Şimdi Ara

TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025 (2081. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
53.460
Cevap
1.390
Favori
3.546.537
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
103 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 20792080208120822083
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ceyon C kullanıcısına yanıt
    Dış renk
    İç renk
    Çeki demiri

    Bunlara bakabilirsiniz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Gangnamstyle16 G kullanıcısına yanıt

    Tamamdır çok tşk.


    Bana da durup dururken cuma günü tesla müşteri hizmetlerinden hal hatır soran bir mesaj geldi, belli ki kısa süre sonra satışa çıkıyor.

  • Gangnamstyle16 G kullanıcısına yanıt
    Jant da seçemiyor mu 19/20/21 diye?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Beni de aradılar bugün. Test sürüşü yapanları arıyorlar. Almayı düşünüyor musunuz dedi düşünüyorum dedim. tek motorlu seçeneğin geleceğini söyledi danışman ismi verdi sizi arayacak dedi. Onun dışında tam geleceği zamanı söylemedi, fiyat bilgisi de vermedi. Yaklaştı gibi görünüyor ben de hemen geçeceğim sipariş.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ceyon C kullanıcısına yanıt

    Haftaya düşebilir envantere

  • NvdiaAmd kullanıcısına yanıt

    SR için 20" seçeneği var ama matrah aşırtıyordu o seçenek.

  • Peki teslimatlar yalnızca Orhanlı'da mı yapılıyor arkadaşlar?

  • %10 ile LR RWD gelirse bomba olur.

    https://www.youtube.com/post/Ugkx2KUILzfmk_ilkANyROFXOgCExN3ON09J



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi korayesque -- 6 Nisan 2025; 21:22:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • korayesque kullanıcısına yanıt

    Durum öyle görünüyor şu anda


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Erim Aktuğ E kullanıcısına yanıt

    Test için LR araç vardı eski kasayı geçen sene test ettiğim için istemedim SR olsa test ederdim kıyas açısından pil teknolojisi farklı ve yüzde yüze kadar şarj olabildiği için SR mantıklı geliyor büyük ihtimal karavan için çeki demirli model gelirse öyle alacağım ama kaç kilo çekebilir bilmiyorum. Belki LR nmc batarya yerine lfb batarya ile gelse bir ihtimal onu alırdım menzil 580 km civarı ama yüzde 80 şarj olunca yine SR menziline yakın oluyor hem de lfb batarya kadar güvenli değil lfb batarya neden LR için kullanılmaz bilmiyorum. SR için bir çekincem arkadan itiş olunca yağmur kar ve karavan için sıkıntı yaşar mıyım bilemedim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • korayesque kullanıcısına yanıt
    %40’dan getirirler onu bence

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar. Kredi kartımı uygulamadan kaydettim ancak deneme amaçlı lr my sipariş etmek istediğimde tekrar kredi kartı bilgilerimi girmemi istiyor en baştan. Sipariş sürecinde daha hızlı sipariş vermek için nelere dikkat etmeliyiz var mı trickler  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polene Alerjisi Olan Arı kullanıcısına yanıt
    O kadar hızlı mi olacak. Çin mi hocam burası?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Liveboy34 kullanıcısına yanıt

    1-Şarj cihazları %100 verimli çalışmaz,

    2-Taşınan elektrik enerjisinin belli bir kısmı ısı enerjisine dönüşür, burada yüksek akım ve kablo uzunluğu ısınmanın ana sebeplerinden oluyor,

    3-Pilin yapısından kaynaklanan kayıplarda vardır. Malum piller hücre yapısında, tek bir pil yok ortada, dolayısı ile hücreler arasında da enerji yüklenirken kayıplar olabiliyor,

    4-Pilin optimum seviyede tutulması için, ısı pompası yada varsa sistemde fanlar çalışır,

    5-DC şarjda, şarj cihazına ac gelir ve cihaz içerisinde dc ye çevirilir. DC elektrik araca kablo ile iletilir. Burada, AC nin araçta DC ye çevrilmesine göre daha az kayıp yaşanır. Burada kullanılan sistemler daha verimlidir.


    Her halükarda %5 ile %10 arasında bir kayıp yaşanıyor ve dediğiniz gibi bu tüketimlere eklenmelidir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vs-fb -- 6 Nisan 2025; 23:58:40 >
  • ceyon C kullanıcısına yanıt

    İstanbul'da Orhanlı'da evet.

  • Liveboy34 kullanıcısına yanıt

    Hocam DC istasyonlarda trafodan Ac akım gelip istasyonda DC ye çevriliyor orada ki çevrim yüksek kazançlı olduğu için kayıp daha az oluyor termodinamiğin kanunu enerjiler arası çevrim kayıpsız olmuyor, Ac DC arası kayıpsız çevrim olsa bile kablolarda ısıya dönüşerek kaybolan bir miktar yine olacak.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polene Alerjisi Olan Arı kullanıcısına yanıt
    Sorunu çözünce bilgi verirseniz memnun olurum. Bende kaydettim sanal kartı öyle bıraktım, deneme falan yapmadım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Polene Alerjisi Olan Arı kullanıcısına yanıt

    Evet, geçen gün ben de sordum, bir arkadaşımız sipariş esnasında çıkıyor kart dedi ama bende de eklenen kart sipariş ekranında görünmüyor.

  • ceyon C kullanıcısına yanıt
    Az önce denedim, ever Kart bilgilerini girmemiz isteniyor. Sanırım profilde kayıtlı Kart şarj alımında kullanılmak üzere.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • rash.87 kullanıcısına yanıt

    Bence de öyle,

    ben web'den denedim, mobil uygulama indirmedim, orada farklı olabilir.

  • 
Sayfa: önceki 20792080208120822083
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.