< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
Tamamdır çok tşk. Bana da durup dururken cuma günü tesla müşteri hizmetlerinden hal hatır soran bir mesaj geldi, belli ki kısa süre sonra satışa çıkıyor. |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
Haftaya düşebilir envantere |
_____________________________
|
SR için 20" seçeneği var ama matrah aşırtıyordu o seçenek. |
_____________________________
|
Peki teslimatlar yalnızca Orhanlı'da mı yapılıyor arkadaşlar? |
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi korayesque -- 6 Nisan 2025; 21:22:36 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Durum öyle görünüyor şu anda < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Test için LR araç vardı eski kasayı geçen sene test ettiğim için istemedim SR olsa test ederdim kıyas açısından pil teknolojisi farklı ve yüzde yüze kadar şarj olabildiği için SR mantıklı geliyor büyük ihtimal karavan için çeki demirli model gelirse öyle alacağım ama kaç kilo çekebilir bilmiyorum. Belki LR nmc batarya yerine lfb batarya ile gelse bir ihtimal onu alırdım menzil 580 km civarı ama yüzde 80 şarj olunca yine SR menziline yakın oluyor hem de lfb batarya kadar güvenli değil lfb batarya neden LR için kullanılmaz bilmiyorum. SR için bir çekincem arkadan itiş olunca yağmur kar ve karavan için sıkıntı yaşar mıyım bilemedim. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
Merhaba arkadaşlar. Kredi kartımı uygulamadan kaydettim ancak deneme amaçlı lr my sipariş etmek istediğimde tekrar kredi kartı bilgilerimi girmemi istiyor en baştan. Sipariş sürecinde daha hızlı sipariş vermek için nelere dikkat etmeliyiz var mı trickler < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
![]() |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
1-Şarj cihazları %100 verimli çalışmaz, 2-Taşınan elektrik enerjisinin belli bir kısmı ısı enerjisine dönüşür, burada yüksek akım ve kablo uzunluğu ısınmanın ana sebeplerinden oluyor, 3-Pilin yapısından kaynaklanan kayıplarda vardır. Malum piller hücre yapısında, tek bir pil yok ortada, dolayısı ile hücreler arasında da enerji yüklenirken kayıplar olabiliyor, 4-Pilin optimum seviyede tutulması için, ısı pompası yada varsa sistemde fanlar çalışır, 5-DC şarjda, şarj cihazına ac gelir ve cihaz içerisinde dc ye çevirilir. DC elektrik araca kablo ile iletilir. Burada, AC nin araçta DC ye çevrilmesine göre daha az kayıp yaşanır. Burada kullanılan sistemler daha verimlidir. Her halükarda %5 ile %10 arasında bir kayıp yaşanıyor ve dediğiniz gibi bu tüketimlere eklenmelidir. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vs-fb -- 6 Nisan 2025; 23:58:40 > |
_____________________________
F E N E R B A H Ç E
|
İstanbul'da Orhanlı'da evet. |
_____________________________
F E N E R B A H Ç E
|
Hocam DC istasyonlarda trafodan Ac akım gelip istasyonda DC ye çevriliyor orada ki çevrim yüksek kazançlı olduğu için kayıp daha az oluyor termodinamiğin kanunu enerjiler arası çevrim kayıpsız olmuyor, Ac DC arası kayıpsız çevrim olsa bile kablolarda ısıya dönüşerek kaybolan bir miktar yine olacak. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________ |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
Yüksekten uçan,yüksekten düşer.
|
Evet, geçen gün ben de sordum, bir arkadaşımız sipariş esnasında çıkıyor kart dedi ama bende de eklenen kart sipariş ekranında görünmüyor. |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
Yüksekten uçan,yüksekten düşer.
|
Bence de öyle, ben web'den denedim, mobil uygulama indirmedim, orada farklı olabilir. |
_____________________________
|