Şimdi Ara

Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:) (29. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.424
Cevap
82
Favori
296.794
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Ben mi yanlış görüyorum yoksa Latitude videoda yerinde mi sayıyor

    Araç 80-120 km/s arası hızlanıyor. Yaklaşık 7.5 sn. Ortadaki rakam 130 km/s. Aracın ağır cüsse nedeniyle pek de akıcı olmadığını yazmıştım. Ancak bu değer de hiç de fena sayılmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondaMental -- 25 Haziran 2011; 22:57:02 >
    _____________________________
    2005 HONDA ACCORD 2.4 EXECUTIVE - SEIKO SPORTURA RETROGRADE
  • Mükemmel izlenimler yakalamışsınız tebrik ederim. Artık şu yeni mondeo 1.6 tdci test edin o olmazsa bile focus 1.6 tdci 115 hp test edin aşağı yukarı bir izlenim oluşur.........
    _____________________________
    F30 M sport + HK
    When the lamp is turned off, all women get beauty.
  • Başından beri takip ediyorum, çok güzel konu, test edenlerin eline sağlık.
    _____________________________
  • Abi polo macerası testten ziyade açık uçlu soru olmuş. Eline sağlık
    _____________________________
    B8 TSI Passat125 HP binaltıyüzsendromu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    Mükemmel izlenimler yakalamışsınız tebrik ederim. Artık şu yeni mondeo 1.6 tdci test edin o olmazsa bile focus 1.6 tdci 115 hp test edin aşağı yukarı bir izlenim oluşur.........


    Ben C-max 1.6 tdci test ettim.

    Hala listemde ilk 3'te.


    Mondeoyu gözün kapalı alabilirsin arkadaşım.

    (Ben alırdım yani... )
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.
  • 1.2tdi bmt polo testini dört gözle bekliyorum; seat testi var mı gelecekte?
    _____________________________
    \\\\Petrol Head////
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maniac_Turk

    Arkadaşlar bende bugün Ford Fiesta modelini showroom da inceme fırsatım oldu.

    B sınııf bir otomobilden beklemediğim kadar tok kapınan kapıları , yumuşak dolgulu orta konsolu özellikle dikkatimi çekti ve beğenimi kazandı.

    Focus ' un arka diz mesafesi o kadar daralmış ki neredeyse Fiesta ile karşılaştırılıncak . Gerçekten oldukça hoşuma giden bir araç oldu , ne kadar test edememiş olsam da

    işte bende focusun arka diz mesafesi astram dan az dediğimde dışlanmıştım. demekki gören biliyor. focustan soğumamdaki iüçüncü sebep buydu.
    1. fahiş fiyatı
    2.hiç beğenmediğim ön konsol
    3. arka kısmın darlığı.
    _____________________________
    mantık..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Maniac_Turk

    Arkadaşlar bende bugün Ford Fiesta modelini showroom da inceme fırsatım oldu.

    B sınııf bir otomobilden beklemediğim kadar tok kapınan kapıları , yumuşak dolgulu orta konsolu özellikle dikkatimi çekti ve beğenimi kazandı.

    Focus ' un arka diz mesafesi o kadar daralmış ki neredeyse Fiesta ile karşılaştırılıncak . Gerçekten oldukça hoşuma giden bir araç oldu , ne kadar test edememiş olsam da

    işte bende focusun arka diz mesafesi astram dan az dediğimde dışlanmıştım. demekki gören biliyor. focustan soğumamdaki iüçüncü sebep buydu.
    1. fahiş fiyatı
    2.hiç beğenmediğim ön konsol
    3. arka kısmın darlığı.

    Yanlış hatırlamıyorsam Golf,Yeni Astra ve Yeni Focus arasında yapılan incelemelerde en fazla diz mesafesine sahip araç Focus'tu en az ise Astra,ben de oturduğumda diğerlerinden öyle bariz bir fark hissetmedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deniz6 -- 25 Haziran 2011; 23:38:38 >
    _____________________________




  • madem önerilere açıksınız birkaç tanede benden gelsin ama benimkiler fazlasıyla normal 'klasik araçlar' olabilir.
    1. çok eleştiri alan mmt şanzıman ile yalıtımı övülen toyota auris. (çevremde yok, olsa gidecektim, pazar günüde test aracı vermiyorlar nedense, ibizaya meraklıydım yarın oysa ki)
    2. tokluk hissinin ve premiumluğunun ne derece üst düzey olduğunu hep merak ettiğim volvo s40.
    3.her zaman test edemediğim için nedense içimde ukte olarak duran octavia.. 4 ay çnce 1.6 mpı test ettim hala bayilerde test aracı yok, bulabilirseniz benim ricamdır.

    paylaşımlara devam : )
    _____________________________
    mantık..
  • Görkem-Lancer Kullanım Raporu

    Mitsubishi Lancer 5.000 km Kullanım Raporu-Genel İzlenimler-Sürüş İzlenimleri...

    Köpekbalığımızı alalı tam 9 ay olmuş. Aracımızı Ankara Mitsubishi Azizoğlu bayiisinden 41.500 liraya almıştık. Özelliklerini sayalım:

    Motor
    1.600 cc 117 hp 154 n/m tork üreten bir motor (Mitsubishi MIVEC adını verdiği değişken subap zamanlamalı motor teknolojisini kulanıyor) MIVEC Çalışma prensibi için tıklayın
    0-100 10.7 saniye
    Şehir içi 7.6 lt / 100 km
    Şehir dışı 4.7 lt / 100 km
    Ortalama 5.8 lt / 100 km

    Invite Donanım

    ABS ve EBD
    BA destekli fren sistemi
    ASTC = ESP+Çekiş kontrol sistemi+Fren dağılım denetleyici+Anti-patinaj sistemi-------ASTC Nedir???Tıklayın
    7 Hava yastığı )Diz hava yastığı da mevcut
    Yağmur Sensörü
    Otomatik Yanan Farlar
    Soğutmalı Torpido Gözü
    Otomatik Klima
    Otomatik Dikiz Aynaları
    16" alüminyum alaşımlı jantlar
    .............gerisi artık C sınıfında her arabada olan donanımlar....

    Azizoğlu Hediyeleri:

    Ralliart Bagaj Üstü Spoiler
    Yan Marşpiyeller
    Ön Paçalıklar
    Park Sensörü
    Krom Egzos Ucu
    (Yakında Sportback Ön tampon da alacağım inşallah)

    --Lancer Genel İzlenimler--

    Otomobilimi dışarıdan gören bayılıyor. Yolda geçen, gören herkes arabama şöyle bir dönüp bakıyor. Resimlerdeki gibi masum değil, gerçek hayatta çok dikkat çekiyor ve heybetli duruyor. Hatta 3-4 kez kırmızı ışıkta cam açtırıp benden bilgi almaya çalışanlara da rastladım..Özellikle burun kısmım tasarım olarak çok farklı ve sportif..Gerçekten yandan tam bir köpekbalığı. Aracımda dış tasarım olarak beğenmediğim bir kısım yok çok şükür..

    Lancer'ın kapılarını açtığınızda çok ağırlığını belli etmese de size güven veren bir his yakalarsınız. Kapılar kesinlikle içi boş bir teneke gibi ses yapmaz..Aracın içine binerken kafanız, bacağınız sağa sola çarpmaz. Biniş ve inişlerde sorun yaşayan olmadı daha Dış kapı tutamaçları plastik bir parçayı kendinize doğru çekiyormuş gibi izlenimi uyandırmıyor.

    Kapıyı kapatıp etrafa bir göz attığınızda sade ama gösterişsiz olmayan bir iç mekanla karşılaşırsınız. Bazı sürücüler düğmelerle falan oynamayı çok sever fakat Lancer öyle bir iç mekana sahip değil maalesef. Klima ve teyp düğmeleri çat çut hemen her şeyi ayarlayacağınız uzaklıkta ve kullanışlılıkta. Araçta sert plastik kullanılmış. Bir tek kapı içlerinde acayip bir kumaş mevcut.. Deri kaplama vites topuzu, direksiyon ve el freninde kullanılmış. Kol dayama kısmında ise kapı içindeki kumaştan kullanılmış..Gece farları yaktığınızda Lancer kabin içerisini koyu portakal renkli bir aydınlatmayla ışıklandırıyor..

    Direksiyon büyüklüğünü çok iyi ayarlamış Japonlar. Ne büyük ne küçük tam ideal.. Vites topuzum daha iyi olabilirdi.

    Koltuklar yumuşak bir süngerle kaplıdır. Kumaş sentetik oranı biraz fazla kaçmış ancak virajlarda yine de sizi kaydırmıyor sağa sola. Etli bir yapıya sahip değiller. Fakat genişliği ve sırt kısmı sizi rahat ettirir.

    Göstergeler sportif tasarlanmış ve konsola doğru iyice gömülmüş.. Hiç bir şekilde parlama ve yansıma yapmadan her türlü hava koşulunda rahat rahat bakabilirsiniz. Ayrıca göstergelerin aydınlatma ayarını da yapabilirsiniz.Yol bilgisayarımız siyah zemin üzerine kırmızı dijital yazılar kullanan bir ekrana sahip. Bu göstergelerden yaptığınız kilometreyi, yakıt deposunu, hararet göstergesini, ortalama ve anlık tüketimi, menzilinizi ve A-B şeklinde 2 adet özel kilometre sayacınızı görebilirsiniz. Ek olarak yol bilgisayarı kısmından sinyal sesini değiştirebilir, sizi aşırı sesli bir uyarıyla uyandıran alarmı kurabilir, kronometreyi çalıştırabilir ve tüketim verisini lt/100 km yerine km/lt yapabilirsiniz. (Tüketim verileri aracın motoru durduktan 4 saat sonra otomatik olarak silinir.) Bu ekranda ayrıca ESP ve ABS simgelerini kocaman bir ikaz olarak görebilirsiniz.

    Lancer'ın ön yolcu koltukları çok geniş ve rahattır. Gerçekten geriye doğru uzanan konsol ve yuvarlak torpido gözü ile ayaklarınız,dizleriniz kollarınız bir yere değmeden yayıla yayıla seyahat edebilirsiniz. Kol dayamaları biraz küçüktür ama kolunuzu aşağıy sağa sola kaydırmadan koyabilirsiniz.

    Arka koltuklar C sınıfına göre muazzam bir baş, omuz ve diz mesafesi sunuyor.. Hiç bir şekilde basıklık ve klostrofobik duygular hissetmiyorsunuz. Koltuklar kalçalarınızı içeriye doğru alıyor. Yumuşacık bir süngerden yapılmışlar. Şimdiye kadar binen herkes arkasının geniş olduğunu, rahat ve keyifli yolculuk için ideal olduğunu teyid etti. Arka kısımda yolculuk ederken diğer araçlardan farklı bir duygu var. Lancer'ın sizi kucağına alıp taşdığınızı hissediyorsununuz.

    Bagaj hacmim 410 litre...Muadillerine nispeten biraz küçük sanırsam ama daha sıkıntı yaşamadım.


    --Lancer Sürüş İzlenimleri--

    PERFORMANS: Atmosferik motorlarda Japonların rakipsizliği malumunuz. Geliştirdikleri VTEC, MIVEC ve VVT-i gibi teknolojiler görevlerini sonuna kadar yerine getiriyorlar. MIVEC motora sahip 117 Japon beygirli benim aracım da hakkını sonuna kadar veriyor. Yüksek devirlerde (bence) inanılmaz kışkırtıcı bir ses geliyor motordan. İvmelenmesi ve ataklığı da aynı derecede kışkırtıcı. 3.500-4.000 devir sonrası araç karakter değiştiriyor. Gaza dokunduğunuz anda aracın tepkileri sizi cezbediyor. Aracı düşük devirlerde kullandığınız zaman ise yükü ne olursa olsun daha hiç bir yokuşta bayılma yaşamadım. (Tabi 5. viteste uzun bir yokuşu 60 km ile çıkmaktan bahsetmiyorum). Bu aracın ilacı dediğim gibi devir çevirmek. Bazı arkadaşlar diyebilir her araba devir çevirince iyi kaçar diye ama verdiği his sıradan homojen bir hızlanma değil. Ses var hız yok tarzı bir araç kesinlikle değil.

    ŞANZIMAN: Lancer'da 5 ileri manuel şanzıman bulunuyor. Vites geçişleri oldukça kemikli ve sert. Lancer, forum efsanesi olan ÇAAATTT diye geçen viteslere sahip. Çoğu otomobilde nefret etttiğim vitesi geçirdikten sonra vites topuzunda sallanma bu şanzımanda kesinlikle ama kesinlikle yok. Çok sağlam ve güven veren geçişlere sahip. Çoğu şanzımanda vardır; deneyin mesela 3. vitese attınız, hala topuzu sağa sola yukarı aşağıya hafifçe ittirebilirsiniz. Ama benim şanzıman tamamen kaskatı kesiliyor. Yerinden oynatamazsınız.
    2. vites için ayrı parantez açmak istiyorum. Bu arabayı asıl performansını veren vites 2. vites. Beni 40'tan 120'ye kadar çıkarabiliyor. Oldukça ve şimdiye kadar görmediğim bir devir aralığına sahip. 2. vites ce 5.000 civarlarında biraz fazla kişiyi üzdüm sanırım..

    YOL TUTUŞ: Şu ana kadar test ettiğim, bindiğim, sürdüğüm arabalar içerisinde yol tutuşu "Mükemmel" diyebileceğim 2 model vardı. Focus II ve Lancer. Yeni kasa Focus'un eski kasasını mumla aratan sürüş dinamikleri sonucunda rahatlıkla söyleyebilirim ki Lancer C sınıfında yol tutuş konusunda lider. Çoğu zaman virajlara girdiğiniz hissetmiyorsunuz bile. ESP yi devreye sokmaya gerek bile duymuyor araç.
    BU ARACI YOLDAN ÇIKARMANIZ NEREDEYSE İMKANSIZ.

    YAKIT TÜKETİMİ: Ankara şehir içi trafiğinde 3.000 km civarlarından sonra yol bilgisayarım hiç 6.9'u geçmedi. Hele ki Konya gibi dümdüz ve trafiğin yoğun olmadığı yerlerde iddia ediyorum bu araç 6.5'i geçmez bile..Uzun yolda (depom 59 litre) 1.100 km yapan Lancer sahipleri mevcut hatta resmileri ekleyeyim siz karar verin.

    NOT: Resimlerdeki tüketim verileri ANLIK DEĞİLDİR. Gösterilen ortalama hızda elde edilen tüketim miktarıdır

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)
     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

    PEDALLAR - DİREKSİYON - KLİMA: Debriyaj pedalım pek yumuşak değildir. Hatta bastığınızda yer yer sert yer yer yumuşak bir hissiyat verir. Frenler kesinlikle kazık fren değildir. Dozajı ayarlamada size çok yardımcı olur..Bilek hareketlerinizi bir balerin gibi yapmanızı bekelemez. Gaz pedalımın boyutu biraz küçüktür. Ne sert ne de yumuşaktır. Aracımın silecekleri çalıştığında nedenini anlamadığım bir şekilde silecek motorunu pedallarda hissedersiniz.

    Frenlerim çok etkileyici bir performansa sahiptir. Allah denemek zorunda bir daha bırakmasın.

    Direksiyon yumuşaklığını mükemmel bulurum. Düşük hızlarda verdiği hissi bir Civic'te bir de bu arabada gördüm..Yüksek hızlarda ise çok güzel bir şekilde sertleşir. Bu büyüklükte bir araçtan beklemeyceğiniz kadar mükemmel bir dönüş çapı mevcut. "Aha tamam buradan çıkmaz bu" dediğiniz anda direksiyonu biraz daha çevirirsiniz ve işlem tamam. Aynı şaşırtıcı dönüş çapı QQ için de geçerli.

    Klimam da bırakın da mükemmel ötesi olsun. Mitsubishi Heavy Industries- Mitsubishi Electric ürünü olan klimam sizi buzzzz gibi soğutur dışarının sıcaklığı fark etmeden..
    Dikkatimi çeken bir başka nokta ise klimayı sıcak üflemesi hiç yarım turdan fazla çevirmemiş olmam. Gerek duydurtmadı bana.

    KONFOR: Aracım tırtıklı (amerikan asfalt mı oluyor acaca) asfaltta sizi yol sesi konusunda çok üzer. Şehir içindeki normal asfalt üstünde ise yol sesi kesinlikle almaz. Motor sesi 2.500 den itibaren içeridedir. Kimileri bunu çok sever kimileri ise pek menun kalmaz, o motor sesini duyduğunuzda hemen ilk başta karar verirsiniz zaten.

    Süspansiyonlar serttir. Çukurlarda çok sessiz çalışır, biraz fazla yaylanır ama rahatsız edecek derecede değil.

    Yaşadığım Sorunlar: Kışın çok soğuk havalarda sol arka amortisörümden gırç gırç sesi almaya başladım, daha sonra bu ses havalar ısınınca geçti fakat bu seferde çok büyük çukurlara girdiğimde ya da çok yüksek bir yokuşa tekerleğim daha ilk girdiğinde alıyorum şimdi. Bir ara baktıracağım diyorum ama bakalım.. Onun dışında bir sorunum yok Allah önce bana sonra kimseye yaşatmasın..

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 1 Temmuz 2011; 19:54:53 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    Mükemmel izlenimler yakalamışsınız tebrik ederim. Artık şu yeni mondeo 1.6 tdci test edin o olmazsa bile focus 1.6 tdci 115 hp test edin aşağı yukarı bir izlenim oluşur.........


    Ben C-max 1.6 tdci test ettim.

    Hala listemde ilk 3'te.


    Mondeoyu gözün kapalı alabilirsin arkadaşım.

    (Ben alırdım yani... )



    Üstadım verdiğin cevap için saol. Peki passat comfortline 1.6 tdi mi? mondeo 1.6 tdci titanium mu? ( fiyatı, performans, ses sistemi, yol tutuş, tüketim) her alanda. İstersen konu dağılmasın diye pm de atabilrsin bana çok sevinirim. Sana sorma nedenim motoru ile aracı biliyorsun yaptığın testlerden objektif yaklaşabilirsin, marka fanatikliği yapmayacağını düşünüyorum.
    Teşekküler cevaplasanda cevaplamasanda
    SAYGILAR Muharrem....
    _____________________________
    F30 M sport + HK
    When the lamp is turned off, all women get beauty.




  • Arkadaşımda Lancer var yol tutuşuna ve frenlerine hayret etmiştim.Benim 520d den daha iyi yol tutuyor.O zaman stocktu aracı şimdi kule gergisinden yaya janta kadar herşey var mümkün değil yoldan çıkmıyor araç.Bunların dışında pek bir beklenti olmaması lazım lancerdan çünkü diğer yönleri biraz zayıf.

    Bu arada testler için teşekkürler..
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HaManN.

    Arkadaşımda Lancer var yol tutuşuna ve frenlerine hayret etmiştim.Benim 520d den daha iyi yol tutuyor.O zaman stocktu aracı şimdi kule gergisinden yaya janta kadar herşey var mümkün değil yoldan çıkmıyor araç.Bunların dışında pek bir beklenti olmaması lazım lancerdan çünkü diğer yönleri biraz zayıf.

    Bu arada testler için teşekkürler..


    Teşekkürler fikrime verdiğiniz desteğiniz için...
    _____________________________
  • Ellerinize sağlık arkadaşlar,yetişemiyorum konuya
    @gorkemuse;Tirit'e yetişebildiniz mi
    _____________________________
    '02 Corsa 1.8 GSI-Corsa Ç.
    Xmax 250 ABS
  • Cihatcım merhaba,


    Sorma yahu, altın bulduk burada.

    Konu o kadar hızlı ilerliyor ki test ettiğim araçlardan birini 2 gün içinde yazarsan ne ala.

    Sonrasında detaylar atlanıyor.


    Geçen hafta saat 4'lerde falan yattım, tam cortladım bir yandan test yazılarımı yazıp bir yandan da konuyu şekle şemale sokayım diye.

    Bereket forumdaşlar çok destek veriyorlar...


    Colt test aracı çok hor kullanılmış bir araçtı.

    Hem her tarafından sesler geliyordu hem de düşük donanımlıydı.

    Keşke o zaman birşeyler yazsaymışım.

    Aklımda bunlardan başka içinin ferah olduğu geliyor ve de hepsi bu.


    İlk sayfadaki listemden çıkartayım Colt'u.

    Tekrar test edince o zaman adam gibi birşeyler yazarım.

    Şimdi haksızlık olur zira olumlu noktalarını hatırlamıyorum.

    Olumsuz noktalarını da hatırlamıyorum hatta.


    Aslından buradaki araçların 2 katıdır belki de test ettiğim araçlar.

    Ama dedim ya aradan süre geçince objektif bir yazı çıkması çok zor.
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    Üstadım verdiğin cevap için saol. Peki passat comfortline 1.6 tdi mi? mondeo 1.6 tdci titanium mu? ( fiyatı, performans, ses sistemi, yol tutuş, tüketim) her alanda. İstersen konu dağılmasın diye pm de atabilrsin bana çok sevinirim. Sana sorma nedenim motoru ile aracı biliyorsun yaptığın testlerden objektif yaklaşabilirsin, marka fanatikliği yapmayacağını düşünüyorum.
    Teşekküler cevaplasanda cevaplamasanda
    SAYGILAR Muharrem....


    Mondeo iyidir ama Passat testi yapmadan birşey söylersem haksızlık olur arkadaşım.

    Ford grubundan 2 aracım oldu.

    VW aracım olmadı.

    O yüzden Mondeoyu tahmin edebiliyorum.

    Hatta ikisini de test edeyim o zaman birşeyler yazarım.


    Sonra zan altına girerim neme lazım
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.




  • Haluk abicim orda epicayi gordum ya ölsemde gam yemem artik eyvallah
    _____________________________
    Forever Alone
    Vienna University Of Technology Elektro Technik
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    1.2tdi bmt polo testini dört gözle bekliyorum; seat testi var mı gelecekte?


    Test izlenimim yarın geceye kaldı arkadaşım kusura bakma.

    Seat neden olmasın?

    Listeye eklerim...




    Bu arada konuya hem test sürüşçü hem de okuyucu olarak katkıda bulunan arkadaşlara bir sorum var:

    Ali gibi ben de tüm test sürüş izlenimlerime numara verdim.

    Esktra olarak ta her bir araçla ilgili test sürüşü izlenimlerimi görseller dahil tek bir mesajda topladım.

    Böylece takibi ve sonradan ilk sayfaya link eklenmesi durumunda ulaşılması çok daha pratik olur diye düşünüyorum.

    Hatta ilk sayfadaki test edilen araçları da sürücülere göre ayrı bir başlıkta toplamayı planlıyorum.

    Böylece Ben, Görkem, Janjan, Ali, Arda ve Metin'in olarak şimdilik 5 ayrı başlık olacak ve de herbir kişinin adı altında test ettiği araçların listesi olacak.

    Yanlarına da link verirsek direkt o teste ulaşabileceksiniz.


    Tabii bunun için diğer arkadaşların da bir araçla ilgili test izlenimlerini tek bir mesaja toplamalarında fayda görüyorum.


    Ne dersiniz?
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.




  • Halukçuğum...
    Vallahi bravo. Her taşın altından sen... Bu nedir canım? Her türlü iş sende :)
    Yer altı dünyasıyla ilişiğin mi var nedir?

    Sevgilerimle.

    Sıcakyüz
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    1.2tdi bmt polo testini dört gözle bekliyorum; seat testi var mı gelecekte?


    Test izlenimim yarın geceye kaldı arkadaşım kusura bakma.

    Seat neden olmasın?

    Listeye eklerim...




    Bu arada konuya hem test sürüşçü hem de okuyucu olarak katkıda bulunan arkadaşlara bir sorum var:

    Ali gibi ben de tüm test sürüş izlenimlerime numara verdim.

    Esktra olarak ta her bir araçla ilgili test sürüşü izlenimlerimi görseller dahil tek bir mesajda topladım.

    Böylece takibi ve sonradan ilk sayfaya link eklenmesi durumunda ulaşılması çok daha pratik olur diye düşünüyorum.

    Hatta ilk sayfadaki test edilen araçları da sürücülere göre ayrı bir başlıkta toplamayı planlıyorum.

    Böylece Ben, Görkem, Janjan, Ali, Arda ve Metin'in olarak şimdilik 5 ayrı başlık olacak ve de herbir kişinin adı altında test ettiği araçların listesi olacak.

    Yanlarına da link verirsek direkt o teste ulaşabileceksiniz.


    Tabii bunun için diğer arkadaşların da bir araçla ilgili test izlenimlerini tek bir mesaja toplamalarında fayda görüyorum.


    Ne dersiniz?


    Ben de butun testler word de kayitli derlemem zor olmaz.

    Ama herkes icin ayri baslik acma konusuna alternatif uretebiliriz bence. Herkes bir mesaja toplar butun arabalarini, ilk sayfaya o mesajin bulundugu sayfanin numarasini yazariz.
    _____________________________
    Emekli amatörprofesyonel




  • 
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.