Şimdi Ara

Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:) (28. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2.424
Cevap
82
Favori
296.796
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _ELantra_

    @gorkemuse dostum yarım saat geçti


    Valla yazmak kolay olmuyor. :) Araya başka şeyler girince kafa dağılıyor. Değerlendirme sırası vs. önemli şeyler.
    _____________________________
    Emekli amatörprofesyonel
  • polo tdi testi yapıyorum...
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.
  • Elantra ve Jetta testlerini bekliyoruz dört gözle
    Geçmiş testler için de elinize, emeğinize sağlık arkadaşlar.
    _____________________________

    :..Galaxy Note 20 Ultra 5G Snapdragon 12/128GB..:
  • Neredeyse 1 saat oldu neredesin elantra
    _____________________________
    İmza yok
  • Görkem Test No : 7


    Yeni Hyundai ELantra 1.6 MPI 132 hp Manuel

    Aracı Ankaralılarn çok iyi bildiği "Fruko Kavşağı"nın oradaki Akbak Plaza'da test ettim...Test sürüşü kelimesi ağzımdan çıktığı anda anahtar ve görevliyi yanımda buldum..Samimi söylüyorum 30 saniye içinde test sürüşüne çıktık.


    -Hyundai Elantra Genel İzlenimler-


    Araç dışarıdan hiç de eski Hyundai'ler gibi durmuyor. Yenlikçi bir kasaya sahip.Sağında solunda işçilik hatası ya da göze batacak bir şey bulamadım.. Özellikle arka stopların öne doğru uzanışı çok hoşuma gitti.. Kapılarını açtığımda maalesef aynı yenilikçi hissiyatı bulamadım. Acil olarak Hyundai'nin bu hafif kapılara bir çözüm bulması lazım. Hani aracın içine binerken kapı tutamacı, çıkardığı ses, kapanışı insana güven verir ya; Elantra'da bu his eksik kalmış..

    Kapıyı açtığınızda oldukça geniş bir mekan sizi karşılıyor.. Oturduğunuzda kalçalarınızın arkaya doğru çekildiğinizi hissediyorsunuz. Aynı şekilde baldırlarınızı da yukarı kaldırıyor bu koltuklar. Hafif hafif Civic'in sürüş pozisyonu kokusunu almaya başlıyorsunuz, yani; biraz geri doğru yatarmış gibi kullanmanız için ayarlamışlar.. Koltukların sertlik/yumuşaklık oranı çok iyi. Ne gömülüyorsunuz ne de taşa oturur gibi hissediyorsunuz.

    Kapıyı kapattığınızda da maalesef o tok kapanışı duyamıyorsunuz ayrıca kapının dışındaki tutamaçlar da elinizde kalacakmış gibi geliyor..İç kısımda ferah ve sıradışı bir iç mekanda olduğunuz fark ediyorsunuz. Ön konsol da sıradan plastik kullanımı oldukça fazla. Ama ben konsolun ön cama uzanışını çok fazla buldum. Sanırım bu düzenleme de biraz önce bahsettiğim uzanırcasına sürüşü destekler nitelikte. Dizayn olarak çok hoşuma gitti. Artık sıkıcı olmaya başlayan Alman konsollarına hoş bir cevap olmuş. Teyp ve klima düğmeleri çok hoş. Işıklandırmalar da keza öyle..

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

    Kafanızı sola çevirip kapı içlerine baktığınızda yüzünüzü güldüren bir dizayn ve döşeme mevcut. Maalesef biraz daha kalitesi artırılmış plastiği burada da göremiyoruz fakat dediğim gibi dizaynı içinize siniyor. Kapı kol dayamaları çok rahat. Kolunuz ne aşağıya düşüyor, ne camaçma-kapama erişim düğmelerine erişimde sıkıntı var ne de kapı açma mandalında elinizde kalacakmış gibi bir his var..İç mekan da çağ atlamış Hyundai resmen. Özellikle belirtmek istediğim bir nokta ise Zebra kumaşı. Yanlış anlamayın zebra derisi değil ama çizgileri bana zebrayı andırdı..Mükemmel bir seçim olmuş kapı döşemesine. Kapı tutamacı rengini de çok beğendim..

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

    Göstergeler bana ASX'i hatırlattı. Hatta aynısı neredeyse. Yol bilgisayarının konumu falan da aynı. Bu sınıfa göre hiç de fena değil. Direksiyonda, güzel dizayndan nasibini almış ve aynı gümüş rengini de barındırmış. YOl bilgisayarının üzerindeki depo ve hararet göstergeleri de bana Renault'un aynısı geldi. Yol bilgisayarı parlamıyor güneşte test ettim. Göstergelerin üzerindeki güneşi engelleyen plastik panel rezalet. Elinizi attığınız anda sağa sola yukarı aşağı sallayabilirsiniz. Biraz zorlayın yerinden bile çıkabilir..

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)
     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

    Arka kapılar ön kapılardan daha berbat. Sanırım 500 gram ağırlığında Valla biraz sert açayım dedim, çat çut ses geldi korktum kaçtım..Arka koltuklardaki baş, omuz ve diz mesafesi için kendimden emin olarak söyleyebilirim ki Fluence'in kopyası. Hepsi son derece yeterli fakat hem Fluence hem de Elantra'nın tek sorunu C sütununa kafanın değmesi. Hele virajlarda çok sıkıntı yaratır.. Arka koltukların süngeri de ön tarafla aynı fakat ön koltuklardan biraz daha az içine göçüyor.



    -Hyundai Elantra Sürüş İzlenimleri-


    Yeni Elantra'da marşa bastığımda motoru çalıştırdığımı anlayamadım.İnanılmaz derecede sessiz ve sarsıntısız. Vallahi bravo. Hırlanma gürlenme sallantıdan eser yok. Haluk abi testinde Ceed için de aynı şeyi söylemişti. Anlatmaya çalıştığı şey oymuş demekki..

    Debriyaja basıp vitese aldığınızda sanki arabayı okşuyormuş gibi hissediyorsunuz. Debriyaj kavraması o kadar tatlı ki sol ayağınız bayram edebilir. Vites geçişleri biraz daha kısa tutulsa iyi olurmuş. 2. ve 4. viteslere atmak için bileğimi biraz bükmem gerekti. O kadar aralıklı vites geçişleri biraz uyumsuz olmuş..Arabayı stop (istop her şey bizden) ettirmek çok zor. Dediğim gibi debriyaj-gaz dozajını tutturmanız oldukça kolay ve yumuşacık.

    Direksiyon sert. Hissiyatsız sertlerden ama. Bir de anlayamadığım bir nokta oldu. Sanki direksiyonu döndürmek her bir turdan sonra daha da zorlaşıyormuş gibi geldi. Sorun ben de ya da test aracında olabilir bilmiyorum ama ilk 1 ve yarım tur tatlı sert sonraki turlar gittikçe sertleşiyor gibi gibi hissettim.

    Sürüş pozisyonu olarak yukarıda söyledim. Civic kaçmış arabanın içine. Ama tek farkı ön konsolun cama yapışan kısmı çok yukarıda.. Orayı aşağıya çekip ön camı daha dikleştirseler daha da rahat edecektim..Görüş açılarında problem yok..

    Gel gelelim motora. Valla ben 1200 kg ağırlığındaki arabanın 132 tane Kore beygiriyle birleşmesinden sonra uçacağımı düşünüyordum ama biraz hayal kırıklığına uğradım. Maalesef hiç bir viteste 132 bg lik bir araç gibi değil. Benim aracım 100 kg daha ağır ve 15 bg daha az olmasına rağmen Elantra'yı ara hızlanmalarda kalkışlarda her parkurda fark atarak geçerim..Bir sorun varmış gibi sanki, tamam atmosferikler hani devir çevir falan ama olması gerektiği gibi değil. There is something wrong here. Belki benim beklentilerim çok yüksekti bilmiyorum ama, "Test ettiğiniz aracın motoru kaç bg?" diye sorsalar ve ben de ilk başta bilmesem maks. 110 derim Bir de tüketim değelerini çok yüksek buluyorum.

    Forumda çok dalga geçilir VTEC açmak ile ilgili ama gerçekten MIVEC VTEC ve VVT-i ın yolda giderken yüksek devirlerde verdiği hissiyat bambaşkadır. D-CVVT üzerinde sanırım Korelilerin biraz daha çalışması lazım...Umarım anlaşılmışımdır, koltuğa yapışmak değil istediğim şey sadece gittikçe atak hale gelen ivmelenmeyi yakalayamadım.. Ayrıca 5 kişi ve dolu bagajla herhangi bir yokuş yukarı çıkmak uzun yolda bu araba için ne kadar olumlu olur düşündürücü...

    Yol tutuş konusunda özellikle ara sokaklarda ve uzun bir virajda deneyimim oldu. Savrulma, yatma eğilimi yok. Fakat araç tam yere yapışıp dönmüyor. Ortalama bir C sınıfı neyse Hyundai tam üstüne basmış bu konuda..

    Yalıtım konusunda çok şaşırdım. Gerçekten bu konuda da çağ atlamışlar. 5.000 devirde anca duydum motor sesini. Aynı şekilde yol sesi de aracın içinde yoktu..

    Süspansiyonlarını fazla beğenmedim. Çukurların hepsini hissettik maşallah Ha bir de her bir çukurda arka plastiklerden ses geldi ve sanırım bu plastik kalitesi yüzünden sıkıntı yaşanabilir.. Önemli bir eksiklik değil gibi gelebilir bazılarına (zamanında bana da öyleydi) fakat halledilse çok daha iyi olurmuş..

    Frenler yine bana Fluence'i hatırlattı. Aynı Fransız kazık fren sistemi. Dozajı ayarlamakta sıknıtı çekebilirsiniz çünkü çok hassas. Bilmiyorum bileğimizi bir şeye mi alıştırmak istemişler hani debriyaj ve gaz çok hafif frenler sert ya..Ama frenleri ve tüm Fransız arabalarındaki frenler gibi sevdim.. Çok güzel çalışıyor ve güven veriyor...

    Sonuç: Motoru benim için hayal kırıklığı oldu. Daha daha daha iyisini bekliyordum..Araca genel olarak "tok" sürüş havası verilmeye çalışılmış; kısmen başarılmış, kısmen sınıfta kalınmış..Hyundai 'de bir şeyler değişiyor aynı kardeşi Kia'daki gibi..İç-Dış olarak çok beğendim. Tasarımı hiç de öyle büyültülmüş Accent gibi de değildi. yalnız sakın alacak olanlar Jant kapaklı olanını almasın aracın sınıfını daha düşük gösteriyor.

    Düzenleme: Resim kalitesi için kusura bakmayın foto makinem yok, D90 vardı kız arkadaşım da onu da Hyundai fotosu çekicem diye isteyemedim Mitsubishi için istesem seve seve al senin olsun derdi ama



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 1 Temmuz 2011; 19:54:14 >
    _____________________________




  • görkem başkan çok sagol zevkle okudum en merak ettiğim araçlardan biri yeni elentra görünüşü donanımları hiç kötü değil ankaraya gelim bende bi test edeyim diyorum
    _____________________________
  • çok faydalı bir konu olmuş araç alacak olan direk girsin burayı okusun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi youngeagle86 -- 25 Haziran 2011; 19:17:11 >
    _____________________________
    ispanyada beşiktAş, ingilterede beşiktAş , türkiyede beşiktAş...
  • Elantra için minik bir ekleme: Otomobilin egzosundan da ses çıkmıyor Valla bir amortisörlerden azıcık bir de plastik zamazingodan çıtırtı geliyor onun dışında 0 desibel..

    @aanil kaptan: Bir otomatik Honda, bir de Alfa Giulietta test borcunu yazdım kenara Sağolasın kardeşim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 25 Haziran 2011; 18:22:59 >
    _____________________________
  • Elantrayı biraz geciktiriyorum, arkadaşınki biraz eskisin.
    Bugün iki test ekleyeceğim.

    1- Renault Latitude 2.0 Dci 175 hp BVA

    2- Ford Grand C-Max 1.6 180 hp Ecoboost


    Yine ilgi çekici video ve fotoğraflarla birazdan geliyooooooooooooooooooorrrrrr...
    _____________________________
    2005 HONDA ACCORD 2.4 EXECUTIVE - SEIKO SPORTURA RETROGRADE
  • hocam bu test işini çok ciddiye almaya başladığınızın farkında mısınız? ya ok faydalı bilgiler ama hobi den çıktı işileri sürücülük teknikleri uzmanı yada otomobil mühendisi oldu araç test edenler.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Elantra için minik bir ekleme: Otomobilin egzosundan da ses çıkmıyor Valla bir amortisörlerden azıcık bir de plastik zamazingodan çıtırtı geliyor onun dışında 0 desibel..

    @aanil kaptan: Bir otomatik Honda, bir de Alfa Giulietta test borcunu yazdım kenara Sağolasın kardeşim.

    ankara gelmeden alfa giuletta testini mutlaka yapıcam çok merak ettiğim bir araç. otomatık honda testi için söle yapalım buluşalım bigün anahtarı verim uzunca test et parkuru sen seç sonra yorumlarımızı dökeriz buraya
    _____________________________




  • Yeni Hyundai ELantra 1.6 MPI 132 hp Manuel

    Görkemuse, Elantra test fotoları varmıydı acaba, biraz renklendirsek..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondaMental -- 25 Haziran 2011; 19:56:34 >
    _____________________________
    2005 HONDA ACCORD 2.4 EXECUTIVE - SEIKO SPORTURA RETROGRADE
  • Arkadaşlar bende bugün Ford Fiesta modelini showroom da inceme fırsatım oldu.

    B sınııf bir otomobilden beklemediğim kadar tok kapınan kapıları , yumuşak dolgulu orta konsolu özellikle dikkatimi çekti ve beğenimi kazandı.

    Focus ' un arka diz mesafesi o kadar daralmış ki neredeyse Fiesta ile karşılaştırılıncak . Gerçekten oldukça hoşuma giden bir araç oldu , ne kadar test edememiş olsam da
    _____________________________
    Bu halkın mantıksız,akılsız,bilgisiz,araştırmayan,meraksız,soru sormayan,gerçeklerle yüzleşmeyen,egoist,narsist,bencil,kalitesiz,eğitimsiz ve kültürsüz yapısının içine edeyim ben
  • Renault Latitude 2.0 Dci 175 HP Bva testini güncelledim aşağıda..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondaMental -- 25 Haziran 2011; 22:19:10 >
    _____________________________
    2005 HONDA ACCORD 2.4 EXECUTIVE - SEIKO SPORTURA RETROGRADE
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali38

    Arkadaşlar bende testler öyle bir birikti ki.. Focus'u bugün test ettim ve sona bırakmayıp öncelikle yazmak istedim. Sabahtan yine çoook kapsamlı Elantra testiyle devam ediyorum. İnşallah diğerlerini de çok geçmeden yazacağım..


    Bende de biriktiği için bazı detaylar birbirine karıştı.

    Objektif olabillmek adına daha önce test sürüşü yaptığım Polo'yu bugün bir kez daha denedim.

    Hyundai Elantra testi için Neziroğlundaki i30 testi gibi kısacık güzergah göstereceklerinden başka bir bayii arıyorum.


    Birkaç saate kadar Polo tdi 90 bg testini yazmış olurum. Bolca foto da var....
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.
  • Haluk abi Akbak Plaza da seni kesmez. Ben de Konya yolunu turlamak istemediğim için Akbak'a gitim ama bu sefer de mahalle dolaştık..Gerçi ana yolda basabiliyorsun ama biraz otobüs dolu orası...
    _____________________________
  • TEST 7: RENAULT LATITUDE 2.0 DCI 175 HP BVA

    Yine önce fotoğraflarla başlayalım..

    Videolar ise yazının içinde olacak.

    (Grand C-Max testi de akabinde ilgi çekici test videolarıyla geliyoooooooooooooorrrrr.)

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    Renault Latitude 2.0 Dci 175 Hp BVA aracı Ankara Mais'de test ettim. Araç güneşte uzun süre beklediği için deri koltuklar cayır cayır olmuştu. Hatta görevli bayan kumaş pantolonuyla koltuklara oturamadı. Bizde kot vardı. Beni biraz içeride beklettiği için hiç acımadım ve bastım start düğmesine. O da mecburen yanarak da olsa binmek zorunda kaldı. (Allah seni böyle yakar dedim içimden )

    Araç sessiz çalıştı. Bu arada iç mekan gayet geniş ve ferahtı. Arka park yerindeki daracık alandan dev cüsseli aracı yumuşak direksiyonun da kolaylığıyla zorlanmadan çıkarttım. Parkur yeterliydi. Tali yolda kısacık mesafede ilerlerken bozuk yollarda aracın çok sarstığını ve süspansiyon sisteminin gürültülü çalıştığını fark ettim. Bu izlenimim yol boyunca da devam etti. Bu araçtan beklemezdim doğrusu. Süspansiyon sistemi başarılı değil. 6 vitesli otomatik şanzıman, ağır kasayla birleşince performans biraz düşük kalmış. Yüksek tork bile bunun üstesinden gelemiyor. Beni koltuğa gömmedi. Sadece kickdown yapınca biraz ivme hissettim.

    Araç sarsıntısız vites değiştiriyor. İçeride ise konfor ön planda. Klima sistemi iyi üflüyor ve 3 bölgeli. Yani arka taraftakiler de dijital olarak kendi ortamlarının ısısını ayarlayabiliyorlar. Müzik sistemi ise BOSE ve harikaaaaaaaaaa..

    Açılır tavan ise içerinin ferahlığına ferahlık katıyor.

    Araçtaki en güzel donanım ise masaj yapan koltuklardı. Açık unutulmuştu, yoksa aklıma gelmezdi çalıştırmak. Yol boyunca sırtımı yoğurup durdu. Araçtan inince spa masajı yaptırmış gibi rahat hissettim kendimi. (Spa masajının nasıl olduğunu da bilmem gerçi)

    Aracın koltukları ise beni hayal kırıklığına uğrattı. Oldukça dar, sıradan ve yan yükseltileri neredeyse sıfır. Megane grubundaki koltukların birebir aynısı. Bu araca yakışmadı doğrusu.

    Aracın performansına gelecek olursak pek de birşey beklememek lazım derim. İşte size kickdown videom:









    Arkadaşlar yan çektim, programla çevirdikten sonra yenileyeceğim videoyu.

    Nihayet araçla olan test sürüşümüzün sonuna geliyoruz ve tekrar arka taraftaki daracık mini yolların olduğu park yerine geliyoruz. Aracı iğne deliğinden geçirip teslim aldığım yere bırakırken hayatımda hiç yaşamadığım bir duyguyu yaşıyorum. Hep şöyle gerçek bir otobüs kullanmayı hayal etmişimdir (büyük araç sevgisi de bu kadar olmaz demeyin) İnanın bu büyük ve otobüs izlenimi veren oturaklı araçla, otobüs direksiyonuna benzeyen yumuşacık direksiyonuyla mini yollarda kendimi gerçek bir otobüs kullanıyor gibi hissettim. Bana bu duyguyu daha önce hiçbir araç vermemişti. Çok etkilendim.

    Özetlemek gerekirse araç sınıfındaki birçok araçtan (Peugeot 508, Avensis, C5, Passat vs) (Accord ve Mondeo değil ama) at başı ileride bana göre. Arka koltuklar Superb ile yarışacak düzeyde. Donanım zengin. Fiyat ise biraz yüksek. Test aracının fiyatı 90.000 TL'nin üzerindeydi. Baz versiyon ise 54.000 TL'den başlıyor ve bir çok özellik standart.

    Sonuç olarak beni etkileyen bir araç kullandığımı söyleyebilirim. Renault da kendini aşmış. Aracı görmenizi ve kullanmanızı tavsiye edeim. Gerçekten güzel ve konforlu olmuş. Kaptanınız size bu aracı öneriyor :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondaMental -- 16 Ağustos 2011; 16:41:47 >
    _____________________________
    2005 HONDA ACCORD 2.4 EXECUTIVE - SEIKO SPORTURA RETROGRADE




  • Ben mi yanlış görüyorum yoksa Latitude videoda yerinde mi sayıyor
    _____________________________
  • Haluk Test Sürüşü 18. VW Polo 1.6 tdi comfortline 90 bg.

    Test aracı bacanağın şirket aracı

    Test süresi 1,5 saat.

    Test mesafesi, 186 km.

    En uzun süre ve mesafeli test sürüşü bu oldu.

    Baştan hatırlatayım, bazı yerlerde abartıp son sürat denemeleri oldu.

    Normalde hiç yapmayacağım şeyler.

    Trafikte hızlı araç kullanmaktan keyif almıyorum.

    Buradaki yüksek süratlere çevre yolunda, yolun boş olduğu anlar kollanarak çıkıldı.

    Zaten B sınıfı araç 150'den itibaren çevre yolundaki keskin olmayan uzun virajlarda bile daha fazlasını kaldıramayacağını hissettiriyor.


    Şimdiye kadar yediğim 3 tane sürat cezası var.

    3'ü de hız sabitlemeli C-max'imi sattıktan sonra oldu

    Birisi 102 km ile 90 + 9 limitli Aksaray Konya arasında dümdüz yolda.

    Birisi yine alakasız bir yerdeki meskun mahal tabelasını görmediğim için 50 + 5 limitli yolda 75 km ile.

    Diğeri de Balıkesir merkezde iki trafik ışığı arasında 57 km ile.


    Benim araçta hız sabitleme olacak.

    Yasal limitin birkaç km altına sabitleyeceğim ve de keyfime bakarak gideceğim.


    Yarışacak arkadaşları kartinge beklerim.

    Neyse, paylaşayım dedim. :)


    Aracın beğenmediğim tarafları:

    1. Araçta standart güvenlik donanımı Abs + 2 hava yastığı. Bir ara yan hava yastıkları da ekstra olarak alınabiliyordu ama 3-4 ay sonraya sıra yazılan bir araçta size hangi donanım gelirse kabul etmek durumundasınız.

    ESP'yi rüyanızda görürsünüz tabii.

    2. Donanım olarak sadece comfortline paket var ve de gerçekten boşline tadında. Cruise control opsiyon bile değil. Sunroof ya da cam tavan hakgetire. Alaşım jant falan alınabilir herhalde.

    3. Kendi aracım olan Honda Jazz'a göre ön - arka koltuk baş ve diz mesafesi çok küçük. Bagaj hacmi de daha az. Ama Jazz bu konuda sınıf lideri olduğu için Polo'ya haksızlık yapmadan sınıfındaki diğer araçlarla galiba benzer bir hacim sunuyor.

    4. Yol tutuş yine B sınıfı standartlarında.

    Aslında Polonun B sınıfı bir araç olduğunu unutmazsak 3. ve 4. maddeleri gözardı edebiliriz.


    Aracın beğendiğim tarafları.

    1. Yalıtımı hiç fena değil. G. Punto dan çok daha iyi. Benim 2008 Jazz'dan da biraz daha iyi.

    2. Ses sistemi fena değil. Kullanımı kolay ve de kanal isimleri çıkıyor kaydedince.

    3. Motoru. Gerçekten performanslı bir motoru var. Eski aracı 2007 Corolla 1.4 D4d Class idi ve de o da 90 bg olmasına rağmen bu araç onun yanında otoban faresi gibi gerçekten.

    4. Şanzumanı. 5 ileri vites var ama uzun vites oranları sayesinde hem motor çok bağırmıyor, hem yakıt ekonomisi sağlıyor, hem de küçültecek fazladan bir vitesiniz yok.

    5. Yakıt tüketimi: Her türlü kullanım şartında Corolla dizele göre minimum 150 km daha uzun menzile sahip. Corolla ile uzun yolda 1100 yaparsanız bununla 1300 zorlanır. (Kendisinden aldığım bilgi.)




    Gelelim fotolara:

    Araç 4. vites 2000 devirde 90 yapıyor.

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

    Aracın kilometresi 6059.


    Polo 5. viteste 100 km ile giderken 1850 devir falan çeviriyor.

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)



    5. viteste 2000 devirde neredeyse 120 yapıyor.

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

    2.0 motorlu 130 bg lik Insignia ile aynı değerler bunlar. Gerçekten çok başarılı. Üstelik Insignia 6. viteste bu değere ulaşıyor.



    4. vites 3000 devirde 130 yapıyor.

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    4. vites 4000 devirde 170 yapıyor.

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    5. vites 3000 devirde de 170 yapıyor.

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)



    Hem son sürat, hem de 5. viteste çevirebileceği maksimum devir testi de yaptım.

    Yokuş aşağı klima açık bir halde (hava 30 dereceydi) ayak döşemeye dayanmış olarak 3500 devir çeviriyor alet ve de neredeyse 200'ü gördü.

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

    Ama gerçekten uzun sürdü bu sürati görmek.

    180'e kadar hızlanması güzel ama sonrası iyice nazlı.

    Bu da testin sonundaki kilometre: 6245

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    Aracın birkaç fotosu:

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)



    Sonuç : B sınıfı ikinci eli çok kuvvetli, performanslı ama donanımı tırışka araç arayanlarınların ilk tercihi Polo olmalıdır.

    Liste fiyatı 39.100 TL ve de motor şanzuman ve yalıtım olarak bu parayı hakedebilir ama donanım olarak asla.!!!

    DSG seçeneği olması da iyi.

    Küçük aileler ya da evin 2. aracı olarak alınabilir.

    Yetiştirebilirsem bir de donanımı çok çok iyi bir Polo 1.2 TDI Bluemotion test izlenimi geliyorrrrr.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 26 Haziran 2011; 1:43:51 >
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.




  • Konuya boş teşekkür mesajı yazmak istemiyordum ama konu devam etsin okunduğu belli olsun istedim .Sıkı takipçesiyim konunun şahane konu tebrik ederim.
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.