< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
TCL Robot Süpürge (Sweeva 6000/6500) Kullanıcılar Kulübü (29. sayfa)



-
-
1 ayı geçgin süreli kullanımım tecrübelerime göre her kullanımda farklı bir sıkıntı ve çözümünü buldum hem buradan destek alarak hem kendi tecrübelerimle. öncelikle haritalandırma olayı tamamiyle uğraşsız. ilk kullanımda robotun temizlemesini istediğiniz odaların kapıları açık ( girmesini istemediğiniz banyo tuvalet vs ) kapıları kapalı şekilde çalıştırın komple tüm evi geziyor daha sonra standa geri dönüyor.. daha sonra uygulama üzerinden haritaları böl yaptığınızda ayırabiliyorsunuz. bulut sistemli çalıştığı için 1 2 yenileme yapmak yada uygulamayı kapatıp açmak gerekebiliyor. bir diğer sorun olarak normal düz halıda vs takılması; bunuda buradan bir arkadaş altta ki ince uzun rulo fırçanın temizliğinden bahsetmiş aynı şekilde o fırçayı ara ara temizlemek gerekiyor özellikle ucunda sonunda olan rulonun tam oturduğu yerdeki plastiklerin orada çok fazla saç birikiyor orası temizlenmezse takılmalar devam ediyor. diğer sorunlardan birisi standı bulamaması ile ilgili bu tamamiyle parlak bir şeye denk geliyor olması örnek olarak ayna tuvalet kağıdının poşeti gibi yolladığı sinyali parlak bir şeye denk gelirse cihaz sapıtıyor ve standı bulamadım yolu bulamadım gibi garip hatalar veriyor aynı şekilde işlem bittikten sonra standa geri dönmesinde standın oralarda dönüp yerine oturur gibi yapıp tekrar çıkması sorunu da hem süpürgede hemde stant üzerinde ki temas noktaları tozlanıyor sanırım 2 taraflı temas noktalarını temizlediğinzde o sorun da ortadan kalkıyor.. kusura bakmayın biraz devrik yada karışık yazmış olabilirim takıldığınız noktalar olursa yazın bildiğim kadarı ile yardımcı olmaya çalışırım
-
Merhabalar
Ben de Şubat 1 de sweeva 6000 alarak aranıza katıldım. Cihaz gelir gelmez hemen kurulum yaparken içinden boşta kalan bir vida sesi duydum. Yeni merak olduğu için hemen cihazı çalıştırdım harita çıktı odaları böldüm temizlik senaryoları girilmez alanlar vs harika bir çalışma yaptım. Fakat içindeki sese bir başka çıkırtı daha eklenince 1 haftalık cihazı hemen servise gönderdim. Bilkom İzmir Basmane servis hiç üzmedi bir hafta içinde rapor hazırlandı. 10. Günde aradılar değişim veya ücret iadesi seçenekleri sundular. Nasılsa yenisini alacağım için değişim istedim adresimi not aldılar ve aynı günün akşamı (cuma günü) Aras kargo ile gönderim yaptılar. Macera bundan sonra başladı. Cumartesi telefonuma gelen mesajı kontrol ettiğimde Edirne'de oturduğum ve adresimi doğru yazdırdığım halde sevgili Aras kargo görevlisi Ankara'da hiç olmayan bir adrese göndermiş. Bilkom cumartesi kapalı, Aras kargolar cevap vermiyor. Dağıtım görevlisi iyi niyetli bir insan sağolsun telefon ile aradı abi burası neresi bulamıyorum dedi, durumu açıkladım buradan tekrar kendisine teşekkür ederim telefonuna SMS ile adresimi gönderdim pazartesi günü sende olur abi dedi. Pazartesi günü gelen kargodan gelen SMS i kontrol ettiğimde Edirne'ye gelmiş ama Aras kargo Çankaya Ankara şubesinde görevli arkadaş Edirne'de hiç olmayan bir adres girmiş. Allah'tan burada beni tanırlar dağıtım görevlisi arkadaş mahçup bir şekilde teslim etti. Ve sanırım hepinizin merak ettiği soruyu da cevaplandırayım, kurulumu yaptım maalesef yeni bir cihaz olarak kurdu ve eski haritayı sildi. Eğer ki cihazınız değişirse haritanız için yapacağınız bir şey maalesef yok. Benim merak ettiğim bir şey var yaşamış olan varsa cevaplarsa sevinirim. Cihazın bağlı olduğu wi-fi ağı değiştiğinde harita ne olacak. Yeniden farklı bir cihaz olarak kurulum mu yapacak yoksa kaldığı yerden devam mı edecek.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Arkadaşlar bu robot süpürgenin 6500 M modelini bugün Mediamarktan aldım pişmanım. Ürün 2 dakika geçmeden E9 fırça takılma uyarısı verdi. Hafif kabarik bir halim var. Tam saggy bile değil. Başka ürünlere baktım. Onlar gümbür gümbür ilerliyor. Bizimki çok miskin. Çok güçsüz, takılmaya yer arıyor gibi. Velhasıl kelam ürünü kullanmayacağım için iade etmeye karar verdim. Aynı gün aldığım ürün yani. Ürünü kullandığım için iade alamayacaklarını belirttiler. yani arkadaşlar kapalı kutu iade bekliyorlar. kim ürünün kapağını açıp denemeden iade eder ki. Ben de fazla tartışmadan ayrıldım oradan. Ancak tüketici hakları hakem heyetine başvurdum. Başka neler yapabilirim bir fikir verin. Bu ürünler iade edilemez diye bir kaide mi var ? Bu ürünleri bir tras makinesi gibi hijyen sınıfına sokmaları dogru mu ? Resmen kitlediler 10 bini.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Mağazadan aldıysanız, iade hakkınız yok tüketici kanuna göre. İnternetten aldıysanız 14 gün içinde koşulsuz şartsız iade edebilirsiniz. Mağazadan alıp, cihazın arızalı olduğunu kanıtlayabilirseniz bu şekilde iade alabilirsiniz parayı.
-
bu arada arkadaşlar, toz torbasıyla ilgili bir gelişme var mı? Stok yok hiçbir yerde, yan sanayi de üretilmiyor. Ne yapacağız bilmiyorum...
-
Teşekkürler kardeşim bir şekilde kullanacağız artık, bence yazılım güncellemesi ile çözülebilir gibi görünüyor. Yazılımsal eksikleri var ürünün.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar 4 ay önce aldığımız TCL Sweeva 6500 süpürgeyi randıman alamadığımız için satmaya karar verdim. Sürekli bir yere sıkıştığı, dümdüz halıda bile fırça sıkıştı hatası verdiği için peşinden koşmaktan bıktım. Yazılım güncellemesi geleceği filan da yok. Eski süpürgemiz olan 1. nesil Xiaomi Mi Robota geri döndük. Bu süreçte süpürge 15-20 sefer ancak kullanılmıştır. Aldığım fiyata satmayı düşünüyorum. Yani 5450 Lira. Sarı siteye koymadan önce buraya bir yazayım dedim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mstkurt -- 22 Şubat 2023; 20:58:14 > -
Evet, toz torbası aciliyet oluşturuyor. Kutudan çıkan iki tane yedek vardı. Birini kullanmaya başladım. Stok olsa da pahalıydı, başka marka süpürge torbası deneyen oldu mu acaba?
-
Hakikaten bu durum can sıkmaya başladı, TCL denilen firmanın müşteri hizmetlerini aradığımızda biz robot süpürge ile ilgilenmiyoruz deyip, Providyo diye bir tedarikçiye yönlendiriyor. Onlarında elinde stok yok ve ne zaman olabileceği ile ilgili bir bilgi de paylaşmıyorlar. Türkiye pazarına sokup arkasında duramadıkları bir ürün pazarlamışlar. Garantisi bitince bir arızalansa çöpe atılacak bir ürün olmuş .
-
-
Valla ışık görmüyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Beko arçelik robotunun toz torbasını deneyen oldu mu hiç, malum Sweeva nın toz torbası sırra kadem bastı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar toz haznesi doldu uyarısı yapmıyor. Bu sorunla karşılaşan varmı?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Selçuk5234 -- 5 Mart 2023; 19:42:9 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Satın alan herkes şu an kutudan çıkan toz torbalarını kullanıyordur. Bende ikinci torbaya geçtim. Ama elimizde yedek bulunması şart. Toz torbasız kullanım hem içini temizleme sebebiyle yorar hem de torbasız kullanım pek mümkün değil, toz haznesine şarj başladığı anda vakum yapıyor.
-
Toz torbasını başka bir süpürge ile çekmeyi deneyin. Öyle yapıyoruz. Halen ilk torbadayiz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Çöp torbası olarak bu ürünü deneyen var mı bizimkine çok benziyor.
-
son zamanlarda sürekli e9 ana fırça hatası almaya başladım, bununla ilgili servise vs. gönderen var mıdır cihazı?
-
Hata 4 emiş fanı hatası verdi. Daha önce karşılaşan oldu mu ne yapmam gerekiyor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X