Şimdi Ara

Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:) (27. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.424
Cevap
82
Favori
296.799
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 0 dan hızlanırsanız DSG sayesinde önde bitirecektir son hıza çıkana kadar Focus'a göre. Önemli olan gücü yere aktabilmektir. Zira aynı durum manuel ile DSG arasında da geçerli aynı motorlu iki araç arasında.

    Neyse konuyu fazla dağıtmayalım,

    Focusu bende çok beğendim dizel modeli ile igleniyordum ilk onu kullandım Titanyum gidişi tüketimi gayet başarılı donanımı zengin bol oyuncaklı ancak nedense konsol dışında kalite hissi iyi değildi. Birde bana çok basık geldi içmekanı kız arkadaşımda aynı değerlendirmeyi yaptı. İçimize sinmedi eledik o yüzden. Ayrıca fiyatları biraz şişik durumda.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate

    0 dan hızlanırsanız DSG sayesinde önde bitirecektir son hıza çıkana kadar Focus'a göre. Önemli olan gücü yere aktabilmektir. Zira aynı durum manuel ile DSG arasında da geçerli aynı motorlu iki araç arasında.

    Neyse konuyu fazla dağıtmayalım,

    Focusu bende çok beğendim dizel modeli ile igleniyordum ilk onu kullandım Titanyum gidişi tüketimi gayet başarılı donanımı zengin bol oyuncaklı ancak nedense konsol dışında kalite hissi iyi değildi. Birde bana çok basık geldi içmekanı kız arkadaşımda aynı değerlendirmeyi yaptı. İçimize sinmedi eledik o yüzden. Ayrıca fiyatları biraz şişik durumda.

    Son birşey söyleyip ben bitireyim bu mevzuyu, Golf'de kullanılan şanzıman klasik düz şanzıman aslında. Sadece kavraması farklı (çift kavrama). Gücü yere aktarma konusunda iki araç da eş avantaja sahip. Aynı bir aracın çift kavraması ile düz şanzımanı arasında hızlanma değerleri açısından onda bir saniyelerin dışında bir fark olmadığı birçok testte ortaya konmuştur. Örnek bulabilirim. Dolayısıyla iş güç/ağırlık oranına kalıyor. 20 hp az da olsa (ki teknik verilerden de anlaşılıyor) Focus'u öne taşır. Ve Golf'ün daha hızlı ve akıcı olmadığını da net bir şekilde ortaya koyar.
    Yorumlarınız için teşekkürler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondaMental -- 24 Haziran 2011; 23:48:20 >
    _____________________________
    2005 HONDA ACCORD 2.4 EXECUTIVE - SEIKO SPORTURA RETROGRADE




  • cok güzel bir konu zevkle okudum ve okuyorum

    paylaşımınıza emeğinize sağlık
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali38

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate

    0 dan hızlanırsanız DSG sayesinde önde bitirecektir son hıza çıkana kadar Focus'a göre. Önemli olan gücü yere aktabilmektir. Zira aynı durum manuel ile DSG arasında da geçerli aynı motorlu iki araç arasında.

    Neyse konuyu fazla dağıtmayalım,

    Focusu bende çok beğendim dizel modeli ile igleniyordum ilk onu kullandım Titanyum gidişi tüketimi gayet başarılı donanımı zengin bol oyuncaklı ancak nedense konsol dışında kalite hissi iyi değildi. Birde bana çok basık geldi içmekanı kız arkadaşımda aynı değerlendirmeyi yaptı. İçimize sinmedi eledik o yüzden. Ayrıca fiyatları biraz şişik durumda.

    Son birşey söyleyip ben bitireyim bu mevzuyu, Golf'de kullanılan şanzıman klasik düz şanzıman aslında. Sadece kavraması farklı (çift kavrama). Gücü yere aktarma konusunda iki araç da eş avantaja sahip. Aynı bir aracın çift kavraması ile düz şanzımanı arasında hızlanma değerleri açısından onda bir saniyelerin dışında bir fark olmadığı birçok testte ortaya konmuştur. Örnek bulabilirim. Dolayısıyla iş güç/ağırlık oranına kalıyor. 20 hp az da olsa (ki teknik verilerden de anlaşılıyor) Focus'u öne taşır. Ve Golf'ün daha hızlı ve akıcı olmadığını da net bir şekilde ortaya koyar.
    Yorumlarınız için teşekkürler..

    Sizin değiştiremiyeceğiniz kadar hızlı vites değiştiren dünyaca ünlü Keeichi Tsuchiya bile baş edemiyor.

    Test aşağıda izleyin görün. Aynı iki araç manuel GTI ile DSG GTI arasında 400mt de bile bu kadar fark oluyor top speed'e kadar siz düşünün. Ayrıca test sonundaki Megane 225hp Golf 200hp.

    http://www.youtube.com/watch?v=X4HpD5K6Qws

    Neden yazdım bilmiyorum ama neyse siz nasıl düşünmek istiyorsanız düşünün Focus çok hızlı diyelim geçelim kim nasıl algılamak istiyorsa öle algılasın.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate


    quote:

    Orijinalden alıntı: ali38

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate

    0 dan hızlanırsanız DSG sayesinde önde bitirecektir son hıza çıkana kadar Focus'a göre. Önemli olan gücü yere aktabilmektir. Zira aynı durum manuel ile DSG arasında da geçerli aynı motorlu iki araç arasında.

    Neyse konuyu fazla dağıtmayalım,

    Focusu bende çok beğendim dizel modeli ile igleniyordum ilk onu kullandım Titanyum gidişi tüketimi gayet başarılı donanımı zengin bol oyuncaklı ancak nedense konsol dışında kalite hissi iyi değildi. Birde bana çok basık geldi içmekanı kız arkadaşımda aynı değerlendirmeyi yaptı. İçimize sinmedi eledik o yüzden. Ayrıca fiyatları biraz şişik durumda.

    Son birşey söyleyip ben bitireyim bu mevzuyu, Golf'de kullanılan şanzıman klasik düz şanzıman aslında. Sadece kavraması farklı (çift kavrama). Gücü yere aktarma konusunda iki araç da eş avantaja sahip. Aynı bir aracın çift kavraması ile düz şanzımanı arasında hızlanma değerleri açısından onda bir saniyelerin dışında bir fark olmadığı birçok testte ortaya konmuştur. Örnek bulabilirim. Dolayısıyla iş güç/ağırlık oranına kalıyor. 20 hp az da olsa (ki teknik verilerden de anlaşılıyor) Focus'u öne taşır. Ve Golf'ün daha hızlı ve akıcı olmadığını da net bir şekilde ortaya koyar.
    Yorumlarınız için teşekkürler..

    Sizin değiştiremiyeceğiniz kadar hızlı vites değiştiren dünyaca ünlü Keeichi Tsuchiya bile baş edemiyor.

    Test aşağıda izleyin görün. Aynı iki araç manuel GTI ile DSG GTI arasında 400mt de bile bu kadar fark oluyor top speed'e kadar siz düşünün. Ayrıca test sonundaki Megane 225hp Golf 200hp.

    http://www.youtube.com/watch?v=X4HpD5K6Qws

    Neden yazdım bilmiyorum ama neyse siz nasıl düşünmek istiyorsanız düşünün Focus çok hızlı diyelim geçelim kim nasıl algılamak istiyorsa öle algılasın.

    Bahsettiğiniz fark süre olarak benim yazdığım değerlere eşittir. Ölçün bakın. Metraj sizi yanıltabilir.
    Vites değiştirmekten mütevellit çift kavramanın bir parça avantajı olabilir ama mevzu esnekliğe gelince aynı viteste tam gaz yapmanın DSG veya düz şanzımanla ne alakası olabilir anlamadım.
    Asıl mevzuya dönersek Focus +20 hp ile daha hızlı, bu aşikar..
    _____________________________
    2005 HONDA ACCORD 2.4 EXECUTIVE - SEIKO SPORTURA RETROGRADE




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali38

    quote:

    Orijinalden alıntı: cinman


    quote:

    Orijinalden alıntı: ali38
    Arkadaşlar test sürüş deneyimlerini paylaştığımız konuyu biraz zenginleştirmek istiyorum.

    TEST 3: TOYOTA AVENSİS 1.8 Elegant Extra Multidrive S CVT 7 Vites

    Önce birkaç fotoğraf..

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    Öncelikle daha önce test ettiğim Corolla 1.6 VVT-i Aut.'e göre bir parça daha sessiz, daha stabil, daha konforlu, işçiik ve malzeme kalitesi daha yüksek.
    Oldukça canlı ve gösterişli bir iç dizaynı var.
    Test aracında opsiyonel (bayi tarafından) 2500 TL'lik dvd navigasyon seti vardı. Geri görüş kamerası ise seyir halinde iken de çalıştırılabiliyor. Yukarıdaki fotolarda mevcut.
    Anahtarsız ve sessiz çalıştırmanın ardından (3 saniye marş bastı araç!!!) vitesi geri, ileri yapıp harekete geçtik. Viteslere direksiyon arkasındaki kulakçıklardan müdahale yapılabiliyor. Aynı zamanda da vites üzerinden. Hepsini deneyerek belirli bir hıza ulaştım. Dikkatimi çeken ise göstergedeki vites ekranıydı. Viteslere manuel müdahale edince birkaç saniyeliğine araç kesinlikle kendisi vites değiştirmiyor. Bu arada ekranda vites numaraları yazıyor. Belirli bir süre sonra ekranda D yazıyor ve araç kendisi vites değiştirmeye başlıyor. Aracın 1.8 147 hp'lik motoru oldukça canlı. Daha önce Corolla testinde belirttiğim Şaşmaz-Jandarma arasını 6. viteste rahatlıkla çıktı. 7. viteste bile akıcı bir şekilde hızlanabildi. Tabi bunda CVT şanzımanın da etkisi vardı. Çünkü devir/hız bağıntısı her zaman vitesten bağımsız değişebiliyor. Motor 3000 devire kadar inanılmaz sessiz. 3000 devirden sonra ise yine yine bir toyota klasiği o çirkin motor sesi başlıyor. Ancak yalıtım o kadar iyi ki bu ses dB olarak düşük kalıyor. Yol gürültüsü ise kesinlikle farkedilmiyor. Yalıtım kusursuz. Tüketim ekranında 12.1 l/100 km değerini gördüm. Bu test aracı için gayet giyi bir değer olduğunu düşünüyorum.
    Direksiyon yine çok yumuşak ancak Corolla kadar değil.
    Araçla test sürüşümüz bittiğinde park edip bırakmak istedim. Kaba cüsse burada da karşıma çıktı ve parkı oldukça zorlaştırıyordu. Görüş çok kötü.

    Sonuç olarak konforlu, sessiz, performanslı, boooooooollll donanımlı ve yeni teknolojilerin sıkça kullanıldığı bir araç.

    Donanım listesindeki bazı kalemler:
    * Direksiyondan kumanda edilebilen Sürekli değişken zamanlı 7 oranlı şanzıman
    * Çift bölgeli dijital klima,
    * Yağmur, far, park sensörü
    * Anahtarsız çalıştırma
    * Elektrikli el freni vs vs..

    61.500 TL pazarlıklı fiyatı..

    Avensis "açık siyah " rengi hakkında bilginiz var mı ?
    Ses sistemini deneyebildiniz mı ?

    Siyah renk plazada vardı. Ancak açık siyahı pek anlayamadım. Ton farkıdır muhtemelen.

    Ses sistemini ise denedim. Yüksek desibellerde titreşimsiz, cızırtısız, ve kulağa gayet hoş geliyor. Zaten Toyota modellerinin ses açısından iyi olduğunu yazmıştım.

    Teşekkür ederim
    Navigasyon ekranı standart Mı peki ?
    Amerikan videolarindaki orta LCD ekran turkiye de ki ile alakasız harika görünümde
    Avensis 2,0 modelinde standart gelen navigasyon da acaba aynı ucuz gorunumde mı ?
    Avensis arka koltuk alan ve hacmi orta segment suv larla benZer mı ?
    _____________________________
    mm




  • Test aracındaki navigasyon standart değil. Bayi tarafından 2500 TL'ye ekstra olarak takılabiliyor. DVD, Navigasyon, TV, geri görüş kamerası (seyir halindeyken de), müzik sistemi vb özellikleri var ve Navitech Marka. Bu araç için özel üretildiği için renk ve tasarım açısından araca adapte olmuş. Sonradan takıldığını anlamıyorsunuz bile. Çok kaliteli olmamakla birlikte kalitesiz de değil. Standart gelen navigasyon ise daha uyumlu görünüme sahip ve daha kaliteli görünüyor. Ekran daha büyük bir kere.
    Arka koltuklar çok geniş, diz mesafesi çok iyi. İç mekan geniş ve ferah. Araç, boyutlarının hakkını veriyor. Bir Hyundai iX35'den veya Mitsubishi ASX'den dar değil hatta daha geniş ve ferah. Deneyip bakabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondaMental -- 25 Haziran 2011; 9:26:16 >
    _____________________________
    2005 HONDA ACCORD 2.4 EXECUTIVE - SEIKO SPORTURA RETROGRADE
  • Hadi Elantra hadi elantra
    _____________________________
    İmza yok
  • İnanamayacağınız kadar kısa soluklu kullanıcı testi

    1. 2005 Honda Accord 2.4 EX 190 bg (Ali)

    Ne zaman Ali tiça 4 aydır kullanmakta olduğu kendi aracıyla ilgili yazdıklarını test sürüşü izlenimi gibi kısacık değil de benim Auris ve Bravo testlerim gibi daha doyurucu hale getirir, o zaman ben de kendisini bir üst başlığa taşırım

    Haluk Tiçır, bir kere 4 aydır değil tam 6 aydır kullanıyorum Accordumu, ikincisi, bende testler o kadar birikti ki vakit ayırıp hepsini teferruatlı bir şekilde yazmak istiyorum. Accord hakkındaki izlenimlerimi ve çoooooooooook ince ayrıntıları ve yol maceralarımı yine çoooooooooooooook uzun bir şekilde paylaşacağım. O zaman en üst sıraya koymazsan artık, bütün sırlarını ifşa ederim elalem içine çıkamazsın valla
    _____________________________
    2005 HONDA ACCORD 2.4 EXECUTIVE - SEIKO SPORTURA RETROGRADE




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _ELantra_

    Hadi Elantra hadi elantra

    Geliyor bir kaç saat sonra çoooooooooooooooook ayrıntılı bir şekilde. Eve gider gitmez yazacağım.
    _____________________________
    2005 HONDA ACCORD 2.4 EXECUTIVE - SEIKO SPORTURA RETROGRADE
  • Forumda sanırım son zamanlarda açılmış "en iyi" konu.. İlgiyle takip ediyorum ben de..

    Avensis'e sonradan takılan navigasyon sisteminin aracın genel kalite hissini fazlasıyla olumsuz yönde etkilediğini düşünüyorum. Açıkçası Navitech, Necwox v.s. markaların menüleri orijinal navigasyon sistemlerine göre fazlasıyla "basit" kalıyor ne yazık ki..
    _____________________________
    "Son nefesime sakladığım, daha söyleyeceklerim var..."

    Her hakkı mahfuzdur...
  • Sayı arttıkça sınıf bazında; misal C sınıfında Jetta-Focus-Fluence, D sınıfında Passat-Insignia-Mondeo-Superb-C5-508 gibi; genel bir değerlendirme yapılabilirse bu da çok yerinde olur kanaatindeyim.. Araçları kullanan kişiler aynı olacağı için daha objektif değerlendirmelere ulaşılabilir böylece ve alıcılar için referans olabilir.. Diğer başlıklarda ne yazık ki neredeyse tamamında herkes sadece kendi kullandığı aracı övmekten ileri gidemiyor...
    _____________________________
    "Son nefesime sakladığım, daha söyleyeceklerim var..."

    Her hakkı mahfuzdur...
  • Elinize sağlık arkadaşlar. İlgiyle takip ediyorum başlığı.
    _____________________________
  • Arkadaşların emeklerine sağlık. Gerçekten güzel bir başlık. Araç tercihi yapacak arkadaşlar için, test edilen araçların kendi sınıfları içinde çeşitli kriterlere göre objektif şekilde kıyaslanmasının faydalı olacağını düşünüyorum...Ama bunu yaparken lütfen polemiğe girmeyelim ve marka fanatikliği yapmayalım...Herkese saygılar...
    _____________________________
  • Haluk Abi nasılsın?...ben de Haluk Abimin sesi niye çıkmıyor diyordum; meğer otomobil tutkunlarına ciddi bir miras bırakmak için yollara düşmüş :)...Abi, 5 sayfa taradı bulamadım , pes ettim, şu COLTun test sonuçları nedir,nasıl bizim oğlan adam olacak mı ? :))
    _____________________________
    HONDA CIVIC HB 1.8 SPORT I-SHIFT AMT PRINS KİT
  • Arkadaşlar bugün Yeni Elantra ve 1.2 tsi manuel Jetta testi yaptım...Jetta'yı Janjan'la buluşmadan yazmayacağım.. Elantra yarım saat içinde geliyor.
    _____________________________
  • @gorkemuse geçmez o yarım saat..Şimdi o 30 dk bana 1 gün gibi gelir...
    _____________________________
    İmza yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Arkadaşlar bugün Yeni Elantra ve 1.2 tsi manuel Jetta testi yaptım...Jetta'yı Janjan'la buluşmadan yazmayacağım.. Elantra yarım saat içinde geliyor.

    Merakla beklenen 2 test daha.. Şimdiden elinize sağlık..
    _____________________________
    "Son nefesime sakladığım, daha söyleyeceklerim var..."

    Her hakkı mahfuzdur...
  • Volvo S60 1.6 180 beygir testini de bekliyoruz.
  • @gorkemuse dostum yarım saat geçti
    _____________________________
    İmza yok
  • 
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.