Şimdi Ara

Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:) (30. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.424
Cevap
82
Favori
296.787
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bilmiyorum nasıl olur ama , bu konuyu bir kenara bırkaıp aynısından bomboş bir konu açsak, mesela haluk abinin testler ilk 2 sayfada arda hocanın testler 2 4 arasında diye yazsak mesela? sayfaların başında testler olur alttada değerlendirmeler. testler uzadıkça sayfa editleri yapılır.?
    _____________________________
    mantık..
  • Testiniz iiçin teşekkürler. Ama şunlarıda belirtmek lazım. Test ettiğiniz araç baz donanım elantra. Hafif olma konusuna gelince hyundai yeni araçlarında güçlendirilmiş hafif çelik kullanıyor. Bu yüzden hafiflik konusunda dert etmeyin. Ama yeni accent blue ve yeni elantralarda dediğim gibi korelilerin üretimi yeni hafif sağlam çelik kullanılıyor. Bir eski eraların elantraların yada i30 ların ağırlığına bakın birde bunların.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Darkimore -- 26 Haziran 2011; 2:48:23 >
    _____________________________
  • silinecek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 20 Eylül 2011; 23:35:12 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    polo tdı testi için



    walla ne yalan söyleyim dizel bir araçta gördüğüm en uzun şanzıman oranı heralde :D bu şanzıman ayarıyla 110 hızı geçmeden gerçekten dediğiniz gibi corolladan daha uzun bir menzil gayet olası. en bayıldığım nokta 4. vites 170 :D ben bunu vvti corollada gördüm daha kaça giderdi redline kadar onu bilmiyom. ama 4 te 170 b segmenti bir dizel için harika bir değer. ellerinize sağlık tüm testleri hemen hemen okudum. hepsi birer şaheser benim için keşke benimde böyle bir şansım olsaydı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kendikendine -- 26 Haziran 2011; 11:39:53 >
    _____________________________
    "O VARSA SORUN YOK" 2001 VVT-İ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    Ya arkdaşlar rica ediyorum bütün bir testi alıntı yapmayın. Nick belirtin sadece. Rezil ediyorsunuz güzelim konuyu.

    senin mesajdan sonra gelmiş kardeş ya.bidaha özen gösteririm. şimdi yaptığıma baktımda hoş olmuyor gerçekten
    _____________________________
    "O VARSA SORUN YOK" 2001 VVT-İ
  • silinecek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 20 Eylül 2011; 23:35:37 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    Ellerinize sağlık arkadaşlar,yetişemiyorum konuya
    @gorkemuse;Tirit'e yetişebildiniz mi

    Yetişmez olur muyum, tekrar çok teşekkür ederim ama biraz ağır geldi bu yemek..
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse


    quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    Ellerinize sağlık arkadaşlar,yetişemiyorum konuya
    @gorkemuse;Tirit'e yetişebildiniz mi

    Yetişmez olur muyum, tekrar çok teşekkür ederim ama biraz ağır geldi bu yemek..

    Afiyet olsun,biraz ağırdır evet,Konya'da çalıştığım dönemde bazen her öğle yemeğine giderdim,orada kalsaydım herhalde kalp krizi geçirmiştim şimdiye
    _____________________________
    '02 Corsa 1.8 GSI-Corsa Ç.
    Xmax 250 ABS




  • Haluk üstadım sabırsızlıkla sizden 1.6 tdi passat testi bekliyorum sonra da mondeo 1.6 tdci ile kıyaslamanızı.....
    _____________________________
    F30 M sport + HK
    When the lamp is turned off, all women get beauty.
  • Opel Combo test izlenimi istemişti bir arkadaş.Aslında 2 sene kadar önce yapmıştım test sürüşünü Antalya'da rafinerilerin oradaki Opel,Chevrolet ortak bayisinde.

    Aklımda kalan net şey şuydu.Tip olarak çok çirkin olmasına rağmen o zamanlar makas olmayan tek hafif ticari Combo'ydu.Sürdüğüm araç spor paket adıyla gelen donanıma sahipti.O zamanlar eski kasa Doblo Premio için 36 bin lira istenirken Combo'yu 26 bin gibi bir fiyata alabiliyorduk spor paketli haliyle.Combo'nun beni cezbeden tarafı sürüş pozisyonuydu.Resmen binek araç gibi oturma pozisyonu vardı.

    Tipe önem vermeyen ama geniş araç isteyenler için ideal bir tercih olabilir. Fırsatım olursa tekrar detaylı test etmeye çalışırım.
    _____________________________
    Astra K 1.6 CDTI 136 HP Dynamic + Sunroof A/T

    Punto Evo 1.3 Mjet 75 :) HP Active+ Hibrit Turbo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deniz6

    quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Maniac_Turk

    Arkadaşlar bende bugün Ford Fiesta modelini showroom da inceme fırsatım oldu.

    B sınııf bir otomobilden beklemediğim kadar tok kapınan kapıları , yumuşak dolgulu orta konsolu özellikle dikkatimi çekti ve beğenimi kazandı.

    Focus ' un arka diz mesafesi o kadar daralmış ki neredeyse Fiesta ile karşılaştırılıncak . Gerçekten oldukça hoşuma giden bir araç oldu , ne kadar test edememiş olsam da

    işte bende focusun arka diz mesafesi astram dan az dediğimde dışlanmıştım. demekki gören biliyor. focustan soğumamdaki iüçüncü sebep buydu.
    1. fahiş fiyatı
    2.hiç beğenmediğim ön konsol
    3. arka kısmın darlığı.

    Yanlış hatırlamıyorsam Golf,Yeni Astra ve Yeni Focus arasında yapılan incelemelerde en fazla diz mesafesine sahip araç Focus'tu en az ise Astra,ben de oturduğumda diğerlerinden öyle bariz bir fark hissetmedim.


    Sevgili arkadaşım , eğer baz aldığın genişlik karşılaştırması Autocar dergisindeki karşılaştırma ise oradaki golf modeli 3 kapılı olandı :) .

    Focus modelinin kapıları oldukça tok ve ağır , konsolu kaliteli fakat üzerinize doğru geldiği için sizde koltuğu biraz geri alıyorsunuz , ve arkada neredeyse hiç yaşam alanı kalmıyordu incelediğim 2 modelde de :)
    _____________________________
    Bu halkın mantıksız,akılsız,bilgisiz,araştırmayan,meraksız,soru sormayan,gerçeklerle yüzleşmeyen,egoist,narsist,bencil,kalitesiz,eğitimsiz ve kültürsüz yapısının içine edeyim ben




  • Grand C-Max testi 11. sayfada..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondaMental -- 26 Haziran 2011; 13:56:39 >
    _____________________________
    2005 HONDA ACCORD 2.4 EXECUTIVE - SEIKO SPORTURA RETROGRADE
  • Görkem, 10 numara 5.000km izlenimi ve Elantra testi olmuş, bugün bende bayiide inceledim fakat vaktim olmadığı için test edemedim (Eskişehir yolu neziroğlu bayii), yalnız orada da bana atladılar direk, bu Hyundai personelinin ilgisi takdire şayan.. Darısı diğerlerinin başına!

    Çok yakında benden, Passat CC 1.8 Turbo 160hp DSG, ve forumun bombası yeni Jetta testi geliyor... Aynı zamanda, Şanser beyle görüşüp Audi A1 ve A6 testi ayarlamaya çalışacağım
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maniac_Turk

    Sevgili arkadaşım , eğer baz aldığın genişlik karşılaştırması Autocar dergisindeki karşılaştırma ise oradaki golf modeli 3 kapılı olandı :) .

    Focus modelinin kapıları oldukça tok ve ağır , konsolu kaliteli fakat üzerinize doğru geldiği için sizde koltuğu biraz geri alıyorsunuz , ve arkada neredeyse hiç yaşam alanı kalmıyordu incelediğim 2 modelde de :)



    Şimdi dergiyi aradım fakat bulamadım sanırım AutoBild'in testiydi,test ettikleri Golf 5 kapılıydı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deniz6 -- 26 Haziran 2011; 12:04:37 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deniz6

    quote:

    Orijinalden alıntı: Maniac_Turk

    Sevgili arkadaşım , eğer baz aldığın genişlik karşılaştırması Autocar dergisindeki karşılaştırma ise oradaki golf modeli 3 kapılı olandı :) .

    Focus modelinin kapıları oldukça tok ve ağır , konsolu kaliteli fakat üzerinize doğru geldiği için sizde koltuğu biraz geri alıyorsunuz , ve arkada neredeyse hiç yaşam alanı kalmıyordu incelediğim 2 modelde de :)



    Şimdi dergiyi aradım fakat bulamadım sanırım AutoBild'in testiydi,test ettikleri Golf 5 kapılıydı.


    O zaman garip bir durum var
    _____________________________
    Bu halkın mantıksız,akılsız,bilgisiz,araştırmayan,meraksız,soru sormayan,gerçeklerle yüzleşmeyen,egoist,narsist,bencil,kalitesiz,eğitimsiz ve kültürsüz yapısının içine edeyim ben




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Görkem, 10 numara 5.000km izlenimi ve Elantra testi olmuş, bugün bende bayiide inceledim fakat vaktim olmadığı için test edemedim (Eskişehir yolu neziroğlu bayii), yalnız orada da bana atladılar direk, bu Hyundai personelinin ilgisi takdire şayan.. Darısı diğerlerinin başına!

    Çok yakında benden, Passat CC 1.8 Turbo 160hp DSG, ve forumun bombası yeni Jetta testi geliyor... Aynı zamanda, Şanser beyle görüşüp Audi A1 ve A6 testi ayarlamaya çalışacağım


    Teşekkür ederim....Ben de 1.2 TSI Jetta testi yaptım, senle beraber test ettikten sonra mı yazayım yoksa şimdi mi dökeyim içimi..Bu arada Doğuş bu test işini çok abartmış. Yok makbuzlar, kapı çıkışında ve girişinde güvenliğin km sayacına bakması, imzalar, fotokopiler..Rahatsız oldum.

    A4 ya da Q5 de ayarlayabilir misin rica etsem Ama sorun olmayacaksa tabi..
    _____________________________




  • Merak edeni çok ya, şimdiden başlayabilirsin yazmaya da hazır Ankaradayken sen ben Haluk ağabey bir ayarlayalım test sürüşü ben çoğu gün boşum, Doğuşa gelince öyle ya biraz kıl.., VIP takılıyorlar sözde de bana sökmez 5 aya yakın araç beklemiş müşterisiyim hatta sana şöyle br hint vereyim, satış kısmı genellikle aşırı yoğun olduğundan test sürüşüne çıkmak adamların da işine geliyor, 15-20dk ara vermiş gibi oluyor hemde 10 numara mazaret sunarak, valla A4 ve Q5 test aracı vardı sanırm, Şanser Ağabeyimi yakalarsam orda %100 çıkarız sürüşe öyle söyliyim... kendisi VWden Audiye geçtigi icin kanka modundaydım zaten adamla hic kıllık cıkarmıyo o sagolsun

    2 numaralı hint: bayan satış personelinden uzak duruyoruz tamamen erkeklerin abazalığından faydanılılmak amaçlı oraya konmuş süs abidesi (çoğu...)
    _____________________________




  • janjan hocam bayan personel hakkınd yorumuna katılıyorum , istisnalar kaideyi bozmamak kaydıyla, geçen opelde bilgiç bilgiç yanıma geldi bitanesi showroomda dolanıyordum corsanın içine bindim vs. nedense yanıma geldi nasıl yardımcı olabilirim vs. ama tavırlarından anladığım kadarıyla beni ordan uzaklaştırmak gibi bir niyeti vardı ilk uyuzlupum orda başladı diğer hafta otom. vitesler hakkında konuşuyorduk arkadaşımla yine opelde bayand adikiliyor yanımızda nedense (yaşımız genç ya ) easytronic'in 4 ileri olduğunu söyledi .. neyse konuyu dağıtmayalım ama görünce aklıma geldi.
    _____________________________
    mantık..




  • TEST 8: FORD GRAND C-MAX TITANIUM 1.6 ECOBOOST 180 PS

    Fotoğraflarla başlıyorum. otomatik park sistemi, yokuş kalkış destek sistemi, sesli kontrol sistemi ve hızlanma videoları ise yazımın içinde olacak her zamanki gibi..










    Aracı Tan Oto'da test ettim. Görevli .................Bey şimdiye kadar görmediğim kadar çılgın ve hız delisi bir adam çıktı. Birazdan yazacağım maceralarımı..

    Araç iri ve ağır olmasına rağmen nedense dıştan bakıldığında kendini göstermiyor. iX20 boyutlarında görünüyor ancak yanına geldiğinizde heybetini anlıyorsunuz. Kapıyı açar açmaz yine gösterişli ve Focus'a göre daha geniş, yüksek ve ferah iç mekan sizi karşılıyor. Alışkanlıktan olsa gerek elimde olmayan anahtarı kontağa götürütorum ve boş elimi çeviriyorum adeta. Birkaç saniyelik duraksamadan sonra tek yapmam gerekenin start düğmesine basmak olduğunu anlıyorum. Motor sessiz ancak homurtulu bir şekilde çalışıyor. Bu ses beni yine tahrik ediyor ama aracın kütlesinin beni ve güçlü motoru dizginleyeceği fısıldanıyor kulağıma gaipten bir sesle. Tabi sonradan öğreneceğim kendimin ve ................Bey'in araca +10'ar beygir katacağımızı..

    Alışkanlık ve tarz olsa gerek önce gaz vermeden sadece debriyajlı kalkıyorum zorlanmadan. Ancak ağırlıktan dolayı aracın Focus kadar rahat hareket edemediğini gaz vermemle birlikte anlıyorum. Focustaki düşük devir ivmelenmesini bu araçta bulamıyorum. Araç neden gitmiyor diye sorarken kendime hızımızın 100'e yaklaştığını gördüm. Sadece sert ivmelenme yok bu araçta. Yoksa torkun etkisi anlaşılıyor. Bir de bu araç için 180 hp yeter de artar bile.

    Sert sürüşümden etkilenmiş olsa gerek ...............Bey Jandarma kavşağından dönmemiz gerektiğini söyledi ve ekledi: "Şaşmazdan dönsek de olur" Anladım ki işler yolunda. 4. viteste kök gazla ve çok yoğun trafiğin arasında Carrefour kavşağını üstten yerine alttan 140 ile indik. Zigzaglarda .....................Bey'in uyarısıyla karşılaşacağımı düşünürken "en sağ boş ordan devam edebiliriz" demesi güldürdü ve hızlandırdı beni

    Ardından da kendimden utandıran lafı. Korkmayın Ali Bey, benzini bizden

    Yoğun trafikte (gerçekten yoğundu) aracın performans olarak hakkını veremediğimi düşünüyorum.

    Tabi ...................Bey öğle yemeğinde ne yediyse adam yerinde duramıyor. Size dinamik tork kontrol sistemini tanıtayım diyor ve Şaşmaz kavşağındaki U dönüşünü çok sert yapmamı söylüyor. Benden günah gitti diyerek lastikleri gıcırdatırcasına (ama gıcırdamadı) dönüyorum. Aracın çekiş kontrol sistemlerinin devreye girip aracı topladığını ufak düzeltme hareketlerinden anladım. Ama ........................Bey'i yine memnun edemedim. Bana demesin mi: Olmadı daha hızlı dönecektiniz.

    İçimden bu adamda ya adrenalin patlaması var ya da hayatına son vermek istiyor dedim.

    Sert U dönüşünden sonra Şaşmaz-Jandarma arasındaki yokuşu sert gazla 3. viteste çıkıyorum ve başlıyorum video kaydına. İşte video:

















    Fazla risk almayıp (önümü kesen trafikten dolayı) video kaydını bitiriyorum. ......................Bey yine durmuyor: Ali Bey otobüs yolu boş oradan devam edebiliriz.

    Tövbe estağfurullah diyorum ve aracın süspansiyon sistemini test etmeye başlıyorum. Süspansiyon Focus'a göre daha sert ama bu sertliğe rağmen gerçekten konforlu ve darbe emişleri çooooooook sessiz. Latitude çok gürültülüydü mesela. Ford'a bir BRAVOOOOO daha diyorum.

    İç mekan çok ferah. Her taraf eğlenceli bu araçta. Hem aile arabası hem spor bir araç. Aradığınız herşeyi bulabiliyorsunuz. Malzeme kalitesi üst seviyede. Titanium versiyonlardaki süngerimsi plastik malzeme kaliteyi artırıyor. (Diğer versiyonlarda kapı içlerinde vs. sert plastik kullanılmış.)

    Klima sistemi çok başarılı, iyi üflüyor. Ses sistemi ise yine çok başarılı. Gümbür gümbür ve cızırtısız ses veriyor.

    Ses, yalıtım yine çok iyi. Ford'un klasik problemi olan motor gürültüsü de yol gürültüsü de içeri alınmıyor.

    Araçta donanım çok zengin. Bu araçta Focustakinden ekstra olarak cam tavan var. Ancak şehiriçi aktif güvenlik sistemi yok. (otomatik fren sistemi vs)

    Sesli kontrol sistemi yine çok iyi çalışıyor. İşte video:









    Videoyu programla yan çevirip güncelleyeceğim.

    Videoda göreceksiniz araç komutlarımı bir kere yanlış algıladı. 18 dereceyi 13 derece anladı. Devamını çekmemişiz. Diğer komutları sorunsuz anlayıp yerine getirdi.

    Yol maceramıza tekrar dönmek istiyorum. Gimat kavşağından köprü altına girip U dönüşü yapıyoruz. Köprüye tekrar çıkarken (270 derece) ...................Bey'in adrenalin seviyesi yine depreşiyor. Ali Bey bu sefer biraz sert dönün diyor (Sanki daha önce yumuşak döndüm, adam kapıya yapışmıştı ) İyi madem diyorum ve 2. viteste tam gaz yapıyorum. .......................Bey heyecanlanıyor: Çekmeyin ayağınızı gazdan diyor Ben de öyle yapıyorum ve kök gazla dönüyorum düz yolda hızlanırmışcasına. Sonuç mükemmel. Araçta dinamik tork kontrolü ve çekiş kontrol sistemleri çok güzel çalışıyor. İstediğiniz kadar gaza basın o virajı azami hızla size döndürüyor ve kesinlikle yoldan çıkarmıyor. Daha önce 4 yıl önce C-Maxım ile yakın bir hızda döndüğümü hatırladım aynı yeri. Ama G kuvvetini gerçekten hissettim bu sefer. Koltukta 20 derece döndüğümü farkettim. Tekrar Ford'a bir BRAVOOOOOOOOOOOO...

    .....................Bey bu sefer tatmin oldu sanırım. Çalan cep telefonunda konuşurken ben artık sakinleşip kalan son metrelerimi aracı, yol bilgisayarını, elektronik sistemleri inceleyerek geçiriyorum. Plazaya vardığımızda denememiz gereken iki şeyin daha olduğunu hatırlıyoruz. Otomatik park sistemi ve yokuş kalkış destek sistemi. Otomatik park sistemi için plazanın arkasına iniyoruz ve gerçekten çok dar bir yer bulup yanından geçiyoruz. Araç buraya girebileceğiniz hoş tondaki bir uyarı sinyaliyle bize iletiyor. Biz de aracın yönlendirmesiyle bir kaç metre daha ilerliyoruz. Aracımızın arkası öndeki aracın arkasına eş olunca vitesi geri almamız ve yavaşça ilerlememiz söyleniyor bilgi ekranında. Yer o kadar dar ki gazı kontrollü verip o alana giriyoruz. Ardından ileri vitese alıp düzeltme hareketi yapıyoruz (Araç yapıyor). Park bittiğinde OK yazısıyla park tamamlanmış oluyor. İşte video.









    Ardından plazanın önüne çıkan yokuşta başlıyoruz yokuş kalkış destek sistemini test etmeye. Yokuşta bırakıyorum freni ve başlıyorum Seikomla zaman tutmaya. 3.12 sn. Birkaç defa arka arkaya test ediyorum. Sistem çok başarılı. Yokuşta yumuşacık bir kalkış yapıyorum ve aracı aldığımız yere park ediyorum.

    Bir de bagaja bakalım diyoruz ve bagaj açılıyor. Oldukça geniş. Üçüncü sıra koltuklar sadece çocuklar için. Yetişkinlerin sığması biraz zor. Bagaj hacmi de oldukça daralıyor. Ama düz bir şekilde yatabiliyor olması kullanışlılık açısından büyük kolaylık. Bagaj kapağını kapatmak için elimi kaldırıyorum ve çekmeye başlıyorum. ..............Bey kapağın elektrikli olduğunu hatırlatıyor. Kumanda üzerinden veya açıkken bagaj kapağındaki düğme üzeriden kendiliğinden açılıp kapanabiliyor. Müthiş.

    Elektrikli katlanır aynalarda var araçta. Arka sürgülü kapılar ise kolay açılıyor.

    Sonuç olarak Ford yine müthüş bir iş çıkarmış. 1520 kg'lık ağırlık aracın performansını biraz törpülese de yine de oldukça akıcı ve sportif bir araç. Teknoloji kokuyor her taraf.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondaMental -- 8 Eylül 2011; 20:22:31 >
    _____________________________
    2005 HONDA ACCORD 2.4 EXECUTIVE - SEIKO SPORTURA RETROGRADE




  • _____________________________
    2025 MİNİ COUNTRYMAN E - SLATE BLUE.
    2017 BMW 118i ZF8 JOYPLUS LCI2 BEYAZ.

  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.