Şimdi Ara

Test-İlk sürüş: Fiat Punto 0.9 TwinAir Turbo 85 HP (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
112
Cevap
1
Favori
19.868
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dizelde şehir içi motorun ısınamadığı kısa mesafe kullanımında ekonomi falan kalmıyor ve tüketim yüksek oluyor. Bu araç şehir içi kısa mesafeli kullanımlarda dizelden az yakar.

    Şehir içi kullanımı için dizelden daha ideal bence.

    Fiat'ın motor teknolojisi gerçekten çok iyi. Multijet, T-Jet, Multiair, Twinair....

    Bi de modellerinin devamını getirseler. Bravo gibi bir aracın üretimini bitirecekler .
  • Bence şahane bir motor oldu (verilerine bakarak söylüyorum). Asıl merak ettiğim Fiat ne zman hybrid motor kullanmaya başlayacak. Geleceğin motoru hybrid olacak bence ve bu anlamda daha hiçbir yatırımı yok Fiat'ın (hybrid motoru varsa ben bilmiyorum).
  •  Test-İlk sürüş: Fiat Punto 0.9 TwinAir Turbo 85 HP
  • Dalga geçen çok olacaktır ama başta 1.4 tsi'la da çok dalga geçilmişti, şimdi passat gibi tiguan gibi hiç küçük sayılmayacak hatta kocaman arabalarda kullanılıyor. ödüle doymayan, acaip de satan bir motor oldu.

    0.9 twinair'in ilginç bir özelliği de motorun hepi topu 85 kg olması! tasarruf açısından bu da iyi birşey. hem ön tarafın kaymaması açısından yol tutuşa da faydası var.

    çok istesen motoru vinç olmadan bile söküp yerinden kaldırabilirsin 2 kişi.
  • fiat gercekten cok özel bir firma keske tarhinden şu albea,linea yı falan bir cıkarsa...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berserkleon

    0.9 + sıralı lpg akar

    Öldür beni :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    quote:

    Orijinalden alıntı: F10

    Sıkıldım artık findik motorlardan , zaten vergi avantaji yok minumum 1.3 olmasi lazim aracın. Uzun yolda eziyete döner 0.9cclik makine.

    Senin devletinin abuk subuk vergilendirme sistemi yüzünden fındık motor kötü mü oluyor? Hayır.

    2012 yılının ikinci ayının yarısını geçtik, vergi silindir hacmine göre alınıyor. Utanç verici.

    Boş , beleş konuşma ben vergi sistemi adaletli mi dedim , bu vergi sistemine en uygun motor 1.3 tur dedim.

    0.9 ccye muscle diyicek halim yok. Findik fistik.
  • tork da bi hata olmalı 2000 nm bana fazla gibi geldi
  • bunun bide hybrid i çıksa üzerine de sıralı tüpü çaktıkmı mis.Bide yazılım yaptırırız hep performans hem ekonomi
  • 2,0 3,0 Motor kullanma şansım olsa dahi Türkiyede bu aracı alır paşalar gibi kullanırım uzun yolda 90 la git bu araba herhalde Yakıt aramaz havayla gider :) Ha nerde kalmıştık parayı sokakta bulmuyoruz Zenginde olsan mantıklı düşünüceksin har vurup harman savurmayacaksın saygılar :)
  • Valla Fiat 500'ü performanslı bile yapmış, gayet iyi hızlanması var. Testte de denildiği gibi motor sesi Scooter motosikletlere benziyor.
  • Şehiriçi kullanımı için gayet yeterli bir makine olacağı kanaatindeyim.Uzun yolda can sıkar diye düşünüyorum.
  • Birde buna uygun lpg sistemi olursa yürümekten ucuza gelir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    4.9 lt tüketim nefis tam benlik bu araç umarım Türkiyeye getirirler bu motoru.

    5,0 litre ile şehir içinde geziyor insanlar 1,6 motor arabalarıyla dünyadan haberiniz yok :)

     Test-İlk sürüş: Fiat Punto 0.9 TwinAir Turbo 85 HP
  • 51 km/s ortalama ile nası şehiriçiymiş bu?
  • sefillik.
    benzin fiyati yuzunden dusulen hal.
  • Herşeyi ekonomik bu motorun. Vergisi yakıtı bi yana periyodik bakımı da ucuz olur. 1,5 lt falan yağ alır en fazla. :D
  • Tam şehiriçi motoru olmuş gercekten başarılı görünüyor tüketim değerleri ve bu tüketime göre de gayet güzel performans
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    51 km/s ortalama ile nası şehiriçiymiş bu?

    rallimi yapıyorsun şehir içinde?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    51 km/s ortalama ile nası şehiriçiymiş bu?

    hemde hava sıcaklığı -7 derecede. arkadaşın resmini paylaştığı gösterge tablosu mitsubbishi lancere ait.imzasındaki araç olduğunu var sayıyorum.o aracın fabrika verileri şehir dışı 4.7 şehir içi 7.6 litre kombine 5.8litre aracın ağırlığıda boş 1260kg. şoförle 1350 kg desek bu ağılığı 5 litre ile götüren bi araba varsa diğer firmalar boşuna araba üretiyor, hepimiz gidip mitsubbishi alalım
    iniş aşağı salmış arkadaş arabayı bence ondandır.
    fethiyede 22 km hiç durmadan inen bi rampa var, karabel. benim araba ordan 0 litreyle iniyor. istesem bende koyarım fotoyu ama çıkarken 10 litre ortalamayla çıkıyor. in çık ortalam 5 litre yani bişey değişmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustik61 -- 21 Şubat 2012; 11:00:22 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.