Şimdi Ara

Tempra'yı neden kötülerler? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
71
Cevap
1
Favori
19.293
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoman

    http://www.youtube.com/watch?v=HJKZNhamA2s

  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoman

    http://www.youtube.com/watch?v=HJKZNhamA2s


    içim karardı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tigertank

    quote:

    Orijinalden alıntı: enoman

    http://www.youtube.com/watch?v=HJKZNhamA2s


    içim karardı

    Alıntıları Göster
    tempra ilk çıktığı ve tutulduğu zamanlarda,,gerçektenden de çok forslu bir araçtı,,
    daha çok,vectralar,vw vs gibi araçlarla mukayese edilirdi..(belki de bu yarış onu geriletti)
    elektronik arızalar göstermeye başlayınca ,dünya genelinde de araçlar iyice yumurta formuna dönüşmeye başladıkça,biraz gözden düştü sanırım..
    ,
    ama "tempra motoru" gerçekten efsane dir ...günümüzün pekçok motorundan daha performanslı..atak yapıya sahip...
    tofaşlarada can veren...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nicknettin

    tempra ilk çıktığı ve tutulduğu zamanlarda,,gerçektenden de çok forslu bir araçtı,,
    daha çok,vectralar,vw vs gibi araçlarla mukayese edilirdi..(belki de bu yarış onu geriletti)
    elektronik arızalar göstermeye başlayınca ,dünya genelinde de araçlar iyice yumurta formuna dönüşmeye başladıkça,biraz gözden düştü sanırım..
    ,
    ama "tempra motoru" gerçekten efsane dir ...günümüzün pekçok motorundan daha performanslı..atak yapıya sahip...
    tofaşlarada can veren...

    Alıntıları Göster
    tempraya bakan dönüp bir daha bakar herkes işine baksın tempra gibi araç mı var.


    ama şunuda söyliiym fiat sonuçta




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toyota SUPRA

    tempraya bakan dönüp bir daha bakar herkes işine baksın tempra gibi araç mı var.


    ama şunuda söyliiym fiat sonuçta

    Alıntıları Göster
    yani elketronik aksam birazz sıkıntılı galiba ama siz bilirsiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: StevenGerrard

    yani elketronik aksam birazz sıkıntılı galiba ama siz bilirsiniz

    Alıntıları Göster
    tempraya bineceğine tipoya bin daha iyi. ama temiz olmak şartıyla...

    kimse temprayı kötülemedi, tempra kendi karizmasını resetledi resmen...

    bıktıran ön takımı, devamlı elektronik sorunları, yakıtı, basit parçalarının dahi pahalı olması...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StevenGerrard

    yani elketronik aksam birazz sıkıntılı galiba ama siz bilirsiniz

    Alıntıları Göster
    Tempra almayı düşünüyorum ne düşünüyorsunuz
    http://forum.donanimhaber.com/m_29795537/tm.htm

    Eylül 1993'te beyaz bir TEMPRA SX aldık
    Eylül 2002'de de sattık, araba 50.000 km yapmamıştı.

    1. Hatırladığım kadarı ile 5 defa arka (son) susturucu değişti, çünkü içine hep su girer, kevgir gibi çürürdü.
    2. Garantisi bitikten kısa bir süre sonra cam suyu haznesi delindi, yenisini aldım, 200 DM gibi bir para verdim.
    3. CMS jantlar 8 yıl boyunca hiç balans tutmadı. Orjinal TEMPRA jantı taktım da az da olsa düzeldi.
    4. Ön cam yıkama motoru bozulunca o kadar pahalıydı li Birmot/Tormak müdürü araya girdi de bedava yapıldı.
    5. Kesin bozulur denilen LCD Digital Göstergeler (Economy/Power) 10 yılda HİÇ bozulmadı, folyodaki yazı silindi.
    6. Ön tablalar değişti, ön amortisörler değişti, arka plaka lambası hep bozulurdu, sis farı zaten yoktu, UKMK de...
    7. Sırf UCUZ olsun diye TEMPRA SX'i Hidrolik Direksiyonsuz üreten TOFAŞ gözümden çok fena düşmüştü...
    8. Havalandırma motorunun hız rezistansı da çok pahalı bir parçaydı, ya kapalıydı, ya maksimum hava üflüyordu.
    9. Motoru yandı, sigorta tablası yandı, başına herşey geldi 01 ES 132 TEMPRA SX aracımızın, birbirimizin kahrını çektik.
    0. Gerçek SIFIR anlamda ilk aracımız olduğu için ondan çok keyif aldım, sonra 1997'de kendime ŞAHİN S aldım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tandem_78

    tempraya bineceğine tipoya bin daha iyi. ama temiz olmak şartıyla...

    kimse temprayı kötülemedi, tempra kendi karizmasını resetledi resmen...

    bıktıran ön takımı, devamlı elektronik sorunları, yakıtı, basit parçalarının dahi pahalı olması...

    Alıntıları Göster
    üzerine bide şunu ekleyim. fabrikası aynı olan doğan şahin kartal gibi araçlarda da sıklıkla görülen şanzuman sorunu apayrı bi derttir bu arabalarda

    Allah vere şavt ve arkada defransiyel yok bu arabalarda, bide o olsa artık içine talaş doldurursun ötmesin diye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Tempra almayı düşünüyorum ne düşünüyorsunuz
    http://forum.donanimhaber.com/m_29795537/tm.htm

    Eylül 1993'te beyaz bir TEMPRA SX aldık
    Eylül 2002'de de sattık, araba 50.000 km yapmamıştı.

    1. Hatırladığım kadarı ile 5 defa arka (son) susturucu değişti, çünkü içine hep su girer, kevgir gibi çürürdü.
    2. Garantisi bitikten kısa bir süre sonra cam suyu haznesi delindi, yenisini aldım, 200 DM gibi bir para verdim.
    3. CMS jantlar 8 yıl boyunca hiç balans tutmadı. Orjinal TEMPRA jantı taktım da az da olsa düzeldi.
    4. Ön cam yıkama motoru bozulunca o kadar pahalıydı li Birmot/Tormak müdürü araya girdi de bedava yapıldı.
    5. Kesin bozulur denilen LCD Digital Göstergeler (Economy/Power) 10 yılda HİÇ bozulmadı, folyodaki yazı silindi.
    6. Ön tablalar değişti, ön amortisörler değişti, arka plaka lambası hep bozulurdu, sis farı zaten yoktu, UKMK de...
    7. Sırf UCUZ olsun diye TEMPRA SX'i Hidrolik Direksiyonsuz üreten TOFAŞ gözümden çok fena düşmüştü...
    8. Havalandırma motorunun hız rezistansı da çok pahalı bir parçaydı, ya kapalıydı, ya maksimum hava üflüyordu.
    9. Motoru yandı, sigorta tablası yandı, başına herşey geldi 01 ES 132 TEMPRA SX aracımızın, birbirimizin kahrını çektik.
    0. Gerçek SIFIR anlamda ilk aracımız olduğu için ondan çok keyif aldım, sonra 1997'de kendime ŞAHİN S aldım.

    Alıntıları Göster
    1993 model TEMPRA SX'te olmayanlar (daha sonra çıkan TEMPRA S'te zaten hiçbirşey yoktu, bir ŞAHİN S dahi daha donanımlıydı şahsi kanaatimce):

    1. ABS
    2. Klima
    3. Hidrolik Direksiyon
    4. Hafif Alaşım Jant
    5. Arka Koltuk Başlıkları
    6. Stereo Radio Kaset
    7. Uzaktan Kumanda Merkezi Kilit
    8. Sis Farları
    9. Arka Cam Otomatiği
    10. Orta Kol Dayaması
    11. Enjeksiyon (Karbüratörlüydü)
    12. Yol Bilgisayarı
    13. EBD, ASR, TCS, vb.
    14. Alarm
    15. Kendinden Kararan Dikiz Aynası
    16. Elektrikli Koltuklar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    1993 model TEMPRA SX'te olmayanlar (daha sonra çıkan TEMPRA S'te zaten hiçbirşey yoktu, bir ŞAHİN S dahi daha donanımlıydı şahsi kanaatimce):

    1. ABS
    2. Klima
    3. Hidrolik Direksiyon
    4. Hafif Alaşım Jant
    5. Arka Koltuk Başlıkları
    6. Stereo Radio Kaset
    7. Uzaktan Kumanda Merkezi Kilit
    8. Sis Farları
    9. Arka Cam Otomatiği
    10. Orta Kol Dayaması
    11. Enjeksiyon (Karbüratörlüydü)
    12. Yol Bilgisayarı
    13. EBD, ASR, TCS, vb.
    14. Alarm
    15. Kendinden Kararan Dikiz Aynası
    16. Elektrikli Koltuklar

    Alıntıları Göster
     Tempra'yı neden kötülerler?


    Yiğidi öldür, hakkını yeme:

    Araçta olanlar da bunlardı:

    1. Önden Çekiş
    2. 175 / 14 lastik ve kapaklı jant
    3. Dijital Gösterge
    4. POWER / ECONOMY ışıkları
    5. Arkada emniyet kemeri
    6. Arka cam sileceği (olay!)
    7. Ön far yıkama (olay!)
    8. 5. Vites
    9. Merkezi Kilit
    10. Ön camlar otomatik.

    Benim taktırdıklarım:

    1. SONY Oto Radyo/Kaset Çalar
    2. PIONEER Arka Kolonlar
    3. CMS 57 Hafif Alaşım Jant
    4. Arka Koltuk Kafalıkları
    5. Arka Cam Perdesi




  • sxak alın o zaman
  • Bir seneye yakin kullandim, gosterge panelini gorunce hemen yine deprestim. Kisitli butcem olsa o fiyat araligi icin tercihim yine Tempra olurdu. Uskudarin yokuslu sokaklarinda benim SX ile park ederken iyi kas yapmistim zamaninda (hidrolik olmayan direksiyon)
    Alirsaniz en az SX-A alin.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

     Tempra'yı neden kötülerler?


    Yiğidi öldür, hakkını yeme:

    Araçta olanlar da bunlardı:

    1. Önden Çekiş
    2. 175 / 14 lastik ve kapaklı jant
    3. Dijital Gösterge
    4. POWER / ECONOMY ışıkları
    5. Arkada emniyet kemeri
    6. Arka cam sileceği (olay!)
    7. Ön far yıkama (olay!)
    8. 5. Vites
    9. Merkezi Kilit
    10. Ön camlar otomatik.

    Benim taktırdıklarım:

    1. SONY Oto Radyo/Kaset Çalar
    2. PIONEER Arka Kolonlar
    3. CMS 57 Hafif Alaşım Jant
    4. Arka Koltuk Kafalıkları
    5. Arka Cam Perdesi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Tempra almayı düşünüyorum ne düşünüyorsunuz
    http://forum.donanimhaber.com/m_29795537/tm.htm

    Eylül 1993'te beyaz bir TEMPRA SX aldık
    Eylül 2002'de de sattık, araba 50.000 km yapmamıştı.

    1. Hatırladığım kadarı ile 5 defa arka (son) susturucu değişti, çünkü içine hep su girer, kevgir gibi çürürdü.
    2. Garantisi bitikten kısa bir süre sonra cam suyu haznesi delindi, yenisini aldım, 200 DM gibi bir para verdim.
    3. CMS jantlar 8 yıl boyunca hiç balans tutmadı. Orjinal TEMPRA jantı taktım da az da olsa düzeldi.
    4. Ön cam yıkama motoru bozulunca o kadar pahalıydı li Birmot/Tormak müdürü araya girdi de bedava yapıldı.
    5. Kesin bozulur denilen LCD Digital Göstergeler (Economy/Power) 10 yılda HİÇ bozulmadı, folyodaki yazı silindi.
    6. Ön tablalar değişti, ön amortisörler değişti, arka plaka lambası hep bozulurdu, sis farı zaten yoktu, UKMK de...
    7. Sırf UCUZ olsun diye TEMPRA SX'i Hidrolik Direksiyonsuz üreten TOFAŞ gözümden çok fena düşmüştü...
    8. Havalandırma motorunun hız rezistansı da çok pahalı bir parçaydı, ya kapalıydı, ya maksimum hava üflüyordu.
    9. Motoru yandı, sigorta tablası yandı, başına herşey geldi 01 ES 132 TEMPRA SX aracımızın, birbirimizin kahrını çektik.
    0. Gerçek SIFIR anlamda ilk aracımız olduğu için ondan çok keyif aldım, sonra 1997'de kendime ŞAHİN S aldım.


    Taner hocam sende çok bahtsızmışsın..

    bende 1997 model 1.6 ie SW bir tempra kullandım tam beş sene.

    bu beş sene boyunca sadece ilk aldığımda ön takımı lancıa orjinallerle değiştirdim birde lastiklerim yenilendi o kadar.

    göstergelerin tama mı dijital ve her bir fonksiyonu çalışıyordu far yıkamalarım 4 cam elektrikli ve şoför kontrollü

    ön disk bitti bilgisi bile ekranıma düşüyordu katalitik konvertörlü ve dijital klimalı idi direksiyonun sağ ve sol tarafındaki birer adet kolda bile ışıklandırma vardı bu şu an bile günümüz araçlarında yok.

    yazı biraz uzun olabilir fakat kullanıcı olarak paylaşmak istedim.

    bu araçların ön düzeni bizim bozuk yollara pek hitap etmez asfalt konforu adına dizayn edilmiş eğer ralli edasında kullanırsanız çabuk dağılır.
    uzun yol ve yolcu konforu gerçekten çok iyidir ve rahat bir arabadır emsallerinin çok üstünde
    göstergeleri ve ışıklandırma o kadar harikadır ki geceleri las vegas tasınız hissine kapılırsınız,yalnız gündüz güneşte hiç bir şey okunmaz..
    parçaları kuş grubuna göre pahalıdır,özellikle arka cam moturu gibi spesifik olanlar.


    söz ün özü temiz sahibinden güzel bir araç bulabilirseniz fiyatı itibariyle keyif veren bir araçtır

    ben beş sene kullandım daha hiç yolda kalmadım vede çok keyifli idi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Tempra almayı düşünüyorum ne düşünüyorsunuz
    http://forum.donanimhaber.com/m_29795537/tm.htm

    Eylül 1993'te beyaz bir TEMPRA SX aldık
    Eylül 2002'de de sattık, araba 50.000 km yapmamıştı.

    1. Hatırladığım kadarı ile 5 defa arka (son) susturucu değişti, çünkü içine hep su girer, kevgir gibi çürürdü.
    2. Garantisi bitikten kısa bir süre sonra cam suyu haznesi delindi, yenisini aldım, 200 DM gibi bir para verdim.
    3. CMS jantlar 8 yıl boyunca hiç balans tutmadı. Orjinal TEMPRA jantı taktım da az da olsa düzeldi.
    4. Ön cam yıkama motoru bozulunca o kadar pahalıydı li Birmot/Tormak müdürü araya girdi de bedava yapıldı.
    5. Kesin bozulur denilen LCD Digital Göstergeler (Economy/Power) 10 yılda HİÇ bozulmadı, folyodaki yazı silindi.
    6. Ön tablalar değişti, ön amortisörler değişti, arka plaka lambası hep bozulurdu, sis farı zaten yoktu, UKMK de...
    7. Sırf UCUZ olsun diye TEMPRA SX'i Hidrolik Direksiyonsuz üreten TOFAŞ gözümden çok fena düşmüştü...
    8. Havalandırma motorunun hız rezistansı da çok pahalı bir parçaydı, ya kapalıydı, ya maksimum hava üflüyordu.
    9. Motoru yandı, sigorta tablası yandı, başına herşey geldi 01 ES 132 TEMPRA SX aracımızın, birbirimizin kahrını çektik.
    0. Gerçek SIFIR anlamda ilk aracımız olduğu için ondan çok keyif aldım, sonra 1997'de kendime ŞAHİN S aldım.


    Taner hocam sende çok bahtsızmışsın..

    bende 1997 model 1.6 ie SW bir tempra kullandım tam beş sene.

    bu beş sene boyunca sadece ilk aldığımda ön takımı lancıa orjinallerle değiştirdim birde lastiklerim yenilendi o kadar.

    göstergelerin tama mı dijital ve her bir fonksiyonu çalışıyordu far yıkamalarım 4 cam elektrikli ve şoför kontrollü

    ön disk bitti bilgisi bile ekranıma düşüyordu katalitik konvertörlü ve dijital klimalı idi direksiyonun sağ ve sol tarafındaki birer adet kolda bile ışıklandırma vardı bu şu an bile günümüz araçlarında yok.

    yazı biraz uzun olabilir fakat kullanıcı olarak paylaşmak istedim.

    bu araçların ön düzeni bizim bozuk yollara pek hitap etmez asfalt konforu adına dizayn edilmiş eğer ralli edasında kullanırsanız çabuk dağılır.
    uzun yol ve yolcu konforu gerçekten çok iyidir ve rahat bir arabadır emsallerinin çok üstünde
    göstergeleri ve ışıklandırma o kadar harikadır ki geceleri las vegas tasınız hissine kapılırsınız,yalnız gündüz güneşte hiç bir şey okunmaz..
    parçaları kuş grubuna göre pahalıdır,özellikle arka cam moturu gibi spesifik olanlar.


    söz ün özü temiz sahibinden güzel bir araç bulabilirseniz fiyatı itibariyle keyif veren bir araçtır

    ben beş sene kullandım daha hiç yolda kalmadım vede çok keyifli idi

    Alıntıları Göster
    valla alacaksanız 2.0 ie on numara idi biraz vergisi fazladır ancak elektronik olarak sizi sıkıntıya sokmaz diye düşünüyorum.




  • Kaca alicaksin arkadasim bu araci ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert107

    Kaca alicaksin arkadasim bu araci ?


    9.500 tl bütçem var sırf elektronik göstergesi ve o yaylanması yokmu işte bu sebepten alıcam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: afyonlu_erkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: mert107

    Kaca alicaksin arkadasim bu araci ?


    9.500 tl bütçem var sırf elektronik göstergesi ve o yaylanması yokmu işte bu sebepten alıcam.

    9500e 1.6ie temiz bulursanız alın.210km/h rahat görebiliyor.97 beygir 8 valf.Bir de döküm manifolt olduğu için eski sistem LPG takıyolar siz sıralı olmasına özen gösterin.Alt takımı 4 amortisör dahil yaptıracağınız zaman maliyeti 800lira felan.Yani 4 amortisör salıncaklar rot rotil viraj çubuk lastikleri disk ve balatalar ve işçilik size 800lira felan tutar.Bir de 185/60/14 kaliteli 4 lastik aldığınız zaman asfaltta uçak kokpitli bir araçla seyahatin keyfini yaşarsınız
    Eğer hastası iseniz içinizde kalmaması için alın.Ama yok hastası değilim sadece aklımdan geçiyor derseniz Hyundai accent GLS önerebilirim ama şimdi bidaha düşündem de 1.6ie tempramı yok accent GLS miYok yok....Her nekadar Hyundai fanatiği olsamda bu iki araç arasında kesinlikle Tempra 1.6ie diyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ototube -- 8 Temmuz 2010; 14:19:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    quote:

    Orijinalden alıntı: afyonlu_erkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: mert107

    Kaca alicaksin arkadasim bu araci ?


    9.500 tl bütçem var sırf elektronik göstergesi ve o yaylanması yokmu işte bu sebepten alıcam.

    9500e 1.6ie temiz bulursanız alın.210km/h rahat görebiliyor.97 beygir 8 valf.Bir de döküm manifolt olduğu için eski sistem LPG takıyolar siz sıralı olmasına özen gösterin.Alt takımı 4 amortisör dahil yaptıracağınız zaman maliyeti 800lira felan.Yani 4 amortisör salıncaklar rot rotil viraj çubuk lastikleri disk ve balatalar ve işçilik size 800lira felan tutar.Bir de 185/60/14 kaliteli 4 lastik aldığınız zaman asfaltta uçak kokpitli bir araçla seyahatin keyfini yaşarsınız
    Eğer hastası iseniz içinizde kalmaması için alın.Ama yok hastası değilim sadece aklımdan geçiyor derseniz Hyundai accent GLS önerebilirim ama şimdi bidaha düşündem de 1.6ie tempramı yok accent GLS miYok yok....Her nekadar Hyundai fanatiği olsamda bu iki araç arasında kesinlikle Tempra 1.6ie diyorum


    işte sırf bu yüzden accentmi temprammı deseler konfor ve genişlik bakımından ve artısı daha çok olduğundan tempra 1.6 ie son seri dijital klimalı arıyorum.inşallah bulurum.dediğin gibi alt takım 4 lastik 185/60/14 bana accentin vermediği konforu fazlasıyla tempra verir düşüncesindeyim.birde sunroof varsa tadından yemnez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: afyonlu_erkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    quote:

    Orijinalden alıntı: afyonlu_erkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: mert107

    Kaca alicaksin arkadasim bu araci ?


    9.500 tl bütçem var sırf elektronik göstergesi ve o yaylanması yokmu işte bu sebepten alıcam.

    9500e 1.6ie temiz bulursanız alın.210km/h rahat görebiliyor.97 beygir 8 valf.Bir de döküm manifolt olduğu için eski sistem LPG takıyolar siz sıralı olmasına özen gösterin.Alt takımı 4 amortisör dahil yaptıracağınız zaman maliyeti 800lira felan.Yani 4 amortisör salıncaklar rot rotil viraj çubuk lastikleri disk ve balatalar ve işçilik size 800lira felan tutar.Bir de 185/60/14 kaliteli 4 lastik aldığınız zaman asfaltta uçak kokpitli bir araçla seyahatin keyfini yaşarsınız
    Eğer hastası iseniz içinizde kalmaması için alın.Ama yok hastası değilim sadece aklımdan geçiyor derseniz Hyundai accent GLS önerebilirim ama şimdi bidaha düşündem de 1.6ie tempramı yok accent GLS miYok yok....Her nekadar Hyundai fanatiği olsamda bu iki araç arasında kesinlikle Tempra 1.6ie diyorum


    işte sırf bu yüzden accentmi temprammı deseler konfor ve genişlik bakımından ve artısı daha çok olduğundan tempra 1.6 ie son seri dijital klimalı arıyorum.inşallah bulurum.dediğin gibi alt takım 4 lastik 185/60/14 bana accentin vermediği konforu fazlasıyla tempra verir düşüncesindeyim.birde sunroof varsa tadından yemnez

    bizim burda nalburun var gri 1.6ie sanroof bile var araçta




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoman

    http://www.youtube.com/watch?v=HJKZNhamA2s


    Bu videodaki şımarıkları 1 hafta Türkiye'ye getireceksin anlarlar arabanın kıymetli bir şey olduğunu ve değer verilmesi gerektiğini...Tek kelimeyle yazık tamamını izleyemedim bile.

    quote:

    1. ABS
    2. Klima
    3. Hidrolik Direksiyon
    4. Hafif Alaşım Jant
    5. Arka Koltuk Başlıkları
    6. Stereo Radio Kaset
    7. Uzaktan Kumanda Merkezi Kilit
    8. Sis Farları
    9. Arka Cam Otomatiği
    10. Orta Kol Dayaması
    11. Enjeksiyon (Karbüratörlüydü)
    12. Yol Bilgisayarı
    13. EBD, ASR, TCS, vb.
    14. Alarm
    15. Kendinden Kararan Dikiz Aynası
    16. Elektrikli Koltuklar


    Bu özelliklerden ABS,Klima,Arka koltuk başlıkları,stereo radio kaset, sis farları,arka cam otomatiği,orta kol dayaması,yol bilgisayarı gibi özellikler SX AK modelinde vardı. Diğerlerini hatırlayamadım çünkü araç bizim değildi ama uzun süre yolculuk ettiğim ve yolda görünce hala uzun uzun seyrettiğim Fiat'ın tek otomobilidir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ucak_muhendisi -- 8 Temmuz 2010; 20:19:02 >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.