< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
TEMU Ürün, Sipariş, Kargo, Gümrük vs Konuları [Ref. Link Hariç Tüm Konular] (417. sayfa)


-
-
Kupon ve indirimlerde vergisiz fiyattan hesaplıyolar vergiyi. Kuponun da bir anlamı kalmıyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
anlaıdm hocam teşekkür ederim
fazla sürmemiş
-
etkinlik sona erdi, ödül için uygun değilsin diyor wincredit yazınca. hiç de yapmadım bunu neden böyle ki.
kredifırsatı çalışıyor bir tek.
-
Uygulamayı silip tüm verilerini temizleyin tekrar deneyin. Çıkmazsa da şans artık neye göre çıkıyo anlamak zor.
-
kredifırsatı 510 TL veriyor. En çok ne kadar veriyor size?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
hocam aynı şekilde ama 5 dakikada sipairş verirseniz ekstra 16 tl Temu veriyor .Toplam 526tl
-
-
tc girin akraba vs devam 5 sipariş daha verirsin çok önemli değil adresin doğru olsun yeter kargo gelir
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Şu 2940 olayı çok canımı sıkıyor.1000 TL üzeri fiyatlı almak istediğim bir ürün vardı.Bekliyorum bir türlü 2950 denk gelmiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tek alışveriş ile 1250 yi tamamlayın o zaman.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam o zaman tek siparişte 1000 kredi bakiyesini alamıyoruz.500 TL lik ikinci bir sipariş gerekiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1 ürünüm yanlış,diğeri arızalı geldi,iade etmek zorunda kaldım,her ay en az 4 sipariş veriyordum,kredi fırsatı ve claim credit fırsatı gelmemeye başladı.Sizin yazınızın aynısını yazdım,bir türlü anlaşamadık,defalarca ekran görüntüsü bile attım,asla anlamıyorlar pes ettim.Az bir meblağ kaldı,onu da harcayıp,kapatacağım hesabımı.Arızalı veya yanlış ürün göndermek benim hatam mı..
-
Merhaba Hocam,
Temu hakkında oldukça detaylı bir araştırma yaptım. Gerek kullanıcı yorumları, gerekse kendi tecrübelerim doğrultusunda şunu söyleyebilirim ki; platformdaki müşteri temsilcileri genelde oldukça anlayışlı ve çözüm odaklı yaklaşıyorlar. Ancak burada en önemli nokta, müşterilerin tutumu ve iletişim şekli.
Gözlemlediğim kadarıyla, nazik, yapıcı ve sabırlı bir dille iletişim kuran müşterilere karşı, Temu tarafı çok daha ilgili ve olumlu bir yaklaşım sergiliyor. Mesela birçok kişi, görüşmeye “efendim” gibi kibar bir hitapla başlayıp, sorunu açık ve düzgün bir şekilde ifade ettiğinde, temsilciler anında çözüm üretmeye çalışıyor. Hatta bazen bir adım öteye geçip, özel kayıt dosyaları açıyor, sorunları hızlandırılmış şekilde çözüme ulaştırıyorlar.
Öte yandan, aşırı sert veya agresif yaklaşan müşterilerle yapılan görüşmelerde ise, sürecin uzayabildiğini ya da çözüme ulaşmanın zorlaştığını gördüm. Bu yüzden Temu’da en etkili yöntem; saygılı, sabırlı ve mantıklı bir dille hareket etmek.
Müşteri davranışları açısından da dikkat çeken bazı örnekler var:
Bazı kullanıcılar bilinçli şekilde ürünleri iade etmeden önce birkaç alışveriş yaparak güven puanı kazanıyor. Böylece sistemde “güvenilir müşteri” olarak görünmeleri, ileride yaşayacakları olası sorunlarda kendilerine daha hızlı ve olumlu dönüş yapılmasına katkı sağlıyor. Özellikle düzenli alışveriş yapan kullanıcılar, zamanla “öncelikli müşteri” gibi değerlendiriliyor ve daha kaliteli destek alabiliyor.
Ayrıca, yapay zekâ destekli mesaj önerilerini kullanarak daha düzgün, etkileyici ve nazik mesajlar oluşturmak da büyük bir artı sağlıyor. Temsilcilerin böyle mesajlara daha yapıcı yaklaştığını çok kez gözlemledim.
Sonuç olarak, Temu’da memnuniyet büyük ölçüde müşteri yaklaşımına bağlı. Eğer süreci sakin, anlayışlı ve sistemli şekilde yürütürseniz, genellikle güzel sonuçlar elde ediliyor.
şimdi benim dediğimi tekrar yapın lütfen bu sefer size yardımcı olacaklar hocam
Hocam, daha önce burada bir deneyimimi paylaşmıştım ama ne yazık ki hiç hoş olmayan tepkilerle karşılaştım. O günden sonra paylaşım yapmayı bıraktım. Ama şunu da içtenlikle söylemek isterim ki, Temu’daki müşteri hizmetleri çalışanlarından biri bana aynen şöyle dedi:
“Keşke ürününüzü bizzat ben getirip size elden teslim edebilseydim, sizin gibi nazik ve güzel kalpli bir insanla tanışmak isterdim.”
Bu söz beni gerçekten çok duygulandırdı. Bazen küçük bir nezaket, büyük fark yaratıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CD96E0C94 -- 3 Mayıs 2025; 19:2:47 >
-
Arkadaşlar binlerce lastik şişirme aleti var hangisini almak lazım
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Eğer %4 ü ile toplam gereken jetonu kurtarıyor ise her türlü alırsınız.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Mevcut kullanıcı olarak indirim, kupon vs bir şey alabiliyor muyuz? Yaklaşık 1230₺ civarında alışverişim olacak vergi eklenince de 1900₺ civarlarında bir şey çıkıyor, geçen gün bir kod yazmıştım ne olduğunu hatırlamıyorum ama indirim olmuştu baya. Tekrardan baktım bulamadım, bilgisi olan veya yardımcı olabilecek var mı?
-
hocam bizim gördüklerimiz 150 psI olanlar.
Araç, bisiklet, motosiklet lastiklerini ya da top gibi şeyleri şişirmek için kullanılır.
Otomobil lastikleri genellikle 30-35 PSI arasında şişirilir. Yani 150 PSI kapasiteli bir cihaz, bu iş için fazlasıyla yeterlidir.
Hepsi işinizi görür,traktör yada tır lastiği için uygun değiller.
fiyatlarıda takip edin hocam .karayolu ile gelenler nerdeyse yarı yarıya.
çoğunun pilleri de 18650 mah buda uzun süre götürür sizi
-
hocam eğer eski kuponlarınız bittiyse
Bize Ulaşından Kupon aktifleştir yazınız
bitmiş olan kuponlarınız tekrar seçip kullanabilirsiniz .1 hafta süreniz var.
%20 kupon olursa çok güzel oluyor bunuda kombinasyon yapabilirsiniz.örnek size verilen hediye puanlarla ödediğinizde
%20 kuponuda kargo durumuznuzu sorduğunuzda -kargom nerde,lojistik süresini hızlandırın derseniz çıkıyor.Bazen 3 kere üst üste sormanız gerek.Uygulamayı kapatıp tekrar açmanız gerek
ben çok kullandım %20 indirimi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CD96E0C94 -- 3 Mayıs 2025; 19:29:53 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X