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nınja N kullanıcısına yanıt
    Ben sızıntı videosu izlemedim o detaylamilgili bir şey yok malesef ama molotof atma animasyonu akıcı bir hale dönmüş.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NARSİL_BERKAY kullanıcısına yanıt
    Karşılaştırmak için gif yaptım

    Eski Video


    Yeni Video
  • Source kullanıcısına yanıt
    kapıya gelen molotof sonrası iz kalmıyordu sızdırılan videolarda durum nedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kutu Tasarımı Güzel duruyor. :)

  • Bu arka plan resminin yüksek çözünürlüklüsü varmı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Nınja N kullanıcısına yanıt
    Pek birşey anlaşılmıyor ama ikisi arasında da bir fark yok gibi geldi bana

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    Bu arka plan resminin yüksek çözünürlüklüsü varmı?
    Kutu tasarımda ki görsel var sadece yüksek boyutlu versiyonu daha mevcut değil ama ilerleyen zamanlarda gelebilir. :)
  • 
Sayfa: önceki 558559560561562
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.