Şimdi Ara

TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025 (2080. sayfa)

6 Kayıtlı Üye (2 Mobil) ve 13 Misafir (6 Mobil) - 11 Masaüstü8 Mobil
5 sn
53.460
Cevap
1.389
Favori
3.546.072
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
103 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 20782079208020812082
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Max_Kolesne kullanıcısına yanıt
    Korna ile de aktif oluyor diye biliyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tüketim ile alakalı gğzel bir inceleme.

    Sodo Road Tripsyoutube
    BYD | TOGG | TESLA | MINI | Düşük ve Yüksek Hızda En Cimri Elektrikli Hangisi?
    https://www.youtube.com/watch?si=IwA9Ce0iWxmP_A_9&v=cMfg8qQhrjY&feature=youtu.be

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Doğrudur ama bu ay abansam seneye bu ay gene perhiz yapacam. :)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • vs-fb kullanıcısına yanıt

    Evet hocam ama arkadaş korna kullanmayı pek istemediğini söylemiş. Alternatif yöntem sentry logosu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Max_Kolesne kullanıcısına yanıt
    Otomatik mod da var

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Max_Kolesne kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler, hem otomatik hem de korna ile kullanmaya başladım. Yol verirken vs. gereksiz kayıt oluyor ama tek sorunumuz bu olsun.

    Mümkünse müsait vaktinizde navigasyon sürümünü kontrol edip paylaşabilir misiniz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Var hocam ama çoğu önemli hamlede otomatik kayıt yapmıyor. Arkadaşın durumunda yapmamış mesela. En garantisi ya logoya dokunmak ya da kornaya basmak.


    @wwtr


    ben yurtdışındayım hocam benim navigasyon sürümüm alakasız olacaktır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Max_Kolesne -- 5 Nisan 2025; 17:28:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün test sürüşü yaptım yeni Juniper LR ile. Teslası olan için aman aman bir değişim olduğunu düşünmüyorum özellikle P-LR sahipleri için söylüyorum güç hissiyatı aynı geldi. Tamamen kendi kişisel görüşlerimdir, tarafsız olmaya çalıştım.


    Süspansiyon;

    Özellikle çukurların bol olduğu bir rota seçtim araç hala sert. Ben süspansiyonda büyük bir iyileşme göremedim. Sadece iç tirimlerde kapı klipsleri vs yenilendiği için çıtırdama azalmış fakat tatmin etmedi.


    Direksiyon:

    Bindiğim araç 4bin km'yi devirmişti. Direksiyon hissiyatını beğendim, belki yapısından dolayıdır bilemiyorum fakat daha ele oturur geldi. Fakat direksiyonun yanındaki tuş takımını taşıyan siyah plastik berbat bir kalitede. Hatta test aracı olduğu için baya bir deforme görüntüsü vardı. O siyah plastiği hiç sevmedim. Dashboard da yer alan gri bez kaplı uzun çıtayı elinizle hafif kaldırdığınızda çok esniyor. Hiç beğenmedim.


    Tasarım:

    Ön tasarım daha nazik görünüyor fakat maalesef ben citroen benzeri bir tasarıma benzettim. D Suv bir araç için bu kadar nazik bir ön tasarım gereklimiydi ? Bence gereksiz olmuş. Sürtünme katsayısını azaltmak için nazikleştirmişler fakat bunun yerine bataryayı biraz daha iyileştirseler sanki daha mutlu olurdum ve o tasarımın nazik görüntüsü yerine batarya paketinden menzil avantajı elde etmeyi isterdim.


    Arka tasarımı çok beğendim. Zevkler göreceli fakat ben arka bagajda T logosu olsa daha güzel duracağını düşünüyorum. Bagaj kapağını halı kaplamaları çok yerinde olmuş premium hissi vermiş.


    Koltukların havalandırmalı olması, özellikle bizim gibi yılın 4-5 ayı yaz olan ülkeler için olmazsa olmaz. Güzel ve beğendim.


    Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Ben 1-2 sene daha beklemeye karar verdim. Maalesef yeni kasaya upgrade için beni heyecanlandıran bir özellik & tasarım göremedim, hatta heyecan duymadım.


    Teslası olmayan biri için ise kesinlikle alınacak bir araç, mevcut teslacılar için mutlaka test sürüşü yapmalarını tavsiye ederim.


    Selamlar.





  • Benim gözlemim yeni aracın bizim araçlara göre birkaç eksiği var. Bizde yukarıda yer alan hoparlöreri dikiz aynası altına çekmişler. O da akustiği bozmuş. Ben daha iyi ses sistemi bekliyordum bizimkine göre zayıf geldi. Orta çekmecedeki iki type-c girişini de kadırıp orta kolçağın altına tek type-c girişi koymuşlar. İki tane iyi oluyordu telefonları şarj açısından. Torpido gözü hacmi de yarıya düşmüş. Rejenlemeyi azaltma gelmiş bize de holiday update ile gelir diye düşünüyorum. sürmesi daha rahat keskin tepkiler yoruyor zamanla. Direksiyonu da bizimkine göre bir kademe daha yumuşatmak mümkün ama çok hissiz oluyor kullanacağım bir özellik değil. Kör nokta uyarı ışığı gelmiş, yeri hoparlör içi iyi olmamış. Ucuz gösteriyor olmasa da olurmuş ya da klasik yan aynalar üzerinde olsa daha iyiymiş.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • hayalci07 H kullanıcısına yanıt
    Selamlar, test ettiğiniz araç 20” jant mıydı yoksa 19 mu

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • hayalci07 H kullanıcısına yanıt
    Geçen hafta test etmiştim . Katılıyorum .

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Aracı,akıllı priz ve tesla mobil konnektörle %4 ile şarja taktım.21 saat gibi bir sürede %100 oldu. Ancak araçta yüklenen enerji 52 kw olarak görünürken,akıllı prizde 60.49 kw olarak görünüyor.Bu arada ki 8.5 kw farkın nedeni nedir bilen birileri varmıdır?

  • Liveboy34 kullanıcısına yanıt

    Ac DC dönüşümü sırasında ki kayıp farkı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ssagirli S kullanıcısına yanıt

    Şimdi siz yazınca DC istasyondan yaptığım şarjlara baktım.DC istasyondan şarj ettiğimde de ödediğim kw miktarı ile aracın pilindeki kw miktarı yine %8 kadar daha azdı.DC olduğu için kayıp olmaması gerekmez mi Evden ve AC istasyonlarda şarjda kayıp %14.2 olmuş.Bence bunlar da maliyete eklenmeli.15 kw tüketim gösteriyor ama aslında 17.5 kw felan yani

  • Bugün Tesla mağazasına uğradım 4x2 düşünüyorum dedim telefon numaramı aldılar ve iletişim için bana mail attılar ne zaman düşünüyorsunuz dediklerinde 20 nisan itibariyle sipariş verebilirim satışa sunulursa dedim büyük ihtimal satışta olur o tarihte dendi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • winrar48 W kullanıcısına yanıt

    Sr Bugünmü geliyor abi hayırdır?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haftaya acilacak gibi gozukuyor. Tahminim yine Persembe veya Cuma sabaha karsi. Hayirlisi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En uygun SR versiyon sadece tek model mi arkadaşlar? Jantlar vs tamamı standart mı? yani siparişe açıldığında bakmamız gereken ya da tercih etmemiz gereken bir fark var mı?

    İkinci sorum da teslimatlar yalnızca Orhanlı adresinde mi yapılıyor?


    tşk




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceyon -- 6 Nisan 2025; 20:16:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Laurin Klement

    Eğer erkenden gelirse güzel olacak bu hafta byd Opel Kia birkaç markaya baktım opel grandland opsiyonlar ile 1900 e yaklaşıyor pek içime sinmedi açıkçası kia ev3 için fiyatı yüksek buldum byd için ise seal u ev içi ferah yerden yüksek ama 600 litre barajı kullanan birisi olarak bagaj küçük geldi ekrandaki gecikmeler yüzünden de soğudum. Makyajsız kasa teslayı test etmiştim dört çeker bana fazla gelmişti aracı hız sınırlarında kullanırım ayda 3-4 bin km arası yol yapıyorum her gün 120 km git gel yolum var araç uygun fiyat bandına gelir ve Türkiye donanımlarında çok önemli özelliklerde kısıtlama olmazsa büyük ihtimalle SR bir Tesla sahibi olacağız merakla bir an önce gelmesini bekliyoruz

    Reçeteniz Tesla hocam. Türkiye piyasasında alıp alabileceğiniz en iyi ve teknolojik araç. Şerit takip olsun, kameralar olsun, oto pilot olsun. Hepsi harika çalışıyor. Diğerleri yanında resmen oyuncak kalır. Sr kullanıcıydım. Sattım Juniper bekliyorum. İlk siparişi ben geçeceğim hızlı davranabilirsem

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 20782079208020812082
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.