Şimdi Ara

TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025 (1166. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: LoopMind
1 Kayıtlı Üye ve 23 Misafir (6 Mobil) - 18 Masaüstü6 Mobil
5 sn
53.561
Cevap
1.389
Favori
3.554.663
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
103 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
8. Sırada  bugün en iyi #3
Sayfa: önceki 11641165116611671168
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 3x2.5mm kablo ile ne yapmak istiyorsunuz ?

    Bu kablo ile3.6kW üzeri göremezsiniz 20metrede.

    Site yönetimlerine hak vermeye başladım bu işi proje olmadan usta işi yaparsanız elektrikli arabadan olmasa da panodan yangın çıkartırsınız.

    3 milyonluk!! Araba alıp 30.000TL ek masraftan kaçacaksanız bu iş olmaz.
    Bir de garajda yangın çıkartıp EV’lerin iyice köküne kibrit suyu dökmeyin.

    3katli bir binanın bodrum garajındaki bir elektrikli araç yangını tüm binayi yakabilir.

    https://www.midaevse.com/3-6kw-16a-3g2-5mm20-5mm-ev-wire-ac-ev-charging-cable-product/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 2 Nisan 2024; 0:13:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aynen, bir elektronikçi olarak hakkaten şaka gibi okuyorum ben de, Allah akıl fikir versin.. Oldu olacak üçlü uzatma kullanın. Her ne kadar tesla bu kabloya yüklenmemek için akım çekiş sınırlaması yapacak olsa da bu kablonun ısınmayacağı anlamına gelmez. 3x2,5 dediğiniz kablo ısınmadan 2 kettle zor çalıştırır. Uzak mesafe olacaksa en az 6mm, en doğrusu da marin tip sahil besleme kablosu olmalı ve bu kablo asla bobin gibi dolandırılmamalı. Ya da benim gibi alın bir 5 metrelik mobil şarj taş patlasa 30bin tl üstelik bunlar gibi yatırımınızı çöpe atmazsınız. Hem aracınızda taşır her yerde güvenle kullanırsınız hem de yarın işiniz bitince 5-10 eksiğine satarsınız.
    Ben khons aldım, marinada içinden çıkan 50 cmlik monofaze 220 çeviricisini kullanarak şarj yaptım, onda sanırım 3x2,5 kullanılmış alet 7kw ile başlıyor sanırım aşırı ısınmaya başladığından bir dakika olmadan 5kwya düşürüyor ve öyle devam ediyor fakat şarj sonrası bu çevirici ara kablo ciddi ısınıyor ve priz uçlarına dokunamıyorum, ilk seferinde elim yandı. Soğumasını bekledikten sonra araca yerleştiriyorum. Artık pek kullanmadığım için henüz el atmadım ama buradaki distribütör firmanın kendi hazırlayıp paketine hediye olarak koyduğu bu çeviricinin ara kablosunu en az 6 mmlik kablo ile değiştireceğim. 50cm de olsa bu kablo zayıf kalmış ve tehlike arzediyor. Uzun lafın kısası bu işin şakası yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • oaston kullanıcısına yanıt

    Yanlış anlamadıysam uzatma kullanmayı düşünenler zaten 3Kw ile şarj etmeyi düşünüyorlar. Bu da 2 kettle dan oldukça az olur.

    Tabi işin şakası yok. Bilen birisine kaliteli malzeme ile yaptırmak gerekiyor..

  • altugbank kullanıcısına yanıt

    Günaydın bana bu sabah güncelleme geldi şu an arabada var, birazdan indireceğim 8.7 geldi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teslamodely T kullanıcısına yanıt
    Günaydın
    Üç gün önce 8.7 güncellemesini yüklememe rağmen Tesla ve Tessie uygulamaları dün ve bugün yeni güncelleme var diye uyarı veriyor, araca gittiğimde yazılımınız güncel mesajını alıyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Tesla application guvwnlik kısmında bluetooth ses kurulumu ne işe yarıyor acaba ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bizde de bu şekilde oldu fakat güncelleme telefonda gözüktü araçta gözükmemişti. Şimdi her ikisinide sıkıntısız görüyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tunatek kullanıcısına yanıt
    Günaydın
    Mobil tlf. ile BT üzerinden araca bağlanmak için kurulum..,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F6694287A -- 2 Nisan 2024; 10:31:35 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • qazxi Q kullanıcısına yanıt

    Selamlar,


    Bu kablolar dış mekan için üretilmemiş.

    Önceki mesajlarımda kullandığım marin kabloyu (6mm2 erkab kablo, poiüretran kaplamalı)/fiş + priz (CE'li, IP44) / Tesla 16Amper mavi adaptör vb. yazmıştım.

    Bakabilirsiniz.


    Bunlarla uğraşmam diyorsanız bari karavancıların kullandıkları besleme kablolarına göz atın.

    Genelde 2.5luk kablolar. (3.7 K için dahi olsa ben kullanmazdım)

    En azından IP44 falan suya dayanıklılar.


    Önerdiğim için değil ancak referans olması açısından:

    ( Dediğim gibi ben bunu dahi kullanmazdım, zaten ürün açıklamasında şunu yazmış:

    3500W yüksek iletim kapasitesi ile elektrik ihtiyaçlarınızı güvenli ve verimli bir şekilde karşılar.

    Yani 3.7kw'nın altında bir güç değeri için yapılmış bu kablo)


    www.n11.com
    2k Ip44 16a 15mt 220v Dişi-erkek Enerji Uzatma Kablosu Fiyatları ve Özellikleri
    https://www.n11.com/urun/2k-ip44-16a-15mt-220v-disi-erkek-enerji-uzatma-kablosu-46072615?magaza=kampkaravanmarket



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oskywalker -- 2 Nisan 2024; 10:42:3 >




  • Tüm uzatma kablolar sürekli kullanım için değil, şarj imkanının bulunmadığı ve istasyona ulaşmak için gücün yetmeyeceği durumlarda motel, lokanta, ev vs. prizden şarj için

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ben güncellemeyi yükledim bende de şimdi telefonda yeni güncelleme var yazmaya başladı. Yüklü olan ise 8.7 gözüküyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oaston kullanıcısına yanıt
    Allah akıl fikir mi versin?

    Burada paylaşıyoruz işte deneyimlerimizi.

    30binlik aletin tesla yanında verilenden ne farkı var?

    7kw değil, 2-3kw şarj edecek.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Adabeyi A kullanıcısına yanıt
    👍

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • teslamodely T kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ben de yükledim 1 saat evvel araca ve uygulamada halen güncelleme var gözüküyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • altugbank kullanıcısına yanıt
    Bende de aynısı görünüyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Adabeyi A kullanıcısına yanıt
    Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olup yanlış yönlendirenlere lafım. Yarası olan gocunur. Kendi şahsınız adına üç kuruşluk piyasa işi 2,5 mm uzatmalar ile risk almak istiyorsanız alırsınız ve yaptığınızı burada elbette anlatabilirsiniz ama hiç kimse bu kesin çözümmüş gibi lanse ederek yönlendirme yapmamalı. Vebali büyük olur.

    www.enerjimgunes.com
    Khons | Taşınabilir Elektrikli Araç Şarj İstasyonu 22 Kw | Enerjim Güneş
    https://www.enerjimgunes.com/khons-tasinabilir-elektrikli-arac-sarj-istasyonu-3faz-32a-22kw


    Linkini bıraktım, 30binlik aletle teslanın yanında verilenin farkları neymiş incelersiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • oaston kullanıcısına yanıt
    22kw bu dediğin.

    Bizimki 2-3kw olacak. Satın aldığım yere araç şarjında kullanılacak dedim, sıkıntı olur demedi.

    Ayrıca bizimkisi yönlendirme değil, paylaşım. Yara gocunmak falan böyle büyük laflar yakışık almıyor. Neyse

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • TESLAN’NIN EV TİPİ ŞARJ CİHAZI MONOFAZ, ARKADAŞIMIZIN LINK’INI VERDİĞİ TRİFAZ, FARKLI SİSTEMLER

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • oaston kullanıcısına yanıt

    Bu paylaştığınız şarj aleti ama değil mi? Aslında anlatılmak istenen araçla gelen şarj aletini kullanarak örneğin misafirlikte veya herhangi bir dükkandan ricacı olunarak aracı en yakın AC veya DC'ye götürebilecek kadar şarj temin edebilmelik bir çözüm. Ev tipi prize hemen hemen her yerde ulaşabiliriz gerekmesi halinde fakat en az 15 - 20 metrelik bir ara kablo gerekebilir. Arkadaşlar da bu sorunu çözmeye çalışıyor. Araçta duracak, belki hiç kullanılmayacak. Ancak gerektiğinde zorda ve yolda kalmadan geçici bir çözüm üretecek. Bu tip araçla gelen şarj aletini takabileceğimiz, evden mevcut prize takarak ( 2000 - 2500 W bile olsa ufak ufak şarj etsin yeter ki ) çözüm üretebileceğimiz kablo önerisine ben de açığım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adabeyi A kullanıcısına yanıt
    Monofaz daha düşük güç, Trifaz olan daha yüksek güç monofaz 3kw civarı ev tipi, trifaz 11kw (22kwAC) Tesla max 11kw alıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F6694287A -- 2 Nisan 2024; 13:43:6 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 11641165116611671168
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.