Şimdi Ara

_Taşfırın erkeği manuel vitesli araba kullanır.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
2
Favori
1.078
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yok neymiş otomatik konforluymuş , yok kafasını vites devir debriyajla yormuyormuş

    Ba ba baa..

    Birde şimdi elektronik el freni çıktı mertlik iyice bozuldu.

    Taşfırın erkeni mekanik araba kullanır , ayrıca direksiyonda elektrikli olmayacak.Hidrolik sistem olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-92A2F8722 -- 2 Mayıs 2018; 13:11:36 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



  • Bu hesapla kardeşim, kusura bakma, benim yanımda çok gay-guy kalırsın.

    Hidrolik ney la?

    Benim 58 Chevrolet'de hidrolik direksiyon yok.

    Power fren yani Westinghouse da yok. Baldırın ne kadar güçlü ise, o kadar iyi duruyorsun. Ağırlığını koyamayan bir tipsen, duramazsın...

    Dublex lastik yok. İç lastikli, dış kılıf. Lastik patlarsa tutmayan frenin, olmayan yol tutuşun ve sert direksiyonun ile manevralar yapıp, gemi gibi arabayı yolunda tutmaya çalışacaksın. Delikanlı gibi... Ha, bu arada, amortisör yok. Yay var. Çukura girince bir süre daha sallanmaya devam edersin. Gemi gibi derken ciddiyim.

    Koldan vites manuel. Homo gibi iki koltuğun ortasından çük gibi çıkan bir şeyi tutmuyorsun. Koltuk da tek sıra. Hatunu yanına oturtuyorsun. Kemer yok. Sana sarılıyor. Güvenlik erkeğin kıllı döşüdür. Net... Kemer yok derken ciddiyim. 58 chevrolet'de önde de, arkada da kemer yok orjinalinde. Yerse. Adam ol. Kaza yapma.

    Tek merkezli fren merkezi var. Yani, 4 tekere giden fren borularından biri bile patlarsa frensiz kalırsın. Ki olabiliyor. Bana daha önce oldu. Freni olmayan bir arabayı nasıl durduracağını bilecek, soğuk kanlılığı koruyacak, becerikli olacaksın. Delikanlı işi...

    1'inci viteste senkromeç yok. Ya durmadan 1'e atmayacaksın. Yavaşlasan da 2 ile devam edeceksin. Bu durumda önceden öndeki mesafeyi ona göre ayarlayacaksın. Ya da 2'den 1'e giderken vites atmak istiyorsan, deviri hıza mükemmel ayarlayıp tam o anda vites atman lazım. Yoksa şanzımandan "gaaarrrçççç" diye sesi duyarsın.

    silecek pompası elektrikli değil, debriyajın yanında bir kauçuk var. Ona bastıkça cama su püskürüyor. Kendi suyunu kendin sık. Az delikanlı ol.

    El freni elli değil. Ayakla basılıyor. Elle çekilen bir şeyin o arabayı tutacağını düşünmedin herhalde?

    Sağda ayna yok. Sağda aynayı delikanlı adam ne yapacak? Dikiz aynan yok mu? Ayna solda. Dışarıdan, elle ayarlanır. Hatunun makyaj aynası büyüklüğündedir. Düzdür. Çift açılı falan değildir. Çünkü gerek yoktur. Bakınca görüyorsun. Az kafanı sağa sola oynat, çift açılı aynaya gerek kalmaz.

    Gay-guy otomatik jikle yok. Sabah çalıştıracağın zaman jikleyi çekiyorsun. Marş basmadan önce gazı pompalıyorsun. Araç çalışınca jikle açık bekliyorsun. Bir süre sonra jikleyi kapıyorsun. Araç uzun süre yattıysa, filtreyi söküyorsun. Karbüratörden içeri biraz benzin damlatıyorsun. Öyle çalıştırıyorsun.

    Delikanlı adam hırsızdan korkmaz. Kaputta kilit yok. İsteyen kaputu açar. Ama öyle bir ADAM olacaksın ki, hırsız bile korkacak, gece yanaşıp kaputunu açıp, içinden karbüratör, akü falan çalamayacak. Gerçek delikanlılık budur!?

    Yaz gelince kalorifer radyatörünü iptal etmek için motor bölmesinde bir vana kapatıp bir vana açıyorsun. Kış gelince de tersini yapıyorsun.

    Delikanlı adam sentetik yağ kullanmaz. Mineral yağ kullanıyorsun.

    Kurşunsuz benzin de kullanmaz. Ama o kadar gay-guy oldunuz ki kurşunlu benzin bulamıyoruz. Kurşun katkısı ekliyoruz arabaya...

    Kelebek camı olmayan arabaya ben erkek arabası demem. Erkeğin kliması, açısı ayarlanmış kelebek camıdır.

    Merkezi kilit delikanlıyı bozar. Kilitleyeceğin arabanın içinde eğilip kapıları kilitleyeceksin. Çıkarken de kendi kapını kilitleyip, kapı açma tuşuna basılı tutarak kapıyı kapatıp, kapı kapandıktan sonra tuşu bırakacaksın. Biraz racon bileceksin. Böylece, pime basarak kitlediğin kapını kapattığında pim geri kalkmaz. Kapı kitli kalır. Anahtar takıp kitlemek zorunda kalmazsın.

    Cd çalar, Mp3 çalar falan böyle, nasıl desem, homo işi. Merakın varsa Pikap çaların olacak. Bende var. Elvis, Neşe karaböcek falan dinliyorum. Geyiğine "Abidik gubidik Twist" dinlediğim de doğrudur. Stereo da değil. Mono. Delikanlı adam çiftli işlerden hoşlanmaz. Arkada bir hoparlör, önde bir hoparlör. Yeter. Ana tını her zaman V8'in senfonisi olmalıdır.

    Güç önemli değildir. CC önemlidir. En azından fındık motor V8'in olacak (5200cc) ki şanın yürüsün. Dikiş makinesi gibi, kucağımda taşırken bir kat merdiven çıkabileceğim motorlarla artizlik yapmamak lazım. Türk kadını sevdiğinin hep arkasındadır. Güvenilirdir. Baş üstünde tutmayı bilir. O yüzden "boy değil işlev" der. Ne yapsın kadın? Sevdiğinin kalbini mi kırsın? Bağrına taş basar, gene de yapmaz. Ama yalan olduğunu hep biliriz. Boyu önemli...

    Bence böyle muhabbetlere girmeye gerek yok. Çağın getirdiklerini delikanlılık, erkeklik, epi topu 12-22cm'lik bir organa bağlamak yanlış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huseyin-ZST -- 2 Mayıs 2018; 12:49:52 >




  • Ben ata biniyorum.

    Et ete değecek aga. Vites dediğin nedir yahu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne demek hidrolik direksiyon? Bende hafif bir ılıklık var, meyilliyim diye bağırmışsın resmen. Direksiyon dediğin Alfa 4C gibi, Elisteki gibi kremayer olur, çevirebiliyorsan devam, çeviremezsen yallah otobüse.
  • Huseyin-ZST kullanıcısına yanıt
    Beğendim . Rep+1+1

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yoksa sen misin videodaki ??

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • bir de tespih taktinmi o vites koluna hey yavrum hey .alem delikanli gorsun.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elektronik el frenine ve elektrikli direksiyona ben de karşıyım. Hatta çoğu otomobilsever bunlara karşı, elektronik direksiyonların hissi çok kötü ve yol tepkileri zayıf, benim hiç hoşuma gitmiyor. Elektronik el frenini de gereksiz buluyorum, el freninin acil durumlar için kademesi elle ayarlanacak şekilde mekanik kalması taraftarıyım.

    Ama otomatik vitese laf atıyor olmanız çok komik, eğer trafiği olmayan küçük bir şehirde iseniz manuel araca hadi tamam da, yoğun trafikte yaşıyorsanız bile bile manuel araç kullanmak amelelikten başka birşey değil.
  • Taş fırın erkeği Dodge kamyon kullanır.Düz vites son model Polo kullananlar kendini araba sürüyor zanneder oldu

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Erkeklik vites kolunu tutmakla olmuyor



    Yıllarca Manuel kullandım bu yılki aracım otomatik gayet rahat ve konforlu oluyormuş... Şimdi sen Manuel kullanıyorsun diye daha mı iyi erkeksin hı? Erkeklik nedir öğren gel hadi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BMW Mercedes'in yoksa araban da yoktur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zenginsen otomatik fakirsen manuel, züğürt tesellisi yapmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hızla kalkıp mındıkoğlına gidip kestiriyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Bu hesapla kardeşim, kusura bakma, benim yanımda çok gay-guy kalırsın.

    Hidrolik ney la?

    Benim 58 Chevrolet'de hidrolik direksiyon yok.

    Power fren yani Westinghouse da yok. Baldırın ne kadar güçlü ise, o kadar iyi duruyorsun. Ağırlığını koyamayan bir tipsen, duramazsın...

    Dublex lastik yok. İç lastikli, dış kılıf. Lastik patlarsa tutmayan frenin, olmayan yol tutuşun ve sert direksiyonun ile manevralar yapıp, gemi gibi arabayı yolunda tutmaya çalışacaksın. Delikanlı gibi... Ha, bu arada, amortisör yok. Yay var. Çukura girince bir süre daha sallanmaya devam edersin. Gemi gibi derken ciddiyim.

    Koldan vites manuel. Homo gibi iki koltuğun ortasından çük gibi çıkan bir şeyi tutmuyorsun. Koltuk da tek sıra. Hatunu yanına oturtuyorsun. Kemer yok. Sana sarılıyor. Güvenlik erkeğin kıllı döşüdür. Net... Kemer yok derken ciddiyim. 58 chevrolet'de önde de, arkada da kemer yok orjinalinde. Yerse. Adam ol. Kaza yapma.

    Tek merkezli fren merkezi var. Yani, 4 tekere giden fren borularından biri bile patlarsa frensiz kalırsın. Ki olabiliyor. Bana daha önce oldu. Freni olmayan bir arabayı nasıl durduracağını bilecek, soğuk kanlılığı koruyacak, becerikli olacaksın. Delikanlı işi...

    1'inci viteste senkromeç yok. Ya durmadan 1'e atmayacaksın. Yavaşlasan da 2 ile devam edeceksin. Bu durumda önceden öndeki mesafeyi ona göre ayarlayacaksın. Ya da 2'den 1'e giderken vites atmak istiyorsan, deviri hıza mükemmel ayarlayıp tam o anda vites atman lazım. Yoksa şanzımandan "gaaarrrçççç" diye sesi duyarsın.

    silecek pompası elektrikli değil, debriyajın yanında bir kauçuk var. Ona bastıkça cama su püskürüyor. Kendi suyunu kendin sık. Az delikanlı ol.

    El freni elli değil. Ayakla basılıyor. Elle çekilen bir şeyin o arabayı tutacağını düşünmedin herhalde?

    Sağda ayna yok. Sağda aynayı delikanlı adam ne yapacak? Dikiz aynan yok mu? Ayna solda. Dışarıdan, elle ayarlanır. Hatunun makyaj aynası büyüklüğündedir. Düzdür. Çift açılı falan değildir. Çünkü gerek yoktur. Bakınca görüyorsun. Az kafanı sağa sola oynat, çift açılı aynaya gerek kalmaz.

    Gay-guy otomatik jikle yok. Sabah çalıştıracağın zaman jikleyi çekiyorsun. Marş basmadan önce gazı pompalıyorsun. Araç çalışınca jikle açık bekliyorsun. Bir süre sonra jikleyi kapıyorsun. Araç uzun süre yattıysa, filtreyi söküyorsun. Karbüratörden içeri biraz benzin damlatıyorsun. Öyle çalıştırıyorsun.

    Delikanlı adam hırsızdan korkmaz. Kaputta kilit yok. İsteyen kaputu açar. Ama öyle bir ADAM olacaksın ki, hırsız bile korkacak, gece yanaşıp kaputunu açıp, içinden karbüratör, akü falan çalamayacak. Gerçek delikanlılık budur!?

    Yaz gelince kalorifer radyatörünü iptal etmek için motor bölmesinde bir vana kapatıp bir vana açıyorsun. Kış gelince de tersini yapıyorsun.

    Delikanlı adam sentetik yağ kullanmaz. Mineral yağ kullanıyorsun.

    Kurşunsuz benzin de kullanmaz. Ama o kadar gay-guy oldunuz ki kurşunlu benzin bulamıyoruz. Kurşun katkısı ekliyoruz arabaya...

    Kelebek camı olmayan arabaya ben erkek arabası demem. Erkeğin kliması, açısı ayarlanmış kelebek camıdır.

    Merkezi kilit delikanlıyı bozar. Kilitleyeceğin arabanın içinde eğilip kapıları kilitleyeceksin. Çıkarken de kendi kapını kilitleyip, kapı açma tuşuna basılı tutarak kapıyı kapatıp, kapı kapandıktan sonra tuşu bırakacaksın. Biraz racon bileceksin. Böylece, pime basarak kitlediğin kapını kapattığında pim geri kalkmaz. Kapı kitli kalır. Anahtar takıp kitlemek zorunda kalmazsın.

    Cd çalar, Mp3 çalar falan böyle, nasıl desem, homo işi. Merakın varsa Pikap çaların olacak. Bende var. Elvis, Neşe karaböcek falan dinliyorum. Geyiğine "Abidik gubidik Twist" dinlediğim de doğrudur. Stereo da değil. Mono. Delikanlı adam çiftli işlerden hoşlanmaz. Arkada bir hoparlör, önde bir hoparlör. Yeter. Ana tını her zaman V8'in senfonisi olmalıdır.

    Güç önemli değildir. CC önemlidir. En azından fındık motor V8'in olacak (5200cc) ki şanın yürüsün. Dikiş makinesi gibi, kucağımda taşırken bir kat merdiven çıkabileceğim motorlarla artizlik yapmamak lazım. Türk kadını sevdiğinin hep arkasındadır. Güvenilirdir. Baş üstünde tutmayı bilir. O yüzden "boy değil işlev" der. Ne yapsın kadın? Sevdiğinin kalbini mi kırsın? Bağrına taş basar, gene de yapmaz. Ama yalan olduğunu hep biliriz. Boyu önemli...

    Bence böyle muhabbetlere girmeye gerek yok. Çağın getirdiklerini delikanlılık, erkeklik, epi topu 12-22cm'lik bir organa bağlamak yanlış.
    REyis çıkar gölgesinde serinleyelimm (v8 motorun)





  • quote:

    Orijinalden alıntı: a1g0rithm

    Ben ata biniyorum.

    Et ete değecek aga. Vites dediğin nedir yahu?
    En iyisini yapmışsın. Millet sahte beygirlerle hava atmaya çalışıyor.
  • Erkek adam bunlarla uğraşmaz, yürür.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Huseyin-ZST kullanıcısına yanıt
    valla sırf yorumu beğenmeye giriş yaptım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okanhh

    Yoksa sen misin videodaki ??

    Otomatik arabaların vites topuzu daha kocaman.




  • Bi bitmediniz....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.