Şimdi Ara

Tekrarlanan IP almama sorunu Turknet

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
109
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Modemi arada bir kapatır açarım ip değişmesi için 15 gün önce yine modemi kapayıp açtım. Bir daha ip almadı cihaz.

    Arıza kaydı açtım beni arayan iş güzarlar modeme reset atmışınız modem kurulumu yapmanız lazım diyor başka bir şey demiyor.


    Tane tane anlatıyorum modeme reset atarsan fabrika ayarlarına geri döner.

    wan ayarları kullanıcı adı ve şifre sıfırlanır. Ben reset atmadım sadece kapayıp açtım diyorum ama kendilerine ezberletilen kalıbın ötesi yok.


    sorun pppoe bağlantısında belli, belki wan şifresi değişmiştir diye

    wan kullanıcı adı ve şifre istedim o da aynı değişen bir şey yok.

    Modem ayarlarına dokunmadan 24 saat sonra ip aldı tekrar.


    15 gün sonra yine aynı sorun.


    Modem kurulumu gerekiyor diye destek kaydını yanıtlayıp toz oluyorlar. Eğer sorunum çözülmedi diye yanıtlamazsanız kimse bakmıyor. çözülmedi derseniz de bir şey değişmiyor kısır döngüye giriyorlar.


    Telefonla sinir harbi;


    "sesiniz gelmiyor sesiniz alamıyorum" deyip yüzüne kapatan mı dersin

    "modem kurulumu yaparsanız internet gelir" diyen mi dersin

    "Yapacağım başka bir şey yok" deyip çağrıyı sonlandırıyorum mu dersin

    "modeminiz takılı kalmıştır yeniden kurulum yapın"


    teknik destek mi köstek mi ben anlamadım,


    Halbuki kaç sefer teyit ettik kullanıcı adı ve şifresi yeniden girildi. pppoe bağlantısı tek tuşla modemden yenilenebiliyor zaten ama karşıdan yanıt yok Modem kurulumunu marsa gitmek gibi birşey zannediyorlar sanırım. kullanıcı adı ve şifre gönderiyorsunuz bunu modeme girin diyorsunuz. vlan id vs bunları bile kontrol etmiyorsunuz giriyoruz ip almıyor pppoe sunucunuzda bir sıkıntı var diyorum. Bizde bir şey yok diyorlar.


    Bir allahın kulu çıkmadı, ya hakkaten pppoe bağlantısı zaman aşımına uğramamış olabilir biz şunu CİHAZIMIZDAN resetleyelim veya zaman aşımının süresini düşürelim orada bunu yapacak hiç kimse yok muş. Yapabildikleri tek şey teknik ekibi eve yönlendirmek miş, ne için gelecek diyorum modeme bakacak kurulum yapacak mış. çözülmezse tt'ye bildirilecek ufacık bir sorun için 2 gün turknet 2 gün tt ekipleri toplam 4 gün. farklı modem var onuda taktım denedim diyorum nafile.


    Sorun çıkarsa işiniz yaş bu destek ekibine bir şey anlatmak deveye hendek atlatmaktan daha zor. Böyle devam turknet dsl abonen kalmadığında gigainternetinle değirmeni döndürebilecek misin bakalım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PowerPC -- 26 Mart 2024; 0:17:40 >







  • Merhaba forumdaş geçmiş olsun.


    Kapatıp açtım, ip sıfırladım vs demeseydin keşke. Ağızlarına "cihazınız resetlenmiş"i verirsin. Hatta "cihazın kartını yakmışsınız" bile diyebilirler, bilmiyorum o kadarını...


    Durduk yere gitti diyeceksin. Ne kablo çıktı ne elektrik kesildi. Pat gitti. 3 ışıktan 1'i gitti, ne iş diyeceksin.. Onlar onun üzerine ilgilenecek. Sana fişi tak çıkar yapacaklar. Öyle daha çok icraat yaptırırsın.

  • Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüm. Size yardımcı olmak isterim. Destek kaydı numaranızı ya da müşteri numaranızı konu linki ile birlikte PM üzerinden gönderir misiniz?
  • sağol, demedim zaten, onlar dsl baglantı süresini gördükleri için modemi resetlemişsiniz diye giriyorlar konuya. ne dersen de farketmiyor ip almıyorsa modem kurulumun yoktur başka bir şey olamaz kafasındalar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.