Şimdi Ara

Taksilerde standart olmalı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
986
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ankarada taksi plakası bildidiğim kadarıyla 300-350 bin lira civarında, istanbuldada 800-900 bin lira arası. Azımsanmayacak rakamlar.
    Ben müşteri olarak atıyorum Bilkent den taksiye bincem, şehir merkezine gitcem, 40tl tutuyor ne tarafından bakarsan.
    15-20 bin liralık araca biniyorsun. Bu araçda büyük ihtimalle yolcu hava yastığı yok, varsada sökülmüş oluyor. Emniyet kemeri deliğinde toka oluyor çoğu zaman. ESP %90 olmuyor, ABS bazılarında oluyor.
    Bu kadar büyük bir rantın olduğu yerde adam gibi standart olmalı diye düşünüyorum. Havalimanından taksiye biniyorsun, güvenliği 0 olan taksilere denk gelebiliyorsun

    İyi taksiler yok mu? Var evet genelde plaka sahibi kullanıyor, corollalar, accent blue lar, elantralar azda olsa var.

    Herkesin para kazanmaya hakkı var, adam taksi plakasına yatırım yapıp, şöför tutup elbette çalıştırabilir, ama belli bir standardı olmalı bu işin, bu ülkemizde yok. Ara sırada çok kaba taksi sürücülerine denk geliyorum sinirimi bozuyor.

    Neyse...







  • haklısınız...

    Bu yine iyi hali,bundan bir kaç sene önce şahinler ağırlıklıydı taksilerde...
  • ben sahsen seciyorum biniyorum. mesela isyerimin duragindakiler genelde eski ben durduruyorum taksiyi ona biniyorum yok buradan alamazsin falan diyor dyraktakiler ama sizene istedigime binerim diyorum biniyorum. sizde kaliteli araclar kullanin sizin taksilerinizede binelim..
  • Zuahahaha N.obrain mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi r0x -- 7 Mayıs 2012; 20:26:39 >
  • Ben taksici bir aileden geldiğim halde sizi haklı buluyorum..
    Sırf az yakıyor diye düdük kadar albealara binmek zorunda kalıyoruz..
    Bir ara bu iş için özel araç üretilecekti, yalan oldu.. Ama en azından belli standartlar getirilip "şu model olur, şu olmaz" denebilir.. 5 yıl da mühlet verilir.. Yeni araç almış olanlar zaten 5 yılda ıskartaya ayırır..
  • kesinlikle yüzde yüz katılıyorum size.. çok doğru tespitler bunlar.. gerekli yerlere ulaşmaya çalışın bence..
  • kesinlikle söylediklerinize katılıyorum.Bir ara Ankara'da bütün taksiler doblo,fiorino vb. tarzdaki araçlara geçilecek falan diyorlardı(Belki sadece AŞTİ taksileri olabilir).
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Golf neden ESP standart değil
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • İstanbul da 1-2 sene içinde belli standartlar gelecek diyorlar ama ne kadar uygulayabilirler tartışılır.
  • Yolcu guvenligi onemli. Bende katiliyorum
  • Yolcu airbagini iptal etmeyen taksici görmedim.

    Bu ülkeye zihniyet lazım o da hiçbir zaman olmayacak.
  • taksici gözünden bakarsan
    bu araçlar bile fazla
  • Prim vermezseniz kullanmazsanız onlar da yenilemek zorunda kalır.. Ben fazladan beklemeye razıyım iyi bir taksiye binmek için..
  • Yalnız şunu söylemeliyim. 800-900 bin liranın rantını yemekte olanların büyük bir bölümü araç sahibi değil. Plakalarını kiralayıp insanlara aylık 4000 TL civarı yük bindiren kimseler.
    Devletin aldığı vergiler de belli. Bir de normal korsanı geçtim sarı renkli korsanlar var. Aynı plakadan birden fazla araçlar var.
    Yani son tüketiciyle bu işin yükünü sırtlayanlar(bunların da %50si elle tutulur diğer %50 daha beterini hakediyor) burada mağdur konumda.
    Niye değişmez? Rantı yiyenleri arayıp bulacaksınız. Ortaya ilginç şeyler çıkabilir.
  • Taksi için en ideal araç bence c sınıfı sedan araçlar. Lpg dizel artık mal sahibi ne isterse.
  • Ticari taksiler neyse de bir ara İzmir'de ki taksi dolmuşları kullanmak zorunda kalıyordum. Boyum uzun, arabalarında alayı logan-albea. Hepside 5 kişi olmadan hareket etmiyor. Yolda hep kendimi konserve balık gibi hissediyordum ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ipo_aga

    Taksi için en ideal araç bence c sınıfı sedan araçlar. Lpg dizel artık mal sahibi ne isterse.

    kesinlikle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Frank Lapidus -- 9 Mayıs 2012; 11:51:39 >
  • verdiğimiz paranın hakkı olacak arabayı isteriz dimi
  • renault fluence taksi olabilir, hem dayanıklı hem geniş, hem de rahat. en önemlisi yerli bir otomobil. teşvikle beraber ucuza gelirse hoş olur.
  • önce süren adam olsunda sonradan güvenlikte gelir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugway

    renault fluence taksi olabilir, hem dayanıklı hem geniş, hem de rahat. en önemlisi yerli bir otomobil. teşvikle beraber ucuza gelirse hoş olur.

    İstanbul'da Fluence taksi çok görmeye başladım bu aralar. Bir ara da Üsküdar'da Avensis gördüm çok şaşırmıştım.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.