|
.. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Enes Eyibil -- 29 Nisan 2026; 17:25:39 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

|
.. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Enes Eyibil -- 29 Nisan 2026; 17:25:39 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Bu eleman hem koyu AKP'li ve İslamcı değil mi? Adama vurmuş yaralamış sonrada para teklif edeyim az yükselteyim diyor değil mi? Bak ben senin kadar inançlı değilim ama eğer suçlu isem çekerim cezamı para pul vs verip davadan vazgeçirmek vicdanımı rahat ettirmez günahımı silmez ve ben adamlığıma yediremem böyle şeyi Sen ve senin gibiler istediğin kadar namaz kıl oruç tut hacca git bir kere namaz kılmadım ama sizden daha temizim |
|
ne güzel valla böyle para koparılıyorsa milletten kendimizi arabaların önüne atıp dava açalım teröristler birer birer halkın arasına karışıp cezaevlerinden çıkıyorken vatandaş nelerle uğraşıyor |
|
_____________________________
|
|
Kırmızı ışık da direk ceza alıyoruz o garanti , zaten sarı veya kırmızı fark etmiyor burda ehliyet de geri almaya çalışıyor savcılık ne alaka ise adam adamı bicakliyor da dışarı salınıyor biz de onla.bunla.ugrasiyiruz Bana avukat ücreti karşı taraf 30 bin TL+ mahkeme derken 5 bin TL de o girecek Daha kendimi savunmadim kasten suçu da girerse alt sınır 2 sene olduğundan hükmün açıklanmasının geriye bırakılması da gidecek yani öyle bir şey yapmış ki savcı boş kağıda suç yaz uydur uydur deseler öyle yazardı La adamı tanımıyorum hayatımda görmemişim nasıl kasten vururum neden yani ? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
hocam aracınızda kamera yok mu? |
|
_____________________________
|
|
Bu eleman hem koyu AKP'li ve İslamcı değil mi? Adama vurmuş yaralamış sonrada para teklif edeyim az yükselteyim diyor değil mi? Bak ben senin kadar inançlı değilim ama eğer suçlu isem çekerim cezamı para pul vs verip davadan vazgeçirmek vicdanımı rahat ettirmez günahımı silmez ve ben adamlığıma yediremem böyle şeyi Sen ve senin gibiler istediğin kadar namaz kıl oruç tut hacca git bir kere namaz kılmadım ama sizden daha temizim < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0944AF214 -- 29 Mayıs 2025; 2:3:12 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Olay İslam ile alakası ne ? Biz ne yatarız ne ederiz diyoruz, adam karşı taraf kabul ediyorsa size ne ? Onu anlamadım Benden temiz isen ne güzel sana < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Adamın yerinde olsam araç değer düşürme davası bile açarım. |
|
_____________________________
|
|
Bu durumda değer kaybını ben mi açacağım yani ya biraz mantık be ya < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
iki taraf için de geçmiş olsun diyelim. yani ölümlü kaza da olabilirdi. senin uğraşamana gerek yok öncelikle. bu zaten hem seni hem de karşı tarafı daha da yıpratır. uzlaşma şartlarında iki taraf avukatı da sizi ikna eder diye düşünüyorum. bu sebeple çok zorlama bence. senin yapacağın en iyi iş, tekrar açılacak bir dava ile sonradan yine uğraşmamak için tedbir almak olabilir. bu da nasıl bir tedbir olur bilmem. bu şekişlde tekrar uğraşanlar oluyordur sanırım. bunun haricinde karşı tarafın istediği rakam çok da fazla gibi gelmedi bana ama çalışan olarak maddi kazancın nedir bilmiyorum. sonuç olarak bir musibet isabet etmiş. en iyi şekilde kurtulmaya bak. |
|
_____________________________
|
|
Hocam uzlaşma bitti dava açıldı ve kamu davasını açıldı bu saatten sonra Kayseri tarafın avukatına dönüşüp istediği parayı verip şikayeti geri çektirmek gerekir onun haricinde bu dava bitmez < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Tamam bende karşı tarafın yapacağını söylüyorum. Bu işlere koşan avukatlar var. |
|
_____________________________
|
|
Ben mi karşı taraf yaya < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Yayaya vurdum diye baştan söylesene? Onunda hastane masraflarını senin sigortan öder. |
|
_____________________________
|
|
İlk baktığı şey adamın bir şeyi var mı, iyi mi, falan değil de ışık. Bir de "mebur" frene basmış. Balatan mı eskidi? Tonlarca ağırlığında metal yığınıyla korumalı rahat koltuğunda dolaşmayı göze almışsın, savunmasız adam alt tarafı yürüyor, dalgınlıkla geçmiş olabilir, senin böyle bir lüksün yok o ölüm makinesiyle, gözünü dört açacaksın. Adam öldü diyelim. Bir kağıt parçası %100 senin haklı olduğunu söylese ne yazar? |
|
_____________________________
🇪🇺🏳️🌈
|
|
Şu popülist söylemleri bi geçelim, ilk baktığın araba bilmemne. Adam da mal olmasaymış, ışığa göre geçseymiş. Yurtdışında popülistlik yapmıyorlar böyle saçma sapan, ışığa kim uymuyorsa ona da yapıştırıyorlar cezayı, yaya da olsa. Işık yeni döndüyse zaten yaya ışığının yeşile dönmesi imkansız. Kusur sana da yazılsa ona da yazılması lazım. Tabi eminsen ve kamera görüntüsü vb bulunabiliyorsa bu yönde davaya belki itiraz edilebilir veya böyle bir savunma yapılabilir. Geçende yaya ışığı kırmızıya döndü, ışıkta iki araba az bişey hareketlendik diye kadının biri ışığı gösteriyor kırmızı yanıyor size diye... Ben de "size de yanıyor" dedim, boş konuşma diyor terbiyesiz. Sen boş konuşma dedim o ışık dönmeden 3 saniye öncesinde size kırmızı yanıyor bak dedim. Bak diyor yeşil... Otur izle ışığı belki anlarsın nasıl çalıştığını dedim devam ettim... |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Şans bana güldüğünde dişleri döküktü.
Atatürk'ü sevmeyen benimle ahbaplık edemez. |
|
Olayda söz konusu olan trafik kazası sonucu mağdurun burnunun kırılması ve “1. derece, basit tıbbi müdahaleyle giderilemeyecek” şekilde yaralanması nedeniyle, Türk Ceza Kanunu’nun 89. maddesi uyarınca taksirle yaralama suçu oluşmuştur; MOBESE görüntülerine göre sizin kusurlu olduğunuz tespit edilirse, mahkemece "bilinçli taksir" değerlendirmesiyle cezanın artırılması mümkündür (TCK 22/3). Bu durumda 3 aydan 1 yıla kadar hapis cezası söz konusu olabilir; ancak ilk kez işlenmiş ve mağdurun şikâyeti varsa, hâkim HAGB (Hükmün Açıklanmasının Geri Bırakılması) kararı verebilir (TCK 231). Öte yandan, mağdurun şikâyetini geri çekmesi halinde, basit taksir varsa kamu davası düşer, fakat bilinçli taksir olduğu ve mağdurda kalıcı hasar iddiası bulunduğu için savcılık re’sen kamu davasına devam edebilir. TCK 53/6 uyarınca mahkûmiyet halinde sürücü belgenize el konulması ihtimali vardır; bu takdir mahkemenin takdirine bağlıdır ancak ceza ertelenirse ehliyete el koyma zorunlu değildir. Sonuç olarak, uzlaşma ve şikayetin geri çekilmesi lehinize olur, ancak HAGB için sabıka kaydınızın temiz olması, suçun taksirle işlenmiş olması ve mağdurun zararının giderilmesi şart Bir avukat aracılığıyla uzlaşma süreci yürütülmesinin tavsiye ederim |
|
_____________________________
AVUKAT / HUKUKÇU /https://www.avukatfatihozdemir.com/
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Uzlaşma bitti 150 bin TL gibi rakam istediler sonra 75 kadar düştüler olay bu Her türlü ceza alacağız onu anladık Hagb için sicil temiz hiç adliye yolu düşmemiş biriyim < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Enes Eyibil -- 29 Mayıs 2025; 12:48:37 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|