Şimdi Ara

TEMU Ürün, Sipariş, Kargo, Gümrük vs Konuları [Ref. Link Hariç Tüm Konular] (417. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
9.319
Cevap
437
Favori
638.728
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
35 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 415416417418419
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dOmi D kullanıcısına yanıt
    Bu wincredit değil kredifırsatı. Wincreditte vergi hariç 1000 tl alışverişe 1000 tl kredi veriyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Anexilea kullanıcısına yanıt
    Kupon ve indirimlerde vergisiz fiyattan hesaplıyolar vergiyi. Kuponun da bir anlamı kalmıyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • krstates K kullanıcısına yanıt

    anlaıdm hocam teşekkür ederim

    fazla sürmemiş

  • K4TL14M kullanıcısına yanıt

    etkinlik sona erdi, ödül için uygun değilsin diyor wincredit yazınca. hiç de yapmadım bunu neden böyle ki.


    kredifırsatı çalışıyor bir tek.

  • dOmi D kullanıcısına yanıt

    Uygulamayı silip tüm verilerini temizleyin tekrar deneyin. Çıkmazsa da şans artık neye göre çıkıyo anlamak zor.

  • kredifırsatı 510 TL veriyor. En çok ne kadar veriyor size?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • huzyin67 kullanıcısına yanıt

    hocam aynı şekilde ama 5 dakikada sipairş verirseniz ekstra 16 tl Temu veriyor .Toplam 526tl

  • Arkadaşlar merhaba,

    Geçtiğimiz hafta burada da paylaştığım gibi, Temu uygulamasında bir kredi fırsatıyla ilgili sorun yaşamıştım. Siparişimde eksik ürün olduğu için iade işlemi gerçekleştirmiştim. Ancak sonrasında uygulama, 90 gün boyunca tekrar bu fırsattan yararlanamayacağımı belirten bir uyarı gösterdi.

    Bu durumu Temu müşteri hizmetlerine ilettim. Sağ olsunlar, bana 2 Mayıs’tan sonra tekrar fırsatlardan yararlanabileceğimi ve yardımcı olacaklarını söylediler. Gerçekten de söyledikleri gibi oldu ve şu an tekrar kredi fırsatlarını kullanabiliyorum. Yani 90 gün bekleme zorunluluğu ortadan kalktı.

    Bu süreçte WinCredit bana iki kez denk geldi. İki farklı hesabımda; birinde 1000 TL, diğerinde ise sizinle paylaştığım fotoğraftaki miktar yüklendi. Ancak ne yazık ki, Nisan ayındaki 5 sipariş hakkımı Mayıs ayı sonunda tamamladığım için şu an yeni sipariş veremiyorum.

    Kısaca özetlemek gerekirse:

    • Eğer kredi ya da diğer etkinlikler size görünmüyorsa, mutlaka müşteri hizmetleriyle iletişime geçin.
    • Siparişlerde eksik veya bozuk ürün olsa bile mümkünse iade etmeyin.
    • İade işlemleri, bu tür fırsatlardan yararlanma durumunu olumsuz etkileyebiliyor.
    • Düzenli sipariş veren kullanıcıların sistemde daha "öncelikli" veya "güvenilir" göründüğünü düşünüyorum, elbette bu sadece bir tahmin.

    Umarım bu bilgiler işinize yarar. Herkese bol şans!İyi alışverişler dilerim


    TEMU Ürün, Sipariş, Kargo, Gümrük vs Konuları [Ref. Link Hariç Tüm Konular]


    TEMU Ürün, Sipariş, Kargo, Gümrük vs Konuları [Ref. Link Hariç Tüm Konular]


    TEMU Ürün, Sipariş, Kargo, Gümrük vs Konuları [Ref. Link Hariç Tüm Konular]


    TEMU Ürün, Sipariş, Kargo, Gümrük vs Konuları [Ref. Link Hariç Tüm Konular]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CD96E0C94 -- 3 Mayıs 2025; 13:17:15 >




  • tc girin akraba vs devam 5 sipariş daha verirsin çok önemli değil adresin doğru olsun yeter kargo gelir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Şu 2940 olayı çok canımı sıkıyor.1000 TL üzeri fiyatlı almak istediğim bir ürün vardı.Bekliyorum bir türlü 2950 denk gelmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mr.Blof kullanıcısına yanıt
    Tek alışveriş ile 1250 yi tamamlayın o zaman.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ahmetcs kullanıcısına yanıt

    Hocam o zaman tek siparişte 1000 kredi bakiyesini alamıyoruz.500 TL lik ikinci bir sipariş gerekiyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 ürünüm yanlış,diğeri arızalı geldi,iade etmek zorunda kaldım,her ay en az 4 sipariş veriyordum,kredi fırsatı ve claim credit fırsatı gelmemeye başladı.Sizin yazınızın aynısını yazdım,bir türlü anlaşamadık,defalarca ekran görüntüsü bile attım,asla anlamıyorlar pes ettim.Az bir meblağ kaldı,onu da harcayıp,kapatacağım hesabımı.Arızalı veya yanlış ürün göndermek benim hatam mı..

  • serden kullanıcısına yanıt

    Merhaba Hocam,



    Temu hakkında oldukça detaylı bir araştırma yaptım. Gerek kullanıcı yorumları, gerekse kendi tecrübelerim doğrultusunda şunu söyleyebilirim ki; platformdaki müşteri temsilcileri genelde oldukça anlayışlı ve çözüm odaklı yaklaşıyorlar. Ancak burada en önemli nokta, müşterilerin tutumu ve iletişim şekli.

    Gözlemlediğim kadarıyla, nazik, yapıcı ve sabırlı bir dille iletişim kuran müşterilere karşı, Temu tarafı çok daha ilgili ve olumlu bir yaklaşım sergiliyor. Mesela birçok kişi, görüşmeye “efendim” gibi kibar bir hitapla başlayıp, sorunu açık ve düzgün bir şekilde ifade ettiğinde, temsilciler anında çözüm üretmeye çalışıyor. Hatta bazen bir adım öteye geçip, özel kayıt dosyaları açıyor, sorunları hızlandırılmış şekilde çözüme ulaştırıyorlar.

    Öte yandan, aşırı sert veya agresif yaklaşan müşterilerle yapılan görüşmelerde ise, sürecin uzayabildiğini ya da çözüme ulaşmanın zorlaştığını gördüm. Bu yüzden Temu’da en etkili yöntem; saygılı, sabırlı ve mantıklı bir dille hareket etmek.

    Müşteri davranışları açısından da dikkat çeken bazı örnekler var:

    Bazı kullanıcılar bilinçli şekilde ürünleri iade etmeden önce birkaç alışveriş yaparak güven puanı kazanıyor. Böylece sistemde “güvenilir müşteri” olarak görünmeleri, ileride yaşayacakları olası sorunlarda kendilerine daha hızlı ve olumlu dönüş yapılmasına katkı sağlıyor. Özellikle düzenli alışveriş yapan kullanıcılar, zamanla “öncelikli müşteri” gibi değerlendiriliyor ve daha kaliteli destek alabiliyor.

    Ayrıca, yapay zekâ destekli mesaj önerilerini kullanarak daha düzgün, etkileyici ve nazik mesajlar oluşturmak da büyük bir artı sağlıyor. Temsilcilerin böyle mesajlara daha yapıcı yaklaştığını çok kez gözlemledim.

    Sonuç olarak, Temu’da memnuniyet büyük ölçüde müşteri yaklaşımına bağlı. Eğer süreci sakin, anlayışlı ve sistemli şekilde yürütürseniz, genellikle güzel sonuçlar elde ediliyor.

    şimdi benim dediğimi tekrar yapın lütfen bu sefer size yardımcı olacaklar hocam



    Hocam, daha önce burada bir deneyimimi paylaşmıştım ama ne yazık ki hiç hoş olmayan tepkilerle karşılaştım. O günden sonra paylaşım yapmayı bıraktım. Ama şunu da içtenlikle söylemek isterim ki, Temu’daki müşteri hizmetleri çalışanlarından biri bana aynen şöyle dedi:

    “Keşke ürününüzü bizzat ben getirip size elden teslim edebilseydim, sizin gibi nazik ve güzel kalpli bir insanla tanışmak isterdim.”

    Bu söz beni gerçekten çok duygulandırdı. Bazen küçük bir nezaket, büyük fark yaratıyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CD96E0C94 -- 3 Mayıs 2025; 19:2:47 >




  • Arkadaşlar binlerce lastik şişirme aleti var hangisini almak lazım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Mr.Blof kullanıcısına yanıt
    Eğer %4 ü ile toplam gereken jetonu kurtarıyor ise her türlü alırsınız.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Mevcut kullanıcı olarak indirim, kupon vs bir şey alabiliyor muyuz? Yaklaşık 1230₺ civarında alışverişim olacak vergi eklenince de 1900₺ civarlarında bir şey çıkıyor, geçen gün bir kod yazmıştım ne olduğunu hatırlamıyorum ama indirim olmuştu baya. Tekrardan baktım bulamadım, bilgisi olan veya yardımcı olabilecek var mı?

  • brutal55 kullanıcısına yanıt

    hocam bizim gördüklerimiz 150 psI olanlar.

    Araç, bisiklet, motosiklet lastiklerini ya da top gibi şeyleri şişirmek için kullanılır.

    Otomobil lastikleri genellikle 30-35 PSI arasında şişirilir. Yani 150 PSI kapasiteli bir cihaz, bu iş için fazlasıyla yeterlidir.

    Hepsi işinizi görür,traktör yada tır lastiği için uygun değiller.

    fiyatlarıda takip edin hocam .karayolu ile gelenler nerdeyse yarı yarıya.

    çoğunun pilleri de 18650 mah buda uzun süre götürür sizi

  • Proscd P kullanıcısına yanıt

    hocam eğer eski kuponlarınız bittiyse

    Bize Ulaşından Kupon aktifleştir yazınız

    bitmiş olan kuponlarınız tekrar seçip kullanabilirsiniz .1 hafta süreniz var.

    %20 kupon olursa çok güzel oluyor bunuda kombinasyon yapabilirsiniz.örnek size verilen hediye puanlarla ödediğinizde

    %20 kuponuda kargo durumuznuzu sorduğunuzda -kargom nerde,lojistik süresini hızlandırın derseniz çıkıyor.Bazen 3 kere üst üste sormanız gerek.Uygulamayı kapatıp tekrar açmanız gerek

    ben çok kullandım %20 indirimi




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CD96E0C94 -- 3 Mayıs 2025; 19:29:53 >
  • 
Sayfa: önceki 415416417418419
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.